۰

فرق اپل آیدی پولی و رایگان

اپل آیدی رایگان و پولی دو نوع اکانت کاربری هستند که توسط شرکت اپل ارائه می ‌شوند. این دو نوع اپل آیدی دارای مزایا و معایب خود هستند و بر اساس نیازها و ترجیحات شما، ممکن است یکی از آن‌ها برایتان مناسب ‌تر باشد.

اگر قصد استفاده از اپل آیدی رایگان یا اپل آیدی پولی را دارید ابتدا بهتر است به بررسی مزایا و معایب و فرق اپل آیدی رایگان و پولی بپردازیم.

D:\جدیدا\919796-235.jpg

استفاده آسان و بدون هزینه از خدمات اپل با اپل آیدی رایگان

اپل آیدی رایگان یک اکانت کاربری است که توسط شرکت اپل ارائه می ‌شود و برای دسترسی به خدمات و محصولات مختلف اپل مورد استفاده قرار می ‌گیرد. با ایجاد یک اپل آیدی رایگان، کاربر می‌ تواند از امکاناتی مانند دانلود برنامه‌ ها و بازی ‌ها از App Store، ذخیره ‌سازی داده‌ ها و فایل‌ها در iCloud، استفاده از سرویس ‌های ارتباطی مثل iMessage و FaceTime و دسترسی به سایر خدمات اپل بهره مند شود. ایجاد اپل آیدی رایگان بسیار ساده است و به شما امکان استفاده از امکانات اصلی اپل را بدون پیچیدگی‌ های مالی می‌ دهد.

برخی از امکانات که با استفاده از اپل آیدی رایگان در دسترس کاربران قرار می ‌گیرند عبارتند از:

  • دانلود و نصب برنامه‌ها و بازی‌ها از App Store.
  • خرید و دانلود موسیقی، فیلم و کتاب از فروشگاه iTunes.
  • استفاده از سرویس‌ های ذخیره‌سازی ابری مانند iCloud.
  • ارتباط با دیگر کاربران اپل از طریق iMessage و FaceTime.
  • فعال‌ سازی دستگاه های جدید و دسترسی به تنظیمات آن‌ ها

به طور کلی، اپل آیدی رایگان مناسب برای کاربرانی است که نیازی به خرید‌ها و تراکنش ‌های پولی ندارند. اما اگر می ‌خواهید از خدمات پرداختی یا سرویس ‌های اشتراکی اپل استفاده کنید، اپل آیدی پولی را در نظر بگیرید که مرجع مورد پیشنهاد ما برای خرید اپل آیدی “آیدی تاپ idtop.ir” است.

D:\جدیدا\Apple-ID-980x516.jpg

دسترسی کامل با اپل آیدی پولی

اپل آیدی پولی یک اکانت کاربری است که به آن اطلاعات پرداختی مانند اطلاعات کارت اعتباری یا روش ‌های پرداخت دیگر مرتبط شده ‌اند و از آن برای انجام تراکنش ‌های مالی در اپل استفاده می ‌شود. با ایجاد یک اپل آیدی پولی، کاربر می ‌تواند خدمات و محصولات پرداختی مختلف اپل را خریداری کند.

برخی از استفاده‌های معمول از اپل آیدی پولی عبارتند از:

  • خرید برنامه‌ ها، بازی‌ ها، موسیقی، فیلم ‌ها و کتاب‌ ها از فروشگاه App Store و iTunes.
  • خرید سرویس‌ های اشتراکی مانند Apple Music، Apple TV+ و iCloud از طریق اپل آیدی پولی.
  • پرداخت برای خدمات درون برنامه ‌ای در برنامه‌ ها و بازی ‌ها.
  • خرید اپلیکیشن ‌ها و محتواهای دیگر از اپلیکیشن‌ ها.

از جمله معایب اپل ایدی پولی این است که اطلاعات پرداختی مانند شماره کارت اعتباری به اپل آیدی پولی متصل می‌ شود، بنابراین در صورتی که این اطلاعات به دست افراد ناخواسته بیفتد، ممکن است با مشکلات امنیتی مواجه شوید. همچنین برای استفاده از خدمات پولی اپل، شما نیازمند وارد کردن اطلاعات پرداختی مانند شماره کارت اعتباری هستید، که برخی افراد ممکن است این وابستگی را ناخوشایند بدانند.

اپل آیدی پولی نیاز به داشتن اطلاعات پرداختی دقیق مانند شماره کارت اعتباری یا اطلاعات حساب پی‌پال دارد. این اطلاعات پرداختی باعث می ‌شود که کاربر بتواند به راحتی خریدها و تراکنش‌ های مختلف را از طریق اکانت اپل آیدی پولی انجام دهد.

D:\جدیدا\1.jpg

فرق اصلی بین اپل آیدی رایگان و پولی

برای ایجاد اپل آیدی رایگان نیاز به پرداخت هزینه ‌ای ندارید و با مراجعه به سایت اقدام به ثبت نام خواهید کرد و سپس خواهید توانست از اکثر سرویس های‌ اپل استفاده کنید اما اپل آیدی پولی برای خرید برنامه ‌ها، بازی‌ ها، موسیقی، فیلم‌ ها و سرویس ‌های دیگر استفاده می ‌شود.

بنابراین، اصلی ‌ترین تفاوت بین این دو نوع اپل آیدی، وابستگی یا عدم وابستگی به یک روش پرداخت مرتبط با حساب اپل آیدی است.

اپل آیدی رایگان یا اپل آیدی پولی؟

تصمیم بین اپل آیدی رایگان و اپل آیدی پولی به نیازها و ترجیحات شما بستگی دارد. اپل آیدی رایگان مناسب برای افرادی است که به دنبال استفاده از خدمات اصلی اپل مانند دانلود برنامه ‌ها و بازی ‌ها از App Store، استفاده از iCloud برای ذخیره ‌سازی داده‌ ها و فایل‌ ها و ارتباط با دیگر کاربران اپل هستند.

اگر دسترسی به امکانات کامل دستگاه‌ های اپل و استفاده از خدمات پرداختی اپل برایتان مهم است، اپل آیدی پولی را در نظر بگیرید. برای کسانی که نیازی به خرید‌ها یا تراکنش‌ های پولی ندارند، اپل آیدی رایگان می ‌تواند گزینه مناسبی باشد.

بهتر است نیازها، سبک زندگی و ترجیحات خود را بررسی کرده و سپس تصمیم‌ گیری کنید که کدام نوع اپل آیدی برای شما مناسب تر است. همچنین، به یاد داشته باشید که همیشه می‌ توانید از یک اپل آیدی رایگان شروع کنید و در صورت نیاز به خریدها و تراکنش ‌های پولی، به اپل آیدی پولی ارتقا دهید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

تحریریه کنترل امجی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *