۰

جزئیات مرگ بری وایت | ویندهام روتوندا

جزئیات مرگ بری وایت

جزئیات مرگ بری وایت | ویندهام روتوندا

طبق گزارش TMZ ، بری وایت هنگامی که در خواب بود درگذشت بری به همسرش گفت که میخواد چرت کوتاهی بزند و بیدار شود اما دیگر هرگز بیدار نشد ، جوجو آفرمن ( همسر وایت ) بعد از شنیدن ساعت زنگ دار که در اتاق بری وایت زنگ می‌خورد صبر کرد تا ببینید وی بیدار می‌شود یا نه تایم ساعت زنگ دار به پایان رسید و وایت بیدار نشد جوجو شخصا به اتاق بری رفت اما باز هم پاسخی از وی دریافت نکرد ، جوجو نگران میشه و با مادر وایت تماس میگیره آنها سعی می‌کنند با فشار دادن سینه وایت انتقال نفس دهان به دهان وی را زنده نگه دارند اما متاسفانه فوت میکنه!

در ادامه این گزارش آمده است که پلیس با اعضای خانواده بری وایت صحبت کرده است که گفته اند وی در مارس ۲۰۲۳ به ویروس کرونا مبتلا شده و دچار عوارض قلبی شده است ، این باعث شد که او دچار ضعف پایین قلب شود!

تنها یک هفته قبل از مرگش ، ویندهام به دلیل مشکل قلبی در بیمارستان بستری شد او صبح روز مرگش یک قرار ملاقات با پزشکان داشت و به او توصیه شد به استفاده از دفیبریلاتور خارجی ادامه دهد دستگاهی که برای درمان افرادی است که دچار ایست قلبی ناگهانی می‌شوند!

بری وایت در زمان مرگ از دفیبریلاتور خارجی توصیه شده توسط پزشک استفاده نکرد مشخص شد که ویندهام روتوندا در زمان مرگ از ضربان ساز استفاده نمی کرد بعداً دستگاه را داخل ماشینش که در خیابان پارک شده بود پیدا کردند!

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *