۰

چگونه ظاهر خود را در Starfield تغییر دهید؟

در استارفیلد، شما مرکز یک جهان عظیم هستید، بنابراین بهتر است شخصیتی بسازید که بتوانید برای بازی طولانی مدت به آن نگاه کنید. گزینه های خلق شخصیت زیاد هستند، اما اگر بعداً در بازی خود پشیمان شدید، نگران نباشید. شما می توانید ظاهر شخصیت خود را تغییر دهید. در این مقاله به آموزش این می پردازیم که چگونه ظاهر خود را در Starfield تغییر دهید؟

چگونه ظاهر خود را در Starfield تغییر دهید

اگر از نظر فیزیکی به دنبال شروعی تازه هستید، خوش شانس هستید: تغییر ظاهر خود در استارفیلد سریع‌تر، آسان‌تر و ارزان‌تر از آنچه در زندگی واقعی است می باشد.

چگونه ظاهر خود را در Starfield تغییر دهید؟

برای تغییر چهره و/یا بدن شخصیت خود در Starfield، به سادگی به Enhance store بروید. در نیو آتلانتیس، مرکز تمدن بشری در دنیای استارفیلد، یکی را به راحتی می‌توانید پیدا کنید. این اولین جایی است که در اوایل بازی از آن بازدید خواهید کرد. هنگامی که در اطراف نیو آتلانتیس می چرخید، چگونه می توانید فروشگاه Enhance را پیدا کنید:

  • هنگامی که سفینه خود را پارک کردید، به سمت Commercial District (اگر قبلاً آنجا نبوده‌اید) حرکت کنید، که به آسانی با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی مستقیماً به منطقه می‌رسید.
  • وقتی از قطار پیاده می‌شوید، مستقیم به جلو بروید و از پله‌ها و فروشگاه Infinity Ltd در سمت چپ خود بگذرید.
  • درست بعد از Infinity Ltd.، فروشگاهی شبیه به آن را در تصویر بالا مشاهده خواهید کرد که در آن یک مسئول پذیرش در مقابل تابلوی آبی و زردی که تصاویر هنری چهره یک فرد را نشان می دهد، نشسته است.
  • با مسئول پذیرش صحبت کنید و ۵۰۰ اعتبار بپردازید تا ظاهر، نام و سایر ویژگی‌های کاراکتر را تغییر دهید.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *