۰

بری وایت سوپراستار WWE، ناگهان در سن ۳۶ سالگی درگذشت

بری وایت سوپراستار WWE

ویندهام روتوندا که بیشتر برای طرفداران کشتی با نام بری وایت شناخته می شد، درگذشت. او تنها ۳۶ سال داشت. پاول”تریپل اچ” لوسک این خبر را در توییتر خود منتشر کرد. جزئیات دیگری در حال حاضر در دسترس نیست. وایت به یک ستاره سطح بالا در مسابقات تبدیل شده بود و در طول مدت حضورش در آن، هم قهرمانی WWE و هم قهرمانی جهانی را به دست آورد.

وایت از اواخر فوریه به دلیل یک بیماری ناشناخته از میادین دور بود، اما اخیراً گزارش شده بود که او به بازگشتن نزدیک می‌شود. او یک کشتی‌گیر نسل دوم بود که پدرش مایک روتوندا را دنبال می‌کرد، که در نقش ایروین آر شیستر، شرور دهه ۱۹۹۰ بازی می‌کرد.

تریپل اچ در پستی نوشت: «به تازگی تماسی از تالار مشاهیر WWE، مایک روتوندا دریافت کردم که به ما خبر غم انگیزی داد که ویندهام روتوندا عضو مادام العمر خانواده WWE – که به نام بری وایت نیز شناخته می‌شود – به طور غیرمنتظره‌ای در اوایل امروز درگذشت. قلب ما با خانواده اوست و از همه می خواهیم که در این زمان به حریم خصوصی آنها احترام بگذارند.

بری وایت سوپراستار WWE

روتوندا که در ابتدا به Husky Harris شناخته می شد در سال ۲۰۱۳ به بری وایت تغییر نام داد. او همراه با عناوین تک نفره خود، قهرمانی تگ تیم اسمکدان (با لوک هارپر با نام مستعار برودی لی و رندی اورتون) و قهرمانی تیمی راو تگ (با مت هاردی) را نیز به دست آورد.

پس از چند ماه وقفه، وایت با یک حیله جدید بازگشت. این بار مردی را به تصویر می‌کشد که از یک اختلال چند شخصیتی دگرگون‌کننده رنج می‌برد، او به‌طور تصادفی بین دو شخصیت جابه‌جا می‌شود: «وجهه خوب» بری وایت، مجری تلویزیونی به سبک آقای راجرز، و جنبه مخرب او در «The Fiend». “

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *