۰

معرفی ۸ تا از بهترین بازی های شبیه Atomic Heart

بهترین بازی های شبیه Atomic Heart

به لطف تلاش‌های بسیار جاه‌طلبانه، بسیار تخیلی و پیوسته الهام‌گرفته از Atompunk، بازی Atomic Heart یک عنوان شگفت‌انگیز است که بازی کردن آن فوق‌العاده است. اگر بازی را تمام کرده اید و می خواهید تجربیات مشابهی پیدا کنید، نگران نباشید زیرا ما لیستی از ۸ تا از بهترین بازی های شبیه Atomic Heart را برای شما جمع آوری کرده ایم؛ در ادامه با کنترل امجی همراه باشید.

بازی Wolfenstein: The New Order

بهترین بازی های شبیه Atomic Heart

بهترین بازی های شبیه Atomic Heart

تاریخ انتشار: می ۲۰۱۴
پلتفرم: پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۳، ویندوز، ایکس باکس ۳۶۰

Wolfenstein: The New Order یک شوتر کلاسیک اول شخص است که یکی از بهترین تجربیات در این رده است. ولفنشتاین به جای اتحاد جماهیر شوروی مانند قلب اتمی، آلمان را در حال پیشرفت های تکنولوژیکی می بیند. در این جهان، نازی ها در جنگ پیروز شدند و اکنون بر جهان حکومت می کنند.

اگر به دنبال تجربه ای مانند Atomic Heart هستید که در آن هنگام مبارزه با دشمنان دچار تنش شوید، این بازی برای شماست. هر گلوله شلیک شده بسیار مهم است زیرا می توانید در هر زمانی به راحتی از مهمات خالی شوید. به علاوه، آشنایی با HP نیز کمی دشوارتر از سایر بازی‌ها است، بنابراین باید آن را نیز در نظر بگیرید و ایمن بازی کنید.

گان پلی بازی برای Atomic Heart کاملاً آشنا به نظر می رسد زیرا بسیار روان است. با این حال، بازی شما را تشویق می کند که به طور مداوم اسلحه خود را ارتقا دهید تا با دشمنان جدیدتر و سرسخت تر همگام شوید.

بازی DOOM Eternal

بهترین بازی های شبیه Atomic Heart

تاریخ انتشار: مارس ۲۰۲۰
پلتفرم: پلی استیشن ۴/۵، ایکس باکس وان/سری X|S، ویندوز، نینتندو سوییچ

اگر از طرفداران میک گوردون هستید، خوشحال خواهید شد که بدانید او آهنگساز در DOOM و همچنین در Atomic Heart بوده است که این موسیقی شگفت انگیز را تولید کرده است. گوش دادن به OST های او در حین بازی، فضا را کاملا تغییر می دهد.

گان پلی بازی بسیار رضایت بخش است و برای بازیکنان Atomic Heart احساس بسیار خوبی خواهد داشت. علاوه بر این، گیم پلی بازی بسیار روان است. با استفاده از انبوهی از سلاح های مختلف، در طول بازی احساس رضایت فوق العاده ای خواهید داشت.

مانند Atomic Heart، بازی DOOM Eternal نیز دارای طیف گسترده ای از انواع دشمنان است، به طوری که شما همیشه در حال حرکت هستید و باید به دنبال راه های جدیدی برای شکست دادن آنها باشید. علاوه بر این، باس فایت ها نیز شگفت انگیز هستند زیرا باید نقطه ضعف آنها را برای کمترین استفاده از مهمات خود پیدا کنید.

بازی Soma

بهترین بازی های شبیه Atomic Heart

تاریخ انتشار: سپتامبر ۲۰۱۵
پلتفرم: پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، macOS، لینوکس، ویندوز

اگر به دنبال یک بازی ترسناک روانشناختی علمی-تخیلی هستید، Soma برای شما مناسب است. این یک تجربه بسیار تامل برانگیز است که در آن شما باید در هنگام رویارویی با هزاران دشمن خطرناک، یک مرکز دشمن زیر آب را کشف کنید.

مانند قلب اتمی با روبات های مرگبار روبرو خواهید شد. با این حال، این جایی نیست که شباهت ها نیز به پایان می رسد. Soma یک بازی اکشن است که در آن شما باید با دقت مبارزات خود را انتخاب کنید.

به طور کلی، این یک تجربه فوق‌العاده است که ما آن را به شدت توصیه می‌کنیم حتی اگر از طرفداران قلب اتمی نیستید. به خاطر داشته باشید که این بازی کمی بیشتر در جنبه ترسناک است، اما فضای کلی، جنگی و اکشن خواهد بود.

بازی Dishonored

بهترین بازی های شبیه Atomic Heart

بهترین بازی های شبیه Atomic Heart

تاریخ انتشار: اکتبر ۲۰۱۲
پلتفرم: پلی استیشن ۳/۴، ایکس باکس وان، ایکس باکس ۳۶۰، ویندوز

مانند Atomic Heart، می‌توانید سلاح‌های قوی پیدا کنید و توانایی‌های جالبی را باز کنید که به شما در حین مبارزه یا کاوش در نقشه کمک می‌کنند. Dishonored یکی از بهترین بازی‌های FPS است که به دلیل مبارزات رضایت‌بخش و بازی بسیار روان آن معروف است.

این بازی به شما این امکان را می دهد تا به روش های مختلفی که می خواهید ماموریت ها را انجام دهید. بهترین بخش این است که شما می توانید از نظر فنی کل بازی را بدون نیاز به بیرون آوردن گاردها یا دشمنان تصادفی در هر سطح به پایان برسانید.

علیرغم اینکه هر منطقه تا حدودی خطی است، هنوز هم می توانید آزادانه کاوش کنید و هزاران راز را پیدا کنید. این بازی شبیه به Atomic Heart خواهد بود زیرا آن بازی همچنین دارای مناطق کنترل شده است اما آزادی زیادی به شما می دهد.

بازی We Happy Few

بهترین بازی های شبیه Atomic Heart

تاریخ انتشار: جولای ۲۰۱۶
پلتفرم: پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، ویندوز، لینوکس، ایکس باکس سری X|S

We Happy Few یک بازی فوق‌العاده است که بنا به دلایلی بسیار شبیه به Atomic Heart است. بزرگترین شباهت در قالب فناوری است که مسیر جهان را در هر دو بازی تغییر داده است.

مردم مجبور می شوند برای پاک کردن خاطرات خود دارو مصرف کنند تا عصبانی نشوند و یا علیه قدرت های برتر نروند. درست مانند Atomic Heart، بازیکنان متوجه خواهند شد که اگر افراد کار درست را انجام دهند، می‌توان از این دیستوپیا جلوگیری کرد.

بازی BioShock Infinite

بهترین بازی های شبیه Atomic Heart

بهترین بازی های شبیه Atomic Heart

تاریخ انتشار: مارس ۲۰۱۳
پلتفرم: پلی استیشن ۳، ایکس باکس ۳۶۰، ویندوز، macOS، لینوکس

سری Bioshock یکی از موارد مورد علاقه من در مورد بازی است. در حالی که ما می توانیم در مورد همه بازی های این فرنچایز صحبت کنیم، من بیشتر روی Bioshock Infinite تمرکز خواهم کرد. Bioshock Infinite که توسط Irrational Games ساخته شده است در دنیای زیبای کلمبیای خیالی اتفاق می افتد.

برخلاف بازی های قبلی، شما اعماق Rapture را ترک خواهید کرد و در شهری در ابرها خواهید رفت. اتمسفر کلی فوق‌العاده است و علیرغم اینکه بازی کمی قدیمی است، همچنان پابرجاست. به علاوه، این بازی FPS را با عناصر RPG ترکیب می‌کند که برای طرفداران Atomic Heart احساس آشنایی خواهد داشت.

سبک بصری همچنین شما را به یاد قلب اتمی می اندازد، به خصوص اگر به دنیای اطراف خود نگاه کنید. هر دو بازی دارای پروپاگاندا های گسترده ای هستند که برای موفقیت نیز باید با آن مبارزه کنید.

بازی Prey

بهترین بازی های شبیه Atomic Heart

تاریخ انتشار: می ۲۰۱۷
پلتفرم: پلی استیشن ۴، ویندوز، ایکس باکس وان

Prey یک تجربه FPS ترسناک شگفت انگیز با روایتی بسیار قانع کننده است که شما را درگیر می کند. در حالی که این یک بازی جهان باز نیست، شما آزادی زیادی در مورد کاوش دارید. این کاملاً مطابق با Atomic Heart است که در آن می‌توانید بخش‌های بزرگی از منطقه را بدون اینکه بازی جهان باز باشد کاوش کنید.

علاوه بر این، هرچه بیشتر کاوش کنید، افسانه های بیشتری را کشف خواهید کرد. Prey داستان عالی دارد که برای درک آن باید حقایق آن را کشف کنید. در حالی که بازی بیشتر جنبه ترسناک دارد، گان پلی کاملا روان است و شبیه قلب اتمی است.

بازی INDUSTRIA

بهترین بازی های شبیه Atomic Heart

تاریخ انتشار: سپتامبر ۲۰۲۱
پلتفرم: پلی استیشن ۵، ویندوز، ایکس باکس سری X|S

INDUSTRIA زیاد در بین عموم دیده نشده است، اما این یک بازی باورنکردنی است که در جهان موازی تنظیم شده است. شما می توانید در طول جنگ سرد برلین را کاوش کنید، که شگفت انگیز به نظر می رسد. مانند قلب اتمی، شما باید در حین یافتن دوست گمشده خود، با روبات های مرگبار مقابله کنید.

اگر داستانی با چالش های عجیب در کنار برخی عناصر ترسناک را دوست دارید، INDUSTRIA بازی مناسب شماست. به علاوه، اگر اخیراً Atomic Heart را بازی کرده اید، مکانیک ها و دشمنان نیز کاملاً آشنا به نظر می رسند. این یک ماجراجویی علمی تخیلی فوق العاده با روایتی مرموز است.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *