۰

راهنمای ارسال خودکار پیام در آیفون

راهنمای ارسال خودکار پیام در آیفون

آیا تا به حال خواسته اید یاد بگیرید که چگونه پیامک های خودکار را در آیفون خود ارسال کنید؟ با ایجاد میانبر به راحتی می توانید این کار را انجام دهید و با چند میانبر، می توانید به طور خودکار به هر تعداد مخاطبی که دوست دارید پیام متنی ارسال کنید. این می تواند راهی عالی برای ارتباط با مردم یا پرسیدن حال آنها باشد. همچنین اگر صاحب یک کسب و کار هستید و به دنبال مشتریان بیشتری هستید، می تواند یک ابزار بازاریابی عالی باشد. در هر صورت، این میانبر بسیار مفید است و در ادامه نحوه استفاده از آن را به شما نشان خواهیم داد؛ در ادامه با راهنمای ارسال خودکار پیام در آیفون با کنترل امجی همراه باشید.

مرحله ۱. برنامه Shortcuts را باز کنید

ارسال یک پیام متنی خودکار با تنظیم پاسخ های خودکار در آیفون شما متفاوت است. برای شروع، برنامه Shortcuts آیفون خود را باز کنید.

اکنون از منوی پایین Automation را انتخاب کرده و روی Create Personal Automation ضربه بزنید. با این کار، فرآیند ساخت یک اتوماسیون میانبر جدید در آیفون شما آغاز می شود.

راهنمای ارسال خودکار پیام در آیفون

مرحله ۲. زمان و روز را تنظیم کنید

پس از باز شدن منو، می توانید زمانی از روز را که می خواهید این اتوماسیون رخ دهد انتخاب کنید. بنابراین، این بدان معناست که باید ساعت و روزی را تنظیم کنید که می‌خواهید آیفون شما به‌طور خودکار متنی را که تنظیم می‌کنید ارسال کند ؛ می‌توانید تکرار روزانه، هفتگی یا ماهانه را انتخاب کنید.

راهنمای ارسال خودکار پیام در آیفون

برای این مثال، هر روز آن را در طلوع خورشید تنظیم می کنیم. هنگامی که تنظیمات خود را وارد کردید، برای ادامه روی Next ضربه بزنید.

مرحله ۳. پیام خود را اضافه کنید

پس از تنظیم زمان، روی Add Action ضربه بزنید و Send Message را انتخاب کنید.

راهنمای ارسال خودکار پیام در آیفون

راهنمای ارسال خودکار پیام در آیفون

سپس، می‌توانید پیام خود را تنظیم کرده و مخاطبی را که می‌خواهید پیام را به آن ارسال کنید، انتخاب کنید. می توانید افراد یا گروه هایی را که در مخاطبین خود دارید انتخاب کنید. این برای افرادی که از آیفون خود برای کار استفاده می‌کنند بسیار عالی است، زیرا می‌توانید از گروه‌ها برای جدا کردن مخاطب شخصی و تجاری استفاده کنید.

این همچنین برای پیام های صبح بخیر و شب بخیر یا پیام های متنی به روز رسانی هفتگی مفید است.

پس از تنظیم، اتوماسیون شما کامل می شود و تلفن شما به طور خودکار پیامی را در زمان و روزی که انتخاب کرده اید ارسال می کند. به روشی مشابه، می‌توانید پیام‌های خودکار را در واتس‌اپ نیز برنامه‌ریزی کنید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *