۰

آگوست ۲۰۲۳ ماه بازی های Co-Op برای گیمر ها خواهد بود

بازی های Co-Op

آگوست ۲۰۲۳ به ویژه با نسخه های جدید بازی های Co-op همراه است و آن را به زمان هیجان انگیزی برای طرفداران Co-op تبدیل می کند. Co-op همچنان یک نقطه فروش بزرگ برای بسیاری از بازی ها است، با عناوین جدیدی که همیشه منتشر می شوند که دارای co-op لوکال، آنلاین co-op یا ترکیبی از این دو هستند.

سال ۲۰۲۳ تا الان شاهد چند بازی جدید و مهم همکاری بوده است اما بازی‌های بیشتری در راه است. به عنوان مثال، Diablo 4 در ماه ژوئن منتشر شد و بازخوردهای مثبتی داشت، در حالی که Remnant 2 در اکشن همکاری در راه است. گیمرهای Co-op امسال بازی های متنوع و خوبی برای بازی داشته اند و در ماه آگوست بازی های بیشتری را برای انتخاب خواهند داشت.

در این مقاله برخی از برجسته ترین بازی های Co-op جدید برای آگوست ۲۰۲۳ آورده شده است. به خاطر داشته باشید که این لزوماً یک لیست کاملاً جامع نیست. بازی‌ها ممکن است در آخرین لحظه به تعویق بیفتند و سایر بازی‌های جدید Co-op ممکن است پس از انتشار اعلام شوند.

بازی های Co-Op
  • Baldur’s Gate 3 – August 3
  • Atlas Fallen – August 10
  • Hammerwatch 2 – August 15
  • Moving Out 2 – August 15
  • Vampire Survivors – August 17
  • Samba de Amigo: Party Central – August 29
  • Trine 5 – August 31

وقتی نوبت به بازی‌های Co-op جدید برای آگوست ۲۰۲۳ می‌رسد، یکی از پیشتازان آن به راحتی بازی Baldur’s Gate 3 است. هیجان برای Baldur’s Gate 3 در اوج فوق‌العاده‌ای قرار دارد، و این کمک می‌کند که کل بازی به صورت Co-op انجام شود. Baldur’s Gate 3 نه تنها برای ارائه استانداردهای همکاری آنلاین، بلکه گزینه‌های لوکال هم نیز امتیاز بیشتری دریافت می‌کند. با توجه به بزرگی Baldur’s Gate 3، پشتیبانی Co-op آن قابل توجه است. بدون هر گونه مشکل غیرقابل پیش‌بینی، به راحتی می‌توان متوجه شد که چگونه Baldur’s Gate 3 نه تنها یکی از بهترین بازی‌های co-op سال ۲۰۲۳، بلکه یکی از بهترین بازی‌های سال است. گیمرها رایانه‌های شخصی می‌توانند بازی Baldur’s Gate 3 را در تاریخ ۳ آگوست بازی کنند، در حالی که بازیکنان پلی‌استیشن ۵ باید تا ۶ سپتامبر صبر کنند.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *