۰

بهترین مسابقات بری وایت در wwe افسانه فراموش نشدنی

بهترین مسابقات بری وایت

بهترین مسابقات بری وایت در wwe افسانه فراموش نشدنی

چندی پیش بود که با یک خبر دنیای رسلینگ به شوک فرو رفت اسطوره و فوق ستاره فراموش نشدنی دنیای کشتی بری وایت بر اثر ایست قبلی برای همیشه از پیش ما رفت . “جزئیات مرگ بری وایت ” در این مقاله ما قصد داریم چند تا از بهترین مسابقات کریر او در کمپانی wwe را مرور کنیم.

بهترین مسابقات بری وایت

بری وایت در مقابل جان سینا و ای جی استایلز – اسمکدان – ۱۲ فوریه ۲۰۱۷

سه تا از بزرگ‌ترین ستاره‌های اسمکدان پس از برند اسپلیت در سال ۲۰۱۶، بری وایت، جان سینا و ای‌جی استایلز بودند و آن‌ها حلقه را در جریان رویداد اصلی یک نمایش در فوریه به اشتراک گذاشتند. با پیروزی بزرگ Elimination Chamber برای Bray Wyatt، جایی که او برای اولین بار در دوران حرفه ای خود قهرمان WWE شد، به نظر می رسید که تمام شتاب با Eater of Worlds باشد.اگرچه وایت در مسابقه پر جنب و جوش پیروز شد، سینا و ای جی استایلز نیز برای اجرای خود مورد تشویق قرار گرفتند، با این مسابقه که میلیون ها نفر آن را «عصر وایت» می نامند.

بهترین مسابقات بری وایت

د فیند مقابل دنیل برایان رویال رمبل ۲۰۲۰

بری وایت و دنیل برایان سابقه طولانی با یکدیگر دارند.

برایان، به عنوان یکی از بهترین کشتی گیران تمام دوران، به ارائه The Fiend کمک کرد که به طور گسترده به عنوان بهترین شخصیت منحصر به فرد شناخته می شود. رویال رامبل ۲۰۲۰ شاهد مسابقه دیگری بین رقبای دیرینه بود که این مسابقه یک مسابقه تسمه بود. اگرچه در دهه گذشته مسابقات تسمه زیادی وجود نداشته است، اما The Fiend v Daniel Bryan این شرط را زنده نگه داشت و این مسابقه برای هر دو ستاره وحشیانه به پایان رسید و به عنوان یکی از بهترین مسابقات دوران حرفه ای وایت شناخته شد.

بری وایت

بری وایت در مقابل رومن رینز (Hell in a Cell 2015)

یکی از وحشیانه ترین مسابقات Hell in a Cell در سال ۲۰۱۵ رخ داد، زمانی که وایت وارد قفس شد تا در یکی از بهترین رقابت های دوران حرفه ای خود با رومن رینز روبرو شود.اگرچه وایت رینز را در طول نبرد تنبیه کرد، سگ بزرگ پیروز شد، چیزی که در تمام مسابقات بزرگ رینز و درگیری‌های آن زمان رخ می‌داد.با این حال، مسابقه به‌عنوان پایه‌ای برای شخصیت خطرناک‌تر برای «خورنده جهان‌ها» ساخته شد که در طول اجرای تک‌نفره‌های او، که بعداً منتشر می‌شد، نتیجه داد.

بهترین مسابقات بری وایت در wwe

د فیند در مقابل فین بلر سامراسلم ۲۰۱۹

یکی از مشهورترین و منحصربه‌فردترین شخصیت‌های تاریخ دبلیو دبلیو ای (The Fiend) بود که قبلاً گفته شد.

اولین مسابقه The Fiend در WWE که توسط خود Bray Wyatt اجرا شد بسیار قوی بود و شاید یکی از بهترین معرفی یک شخصیت در تاریخ کشتی کج باشد. اولین مسابقه The Fiend برابر Finn Balor برگزار شد و نبرد آنها در SummerSlam 2019 یک بازی ضروری بود.
پس از یک پیروزی کلاسیک در برابر Balor، طرفداران انتظار داشتند WWE بازی را دوباره انجام دهد، این بار در برابر آلتر ایگوی فین، The Demon، چیزی که متاسفانه اکنون هرگز نخواهیم دید.🖤🖤🖤

بهترین مسابقات بری وایت در wwe

بری وایت در مقابل جان سینا پیبک ۲۰۱۴

یکی از بزرگترین رقبای بری وایت همیشه جان سینا بود. اگرچه رقابت آنها در سال ۲۰۱۴ آغاز شد، اما هر دو نفر تا سال ۲۰۲۰ بارها حلقه را به اشتراک گذاشتند، با مسابقه نمادین خود در رسلمنیا ۳۶. با این حال، یکی از بهترین نبردهای آنها مسابقه Last Man Standing در Payback 2014 بود. اگرچه وایت در آن زمان به عنوان یک ستاره اصلی رویدادهای سینگل شناخته نشد، این مسابقه به یک بازی کلاسیک تبدیل شد و موقعیت ستاره فقید در فهرست بهبود یافت. ، در نتیجه.در نهایت، جان سینا وایت را شکست داد، که باعث ناامیدی طرفداران شد، اما در نهایت از کار با اسطوره دبلیو دبلیو ای، حتی در شکست، چیزهای زیادی به دست آورد.

بهترین مسابقات بری وایت در wwe

بری وایت در مقابل دنیل برایان (رویال رامبل ۲۰۱۴)

یکی از مهم ترین مسابقات دوران تک نفره بری وایت در رویال رامبل ۲۰۱۴ رخ داد. درست پس از آزاد کردن اریک روآن و لوک هارپر از خانواده وایت، بری با یکی از بزرگترین چهره های شرکت در آن زمان، یعنی دنیل برایان، مبارزه کرد.اگرچه WWE Universe در تمام مدت دشمنی پشت برایان جمع شد، وایت توانست تمام فشارها را تحمل کند و در نهایت یکی از بهترین عملکردهای خود را به عنوان یک ستاره تک آهنگ ارائه داد. این مسابقه به نفع وایت تمام شد و قهرمان آینده دبلیو دبلیو ای پیروز شد و بسیاری آن را مسابقه ای می دانند که بری را به عنوان یک ستاره برتر تک نفره معرفی کرد.
اگرچه طرفداران او را دوست نداشتند، با توجه به اینکه او یک پاشنه بود و به تازگی یکی از محبوب ترین ستاره های WWE را شکست داده بود، برد بری در برابر برایان در رویال رامبل ۲۰۱۴ به عنوان یک کاتالیزور برای اجرای تک آهنگ های او عمل کرد.

بهترین مسابقات بری وایت در wwe

راو (جریکو، اوونز، رولینز، رینز و استرومن) در مقابل اسمکدان (وایت، استایلز، امبروز، اورتون و شین) (Survivor Series 2016)


اگرچه مسابقات سنتی حذفی تگ تیم مردان درSurvivor Series وجود داشته است، نبرد در سال ۲۰۱۶ سر و گردن بالاتر از بقیه است. با وجود برخی از داغ‌ترین داستان‌ها در طول رویداد، WWE Universe بسیار هیجان‌زده بود که شاهد نبرد بین ده کشتی‌گیر محبوب شرکت در آن زمان بود.

نبرد پر ستاره، که شامل افرادی مانند شین مک ماهون، رندی اورتون، بری وایات بود، دید که ده مرد یکدیگر را از هم جدا کردند، همه به نام برتری برند.با شکاف هایی در هر دو تیم، این مسابقه به عنوان یکی از آشفته ترین و در عین حال جذاب ترین نبردها در تاریخ Survivor Series به نمایش گذاشته شد.این مسابقه برخی از بهترین لحظات را در آن سال ایجاد کرد و همچنین به عنوان یکی از بزرگترین مسابقات در دوران حرفه ای وایت در نظر گرفته می شود.

در نبردی پر از اکشن و داستان های جذاب، بری وایت و رندی اورتن پس از حذف رومن رینز در پایان، به بازماندگان تبدیل شدند. این به عنوان یک گام بزرگ به جلو در دوستی بین وایت و اورتون استفاده شد، قبل از اینکه به او در نزدیکی رسلمنیا خیانت کند. این پیروزی برای حرفه وایت بسیار مهم بود، زیرا راهی برای وارد کردن “خورنده جهان” به تصویر قهرمانی جهان شد، جایی که او تنها چند ماه بعد عنوان قهرمانی را به دست آورد.

بری وایت

د فیند بری وایت در مقابل جان سینا (رسلمنیا ۳۶)

اگرچه بری وایت و جان سینا چندین بار در گذشته اتفاق افتاده است، نبرد آنها در رسلمنیا ۳۶ بسیار متفاوت بود.
که به عنوان “بازی خانه سرگرمی فایرفلای” لقب گرفت، هیچ کس انتظار نداشت که این مسابقه در پایان چه چیزی را ارائه دهد.با این حال، پس از داستان‌گویی و بازی‌های ذهنی فراوان، WWE Universe آن را به عنوان یکی از بزرگترین و منحصربه‌فردترین نبردهای تاریخ رسلمنیا معرفی کرد.در ابتدا، زمانی که WWE و John Cena قادر به درک آنچه در حال رخ دادن نبودند، همه چیز کمی عجیب به نظر می رسید. اگرچه مسابقه کمی طولانی به نظر می رسید، داستان سرایی به عنوان یک تقویت عظیم برای نبرد بازی کرد و خیلی زود به عنوان یکی از متفکرترین نبردهای تاریخ نامگذاری شد. مسابقه “سینماتیک” فرصتی بزرگ برای WWE بود تا علاقه از دست رفته طرفداران را به محصول بازگرداند. ارائه نبرد شدید بلافاصله پس از زمانی که جهان از COVID-19 رنج می برد شگفت انگیز بود.وایت در برابر سینا پیروز شد و این مسابقه به وضوح یکی از بهترین مسابقات در دوران حرفه ای افسانه ای او و یکی از منحصر به فردترین مسابقات در تاریخ صنعت بود.

بری وایت

بری وایت در مقابل جان سینا و برون کوربین و دین امبروز و ای جی استایلز در مقابل د میز (Elimination Chamber 2017)

المیشن چمبر همیشه برای طرفداران تماشایی بوده است. با این حال، مسابقه WWE Championship در سال ۲۰۱۷ یکی از بهترین مسابقات Elimination Chamber در تاریخ محسوب می شود.با دفاع جان سینا از قهرمانی دبلیو دبلیو ای خود در مسابقه، همه مردان یک تراشه بزرگ بر روی شانه های خود داشتند و مسابقه واقعاً حس و حال مسابقه بزرگ را داشت. در حالی که جان سینا و ای‌جی استایلز در جریان رقابت‌های پرطرفدار بودند، همه ستاره‌ها مسابقه را به یک بازی کلاسیک تبدیل کردند. پس از یک نبرد پر جنب و جوش، بری وایت در پایان ای جی استایلز پین کرد تا اولین قهرمانی WWE خود را به دست آورد.این نه تنها اولین قهرمانی تک نفره برای وایت بود، بلکه بزرگترین پیروزی در کل دوران حرفه ای او بود. اگرچه وایت دو بار بعد در دوران حرفه‌ای خود قهرمان جهانی شد، برد Elimination Chamber بزرگ‌ترین و مهم‌ترین پیروزی دوران حرفه‌ای او بود.

پیروزی او در این رویداد به زودی با یک داستان عظیم همراه شد و رندی اورتون به رسلمنیا رفت، با دو رقیب و دوستان سابق، حلقه را در بزرگترین نمایش سال به اشتراک گذاشتند. قهرمانی دبلیو دبلیو ای در Elimination Chamber آغاز یکی از بزرگترین رقابت های حرفه ای وایت بود. Elimination Chamber 2017 پلت فرمی است که بری وایت در آن به شهرت رسید و مسابقه رویداد اصلی همیشه یکی از بهترین مسابقات تاریخ خواهد بود.

بری وایت

وایت فمیلی در مقابل د شیلد (Elimination Chamber 2014)

یکی از بهترین مسابقات در تاریخ صنعت کشتی کج مسابقه کلاسیک تگ تیم شش نفره بین خانواده وایت و شیلد در Elimination Chamber 2014 در نظر گرفته می شود.

در حالی که تمام ستارگان مسابقه با نبرد شدید خود در این رویداد به پایان رسیدند، بری وایت تیم خود را به پیروزی رساند.

این یک فشار عظیم برای وایت بود و سپس برای انجام مسابقه انفرادی بین جان سینا در رسلمنیا ۳۰ مورد استفاده قرار گرفت. اگرچه وایت با عملکرد خود در مسابقه تگ تیم شش نفره به شهرت رسید، اما به حرفه اعضای جوان شیلد در نبرد کمک کرد.همه ستارگان The Shield، ست رولینز، رومن رینز، و دین امبروز (با نام مستعار جاب ماکسلی)، پس از نبرد با وایت فمیلی، تحت فشار زیادی قرار گرفتند و خود را به ستاره های بزرگتری تبدیل کردند.اگرچه بسیاری از شدت و اقدامات عظیم در نبرد را به یاد نمی آورند، هر شش مرد با مسابقه خود ثابت کردند که چرا ستاره های در حال ظهور صنعت خود هستند. مسابقه The Wyatt Family v The Shield به عنوان یکی از بهترین مسابقات در تاریخ WWE ثبت شده است.

برچسب‌ها:, ,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *