۰

تریلر جدید Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem منتشر شد

تریلر جدید Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem منتشر شد

تریلر جدید Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem منتشر شد.
آخرین تریلر انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem با صداپیشگی میکا ابی، شامون براون جونیور، هانیبال بورس، رز برن، نیکلاس کانتو، جان سینا، جکی چان، آیس کیوب، ناتاشیا دمتریو، آیو ادبیری ،جیانکارلو اسپوزیتو، پست مالون، برادی نون، ست روگن، پل راد و مایا رودولف را تماشا کنید.

برادران لاک پشت پس از سال ها پناه گرفتن از دنیای انسانی، تصمیم گرفتند تا قلب نیویورکی ها را به دست آورند و با اعمال قهرمانانه به عنوان نوجوانان عادی پذیرفته شوند. دوست جدید آنها April O’Neil به آنها کمک می کند تا با یک سندیکای جنایی مرموز روبرو شوند، اما به زودی ارتشی از جهش یافته ها بر سمت آنها روانه می شود.

فیلمنامه توسط ست روگن و ایوان گلدبرگ و جف رو و دن هرناندز و بنجی سامیت است. داستان توسط برندان اوبراین و ست روگن و ایوان گلدبرگ و جف رو است. این انیمیشن توسط ست روگن، پی‌جی، ایوان گلدبرگ، پی‌جی، و جیمز ویور، پی‌جی‌آ، تهیه‌شده و تهیه‌کنندگان اجرایی آن رمزی مک‌بین و جاش فاگن هستند.

انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem به کارگردانی جف رو و کارگردانی مشترک کایلر اسپیرز در تاریخ ۳۱ ژوئیه در سینماهای بریتانیا و در تاریخ ۲ اوت ۲۰۲۳ در سینماهای ایالات متحده اکران می شود.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *