۰

برتری در بازی های آنلاین با استفاده چیت

برتری در بازی های آنلاین با استفاده چیت

امروزه بازی های آنلاین به یکی از محبوب‌ترین سرگرمی ها در جهان تبدیل شده به طوری که افراد زیادی ترحیح می‌دهند اوقات فراغت خود را صرف گیم های آنلاین کنند. مهم‌ترین دلیل جذابیت گیم های آنلاین وجود رقابتی چالشی، سخت و پر از مانع است که موفقیت را به کاری دشوار تبدیل می‌کند که نیاز‌مند تمرین و کسب تجربه است. البته برای موفقیت راه آسان تری هم وجود دارد که آن استفاده از «چیت Cheat» است.

برای دریافت بهترین چیت فورتنایت اینجا کلیک کنید .

چیت به چه معناست و چه کاربردی دارد؟

در بازی‌های ویدئویی چیت یا تقلب کردن به اقدامات و ترفندهایی گفته می‌شود که در نتیجه آنها امکانات جدیدی به گیمر داده میشود یا استفاده از برخی عملگرهای بازی ساده تر میشود که در نتیجه همه اینها بازی کردن برای کسی که چیت را فعال کرده ساده تر میشود. امروزه در بازی های انلاین؛ چیت زدن امری رایج است و بسیاری از پلیر‌ها در سراسر جهان از انواع مختلف چیت استفاده میکنند.

چیت ها چگونه کار میکنند؟

در اغلب بازی ها اطلاعات مربوط به وضعیت بازی و بازیکن مثل موقعیت مکانی در مپ یا میزان نوار سلامتی بازیکن، میزان اعتبار و ثروت و همچنین برخی استانداردها مثل میزان قدرت اسلحه یا آسیب دیدن بازیکن؛ در جایی از دستگاه شما ذخیره شده و دائم به سرور بازی مخابره میشوند. حالا توسعه دهندگان چیت با شناسایی و دستکاری این اطلاعات و استانداردها چیت هایی مانند:وال هک و ایم بات و… را در قالب یک نرم افزار جانبی به شما ارائه میدهند طوری که دیگر پلیر ها و همچنین سرور بازی متوجه این دستکاری ها شوند.

مزایا و معایب استفاده از چیت

با فعال کردن چیت شما امکانات جدید‌ی بدست می‌آورید که موجب برتری شما در بازی می‌شود و می‌توانید به سرعت در بازی پیشرفت کنید. اما استفاده از چیت ممکن است هیجان و چالش های بازی را از بین ببرد و آنرا خسته کننده و یکنواخت کند. همچنین استفاده نادرست از چیت می‌تواند جریمه هایی مثل از دست دادن اعتبار یا حتی بن شدن اکانت داشته باشد.

برای خرید چیت بازی اپکس لجندز اینجا ‌کلیک کنید.

انواع چیت

آمار ها نشان داده بازی های شوتر و بتل رویال مثل: کالاف دیوتی، فورتنایت، پابجی و… بیشتر در معرض چیت قرار می‌گیرند و به اصطلاح چیتر های بیشتری دارند. برخی از محبوب ترین و پرکاربرد ترین چیت ها عبارت‌اند‌ از:

چیت ایم‌بات (Aimbot)

شاید مهم ترین عامل موفقیت در بازی های شوتر نشانه گیری دقیق یا همان ایم گیری باشد که نیازمند مهارت بسیار بالایی است. اما با استفاده از چیت ایم بات نشانه شما به طور خودکار روی حریف قفل می‌شود و تمام تیر هایی که شلیک میکنید به دشمن اصابت خواهد کرد و به راحتی می‌توانید در نبرد های تن به تن برتری کسب کنید.

چیت وال هک (Wall Hack)

با استفاده از چیت وال هک به راحتی می‌توان دشمنانی که در خانه ها و یا پشت صخره ها پنهان شده‌اند را مشاهده کرد و از نقشه حمله آنها آگاه شد و آن‌ها را غافلگیر کرد.

چیت ESP

در این چیت اطلاعات ارزشمندی قبیل: اسم و میزان HP دشمنان، نوع اسلحه ای که در دست دارند و اسلحه ها و تجهیزاتی که در مپ وجود دارند؛ از فواصل دور و حتی پشت دیوار ها هم به شما نمایش داده می‌شود.

چیت مانی هک (Money Hack)

این چیت مخصوص بازی های جهان باز نظیر GTA Online و GTA San Andreas Multi است. با فعال کردن چیت مانی هک ثروت شما در بازی افزایش می‌یابد و می‌توانید خیلی زود در بازی قدرتمند شوید و آیتم های درون بازی را مال خود کنید.

بهترین چیت برای جی‌تی‌ای سن آندرس مولتی‌پلیر

استفاده از چیت مطمئن

تقریبا تمام بازی های انلاین یک سیستم آنتی چیت دارند که توسط توسعه دهندگان طراحی شده و وظیفه آن در گام نخست جلوگیری از نفوذ به فایل های بازی و در گام دوم شناسایی چیت و بن کردن حساب چیتر است. از این رو استفاده از چیت های نامعتبر و رایگان می‌تواند تبعات سنگینی برای شما به همراه داشته باشد. اگر به دنبال یک چیت مطمئن با امکانات فوق العاده هستید محصولات Game XN می‌تواند بهترین انتخاب باشد.

چیت Game XN

این وبسایت مدت هاست که در زمینه فروش چیت های ایمن و معتبر فعالیت دارد. Game XN اقدام به ارائه چیت های فوق العاده و پرکاربرد برای بازی های: فورتنایت، کالاف دیوتی موبایل، پابجی موبایل، جی‌تی‌ای آنلاین، رینبو سیکس، اپکس لجندز، سی‌اس گو، لیگ اف لجندز، ولورانت و امانگ آس کرده است. چیتی که توسط گیم ایکس‌ان ارائه می‌شود به دست افراد ماهری ساخته شده و احتمال شناسایی آم توسط سیستم ضد نقلب بازی بسیار کم است؛ از این رو با خیال آسوده می‌توانید از چیت استفاده کنید و از امکانات خارق‌العاده‌ای که در اختیارتان قرار می‌دهد لذت ببرید.

اگر قصد خرید چیت را دارید می‌توانید از وبسایت Game XN دیدن کنید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

تحریریه کنترل امجی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *