۰

بازی‌ های رایگان PlayStation Plus آگوست ۲۰۲۳ مشخص شد

بازی‌ های رایگان PlayStation Plus آگوست 2023

بازی‌ های رایگان PlayStation Plus آگوست ۲۰۲۳ معرفی شدند. مجموعه بازی های رایگان آگوست PS Plus بسیار قوی است و هر سه بازی از اول آگوست در دسترس هستند: PGA Tour 2K23، Dreams و Death’s Door. مانند همیشه، همه اعضای PS Plus می توانند بدون در نظر گرفتن سطح شما، بازی های رایگان را درخواست کنند.

در اوایل سال جاری، توسعه دهنده Media Molecule اعلام کرد که پشتیبانی از Dreams را با به روز رسانی در ۱ سپتامبر متوقف می کند. ابزار منحصر به فرد ایجاد بازی دارای یک کتابخانه خیره کننده از محتوای ایجاد شده توسط کاربر است و سازندگان هنوز هم می توانند پروژه های خود را برای آینده قابل پیش بینی با دیگران به اشتراک بگذارند. دریمز واقعاً نمونه ای از این باور هستند که تنها محدودیت، محدودیت های تخیل شماست. برخی از بازی‌های بسیار چشمگیر در داخل Dreams ساخته شده‌اند، بنابراین حتی اگر نمی‌خواهید چیزهای خود را بسازید، چیزهای زیادی برای بررسی وجود دارد.

Death’s Door یکی از بهترین بازی‌های مستقل سال ۲۰۲۱ بود. اکشن ماجراجویی ایزومتریک با بازی کلاغ کوچکی با شمشیر در دنیایی زیبا و اسرارآمیز می‌گذرد. پازل ها درگیر کننده هستند، مبارزه به طرز رضایت بخشی چالش برانگیز است، و هر باس فایت یک آزمون منحصر به فرد از مهارت است. اگر The Legend of Zelda را دوست دارید، احتمالاً Death’s Door را دوست خواهید داشت.

در همین حال، طرفداران گلف می توانند از یکی از بهترین شبیه ساز ها در مدت زمان طولانی لذت ببرند. با ویژگی بازگشت تایگر وودز به دنیای گلف بازی های ویدیویی، PGA Tour 2K23 دارای مکانیک های نوسانی درخشان است، چه از چوب آنالوگ یا سیستم سه کلیک استفاده کنید. این دارای ترکیبی زیبا از دوره‌های نمادین، حرفه‌ای PGA واقعی و مجموعه‌ای از حالت‌های بازی است که به بازی قدرت ماندگاری می‌دهد.

قبل از ۱ آگوست، مطمئن شوید که لیست PS Plus ماه جولای را دریافت کنید، که شامل بازی های سنگینی مانند Call of Duty: Black Ops Cold War و Alan Wake Remastered است.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *