۰

خودرو BMW i7 Protection سدان زرهی رونمایی کرد

بی‌ام‌و بی‌تردید در چندین زمینه پیشگام است. ابتدا خودروساز آلمانی i7 مجلل را برای ما به ارمغان می آورد و سپس با نسخه زرهی خود ( خودرو BMW i7 Protection ) ما را غافلگیر می کند. i7 ادعا می کند که تاج و تخت را به عنوان اولین سدان لوکس برقی ساخته شده به دست آورده است که به صورت محافظ ظاهر شده است. اگر یک رئیس دولت، یک کارآفرین میلیاردر موفق هستید ممکن است این خودرویی باشد که نمی دانستید به آن نیاز دارید!

در نگاه اول، یک کلمه به ذهن خطور می کند: ظرافت. چراغ‌های پرزرق و برق اختیاری و میله‌های پرچم (احتمالاً قابل مشاهده‌ترین هدایایی هستند که شما در چیزی بیش از یک سدان معمولی سوار می‌شوید) به کنار، نمای بیرونی تقریباً مشابه مدل‌های استاندارد است. استراتژی BMW در اینجا این است که به جای توی چشم بودن در مناطق عمومی، با دیگران همرنگ شود.

خودرو BMW i7 Protection

شما ممکن است در مورد لاستیک ها کنجکاو باشید زیرا آنها همیشه نقطه ضعف این نوع خودروها هستند.آنها آلیاژهای ۲۰ اینچی منحصربه‌فرد هستند که کاملاً با سیستم ترمز هیولایی سازگار هستند و در تایرهای میشلین PAX پیچیده شده‌اند.

این سدان زرهی در زیر نمای بیرونی مجلل خود مانند یک تانک ساخته شده است. هسته حفاظتی BMW – یک ساختار فولادی زرهی محافظ – با زره زیر بدنه، پنجره های شیشه ای ضخیم و حتی یک پوشش خود آب بندی برای مخزن سوخت ترکیب شده است. اگر زمانی خود را تحت حمله هواپیماهای بدون سرنشین یا در میان نارنجک های در حال انفجار بیابید، BMW به شما اطمینان می دهد که ایمن هستید!

خودرو BMW i7 Protection

بی‌ام‌و وعده می‌دهد که با وجود تمام تغییرات محافظ، فضای داخلی جادار و راحت باقی می‌ماند. حتی یک سیستم اینترکام استاندارد وجود دارد که به شما امکان می دهد بدون شکستن پنجره یا در با دنیای بیرون چت کنید. و برای آن لحظاتی که در حال فرار از خطر هستید اما همچنان می خواهید آهنگ مورد علاقه خود را اجرا کنید! BMW شما را با سیستم صدای فراگیر Diamond Bowers & Wilkins با ۲۸ بلندگو پوشش می دهد. تقریباً مثل این است که آنها می گویند: “چرا وقتی در آن هستید یک مینی کنسرت نیز نداشته باشید؟”

خودرو BMW i7 Protection

i7 Protection در نمایشگاه IAA Mobility در مونیخ در سپتامبر امسال به نمایش گذاشته خواهد شد. پس از فروش، خودرو BMW i7 Protection فقط در اروپا در دسترس خواهد بود. به عنوان بخشی از خرید، BMW دوره‌های آموزشی تخصصی را برگزار می‌کند، اگر واقعاً فکر می‌کنید پشت فرمان یکی از این‌ها بنشینید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *