۰

تغییرات نقشه فورتنایت در سیزن ۴ چپتر ۴

تغییرات نقشه فورتنایت در سیزن 4 چپتر 4

تغییرات نقشه فورتنایت در سیزن ۴ چپتر ۴ دارای سه POI جدید است و برخلاف سیزن های اخیر که تغییرات عمده را در یک منطقه متمرکز کرده بودند، این بار در سراسر جزیره پراکنده شده اند. این مناطق جدید، در داستان، متعلق به شرور خون آشام، Kado Thorne هستند، که بدون شک در رویداد هالووین امسال در اکتبر حضور خواهد داشت. آنچه باید در مورد تغییرات نقشه در سیزن ۴ چپتر ۴ بدانید در ادامه آورده شده است.

تغییرات نقشه فورتنایت در سیزن 4 چپتر 4

این سیزن دارای سه مکان جدید دیدنی (POI) برای شروع فصل است. در هر مورد، سوئیت‌های Sanguine، Relentless Retreat و Eclipsed Estate به شدت با شبکه‌های لیزری، دوربین‌ها و محافظ‌های مسلح محافظت می‌شوند. به همین دلیل است که در این مکان‌ها می‌توانید اسلحه‌های Mythic را پیدا کنید.

تغییرات نقشه فورتنایت در سیزن 4 چپتر 4

Eclipsed Estate به طور عجیبی سیتادل را اشغال کرده است، به این معنی که یک شرور جایگزین خانه فصل قبل شده است. این برای داستان چه معنایی می تواند داشته باشد؟ Sanguine Suites منطقه‌ای را که زمانی Lonely Labs بود تسخیر می‌کند و به منطقه یخ‌زده سابق تم ساحلی جدیدی می‌دهد. در نهایت، Relentless Retreat به گوشه جنوب غربی یک بازسازی اساسی می دهد که باید منجر به منطقه پر جمعیتی شود که فعالیت بازیکنان بیشتری را نسبت به فصل های اخیر نشان می دهد.

تغییرات نقشه فورتنایت در سیزن 4 چپتر 4

همانطور که ممکن است در تصاویر متوجه شوید، نگهبانان Thorne مناطق دیگری از نقشه را نیز تصرف کرده اند، از جمله کارخانه Slap Juice در Slappy Shores، Rumble Ruins و Mega City. این ممکن است به تأثیر آنها در طول فصل اشاره کند.

تغییرات نقشه فورتنایت در سیزن 4 چپتر 4

همچنین Forecast Towers جدید را در سراسر نقشه پیدا خواهید کرد، جایی که شما و تیمتان می‌توانید برای کنترل آن مبارزه کنید و در صورت پیروزی، داده‌های زون طوفان آینده را مشاهده کنید. با این حال مراقب باشید، زیرا هر برج پیش بینی توسط یک مینی باس محافظت می شود. آنها را شکست دهید، کلید آنها را جمع آوری کنید و اطلاعات نقشه را در اختیار داشته باشید که می تواند شما را برنده کند.

حتی یک مسل کار جدید در این فصل وجود دارد به نام Nitro Fang – نامی مناسب برای فصل مربوط به خون آشام ها، نه؟

تغییرات نقشه فورتنایت در سیزن 4 چپتر 4

مثل همیشه در مورد Fortnite، نقشه احتمالاً با ادامه فصل تغییر خواهد کرد. در حالی که تغییرات کوچک‌تری در هفته‌های آینده رخ می‌دهد، انتظار می‌رود که این پایان چپتر ۴ باشد، به این معنی که نقشه کاملاً جدیدی احتمالاً در اوایل زمستان در راه است پی تا می توانید از این جزیره لذت ببرید.

تغییرات نقشه فورتنایت در سیزن 4 چپتر 4
برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *