۰

بازی Star Wars Jedi: Survivor برای PS4 و Xbox One عرضه می شود

بازی Star Wars Jedi: Survivor به پلتفرم های بیشتری می رود. در طول جلسه توجیهی درآمد ناشر Electronic Arts، این شرکت اعلام کرد که توسعه دهنده Respawn اکنون در “مراحل اولیه” آوردن بازی Star Wars Jedi: Survivor برای PS4 و Xbox One است.

Jedi: Survivor در پایان آوریل امسال برای رایانه های شخصی، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری X|S عرضه شد. بازی به طور کلی از نقدهای مطلوبی برخوردار بود، اما نسخه رایانه شخصی از نظر عملکرد چیزی کم دارد. EA پچ های متعددی را برای رفع مشکلات در طول زمان منتشر می کند.

بازی Star Wars Jedi: Survivor برای PS4 و Xbox One

اعلامیه امروز Respawn و EA در مورد آوردن Jedi: Survivor به کنسول‌های قدیمی‌تر احتمالاً برای برخی غافلگیرکننده بود. در ماه فوریه، استیگ آسموسن، کارگردان بازی، به مجله Play (از طریق GameRant) گفت که Respawn از PS4/Xbox One صرف نظر می‌کند تا این شرکت بتواند از پردازنده‌ها و حافظه برتر PS5 و Xbox Series X|S در مقایسه با PS4 و Xbox استفاده کامل کند. آسموسن گفت Respawn امیدوار است با Jedi: Survivor به یک “تجربه واقعی نسل جدید” دست یابد.

Respawn نگفت که Jedi: Survivor چه زمانی ممکن است برای PS4 و Xbox One عرضه شود یا جزئیات بیشتری در مورد تفاوت این نسخه از بازی با نسخه PS5 و Xbox Series X|S ارائه دهد.

Jedi: Survivor اولین بازی نسل فعلی EA نبود، زیرا این شرکت EA Sports PGA Tour را در اوایل آوریل ۲۰۲۳ تنها بر روی PS5 و Xbox Series X|S راه اندازی کرد.

فراتر از اعلام بازی Jedi: Survivor برای PS4 و Xbox One، Respawn گفت که در حال کار بر روی “بهبود عملکرد اضافی” برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۵ و نسخه‌های Xbox Series X|S است. Respawn گفت که انتشار این بهبودها همچنان “اولویت اصلی” تیم است و اطلاعات بیشتر در زمان مناسب به اشتراک گذاشته خواهد شد.

Respawn تعدادی پروژه در دست ساخت دارد، از جمله یک بازی شوتر اول شخص جنگ ستارگان و یک بازی استراتژیک بدون عنوان Star Wars در کنار توسعه دهنده Bit Reactor. Respawn همچنین به توسعه و پشتیبانی از بازی محبوب بتل رویال خود، Apex Legends ادامه می دهد.

منبع: gamespot

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *