۰

کسب تتر رایگان با بازی های کریپتویی

کسب تتر رایگان با بازی های کریپتویی

در مورد این که آیا می‌توان از طریق بازی‌های مختلفی که در بسترهای موبایل و دسکتاپ عرضه می‌شوند، تتر رایگان یا به‌طورکلی ارز دیجیتال رایگان دریافت کرد، سؤالات و شبهات بسیاری مطرح می‌شود، به همین دلیل در ادامه قصد داریم در این مورد یک راهنمای جامع، پاسخ کامل و البته چند مورد بازی محبوب را معرفی کنیم که بر اساس داده‌های موجود در نقد و بررسی‌ها، امکان دریافت تتر و یا سایر ارزها از طریق آن‌ها وجود دارد. نخست اجازه دهید که به این سوال پاسخ دهیم.

در این مقاله به معرفی برخی از بازی های آنلاین جهت کسب رمز ارز تتر توضیح داده ایم . این مقاله به نقل از آلما اکس ، پلتفرم خرید و فروش ارز های الکترونیک ارائه شده است .

معرفی بازی‌هایی برای دریافت تتر رایگان

البته که روش‌های مختلف برای دریافت تتر رایگان از بازی و یا حتی سایر کریپتو ها وجود دارد، اما به‌طورکلی چند تکنیک متداول که بازی‌های ویدئویی از آن استفاده می‌کنند را در ادامه به شما معرفی می‌کنیم. برای دریافت ارز دیجیتال از بازی‌ها، معمولاً باید مراحل زیر را طی کنید:

  1. انتخاب بازی: ابتدا بازی را انتخاب کنید که ارز دیجیتال در آن قابل دریافت است. برخی از بازی‌ها امکان کسب‌وکار با ارز دیجیتال را فراهم می‌کنند و شما می‌توانید ارز دیجیتال را درون بازی به دست آورید.
  2. ثبت‌نام در بازی: برخی از بازی‌ها احتمالاً نیازمند ثبت‌نام در سیستم بازی هستند. ثبت‌نام کنید و یک حساب کاربری بسازید.
  3. راهنمایی‌ها و آموزش‌ها: ممکن است بازی اطلاعاتی درباره گردش ارز دیجیتال در بازی و نحوه کسب آنها در اختیار شما قرار دهد. مطالعه کنید و راهنمایی‌ها را دنبال کنید تا بتوانید به‌درستی ارز دیجیتال را در بازی دریافت کنید.
  4. انجام وظایف و دستاوردها: برخی از بازی‌ها به شما وظایف و دستاوردها ارائه می‌دهند که در صورت انجام آنها می‌توانید ارز دیجیتال دریافت کنید. این وظایف می‌توانند شامل پیروزی در مسابقات، انجام مأموریت‌ها، جمع‌آوری اشیاء و غیره باشند.
  5. معامله درون بازی: در برخی از بازی‌ها، شما می‌توانید ارز دیجیتال را از سایر بازیکنان خریداری کنید یا به آنها بفروشید. اگر ارز دیجیتالی که می‌خواهید دریافت کنید قابل‌معامله درون بازی است، می‌توانید از این روش استفاده کنید.

بازی محبوب پارتی بلوک Blankos Block Party

بازی “Blankos Block Party” یک بازی ماجراجویی و تفریحی است که در یک‌دنیای مجازی ساخته شده است. این بازی توسط استودیوی Third Kind Games توسعه داده شده و توسط شرکت Mythical Games منتشر شده است.

در Blankos Block Party، شما در نقش Blankos قرار می‌گیرید که کاراکترهایی سفیدرنگ با اشکال مختلف هستند. شما می‌توانید این Blankos را جمع‌آوری کنید و آنها را به سفرهای مختلف ببرید و به ماجراجویی‌هایی بپردازید.

بازی Blankos Block Party از قابلیت‌های سفارشی‌سازی بالا برخوردار است و شما می‌توانید Blankos خود را به‌دلخواه طراحی و سفارشی کنید. همچنین، بازیکنان می‌توانند به‌عنوان یک DJ شهرت کسب کنند و با دیگر بازیکنان در محیط پارتی‌ها و رقص‌ها تعامل کنند. یکی از ویژگی‌های جالب بازی Blankos Block Party، قابلیت اقتصادی آن است. شما می‌توانید Blankos خود را خریداری و فروش کنید و در بازار داخلی بازی تجارت کنید. همچنین، بازیکنان می‌توانند از محتوای خلاقانه خود، مثل سطوح و جشنواره‌های خود، درآمدزایی کنند.

Blankos Block Party یک بازی چندنفره است و شما می‌توانید با دوستان خود یا سایر بازیکنان در جهان مجازی بازی تعامل کنید و همچنین در چالش‌ها و رقابت‌ها شرکت کنید.

بازی کن و تتر رایگان کسب کن! - ویجیاتو

Axie Infinity یا اکسی اینفینیتی

اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) یک بازی نقش‌آفرینی آنلاین بر اساس فناوری بلاک‌چین Ethereum است که در آن بازیکنان می‌توانند شخصیت‌های مجازی به نام “اکسی” را تربیت کنند و در مبارزات با سایر بازیکنان شرکت کنند. این بازی توسط استودیوی توسعه Sky Mavis ایجاد شده است و در سال ۲۰۲۰ عرضه شد. اکسی اینفینیتی از ارز دیجیتال خاصی به نام AXS برای تراکنش‌ها و تعاملات داخلی بازی استفاده می‌کند.

باتوجه‌به موفقیت و رونق بازی، اقتصادی متنوع در اکسی اینفینیتی شکل‌گرفته است که شامل خریدوفروش اکسی‌ها، تجارت ارتباطی، فعالیت در بازارهای داخلی و حتی توکن‌های دیجیتال دیگر است. بازیکنان می‌توانند درآمد بسیاری از این فعالیت‌ها را کسب کنند و آن را به ارزهای دیجیتال خارج از بازی تبدیل کنند.

بازی کن و تتر رایگان کسب کن! - ویجیاتو

بازی My DeFi Pet دی‌فای: حیوان خانگی من!

“My DeFi Pet” یک بازی موبایل تجمعی و مبارزه‌های چندنفره با عنوان حیوانات خانگی دیجیتال است. این بازی توسط استودیوی Vietnamese (Hanoi) توسعه داده شده است و در سال ۲۰۲۱ منتشر شده است.

در My DeFi Pet، شما به‌عنوان مالک یک حیوان خانگی دیجیتال شروع به بازی می‌کنید. این حیوان خانگی یک موجود ناشناس و اختصاصی است که در دنیای مجازی زندگی می‌کند. شما می‌توانید حیوان خانگی خود را با تغذیه، مراقبت و آموزش رشد دهید. همچنین می‌توانید آن را به مکان‌های مختلف ببرید، با دیگر بازیکنان تعامل کنید و در مبارزات چندنفره شرکت کنید.

بازی کن و تتر رایگان کسب کن! - ویجیاتو

تتان آرنا Thetan Arena: دریافت ارز دیجیتال از بازی

تتان آرنا (Thetan Arena) یک بازی تجمعی (MMO) و مبارزه‌های چندنفره (PvP) است که بر پایه فناوری بلاک‌چین توسعه داده شده است. در این بازی، شما در نقش یک قهرمان قرار می‌گیرید و در مسابقات و جنگ‌های مختلف با بازیکنان دیگر به رقابت می‌پردازید.

تتان آرنا بر پایه بلاک‌چین تتان اکوسیستم (Thetan ecosystem) ساخته شده است که از زیرساخت‌های بلاک‌چین تتان (Thetan) استفاده می‌کند. بازیکنان می‌توانند قهرمانان خود را انتخاب کنند، آنها را بهبود دهند و در مبارزات و رقابت‌ها شرکت کنند. ازآنجاکه بازی بر پایه بلاک‌چین است، شما می‌توانید امتیازها و امتیازاتی را که در بازی به دست می‌آورید را در قالب توکن‌های دیجیتال (تتان) دریافت کنید و از آنها برای خریدوفروش در داخل بازی استفاده کنید.

اسپلینترلندز یا Splinterlands

اسپلینترلندز (Splinterlands) یک بازی کارت آنلاین است که بر پایه فناوری بلاک‌چین بنیان‌گذاری شده است. در این بازی، شما باید کارت‌های اکشن را جمع‌آوری کنید و یک تیم از موجودات فانتزی را بسازید تا با سایر بازیکنان به مبارزه بپردازید.

نحوه دریافت ارز دیجیتال از بازی‌ها و تبدیل به تتر

امروزه یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های افرادی که در مورد عناوین بازی‌های ارز دیجیتال جستجو می‌کنند این است که از طریق آن، به کسب درآمد برسند، اگر امکان تبدیل به تتر وجود داشته باشد، می‌توانید از مزیت‌های ثبات قیمتی آن نسبت به سایر توکن‌ها بهره‌مند شوید. با حضور در فضای بازی‌هایی که در این لیست به شما شرح دادیم، می‌توانید امتیازاتی را به دست آورید که به‌جای پوینت متداولی که قبلاً در بازی‌های کلاسیک تجربه کرده‌اید، می‌توانید آن‌ها را تبدیل به پول واقعی و یا حتی کریپتوی با ارز کنید.

ایده اصلی دریافت تتر رایگان از بازی‌های مذکور این است که شما می‌توانید کریپتو یا ارز دیجیتال و توکن مربوط را از بازی‌ها به دست آورده، آن‌ها را با استفاده از والت‌های متداول تبدیل به یک واحد پرداختی کرده و سپس به‌واسطه صرافی‌های ارز دیجیتال، آن‌ها را تبدیل به تتر و یا با خرید ووچر آلما اکس ، تبدیل به سایر ارز ها کنید؛ در واقع به این صورت، سناریوی دریافت تتر رایگان از بازی توسط شما عملی خواهد شد. شما میتوانید با کسب رمز ارز های دیجیتال رایگان با انجام بازی های آنلاین ، آنها را در پلتفرم آلما اکس تبدیل به ارز تتر کرده و به نوعی کسب تتر رایگان کنید .  جهت خرید و فروش تتر میتوان از آلما اکس ، پلتفرم تبادلات ارز الکترونیک اقدام کنید .

منبع : ویجیاتو

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

تحریریه کنترل امجی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *