۰

راهنما بازی Remnant 2 : حل Harp Puzzle در Forbidden Grove

اگر در حال کاوش در جنگل های انبوه Yaesha در بازی Remnant 2 بوده اید، ممکن است به طور تصادفی به رودخانه ای عظیم با شکافی برخورد کرده باشید که نمی توانید از آن عبور کنید. در سمت راست آن یک ماشین موسیقی غول‌پیکر وجود دارد ، به طور دقیق، یک چنگ ، که احتمالاً فرض کرده‌اید نقش مهمی در عبور از شکاف دارد. اما حل این معما فرآیند ساده ای نخواهد بود. در ادامه با راهنما بازی Remnant 2 : حل Harp Puzzle در Forbidden Grove با کنترل امجی همراه باشید.

آموزش حل پازل چنگ در Forbidden Grove

وقتی برای اولین بار با چنگ غول پیکر در Forbidden Grove روبرو می شوید، وقت خود را برای حل معمای آن تلف می کنید، زیرا ابتدا باید دستگاه را روشن کنید. متأسفانه، تا زمانی که بخش بیشتری از منطقه را کاوش کنید، نمی توانید این کار را انجام دهید.

پله ها را در کنار اتاق ورلد استون در همان نزدیکی ادامه دهید تا به درب بخش بعدی برسید. وارد شوید و به مبارزه خود ادامه دهید تا اینکه در نهایت خودتان را در یک بخش جدید از The Forbidden Grove پیدا کنید.

راهنما بازی Remnant 2 حل Harp Puzzle در Forbidden Grove

در این بخش جدید از The Forbidden Grove، می توانید به اهرمی در نزدیکی اتاق World Stone دسترسی داشته باشید که به چنگ نیرو می دهد. پس از آن، می‌توانید یک میان‌بر به World Stone باز کنید، بنابراین در صورت نیاز حتماً استراحت کنید، سپس کتاب را در این اتاق بررسی کنید.

این کتاب نت‌هایی را که باید روی چنگ وارد کنید، و همچنین نکاتی در مورد فاصله‌های لازم برای پخش صحیح ملودی به شما می‌دهد. ما ترتیب دقیق ورودی را در زیر به شما می‌دهیم، اما اگر می‌خواهید خودتان آن را بفهمید، این اطلاعات باید به شما کمک کند.

راهنما بازی Remnant 2

برگردیم به چنگ، نت‌های پیدا شده از کتاب را قرار می‌دهیم. بالا بردن یک پین به عنوان یک نت به حساب می آید، در حالی که پایین گذاشتن پین ها به عنوان فضای خالی به حساب می آیند. باید پنج نت را به ترتیب مشخص و با فاصله مناسب بالا بیاوریم. می‌توانید از عکس زیر برای مرجع استفاده کنید، اما به دلیل زاویه‌ی ساختار، ممکن است برای شما دشوار باشد که فاصله را درست به دست آورید. به این ترتیب، ما ساختار نوشتاری آن را نیز در ادامه آورده ایم.

راهنما بازی Remnant 2 حل Harp Puzzle در Forbidden Grove

شما می توانید یک نت در هر خط داشته باشید. پس از بلند کردن یک پین، به خط بعدی بروید. اگر خط نیازی به نت نداشته باشد، با صفر نشان داده می شود، بنابراین فقط بدون بالا بردن پین به پایین حرکت کنید. ترتیب کامل با شماره چپ به راست:

۵
۰
۴
۰
۳
۴
۱
۰

با اعمال این ترتیب، سمت چپ مکانیسم را به سمت چپ بکشید و چنگ ملودی را خواهد نواخت. پس از مدت کوتاهی، یک پل سنگی عظیم برافراشته می شود که به شما اجازه می دهد از آن عبور کرده و وارد منطقه بعدی شوید که باید برای رویارویی با باس کشنده Ravager آماده شوید.

منبع: Gamespot

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *