۰

آخرین بازی های ایکس‌ باکس گلد آگوست ۲۰۲۳ رونمایی شد

بازی های ایکس‌ باکس گلد آگوست ۲۰۲۳

ماه آینده برای Xbox Games with Gold پایان راه است. بنابراین کمی مناسب است که یکی از دو عنوانی که در بازی های ایکس‌ باکس گلد آگوست ۲۰۲۳ برای این سرویس در راه است، یک بازی مسابقه ای به نام Inertial Drift باشد. مشترکین Xbox Live Gold و Xbox Game Pass Ultimate نیز می‌توانند منتظر Blue Fire باشند.

Blue Fire یک بازی ماجراجویی شبیه به The Legend of Zelda است که از سری Hollow Knight و سولزهای From Software نیز الهام گرفته است. ظاهراً بازی حتی دارای سیاه چال هایی است که در آن می توان توانایی های جدیدی پیدا کرد.

در همین حال، Inertial Drift همه چیز در مورد مسابقات آرکید با ۱۶ ماشین و ۲۰ پیست است. طبق گفته مایکروسافت، این بازی برای Xbox Series X|S بهینه شده است و بازی چند نفره آنلاین را ارائه می دهد. همه اینها در یک محیط یکپارچه سازی با سیستم عامل آینده دهه ۱۹۹۰ اتفاق می افتد.

به خاطر داشته باشید که مجموعه بازی های Xbox with Gold جولای نیز همچنان در دسترس است. Darkwood تا پایان این ماه قابل دانلود است، در حالی که When the Past Around تا ۱۵ آگوست در این سرویس باقی می ماند.

از ۱۴ سپتامبر، Xbox Live Gold به نفع Xbox Game Pass Core حذف خواهد شد. این بدان معناست که پس از آگوست دیگر ترکیب Xbox Games with Gold وجود ندارد. در عوض، بسته Core – که قیمتی برابر با Gold دارد، مجموعه ای از ۲۵ بازی را ارائه خواهد کرد. برای شروع، عناوینی مانند Gears 5، Grounded و Hellblade: Senua’s Sacrifice در دسترس خواهند بود.

منبع: gamespot

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *