۰

کامل ترین لیست بهترین انیمه های ۲۰۲۴ | انیمه های مورد انتظار سال جدید

بهترین انیمه های ۲۰۲۴

بهترین انیمه های ۲۰۲۴ چه عناوینی هستند؟ در این مقاله قصد داریم کامل ترین لیست بهترین انیمه های ۲۰۲۴ ؛ انیمه های مورد انتظار سال جدید را برای شما قرار بدهیم تا بیشتر با هر کدام از این آثار آشنا بشوید. در ادامه با کامل ترین لیست بهترین انیمه های ۲۰۲۴ با کنترل امجی همراه باشید.

فصل ۵ انیمه Kingdom

بهترین انیمه های 2024

استودیو – استودیوهای Pierrot و Signpost
تاریخ انتشار – ۲۰۲۴

انیمه به ندرت به ژانر تاریخی می پردازد، که Kingdom را به گوهری کمیاب در میان انیمه های معمولی تبدیل می کند. Kingdom نیز یکی از طولانی‌ترین انیمه‌های تاریخی است و سرانجام فصل ۵ آن را در زمستان ۲۰۲۴ خواهیم دید.

پس از پایان هیجان انگیز State of Ai در فصل ۴، سرانجام شاهد کمپین Koku You در فصل ۵ سری Kingdom خواهیم بود. ارتش کان کی با نیرو های Hi Shin روبرو خواهد شد که دستاوردهای کین را برجسته می کند.

حدس زده می شود که فصل ۵ دو دوره طول بکشد، بنابراین حدود ۲۴ تا ۲۵ قسمت خواهد داشت.

انیمه Kaiju No. 8

بهترین انیمه های 2024

استودیو – Production I.G
تاریخ انتشار – ۲۰۲۴

اگر به دنبال چیزی شبیه به Attack on Titan هستید، بیشتر نگردید. اگر می‌خواهید انیمه‌ای پر اکشن با حسی پسا آخرالزمانی تماشا کنید، شماره ۸ کایجو به لیست شما اضافه می‌شود.

کایجو شماره ۸ حول محور مردی ۳۲ ساله به نام کافکا هیبینو است که کار یک نظافتچی را انجام می دهد و باید تمام خرابی های باقی مانده در طول نبرد بین انسان ها و کایجو را پاک کند. او از شغل خود ناراضی است، زیرا همیشه آرزوی پیوستن به سپاه ویژه دفاع را داشت.

با این حال، زندگی او زمانی تغییر می کند که او پس از گاز گرفتن توسط یک کایجو انگلی، به توانایی های مافوق بشری دست می یابد. کافکا با مسلح شدن به این قدرت های ماوراء طبیعی شروع به مبارزه با کایجو می کند تا رویای کودکی خود را برآورده کند.

انیمه Beastars Season 3

بهترین انیمه های 2024

استودیو – استودیو Orange
تاریخ انتشار – ۲۰۲۴

دو فصل اول Beastars ما را به صندلی‌هایمان چسباند، زیرا لگوشی به قتل‌ها در دبیرستانش و جنایات آندر ورد می‌پردازد. با این حال، فرضیه فصل ۳ محدود به موسسه نخواهد بود، بلکه ما شاهد برخورد لگوشی با نیروهای خارج از دبیرستان خود خواهیم بود.

فصل ۳ Interspecies Relations را انتخاب می کند و ادامه می دهد و با داستان Revenge of the Love Failure به پایان می رسد. ما با آنتاگونیست نهایی، ملون نیز آشنا خواهیم شد.

انیمه Moonrise

بهترین انیمه های 2024

استودیو – Wit Studio
تاریخ انتشار – ۲۰۲۴

Wit Studio، استودیو پشت بسیاری از عناوین قابل توجه مانند Spy x Family، سرانجام یک سری اصلی را منتشر خواهد کرد. Moonrise برای همه آدم‌های علمی تخیلی که عاشق دیدن یک داستان اکشن هستند عالی است.

طلوع ماه جک و آل را به ماجراجویی در ماه می برد که شامل تعداد زیادی سلاح های آینده نگرانه و نبرد در یک فضاپیما می شود.

اما چیزی که Moonrise را بسیار منحصر به فرد می کند، پیش فرض آن نیست، بلکه جلوه های انیمیشن ویژه ای است که استودیو قول ارائه آن را داده است. استودیو Wit اعلام کرد که از شکل جدیدی از انیمیشن برای متحرک کردن سطح ماه استفاده خواهد کرد که باعث می شود این انیمه یک عنوان ارزشمند در لیست تماشای شما باشد.

فصل ۳ انیمه Sound! Euphonium

بهترین انیمه های 2024

استودیو – انیمیشن کیوتو
تاریخ انتشار – ۲۰۲۴

پس از شش سال انتظار طولانی، فصل پایانی و سوم Sound! Euphonium زمانی در سال ۲۰۲۴ پخش خواهد شد. انیمیشن Kyoto در ژوئن ۲۰۲۲ تیزری را برای آن منتشر کرد که نشان می‌داد کومیکو در حالی که می‌خواهد برای اجرا روی صحنه برود، یک یوفونیوم درخشان در دست دارد.

انتظار برای فصل سوم این بار عذاب آور نخواهد بود، زیرا استودیو همچنین از یک سریال انیمه ای نیز خبر داد که بخش کنسرت Ensemble را پوشش می دهد. این سریال قرار است در سال ۲۰۲۳ منتشر شود.

انیمه Solo Leveling

بهترین انیمه های 2024

استودیو: A-1 Pictures

انیمه Solo Leveling توسط Crunchyroll تایید شد! این در جریان انیمه اکسپو Crunchyroll 2022 اعلام شد. Shunsuke Nakashige کارگردانی سریال را بر عهده دارد و Tomoko Sudo طراحی شخصیت ها را انجام می دهد. هیرویوکی ساوانو آهنگسازی و نوشتن موسیقی Solo Leveling را بر عهده دارد.

Solo Leveling ضعیف‌ترین شکارچی Jinwoo Sung را دنبال می‌کند که با وجود این واقعیت، همچنان به حملات خود ادامه می‌دهد زیرا باید راهی برای پرداخت بدهی رو به رشد خانواده‌اش پیدا کند. او یک روز وقتی با موجودی روبرو می شود که قدرتش از هر چیزی که تا به حال دیده است بیشتر است، به دردسر می افتد. در حالی که برای زندگی خود می جنگد، سیستم به او فرصتی غیرمنتظره برای تبدیل شدن به یک “بازیکن” می دهد، که او را به دنیای جدیدی از امکانات باز می کند.

انیمه Mission: Yozakura Family

بهترین انیمه های 2024

استودیو: SILVER LINK.

انیمه Mission: Yozakura Family تایید شد. SILVER LINK این انیمه سریالی را خواهد ساخت. این انیمه اقتباسی برای اولین بار در Jump Festa 2023 معرفی شد.

Mission: Yozakura Family به دنبال تایو آسانو، دانش آموز دبیرستانی بسیار خجالتی هستند. تنها کسی که می تواند با او صحبت کند دوست دوران کودکی اش موتسومی یوزاکورا است. با این حال، موتسومی از یک سلسله جاسوسان چیره دست با قدرت های شگفت انگیز می آید. برادر بزرگ او، کیویچیرو، وسواس زیادی به موتسومی دارد و قصد دارد هر کسی را که از راه دور به او نزدیک شود بکشد و هدف بعدی او تایو است. تنها راه تایو برای نجات خود از چنگال قاتل کیویچیرو، ازدواج با موتسومی است.

انیمه Atri: My Dear Moments

بهترین انیمه های 2024

استودیو: TROYCA

Atri: My Dear از رمان تصویری به همین نام اقتباس شده است. در دنیایی که بالا آمدن سطح دریاها بسیاری از تمدن بشریت را به زیر آب برده است، یک پسر جوان و یک دختر ربات مرموز در آستانه تجربه تابستانی فراموش نشدنی در شهر به تدریج در حال غرق شدن خود هستند.

انیمه Jellyfish Can't Swim in the Night

بهترین انیمه های 2024

استودیو: Doga Kobo

دختر جوانی که شبانه در خیابان های شیبویا سرگردان است، پس از یک برخورد منحصر به فرد دچار دگرگونی می شود. این داستان دوران بلوغ توسط ریوهی تاکشیتا، کارگردان Eromanga Sensei، و Yuuki Yaku، خالق شخصیت Tomozaki ساخته شده است. طراحی شخصیت های سریال توسط Junichiro Taniguchi انجام می شود.

انیمه Acro Trip

بهترین انیمه های 2024

استودیو: Voil

در جهانی که دختران جادویی وجود دارند، دانش‌آموز معمولی دبیرستانی چیزوکو دیت، شیفته دختر جادویی محلی بری بلواسوم می‌شود. مجذوب شدن چیزوکو به بری بلواسوم منجر به استخدام او در فوسا مگنا، سازمان شیطانی به رهبری دشمن بری بلوسم، کروما می شود.

انیمه Shaman King: Flowers

بهترین انیمه های 2024

استودیو: Bridge

این دنباله هیجان انگیز Shaman King به دنبال هانا آساکورا است که متوجه می شود فرزند یو و آنا آساکورا آنقدرها که به نظر می رسد هیجان انگیز نیست. هنگامی که یک درگیری غافلگیرکننده به وجود می آید، نبرد برای تسلط آساکورا آغاز می شود.

انیمه Metallic Rouge

بهترین انیمه های 2024

استودیو: Bones

متالیک روژ، یک انیمه علمی تخیلی نوآر در دنیایی که انسان ها و اندرویدها در کنار هم زندگی می کنند، حول محور داستان اندرویدی به نام روژ می چرخد.

این یک انیمه اوریجینال توسط Bones است. Kawamoto طراحی شخصیت ها را بر عهده دارد و فیلمنامه را می نویسد.

انیمه Tales of Wedding Rings

بهترین انیمه های 2024

استودیو: Staple Entertainment

ساتو و بهترین دوستش هیمه از زمانی که به یاد می آورد با یکدیگر بوده اند. بنابراین وقتی به او می گوید که برای ازدواج به خانه اش برمی گردد، اولین فکرش این است که دنبال او بیاید و عروسی اش را خراب کند.

همه چیز طبق برنامه پیش می رود و ساتو داماد جدید می شود. اما بدون اینکه ساتو بداند، مردی که با هیمه ازدواج می کند، مقدر شده است که قهرمانی با قدرت بی اندازه باشد و جهان را نجات دهد! آیا Satou برای این چالش آماده است یا این مسئولیت بیش از حد برای یک دبیرستانی است؟

انیمه Whisper Me a Love Song

بهترین انیمه های 2024

استودیو: Cloud Hearts، Yokohama Animation Lab

هیماری، دانش‌آموز پرانرژی دبیرستان، پس از شنیدن اجرای گروهش، به سنپای یوری خود علاقه مند می شود. همانطور که احساسات آنها نسبت به یکدیگر افزایش می یابد، هیماری شروع به زیر سوال بردن ماهیت واقعی عشق می کند.

انیمه Quality Assurance in Another World

بهترین انیمه های 2024

استودیو: ۱۰۰studio، Studio Palette

هنگامی که اژدهاها حمله می کنند، نیکولا دختر روستایی با هاگا، دانشمندی از جامعه معتبر به نام “Seeker” روبرو می شود. همانطور که آنها با هم کار می کنند تا به چالش های پیش روی دنیای خود رسیدگی کنند، اسرار پنهان آنها زندگی یکدیگر را به روش های غیرمنتظره ای تغییر می دهد.

انیمه Highspeed Etoile

بهترین انیمه های 2024

بهترین انیمه های ۲۰۲۴

HIGHSPEED Etoile که در دنیایی آینده می گذرد، رین ریندو را در اولین حضور خود در “NEX Race” دنبال می کند، یک رویداد مسابقه ای پیشرفته که در آن رانندگان می توانند به سرعت بیش از ۵۰۰ کیلومتر در ساعت برسند. هنگامی که جهان از استعداد او آگاه شود، مسابقه برای همیشه تغییر خواهد کرد.

انیمه Bartender Glass of God

بهترین انیمه های 2024

استودیو: Liber

انیمه Bartender Glass of God در آوریل ۲۰۲۴ پخش خواهد شد و مانگای به همین نام توسط آراکی جو و کنجی ناگاتومو اقتباس شده است. انیمیشن این سریال توسط Liber که انیمیشن The Ice Guy and His Cool Female Coleague را ساخته است خواهد بود. کارگردانی سریال بر عهده ریویچی کورایا است و طراحی شخصیت ها توسط یویچی اوئدا، که در Gangsta کار می کرد، انجام می شود.

انیمه Delicious in Dungeon

بهترین انیمه های 2024

استودیو: Trigger

در اعماق یک سیاه چال، ماجراجوی جوانی به نام لایوس و همراهانش مورد حمله وحشیانه ای به دست یک اژدهای قدرتمند قرار می گیرند. شکست خورده و ناامید، نه تنها دارایی و منابع ارزشمند خود را از دست می دهند، بلکه یکی از آنها نیز به اسارت گرفته می شود.

آنها با یک عزم تزلزل ناپذیر برای نجات دوست خود، با یک مخمصه دلهره آور مواجه می شوند: شروع یک سفر خطرناک با جیب خالی و شکم خالی مطمئناً آنها را به سرنوشت غم انگیزی می کشاند. با این حال، در میان شرایط وخیم، لایوس یک نقشه قابل توجه طراحی می کند: خوردن موجوداتی که در این سیاه چال ها زندگی می کنند. از لجن‌ها گرفته تا باسیلیس‌های ترسناک و حتی خود اژدهایان مهیب، هیچ هیولایی نمی‌تواند از اشتهای سیری‌ناپذیر این ماجراجویان جسور فرار کند.

انیمه A Sign of Affection

بهترین انیمه های 2024

استودیو: Ajia-do

یوکی که از بدو تولد ناشنوا بوده، به برقراری ارتباط از طریق زبان اشاره و تلفن قابل اعتماد خود عادت دارد. با این حال، هنگامی که با یک توریست انگلیسی زبان روبرو می شود که به دنبال مسیر می گردد، موجی از اضطراب را تجربه می کند تا اینکه یک غریبه جذاب به کمک او می آید. نام او ایتسوومی است و طبق سرنوشت، او یک آشنای مشترک است.

آنها که مانند آهن ربا به سمت یکدیگر کشیده شده اند، تصمیم می گیرند در میان مناظر دلربا زمستانی، قراری بگذارند. با این حال، دوست یوکی نگران است که ممکن است قلب او شکسته شود. آیا این احساسات جوانه زده واقعی هستند؟ یا مانند دانه های برف حل می شوند و هیچ اثری از خود باقی نمی گذارند؟

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *