۰

چه چیزی در دیوار بفروشیم؟ کسب درامد از دیوار

اپلیکیشن دیوار در سال ۱۳۹۱ با هدف راحتی کاربران در خرید و فروش کالای نو و دسته دوم بدون واسطه راه اندازی شد، این برنامه با خدمات مختلفی که در اختیار کاربران خود قرار می‌‌دهد باعث شده تا بزرگترین مرکز فروش کالاهای مختلف بدون واسطه در کشور باشد، اپلیکیشن دیوار همچنین محیطی مناسب برای کسب درامد برخی از فروشندگان است، در دیوار کاربران می‌توانند به راحتی محصولات دسته دوم و نو را با قیمت دلخواه خود به فروش برسانند.

برای ثبت آگهی در دیوار نیازی به پرداخت هزینه ندارید، خدمات ثبت آگهی در دیوار به غیر از دسته بندی های مربوط به استخدام و املاک به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار دارد، در این مقاله سعی شده با بررسی گزارش های مجموعه دیوار ایده هایی برای روش کسب درامد از اپلیکیشن دیوار بررسی و در اختیار شما قرار بگیرد.

بررسی آمار اپلیکیشن دیوار

اپلیکیشن دیوار تا سال ۱۴۰۰ حدود ۵۰ میلیون نصب داشته است، این یعنی بیشتر از نیمی از جمعیت کشور، این آمار نشان می‌دهد پتانسیل این برنامه برای خرید و فروش کالاها چقدر بالا و مناسب است، همچنین در سال ۱۴۰۰ در این برنامه حدود ۲۱ میلیون کاربر آگهی فعال منتشر کرده است، این آمار نشان می‌دهد از هر ۳ شهروند بالای ۱۸ سال ایرانی یک نفر در دیوار آگهی منتشر کرده است.

با استناد به گزارش نامه دیوار در سال ۱۴۰۰ حدود ۱۳۹ میلیون آگهی ثبت شده است که نسبت به سال گذشته ۸ درصد افزایش داشته است.

چه ساعتی در دیوار آگهی بگذاریم ؟

با توجه به آمار منتشر شده از مجموعه دیوار بیشترین بازدید از آگهی ها بین ساعات ۲۳ تا ۲۴ بامداد بوده است و در ۳۸ درصد از کل بازدید ها بین ساعات ۱۹ تا ۱ بامداد اتفاق افتاده است، با توجه به این آمار میتوان نتیجه گرفت بهترین زمان برای انتشار آگهی در نزدیکی همین ساعات است، اگر می‌خواهید افراد بیشتری از آگهی شما بازدید کنند باید در حدود این ساعت آگهی خود را منتشر کنید، در اینصورت به احتمال زیاد آگهی شما در صدر آگهی های منتشر شده قرار خواهد گرفت.

کدام محصولات در دیوار بیشتر بازدید می‌شوند ؟

در این بخش سعی می‎کنیم دسته بندی هایی از محصولات دیوار را که با توجه به آمار دیوار درصد بیشتری از کل آگهی ها به آنها اختصاص دارند معرفی کنیم.

  • خانه و آشپزخانه : ۲۴ درصد
  • املاک : ۱۶ درصد
  • سرگرمی و فراغت : ۱۳ درصد
  • وسایل نقلیه : ۱۳ درصد

آیا می‌توانم در دیوار کالای نو بفروشم ؟

در دیوار شما همچنین می‎توانید کالاهای نو را به فروش برسانید، با توجه به آماری که دیوار منتشر کرده است ۴۶ درصد از آگهی های کالایی مربوط به محصولات نو هستند، پس می‌توانیم نتیجه بگیریم در اپلیکیشن دیوار می‌توان به راحتی حتی از محصولات نو درامد کسب کرد.

بررسی آمار بازدید دیوار

دیوار یکی از پربازدیدترین پلتفرم های داخلی است، برنامه دیوار برای ایفون و اندروید و همچنین نسخه وب در دسترس کاربران است، پس می‌توان نتیجه گرفت آگهی های فعال از هر سه این دستگاه ها بازدید دارند، با توجه به آمار منتشر شده از دیوار حدود ۹۳ درصد بازدید ها از طریق گوشی اندرویدی، ۲.۵ درصد از گوشی های ایفونی و ۴.۵ درصد از طریق وبسایت دیوار و نسخه وب دیوار بوده‌اند.

میزان بازدید آگهی های ۱۴۰۰ حدود ۴۵ میلیارد بار بوده است، این رقم شگفت انگیزی برای یک پلتفرم داخلی است.

چه چیزی در دیوار بفروشیم؟

با توجه به اعلام رسمی اپلیکیشن دیوار میانگین بازدید از هر آگهی در دسته بندی های مختلف در اعداد زیر است.

  • اجتماعی : ۱۹۹
  • وسایل نقلیه : ۶۲۷
  • خدمات : ۲۰۴
  • استخدام و کاریابی : ۱۱۰۳
  • املاک : ۳۸۷
  • وسایل شخصی : ۲۲۶
  • کالای دیجیتال : ۱۸۹

با توجه به این آمار بهترین انتخاب برای فروش کالا و کسب درامد از دیوار در دسته بندی های وسایل نقلیه و وسایل شخصی است، اگر مبلغ سرمایه گذاری شما با مبلغ خرید و فروش وسایل نقلیه مغایرتی ندارد فعالیت در این دسته بندی بهترین انتخاب است، چون در اینصورت به طور میانگین از هر آگهی شما حدود ۶۵۰ نفر بازدید می‌کنند، و اگر قصد خرید و فروش و فعالیت با مبلغ کمتری را دارید وسایل شخصی و همچنین کالای دیجیتال می‌تواند برای شما مناسب باشد، اما باید توجه داشته باشید میزان بازدید آگهی در این دسته بندی ها از وسایل نقلیه کمتر است.

شماره تماس در دیوار

طبق آمار منتشر شده دیوار متوسط تعداد دریافت شماره تماس در دسته بندی وسایل نقلیه ۲۰ مرتبه برای هر آگهی بوده است، این موضوع به ما کمک می‌کند متوجه تاثیر بسیار بالای ثبت شماره تلفن در آگهی شویم، متاسفانه بسیاری از کاربران در هنگام ثبت آگهی شماره تلفن خود را در آگهی قرار نمی‌دهند که این موضوع باعث کم شدن تاثیر آگهی روی کاربران می‌شود.

پرتکرار ترین کلمات جستجو شده در دیوار

برای کسب درامد از دیوار بد نیست بدانید در سال ۱۴۰۰ پرتکرار ترین کلمات جستجو شده در اپلیکیشن دیوار شامل کلماتی مانند ۲۰۶، مبل، موتور، دوچرخه، گوشی، پژو پارس، ماشین و تیبا بوده، این کلمات فقط بخشی از کلمات پر جستجو در دیوار بودند، نکته قابل توجه در این آمار این است که تعداد زیادی از کلمات پرجستجو شامل دسته بندی خودرو می‌شود.

نتیجه گیری

در نتیجه اگر تصمیم دارید تا از طریق خرید و فروش در دیوار به درامد برسید و سوالتان این است که چه چیزی در دیوار بفروشیم؟ باید به موارد زیر توجه داشته باشید، این موارد کسب درامد از دیوار را برای شما امکان پذیر می‌کند.

سعی کنید مشخصات کامل محصول را در قسمت توضیحات وارد کنید

از عکس ها غافل نشوید، آگهی هایی که عکس دار هستند ۸۰ درصد بیشتر دیده می‌شوند.

اگر سرمایه مورد نیاز برای فعالیت در حوزه خودرو را دارید این دسته بندی می‌تواند برای کسب درامد جذاب باشد، در غیر اینصورت سعی کنید در دسته بندی هایی که پربازدید و پرتقاضا هستند فعالیت کنید، مانند وسایل شخصی و کالای دیجیتال

قرار دادن شماره تلفن همراه در آگهی خودتان را فراموش نکنید.

سعی کنید در ساعاتی که اوج بازدید آگهی ها توسط کاربران است آگهی خود را منتشر کنید. (۱۹ تا ۱ بامداد)

رپورتاژ آگهی به صرفه
برچسب‌ها:, ,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

تحریریه کنترل امجی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *