۰

نمرات و نقد های بازی Starfield منتشر شد !

نمرات و نقد های بازی Starfield

نمرات و نقد های بازی Starfield منتشر شد !

بازی Starfield تقریباً آماده است تا بازیکنان را به دنیاهای جدید منتقل کند ، زمان انتشار استارفیلد Bethesda بالاخره فرا رسید و به ما نگاهی به اولین برداشت از منتقدان در سراسر جهان می‌دهد. استارفیلد در حال حاضر دارای نمره ۸۷ در متاکریتیک بر اساس بررسی‌های رسانه‌های مختلف و تولیدکنندگان محتوا است. این نمره با بیشتر شدن نقد ها احتمالا کاهش بیابد.

همچنین نقد چند رسانه بزرگ در رابطه با استارفیلد

رسانه IGN : داستان اسرارآمیز بین ستاره‌ای استارفیلد سرانجام به ثمر می‌رسد و هنگامی که توپ در حال غلتیدن است، پس از اتمام داستان اصلی پس از حدود ۶۰ ساعت، مبارزه با پای پیاده و در فضا به تدریج به اندازه کافی خوب شد.
نمره رسانه به بازی ۷ از ۱۰

رسانه PC Gamer :بنابراین، من استارفیلد را دوست ندارم، آن ۹۰ ساعت اولی که بازی کردم بسیار عالی نبود، اما دلایل زیادی برای بازی ۹۰ ساعت دیگر دارم.
نمره رسانه به بازی نمره ۷۵ از ۱۰۰

رسانه Game Informer : با این توقع وارد شوید که کمی زمان می برد تا در چنین فضای گیم پلی وسیعی جای خود را پیدا کنید، و جهانی وجود دارد که ارزش کشف کردن را در اینجا دارد.
نمره رسانه بازی ۸.۵ از ۱۰

رسانه Game Rant : استارفیلد به هر چیزی که وعده داده بود و سپس مقداری عمل می کند. این بهترین بازی علمی تخیلی است که به بازیکنان دنیایی عظیم و غیرقابل درک می دهد تا بتوانند هر طور که می خواهند بازی کنند.
نمره رسانه به بازی ۵ از ۵

همچنین رسانه GameSpot به بازی نمره ۷ از ۱۰ را داده است.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *