۲

معرفی ۳۵ تا از بهترین فیلم های سینمایی سال ۲۰۲۴ | مورد انتظار ترین عناوین

بهترین فیلم های سینمایی سال ۲۰۲۴

بهترین فیلم های سینمایی سال 2024

آینده فیلم ها چگونه خواهد بود؟ پس از یک همه گیری، افزایش مداوم استریم، ساخت IP فیلم های پرفروش،اعتراضات سراسری در هایوود و روزهای سخت برای سینماها، پیش بینی اینکه سینما دقیقا به کجا خواهد رفت دشوار است. با این حال، در آینده ای نه چندان دور، انتظارات زیادی داریم. سال ۲۰۲۴ قبل از اینکه متوجه شوید فرا می رسد، و همراه با آن، فیلم های ابرقهرمانی هیجان انگیز، یک اقتباس موزیکال مورد انتظار، بازگشت جورج میلر به Mad Max، آواتار سوم، و خیلی آثار بیشتر از راه می رسند. در ادامه قصد داریم تا به معرفی ۳۵ تا از بهترین فیلم های سینمایی سال ۲۰۲۴ بپردازیم و هر کدام را کوتاه بررسی کنیم؛ با کنترل امجی همراه باسد.

El Muerto (2024)

بهترین فیلم های سینمایی سال 2024

کارگردان: Jonás Cuarón
بازیگران: Bad Bunny
افتتاحیه: ۱۲ ژانویه ۲۰۲۴

در ابتدا، مادام وب سونی قرار بود اولین فیلم دنیای مرد عنکبوتی این استودیو باشد که در سال ۲۰۲۴ به سینماها می‌رود، اما اکنون این فیلم El Muerto است که با بازی ستاره پاپ و بازیگر به عنوان یکی از مبهم‌ترین فیلم‌های اسپایدر من بازی می‌کند. طبق گزارش ها، این فیلم هنوز به مرحله تولید نرسیده است، بنابراین باید دید که آیا تاریخ اکران آن در ژانویه برگزار می شود یا خیر.

Madame Web (2023)

بهترین فیلم های سینمایی سال 2024

کارگردان: S.J. کلارکسون
بازیگران: داکوتا جانسون، سیدنی سوینی، سلست اوکانر، ایزابلا مرسد، طاهر رحیم، اما رابرتز، مایک ایپس، آدام اسکات و زوسیا مامت
افتتاحیه: ۱۶ فوریه ۲۰۲۴

فیلم «فرانچایز فیلم مرد عنکبوتی (بدون مرد عنکبوتی)» سونی دارای فراز و نشیب‌هایی (Venom) و پایین‌هایی (موربیوس) بوده است، اما مادام وب، که داکوتا جانسون در آن نقش شخصیت جانبی روشن‌بین Spidey را بازی می‌کند، ممکن است ارزش ماندن را داشته باشد، حتی اگر خود پیتر پارکر هرگز ظاهر نمی شود. سیدنی سوینی، آدام اسکات و زوسیا مامت همبازی هستند.

Elio (2024)

بهترین فیلم های سینمایی سال 2024

کارگردان: آدریان مولینا
بازیگران: آمریکا فررا، یوناس کیبراب
افتتاحیه: ۱ مارس ۲۰۲۴

بیست و هشتمین فیلم بلند پیکسار (پس از Elemental 2023) که در سال ۲۰۲۲ اعلام شد، بر روی پسری ۱۱ ساله (به نام Elio) متمرکز خواهد شد که به طور ناخواسته به فضا پرتاب می شود و به اشتباه سفیر زمین در سیاره دیگری است. این اولین کارگردانی آدریان مولینا خواهد بود که پیش از این روی فیلم های پیکسار مانند کوکو، داستان اسباب بازی ۴ و لوکا کار کرده است.

The Fall Guy (2024)

بهترین فیلم های سینمایی سال 2024

کارگردان: دیوید لیچ
بازیگران: رایان گاسلینگ، امیلی بلانت
افتتاحیه: ۱ مارس ۲۰۲۴

آیا این روزها کارگردان اکشن بهتری از دیوید لیچ وجود دارد؟ لیچ، بدلکار سابق که قبلاً جان ویک، بلوند اتمی، ددپول ۲ و هابز و شاو را هدایت کرده بود، در حال ساخت اقتباسی سینمایی از یک برنامه تلویزیونی دهه ۸۰ درباره بدلکاری است که به عنوان یک جایزه بگیر ظاهر می شود رایان گاسلینگ در کنار امیلی بلانت نقش اول را بازی خواهد کرد.

Kung Fu Panda 4 (2024)

بهترین فیلم های سینمایی سال 2024

کارگردان: مایک میچل
بازیگران: جک بلک، آنجلینا جولی، جکی چان، ست روگن، لوسی لیو، داستین هافمن و دیوید کراس
افتتاحیه: ۸ مارس ۲۰۲۴

مجموعه پاندای کونگ فو کار DreamWorks Animation باورنکردنی است، از آنچه می توانست یک داستان احمقانه باشد (جک بلک صداپیشگی یک پاندا چاق که هنرهای رزمی انجام می دهد) به چیزی خنده دار، صمیمانه و پر از صحنه های مبارزه تاثیرگذار تبدیل شد. در CinemaCon 2023، متوجه شدیم که مایک میچل کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت و این داستان در حالی دنبال می‌شود که پو در مقابل یک دشمن آفتاب‌پرست قرار می‌گیرد و به دنبال جنگجوی اژدها جدیدی می‌گردد.

A Quiet Place: Day One (2024)

بهترین فیلم های سینمایی سال 2024

کارگردان: مایکل سارنوسکی
بازیگران: لوپیتا نیونگو، جوزف کوین، الکس ولف، جیمون هونسو، دنیس اوهار
افتتاحیه: ۸ مارس ۲۰۲۴

به استثنای صحنه‌ی آغازین فیلم دوم، صحنه های اکشن در مجموعه A Quiet Place پس اینکه بیگانگان فوق‌شنوا و فوق‌کشنده به جامعه‌ای که ما می‌شناسیم حمله کرده‌اند ، کم شد. همانطور که از عنوان اینجا پیداست، سومین فیلم از این مجموعه اولین روزهای حمله بیگانگان را نشان می دهد، خیلی قبل از اینکه کسی بداند چه اتفاقی می افتد یا چه انتظاری از این هیولاها دارد، و کارگردانی آن بر عهده مایکل سارنوسکی خواهد بود. در حالی که اکثر بازیگران اعلام شده تاکنون جدید هستند، ما شاهد بازگشت شخصیت Djimon Hounsou از قسمت دوم خواهیم بود.

Godzilla x Kong: The New Empire (2024)

بهترین فیلم های سینمایی سال 2024

کارگردان: آدام وینگارد
بازیگران: دن استیونز، ربکا هال، برایان تایری هنری، کیلی هاتل، فالا چن، الکس فرنز و ریچل هاوس
افتتاحیه: ۱۵ مارس ۲۰۲۴

دو تا از بهترین کایجوهای تمام دوران برای دور دوم در ادامه مسابقه Monsterverse’s 2021 بازگشته اند. با این حال، خلاصه داستان نشان می دهد که آنها ممکن است از ابتدا به جای دشمن این بار متحد باشند، زیرا گودزیلا و کنگ با “یک تهدید بزرگ کشف نشده پنهان در دنیای ما” روبرو خواهند شد. دن استیونز به عنوان بازیگر اصلی این فیلم در کنار بازیگران GvK بازگشته به نام ربکا هال، برایان تایری هنری و کیلی هاتل انتخاب شده است. آدام وینگارد، کارگردان قسمت قبلی، در این قسمت نیز پشت دوربین خواهد بود.

Snow White (2024)

بهترین فیلم های سینمایی سال 2024

کارگردان: مارک وب
بازیگران: راشل زگلر، گال گدوت و اندرو برنپ
افتتاحیه: ۲۲ مارس ۲۰۲۴

اگرچه منتقدان نسبت به بسیاری از بازسازی‌های لایو اکشن دیزنی از فیلم‌های انیمیشن کلاسیک خود مهربان نبودند، اما این فیلم‌ها در باکس آفیس مورد استقبال تماشاگران سینما قرار گرفته‌اند، که می‌تواند توضیح دهد که چرا سفید برفی حدود ۸۷ سال پس از این فیلم با همین رفتار مواجه می‌شود. کارتون اصلی ۱۹۳۷ منتشر شد. راشل زگلر از وست ساید استوری در نقش سفید برفی بازی می‌کند و گال گدوت از زن شگفت‌انگیز نقش ملکه شیطان را بازی می‌کند.

Spider-Man: Beyond the Spider-Verse (2024)

بهترین فیلم های سینمایی سال 2024

کارگردان: جواکیم دوس سانتوس، کمپ پاورز و جاستین کی تامپسون
بازیگران: اسکار آیزاک، شامیک مور، هایلی استاینفلد، جیک جانسون، برایان تایری هنری، لونا لورن ولز، ایسا رائه و جیسون شوارتزمن
افتتاحیه: ۲۹ مارس ۲۰۲۴

فیلم ۲۰۱۸ Spider-Man: Into the Spider-Verse یکی از بهترین فیلم‌های ابرقهرمانی و یکی از بهترین فیلم‌های انیمیشنی است که در سال‌های اخیر سینماها را مجذوب خود کرده است، بنابراین طبیعی است که دنباله‌ای از آن ساخته شود. با این حال، مردان عنکبوتی فقط برای یک فیلم بسیار زیاد بودند و دنباله به دو فیلم تقسیم شد. فیلم Across the Spider-Verse در سال ۲۰۲۳ با نقدهای تحسین برانگیز و یک افتتاحیه عالی آخر هفته به نمایش درآمد اما در نقطه ای حسای برای مایلز مورالس و دوستانش به پایان رسید، که Beyond the Spider-Verse به دنبال نتیجه گیری است.

Mickey 17 (2024)

بهترین فیلم های سینمایی سال 2024

کارگردان: بونگ جون هو
بازیگران: رابرت پتینسون، نائومی آکی، تونی کولت، مارک روفالو، استیون یون
افتتاحیه: ۲۹ مارس ۲۰۲۴

کارگردان کره جنوبی بونگ جون هو فیلم برنده اسکار انگل را با این اقتباس از رمان علمی تخیلی Mickey7 اثر ادوارد اشتون دنبال می کند. رابرت پتینسون نقش یک کارمند یکبار مصرف را بازی می کند؛ کسی که هر بار که می میرد بدنش با خاطرات قبلی دست نخورده بازسازی می شود.

The Lord of the Rings: The War of the Rohirrim (2024)

بهترین فیلم های سینمایی سال 2024

کارگردان: کنجی کامیاما
بازیگران: برایان کاکس، میراندا اتو
افتتاحیه: ۱۲ آوریل ۲۰۲۴

آخرین فیلم برادران وارنر در دنیای ارباب حلقه‌ها این پیش درآمد انیمیشنی است که به دنبال ظلم‌های هلم همرهند، پادشاه افسانه‌ای روهان، خانه سوارانی معروف به روهیریم است که نقش مهمی در The Lord of the Rings: The Two Towers داشت. برایان کاکس صدای خود را به شخصیت اصلی که ۱۸۳ سال قبل از وقایع The Two Towers سلطنت کرده بود، انجام می‌دهد، در حالی که میراندا اتو در فیلم دوم نقش او را در نقش Eowyn بازی می‌کند.

Challengers (2024)

بهترین فیلم های سینمایی سال 2024

کارگردان: لوکا گوادانینو
بازیگران: زندایا، جاش اوکانر، مایک فیست
افتتاحیه: ۲۶ آوریل ۲۰۲۴

زندایا عنوان جدیدترین فیلم لوکا گوادانینو را منتشر می کند که بر روابط بین یک مربی اعجوبه تنیس (زندایا)، قهرمان سابق مبارز که همسرش (مایک فیست) است و بهترین دوست سابقش (جاش اوکانر) تمرکز دارد که اتفاقاً دوست سابق او نیز هست.

Deadpool 3 (2024)

بهترین فیلم های سینمایی سال 2024

کارگردان: Shawn Levy
بازیگران: رایان رینولدز، هیو جکمن و لزلی اوگامز
افتتاحیه: ۳ می ۲۰۲۴

Merc With a Mouth بازگشته است و ولورین هیو جکمن هم همینطور!  اولین فیلم ددپول از زمانی که دیزنی فاکس را خرید، مطمئناً دیدنی خواهد بود، زیرا فرانچایز به رهبری رایان رینولدز به دلیل طنز با درجه R محبوبیت دارد. اینکه چگونه با درجه سنی قطعی PG-13 MCU ترکیب می‌شود، یک راز است، همانطور که جکمن چگونه و چرا بعد از پایان تحسین‌شده لوگان، چنگال‌های ولورین را باز می‌کند.

Furiosa (2024)

بهترین فیلم های سینمایی سال 2024

کارگردان: جورج میلر
بازیگران: آنیا تیلور جوی، کریس همسورث، تام برک، ناتان جونز و آنگوس سامپسون
افتتاحیه: ۲۴ می ۲۰۲۴

آنیا تیلور-جوی در این پیش درآمد برای مکس دیوانه: جاده خشم، یکی از بهترین فیلم‌های قرن تا کنون، نقش نسخه جوان‌تری از امپراتور فیوریوسا را بازی می‌کند. جورج میلر طبیعتاً یک بار دیگر کارگردانی خواهد کرد و کریس همسورث در این فیلم که داستان ربوده شدن Furiosa و ارتقاء او در رتبه های Immortan Joe را روایت می کند، همبازی خواهد شد.

Garfield (2024)

بهترین فیلم های سینمایی سال 2024

کارگردان: مارک دینال
بازیگران: کریس پرت، ساموئل ال جکسون، نیکلاس هولت، سیسیلی استرانگ، هانا وادینگهام و وینگ ریمز
افتتاحیه: ۲۴ می ۲۰۲۴

پس از اینکه کریس پرت صداپیشگی ماریو را بر عهده گرفت، اکنون در یک اقتباس سینمایی جدید از یک سری طولانی مدت، صدای گربه گارفیلد، دوستدار لازانیا مورد علاقه همه را خواهد گفت. ساموئل ال جکسون صداپیشگی ویک، پدر گارفیلد را بر عهده خواهد داشت.

IF (2024)

بهترین فیلم های سینمایی سال 2024

کارگردان: جان کرازینسکی
بازیگران: رایان رینولدز، جان کرازینسکی، فیونا شاو، کیلی فلمینگ، فیبی والر بریج، استیو کارل، مت دیمون، امیلی بلانت، مایا رودولف، آکوافینا
افتتاحیه: ۲۴ می ۲۰۲۴

جان کرازینسکی و رایان رینولدز – که اتفاقاً هر دو در این فیلم نیز بازی می‌کنند – این کمدی فانتزی را نیز نوشته کرازینسکی درباره دختری جوان ساخته‌اند که می‌فهمد توانایی دیدن دوستان خیالی (از این رو عنوان IF) را دارد. رینولدز و کرازینسکی با صداپیشگان عظیمی (احتمالاً برای آن دوستان خیالی) همراه می شوند که شامل فیبی والر-بریج، مت دیمون، استیو کارل، امیلی بلانت، آکوافینا و غیره می شود.

Kingdom of the Planet of the Apes (2024)

بهترین فیلم های سینمایی سال 2024

کارگردان: وس بال
بازیگران: اوون تیگ، فریا آلن، پیتر مکون، اکا درویل و کوین دوراند
افتتاحیه: ۲۴ می ۲۰۲۴

سزار، شامپانزه‌ای که میمون‌ها را به تسلط بر جهان رساند، در پایان سال ۲۰۱۷ در جنگ برای سیاره میمون‌ها، سومین فیلم از سه گانه ریبوت مجموعه کلاسیک علمی تخیلی، درگذشت. وس بال، که کارگردانی فیلم‌های Maze Runner را بر عهده داشت، چهارمین فیلم از این مجموعه را کارگردانی می‌کند که سال‌ها پس از وقایع جنگ اتفاق می‌افتد.

The Karate Kid (2024)

بهترین فیلم های سینمایی سال 2024

بچه کاراته (۲۰۲۴)
کارگردان: مشخص نیست
بازیگران: مشخص نیست
افتتاحیه: ۶ ژوئن ۲۰۲۴

سریال پرطرفدار نتفلیکس Cobra Kai به زنده نگه داشتن امتیاز هنرهای رزمی نمادین دهه ۸۰ در آگاهی عمومی کمک کرده است و در سال ۲۰۲۴ سونی با بازسازی فیلم اصلی به Dojo IP بازخواهد گشت. جزئیات بیشتری فاش شده است، اگرچه تایید شده است که این فیلم هیچ ارتباطی با نمایش نتفلیکس نخواهد داشت.

Ballerina (2024)

بهترین فیلم های سینمایی سال 2024

کارگردان: لن وایزمن
بازیگران: آنا دی آرماس، کیانو ریوز، ایان مک شین، لنس ردیک، نورمن ریدوس، آنجلیکا هیوستون، گابریل بیرن
افتتاحیه: ۷ ژوئن ۲۰۲۴

اولین فیلم اسپین آف دنیای جان ویک، آنا دی آرماس را در نقش یکی از قاتلان زن که توسط Ruska Roma آموزش دیده اند، بازی می کند، سازمانی جنایی که توسط کارگردان آنجلیکا هیوستون رهبری می شود و نگاهی اجمالی به فیلم John Wick: Chatper 3 – Parabellum دارد. جزئیات تا اینجا خیلی کم است، اما می دانیم که این یک داستان انتقام جویی دیگر خواهد بود، و می دانیم که به طور خاص بین رویدادهای قسمت ۳ و قسمت ۴ تنظیم می شود.

Inside Out 2 (2024)

بهترین فیلم های سینمایی سال 2024

کارگردان: کلسی مان
بازیگران: ایمی پولر، فیلیس اسمیت و لوئیس بلک
افتتاحیه: ۱۴ ژوئن ۲۰۲۴

فیلم فوق العاده پیکسار Inside Out به ما نشان داد که درون سر یک دختر جوان احساسی چگونه است. Inside Out 2 اکنون که رایلی در کالج است مجدداً ملاقات خواهد کرد و به درستی مجموعه ای از احساسات جدید را معرفی خواهد کرد. گزارش‌هایی وجود دارد که به غیر از امی پولر، همه صداپیشگان اصلی که شامل بیل هدر و میندی کالینگ می‌شدند، برای دنباله آن بازنخواهند گشت.

Mission: Impossible - Dead Reckoning, Part Two (2024)

بهترین فیلم های سینمایی سال 2024

کارگردان: کریستوفر مک کواری
بازیگران: تام کروز، وینگ ریمز، هنری چرنی، سایمون پگ، ربکا فرگوسن، ونسا کربی، هیلی آتول، شی ویگام، اسای مورالس و پوم کلمنتیف
افتتاحیه: ۲۸ ژوئن ۲۰۲۴

تنها می‌توان تصور کرد که تام کروز در هشتمین فیلم فرانچایز Mission: Impossible، که دنباله‌ای مستقیم از قسمت اول Dead Reckoning در سال ۲۰۲۳ است، چه بدلکاری‌های مرگبار انجام خواهد داد. به نظر می رسد وینگ ریمز، سایمون پگ و ربکا فرگوسن در کنار بازیگران تازه وارد، هیلی آتول و اسای مورالس، که نقش شرور را بازی می کند، نقش های خود را از فیلم های قبلی تکرار کنند.

Despicable Me 4 (2024)

بهترین فیلم های سینمایی سال 2024

کارگردان: کریس رنو، پاتریک دلاژ
بازیگران: استیو کارل، کریستن ویگ، میراندا کازگروو و استیو کوگان
افتتاحیه: ۳ جولای ۲۰۲۴

فراموش نکنید که مینیون ها به کدام ارباب خدمت می کنند. دو سال پس از آخرین قسمت این فرنچایز، اسپین‌آف Minions: The Rise of Gru، Despicable Me به سری اصلی بازمی‌گردد، هرچند در حال حاضر جزئیات خاصی در مورد مشکلاتی که گرو و مینیون‌ها خواهند داشت وجود ندارد.

Mufasa: The Lion King (2024)

بهترین فیلم های سینمایی سال 2024

کارگردان: بری جنکینز
بازیگران: آرون پیر، کوین هریسون جونیور، ست روگن، بیلی آیچنر و جان کانی
افتتاحیه: ۵ جولای ۲۰۲۴

Lion King «لایو اکشن» (که ۱۰۰ درصد توسط کامپیوتر تولید شده بود و در واقع لایو اکشن نبود) در حال دریافت پیش درآمدی است که به بررسی داستان پدر سیمبا، موفاسا می پردازد. جیمز ارل جونز، که صداپیشگی موفاسا در شیر شاه و بازسازی اصلی را بر عهده داشت، صداپیشگی این نسخه جوان تر موفاسا را بر عهده نخواهد داشت و در عوض، آرون پیر نقش این شخصیت را بر عهده خواهد داشت. کلوین هریسون جونیور نقش اسکار را بازی می‌کند که در زمان رخ دادن وقایع فیلم از تاکا استفاده می‌کند.

Twisters (2024)

بهترین فیلم های سینمایی سال 2024

کارگردان: لی آیزاک چانگ
بازیگران: دیزی ادگار جونز، گلن پاول، آنتونی راموس، براندون پریا، مائورا تیرنی
افتتاحیه: ۱۹ جولای ۲۰۲۴

Twisters که در ابتدا به عنوان بازسازی فیلم فاجعه‌آمیز Twister در سال ۱۹۹۶ برنامه‌ریزی شده بود، در نهایت به عنوان دنباله‌ای شکل گرفت، اگرچه به عنوان «فصل جدید» نامیده می‌شود و مشخص نیست که آیا ارتباطی با نسخه قبلی خود خواهد داشت یا خیر. لی آیزاک چانگ، کارگردان Minari، با بازی دیزی ادگار جونز، گلن پاول و آنتونی راموس، از درام مستقل به فیلم پرفروش تابستانی جهش می‌کند.

Captain America: Brave New World (2024)

بهترین فیلم های سینمایی سال 2024

کارگردان: جولیوس اوناه
بازیگران: آنتونی مکی، تیم بلیک نلسون، هریسون فورد، کارل لومبلی، دنی رامیرز و شیرا هاس
افتتاحیه در: ۲۶ آگوست ۲۰۲۴

سام ویلسون، ابرقهرمانی که قبلا با نام The Falcon شناخته می‌شد، در سریال Disney+ The Falcon and the Winter Soldier، لباس  Cap را بر تن کرد و اکنون برای نمایش بزرگ آماده است. تیم بلیک نلسون که نقش شخصیتی را بازی می‌کند که به شخصیت شرور مارول معروف به The Leader تبدیل می‌شود، نقشی را که برای اولین بار در The Incredible Hulk مورد توجه قرار گرفت و ظاهراً تاکنون فراموش شده بود را بازی خواهد کرد. هریسون فورد نیز در نقش تادئوس راس پس از مرگ ویلیام هرت ایفای نقش خواهد کرد.

Borderlands (2024)

بهترین فیلم های سینمایی سال 2024

کارگردان: الی راث
بازیگران: کیت بلانشت، کوین هارت، جک بلک، آریانا گرینبلات، جیمی لی کرتیس، ادگار رامیرز، هیلی بنت، فلوریان مونتئانو
افتتاحیه: ۹ آگوست ۲۰۲۴

در حالی که الی راث سکان هدایت این اقتباس از سری بازی های ویدیویی محبوب و حواس پرت را به دست می گیرد، برای برخی از جنجال های فضای بیرونی آماده شوید. بازیگران این فیلم شامل نام‌های بزرگی مانند کیت بلانشت، کوین هارت و جک بلک می‌شوند و فیلم توسط کریگ مازین نوشته شده است، که اخیراً به ساخت موفقیت‌آمیز دیگر بازی‌های ویدیویی تحسین‌شده، The Last of Us کمک کرده است.

Alien Movie (2024)

بهترین فیلم های سینمایی سال 2024

کارگردان: فده آلوارز
بازیگران: ایزابلا مرسدس، کیلی اسپانی، آرچی رنو، دیوید جانسون، اسپایک فیم، آیلین وو
افتتاحیه در: ۱۶ آگوست ۲۰۲۴

این فیلم جدید از کارگردان «نفس نکش»، «فده آلوارز» ساخته شده و «گروهی از جوانان را در دنیایی دور دنبال می‌کند که خود را در رویارویی با ترسناک‌ترین شکل زندگی در جهان می‌بینند».

Beetlejuice 2 (2024)

بهترین فیلم های سینمایی سال 2024

کارگردان: تیم برتون
بازیگران: مایکل کیتون، وینونا رایدر، کاترین اوهارا، جنا اورتگا، جاستین تروکس، مونیکا بلوچی، ویلم دفو
افتتاحیه: ۶ سپتامبر ۲۰۲۴

تیم برتون دوباره با مایکل کیتون همکاری می‌کند تا به یکی از شخصیت‌های نمادین اولیه‌اش در این دنباله‌ی Beetlejuice محصول ۱۹۸۸ بازگردد. وینونا رایدر و کاترین اوهارا نیز هر دو برای بازسازی شخصیت‌هایشان لیدیا و دلیا دیتز حضور دارند، در حالی که جنا اورتگا به عنوان دختر لیدیا به بازیگران می‌پیوندد.

Transformers One (2024)

بهترین فیلم های سینمایی سال 2024

کارگردان: جاش کولی
بازیگران: اسکارلت جوهانسون، کریس همسورث، برایان تایری هنری، جان هام، لارنس فیشبرن، کیگان-مایکل کی
افتتاحیه: ۱۳ سپتامبر ۲۰۲۴

فرنچایز Transformers با یک پیش درآمد انیمیشنی به ریشه‌های خود باز می‌گردد که به بررسی ریشه‌های دنیای خانه ربات‌های معروف Cybertron و رقابت بین Optimus Prime و Megatron می‌پردازد. این فیلم جدا از روایت جاری فیلم‌های لایو اکشن خواهد بود و کارگردان آن جاش کولی، کارگردان داستان اسباب‌بازی ۴، با کریس همسورث به عنوان صدای Optimus Prime و برایان تایری هنری در نقش مگاترون، اجرا می‌شود.

Joker: Folie à Deux (2024)

بهترین فیلم های سینمایی سال 2024

کارگردان: تاد فیلیپس
بازیگران: واکین فینیکس، لیدی گاگا، برندان گلیسون، زازی بیتز، کاترین کینر و جیکوب لوفلند
افتتاحیه: ۴ اکتبر ۲۰۲۴

کارگردان، تاد فیلیپس، این فیلم را دنبال می‌کند که با درجه R موفق از شخصیت شرور نمادین بتمن می‌شود که اسکار بهترین بازیگر مرد را برای واکین فینیکس به ارمغان آورد. در Folie à Deux، لیدی گاگا، که در حال بازی عشق زندگی او هارلی کوین است، به او ملحق خواهد شد و طبق گزارش ها، فیلم یک موزیکال خواهد بود.

Gladiator 2 (2024)

بهترین فیلم های سینمایی سال 2024

کارگردان: ریدلی اسکات
بازیگران: پل مسکال، دنزل واشنگتن، کانی نیلسن، جیمون هونسو، جوزف کوین، درک جاکوبی
افتتاحیه: ۲۲ نوامبر ۲۰۲۴

ریدلی اسکات برای کارگردانی این دنباله بر حماسه تاریخی گلادیاتور بازمی گردد. داستان حول محور لوسیوس بزرگ (با بازی پل مسکال) می چرخد که امپراتور شده است و شاهد بازگشت کانی نیلسن در نقش لوسیلا خواهیم بود.

Wicked Part 1 (2024)

بهترین فیلم های سینمایی سال 2024

کارگردان: Jon M. Chu
بازیگران: سینتیا اریوو، آریانا گرانده و جاناتان بیلی
افتتاحیه: ۲۷ نوامبر ۲۰۲۴

موزیکال افسانه ای برادوی که داستان جادوگر شرور غرب را از منظری متفاوت روایت می کند، در حال دریافت یک اقتباس سینمایی دو قسمتی است. کارگردان Jon M. Chu تماشاگران را به اوز می برد، در حالی که سینتیا اریوو و آریانا گرانده به ترتیب در نقش الفابا و گلیندا بازی خواهند کرد.

Sonic the Hedgehog 3 (2024)

بهترین فیلم های سینمایی سال 2024

کارگردان: جف فاولر
بازیگران: بن شوارتز، ادریس البا، جیمز مارسدن و کالین اوشاگنسی
افتتاحیه: ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴

فرانچایز فیلم Sonic the Hedgehog به همراه قسمت سوم آن به سرعت در حال افزایش است که احتمالاً بن شوارتز در نقش سونیک، کالین اوشاگنسی در نقش تیلز و ادریس البا در نقش ناکلز را بازگرداند. جیم کری، که در دو فیلم اول نقش دکتر روباتنیک شرور را بازی کرد، ممکن است در نیز در این فیلم حضور داشته باشد. اما، حداقل یکی از دشمنان وجود خواهد داشت.

Thunderbolts (2024)

بهترین فیلم های سینمایی سال 2024

کارگردان: جیک شرایر
بازیگران: دیوید هاربر، هانا جان-کارمن، جولیا لوئیس دریفوس، سباستین استن، وایت راسل، اولگا کوریلنکو، فورلنس پوگ، هریسون فورد
افتتاحیه: ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴

فیلم Thunderbolts با کارگردانی جیک شرایر در مارول در دست ساخت است. این فیلم به رهبری ابرشرور شامل Yelena Belova، Red Guardian، Winter Soldier، Valentina Allegra de Fontaine، Ghost، Taskmaster، US Agent و Thaddeus ‘Thunderbolt’ Ross خواهد بود.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. مهدی جونیور گفت:

    Plهر به سمت جلوتر می رویم تعداد فیلم های انیمیشنی بیشتر میشه

  2. مهدی جونیور گفت:

    هر چه به سمت جلوتر می رویم تعداد فیلم های انیمیشنی بیشتر میشه