۰

ماجرای پروژه‌ی مخفی استارگیت

پروژه‌ی مخفی استارگیت

ماجرای پروژه‌ی مخفی استارگیت

سازمان سیا بسیاری از اسناد مربوط به عملیات استارگیت را از طبقه بندی خارج کرده است به طوری که اطلاعات نسبتا دقیقی در مورد این برنامه ی عجیب در اختیار ما قرار دارد. اما این موضوع به این معنی نخواهد بود که تنها کشور ایالات متحده در این پروژه های اسرارآمیز و برروی قدرتهای ماورایی انسانها سرمایه گذاری کرده است
مسئولان شوروی سابق و چین نیز آزمایشاتی را بر روی انسان های دارای قدرت های ماوراء الطبیعه انجام می دادند و بدون شک اطلاعات فاش نشده ی زیادی در این حوزه ها وجود دارد.

شوروی در واقع بسیار قبل تر از آمریکایی ها این آزمایشات را شروع کرده بود و جیمی کارتر دستور داد که در مورد آزمایشات شوروی در این زمینه تحقیقاتی انجام گیرد و آن زمانی بود که برنامه ی استارگیت آغاز شد. هدف از این برنامه در ابتدا برآورد توانایی شوروی در این حوزه و تلاش برای رسیدن به دستاوردهای آن ها در مورد قابلیت های فرازمینی بود.

به نظر می رسد که شوروی سابق بسیار بیشتر از ایالات متحده از این برنامه در فعالیت های نظامی خود استفاده کرده است. ما در حال حاضر اطلاعات زیادی از آزمایشات آن ها در این حوزه در دست نداریم اما شواهد نشان می دهد که سیستم اطلاعاتی شوروی سابق فعالیت هایی بسیار بیشتر از برنامه ی استارگیت ایالات متحده در این حوزه داشته است.

حتی در چین نیز گروهی با نام «گروه ارزیابی مشترک توانایی های فیزیکی غیرطبیعی تمام چین» تشکیل شده و همین موضوع نشان می دهد که بسیاری از کشورهای دیگر نیز چنین برنامه هایی را دنبال می کرده اند.

البته هنوز رازهای بسیاری در این گزارشات وجود دارد و معلوم نیست که تا چه حد باید به آن ها اعتماد داشت و آن ها را جدی گرفت اما یک چیز کاملا مشخص است: در دوران جنگ سرد، گروهی به نام «جنگجویان فرازمینی» وجود داشته اند که کاملاً واقعی بوده و در بسیاری از عملیات ها از آن ها استفاده می شده است.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *