۰

کاراکتر Homelander در بازی Mortal Kombat 1 حضور خواهد داشت

کاراکتر Homelander در بازی Mortal Kombat 1

قبل از معرفی رسمی Mortal Kombat 1 در اوایل سال جاری، شایعاتی در مورد شخصیت‌های مهمان احتمالی و اینکه چه کسی در فهرست اصلی بازی در دسترس خواهد بود، منتشر شد. یکی از این شایعات از Windows Central حاکی از آن است که Mortal Kombat 1 پس از راه‌اندازی هردوی Peacemaker و Homelander را به فهرست ملحق خواهند کرد و احتمالاً شخصیت‌های DC بیشتری نیز بعداً به این فهرست ملحق خواهند شد.

کاراکتر Homelander در بازی Mortal Kombat 1

کاراکتر Homelander در بازی Mortal Kombat 1

خب، به نظر می رسد که این شایعه درست بوده است، زیرا یک حساب رسمی TikTok برای سریال The Boys تایید کرده است که Homelander به Mortal Kombat 1 خواهد آمد، اگرچه زمان آن را فاش نمی کند. در یک ویدیوی TikTok که خبر از همکاری آتی بین The Boys و Call of Duty می‌دهد، یکی از طرفداران با هیجان درباره احتمال وجود همکاری Mortal Kombat نیز اظهار نظر می‌کند.

در پاسخ، اکانت رسمی TikTok به سادگی با “MK تایید کرده است” پاسخ می دهد و بعداً مشخص می کند که Homelander “در مقطعی در دسترس خواهد بود” اما تاکید می کند که نمی تواند بیش از این بگوید. بدیهی است که حساب TikTok در مورد احتمال کراس اوور Peacemaker نیز اطلاعات زیادی نخواهد داشت، اگرچه با توجه به اینکه ورود Homelander اکنون تأیید شده است، در نتیجه شایعه قبلی را بسیار قوی تر می کند.

همچنین شایان ذکر است که این تاییدیه خبر اخیر از آمازون ایتالیا را تقویت می کند که ظاهرا محتویات اولین بسته کمبت بازی را فاش می کند. اوایل سال جاری، نسخه پریمیوم Mortal Kombat 1 در سایت فهرست شد که بازگشت احتمالی شخصیت‌های قبلی این مجموعه مانند Quan Chi، Takeda و Ermac و همچنین کراس اوورهایی با Homelander، Peacemaker و Omni-Man را آشکار کرد. . همچنین فاش شد که جانی کیج، خاملئون، ماوادو و فرا به عنوان مبارزان Kameo در دسترس خواهند بود.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *