۰

در مثلث برمودای انگلستان چه می گذرد؟

مثلث برمودای انگلستان

در مثلث برمودای انگلستان چه می گذرد؟


در منطقه داربی‌شر در انگلستان اکنون چندین سال است که مردم چیزهای عجیبی را مشاهده و گزارش می کنند و هنوز هیچکس نمی داند راز این حوادث چه هست . آنجا منطقه ای است که لاشه هواپیماهای جنگی زیادی از دهه های قبل و زمان جنگ جهانی دوم پراکنده می باشد و به قبرستان هواپیما مشهور است .

اما چیز عجیبی که در آنجا اتفاق می افتد ، از این قرار است که مردمی که به این منطقه رفت و امد دارند علی الخصوص کوهنوردان و گردشگران گزارش می دهند که مثلا هواپیمایی قدیمی را دیده اند که در ارتفاع بسیار پایین و در حالیکه تعادلش را از دست داده  پرواز نموده  و کم کم در منطقه ای که به قله سیاه معروف است سقوط می کند و جالب اینجاست آنها که نگران جان خلبان و سرنشینانش هستند سریع موضوع را به پلیس و گروه نجات خبر می دهند .

اما وقتی پلیس و گروه نجات به منطقه می روند هر چه جستجو می کنند چیزی پیدا نمی کنند . یکی از شاهدان می گوید با پسرم در آنجا مشغول رانندگی بودیم ، ناگهان یک هواپیمای قدیمی در آسمان ظاهر شده و در حالیکه در ارتفاع بسیار پایین پرواز می کرد داشت به ما نزدیک می شد بطوری که یک لحظه احساس کردم با ماشین برخورد می کند اما ارتفاع گرفت و ناگهان از آسمان بطرف زمین چرخش وار سقوط کرد و ما شوک زده نمی دانستیم چکار کنیم .

البته در این منطقه در طی ۱۰۰ سال پیش حدود ۵۰ هواپیما سقوط نموده اند که علت سقوط بیشتر آن ها مشخص نیست . اما در سالیان اخیر هیچ هواپیمایی در آنجا سقوط نکرده است و با وجود گزارش های متعدد مبنی بر سقوط هواپیماهای قدیمی در آنجا ، هیچ اثری از لاشه و کشته شده ها یا بازمانده های آن ها وجود ندارد . در سال ۱۹۹۷ یک گزارش سقوط  هواپیما در ان ناحیه به پلیس رسید و با وجود ۱۰۰ نفر داوطلب جستجو هیچ اثری از آن یافت نشد .

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *