۰

چطور بازی های رایگان ایکس باکس را دانلود کنیم؟

The Best Free Xbox Games | Pure Xbox

شاید تصور کنید بدترین حالتی که برای یک گیمر حرفه‌ای می‌تواند پیش بیاید، ازدست‌دادن یک بازی جدید است؛ اما خوب است بدانید که خرید پرهزینه بازی‌های ویدئویی نیز می‌تواند کام گیمرها تلخ کند. همه ما می‌دانیم که بازی‌های ایکس باکس می‌توانند آدرنالین و تخیل ما را به سقف برسانند؛ با این حال، امکان پرداخت هزینه این بازی‌ها برای همه میسر نیست. اگر شما هم دغدغه خرید ارزان و یا دانلود بازی های رایگان ایکس باکس را دارید؛ نگران نباشید! بخت با شما یار است.

تعداد زیادی از بازی های رایگان ایکس باکس وجود دارد که می‌توانید بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای از آنها لذت ببرید. شاید بپرسید آیا واقعاً شدنی است؟ این مطلب با همین هدف نوشته شده است. قصد داریم به‌طور کامل به آموزش روش‌های دانلود بازی های رایگان ایکس باکس بپردازیم.

صفر تا صد دانلود بازی های رایگان ایکس باکس؛ ۴ روش مطمئن

فرقی نمی‌کند که از کنسول ایکس باکس وان استفاده می‌کنید یا ایکس‌باکس‌های سری S و X را در اختیار دارید؛ در هر صورت، شما می‌توانید خیلی راحت از بازی‌های رایگانی که مایکروسافت در اختیار شما قرار می‌دهد استفاده کنید. تمرکز ما روی روش‌های قانونی است و کمی جلوتر دلیل آن را بیشتر توضیح می‌دهیم. اگر فکر می‌کنید که بازی‌های رایگان مایکروسافت، به جذابیت بازی‌های خریدنی نیستند، سخت در اشتباهید! معمولاً مایکروسافت، در هر ماه تعدادی از بازی‌های قدیمی و جذاب خود را (تقریباً ۴ مورد) به صورت رایگان برای استفاده کاربران منتشر می‌کند. در بعضی موارد حتی بازی‌های جدیدی هم در این لیست دیده می‌شوند که واقعاً عالی است!

اگر برایتان سؤال است که باوجود این بازی‌های رایگان پس این شرکت چگونه درآمد کسب می‌کند، باید گفت یکی از روش‌های کسب درآمد مایکروسافت، خریدهای درون برنامه‌ای است؛ مثل خرید اسکین‌های مختلف که معمولاً همه ما برای داشتن آنها سرودست می‌شکنیم. در ادامه به ۴ روش کاربردی برای استفاده از بازی های رایگان ایکس باکس اشاره خواهیم کرد.

اشتراک قانونی گیم پس ایکس باکس

اجازه دهید در همین ابتدا به این نکته اشاره کنیم که دریافت بازی های رایگان ایکس باکس، بدون داشتن یک حساب کاربری قانونی و معتبر در مایکروسافت امکان‌پذیر نیست. یکی از روش‌های دریافت بازی‌های رایگان، خرید اشتراک قانونی است.

از جمله بهترین سرویس‌های اشتراک بازی‌های Xbox، سرویس اشتراک گیم پس (Game Pass) است که به شما امکان می‌دهد تنها با خرید یک اشتراک ماهانه (یک ماهه، ۳ ماهه) یا سالانه، به ده‌ها بازی هیجان‌انگیز ایکس باکس مثل Sea Of Thieves و Fortnite دسترسی داشته باشید. از زمانی که مشترک رسمی مایکروسافت می‌شوید، در کنار دسترسی داشتن به لیست بزرگی از بازی‌های ایکس باکس، می‌توانید از بازی‌های رایگان نیز بهره‌مند شوید.

مایکروسافت، تمام بازی‌ های رایگان خود مثل Pes2023 را به‌صورت قانونی در اختیار شما قرار می‌دهد و شما می‌توانید با کنسول‌ ایکس وان یا سری‌های X و S، آنها را دانلود کنید. البته باید توجه کنید که اکانت اشتراک شما حتماً متعلق به خودتان باشد و همچنین به اینترنت دسترسی داشته باشید.

اشتراک قانونی گیم پس آلتیمیت

Xbox Game Pass Ultimate 12 month: save 80% with this code

اشتراک گیم پس آلتیمیت (Game Pass Ultimate)، به شما ثابت می‌کند که دست روی دست بسیار است! این اشتراک، شبیه یک هدیه بی‌نظیر از طرف مایکروسافت به شما است. با خرید سرویس اشتراک ماهانه یا سالانه گیم پس آلتیمیت اورجینال، می‌توانید علاوه بر دسترسی به صدها بازی ایکس باکس به‌صورت رایگان، از سرویس‌های Xbox Live Gold و EA Play نیز استفاده کنید.

این یعنی با خرید یک اشتراک، از چندین سرویس بدون پرداخت هزینه بهره‌مند خواهید شد. در کنار این امکانات، بازی های رایگان ایکس باکس که هر ماه منتشر می‌شود نیز دراختیار شما قرار می‌گیرد. از جمله بازی‌های رایگان ایکس باکس در Game Pass Ultimate، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دنیای تانک‌ها (World of tanks)
  • براولهالا (Brawlhalla)
  • ندای وظیفه (Call Of Duty: Warzone)
  • هیلو اینفینیت (Halo Infinite)
  • غریزه قاتل (Killer Instinct)
  • راکت لیگ (Rocket League)
  • وارفریم (Warframe)

بازی‌های رایگان که هر ماه منتشر می‌شوند

هر ماه، ایکس باکس بازی‌های رایگانی را در برنامه Games With Gold معرفی می‌کند که می‌توانید آن‌ها را به طور کاملاً رایگان دانلود کرده و بازی کنید. از آنجا که ایکس باکس این بازی‌ها را هر ماهه به صورت رایگان ارائه می‌دهد، می‌توانید به مرور زمان کتابخانه‌ای از بازی‌های خوب ایجاد کنید بدون اینکه هزینه‌ای بپردازید.

ایکس باکس معمولاً بازی‌هایی را در این برنامه قرار می‌دهد که چندین سال است عرضه شده‌اند؛ بنابراین احتمالاً برخی از آن‌ها را قبلاً بازی کرده‌اید، اما همواره بازی‌های جدیدی هم در بین آن‌ها وجود دارد. به طور معمول، ایکس باکس ۲-۴ بازی رایگان را در هر ماه معرفی می‌کند که شامل بازی‌های ایکس باکس ویندوز و ایکس باکس ۳۶۰ هستند که می‌توانید آن‌ها را بر روی ایکس باکس وان نیز بازی کنید.

اگر امکان دارد هر ماه به برنامه ایکس باکس لایو سر بزنید تا از بازی‌های رایگان ماهانه مطلع شوید. این واقعاً یک روش عالی برای به دست آوردن بازی‌های رایگان و فوق العاده است.

منتظر ماندن برای تخفیف‌ها و بازی‌های رایگان

در کنار روش‌های قبلی، منتظر ماندن برای تخفیف‌های بازی‌های ویدئویی نیز یکی از بهترین ترفندها برای دریافت بازی‌های ایکس باکس رایگان است. از جمله مواردی که مایکروسافت دست‌ودل باز می‌شود، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. تخفیف‌های عید: معمولاً در تعطیلاتی مثل کریسمس، مایکروسافت درصدهای عظیمی از قیمت بازی‌های ایکس باکس را تخفیف می‌دهد. گاهی تا ۵۰ درصد یا بیشتر! می‌توانید بازی مورد علاقه خود را در دوران تخفیف عید خریداری کنید
  2. تخفیفات فصلی: به طور معمول در فصل‌های مختلف سال مانند تابستان و زمستان تخفیف‌هایی داده می‌شود که می‌تواند حتی بازی‌های ایکس باکس را برای شما تقریباً رایگان کند
  3. تخفیفات ویژه مایکروسافت: به طور متناوب تخفیفات بزرگی برای کنسول‌ها و بازی‌های ایکس باکس اعلام می‌کند. که می‌تواند شامل %۷۰ تخفیف یا بیشتر شود
  4. بازی‌های رایگان ایکس باکس گولد: اگر شما اشتراک ایکس باکس گولد داشته باشید، ماهانه ۲ تا ۴ بازی رایگان دریافت می‌کنید. ممکن است زمان زیادی صبر کنید؛ اما کارآمد و قطعی است

بهترین روش برای دانلود بازی های رایگان ایکس باکس کدام است؟

Xbox Game Pass for PC adds tons of free EA games | PCWorld

اکنون که با روش‌های دسترسی به بازی های رایگان ایکس باکس آشنا شدیم؛ این سؤال مطرح می‌شود که کدام روش از همه بهتر است؟ برای پاسخ به این سؤال باید به این نکته اشاره کنیم که مایکروسافت، اهمیت زیادی به روش‌های قانونی می‌دهد. قبلاً اشاره کردیم که اگر بخواهید از بازی های رایگان ایکس باکس بهره‌مند شوید باید ابتدا حساب کاربری فعالی در مایکروسافت داشته باشید. با این شرط، بهترین روش برای دسترسی به بازی‌های رایگان، داشتن اشتراک گیم پس آلتیمیت اورجینال است.

در حقیقت به جای اینکه چندین اشتراک بخرید یا برای هر بازی هزینه کنید، فقط کافی است یک اشتراک گیم پس آلتیمیت اورجینال بخرید و از مزایای همه این سرویس‌ها نیز بهره‌مند شوید. با داشتن این اشتراک به‌صورت اورجینال (روی اورجینال بودن تأکید می‌کنیم!)، به دنیایی از صدها بازی رایگان دسترسی خواهید داشت. شاید برایتان سؤال باشد که چرا انقدر روی اکانت‌های اورجینال تأکید می‌کنیم؛ بخش بعدی را هرگز از دست ندهید!

چرا نباید سراغ اکانت‌های اشتراکی برویم؟

Xbox Console BAN *2022* (RAGE RANT) Thanks, Xbox LIVE Enforcement! PERMA-BANNED  XBOX [Device Ban] - YouTube

آیا تابه‌حال، نام اکانت‌های اشتراکی، هکی یا موارد مشابه به گوشتان خورده است؟ چقدر با آنها آشنایی دارید؟ اکانت‌های اشتراکی، در حقیقت از امکان Sharing یک اکانت در سرویس‌های اشتراک گیم پس، سوء استفاده کرده و یک اکانت را بین چند نفر به اشتراک می‌گذارند؛ شاید در نگاه اول بگویید این امکان را خود مایکروسافت به شما می‌دهد؛ اما خوب است بدانید که مایکروسافت، در مواردی، کنسول‌های ایکس باکسی که از این اکانت‌ها استفاده می‌کنند را بن می‌کند.

اگر نمی‌خواهید این اتفاق تلخ برای شما بیافتد، بهتر است دور اکانت‌های اشتراکی یک خط قرمز بکشید. به‌جای این کار، روش‌های قانونی و خیلی بهتری هست که می‌توانید استفاده کنید و آن هم خرید اشتراک گیم پس قانونی با هزینه کاملاً مقرون‌به‌صرفه است. یکی از بهترین سایت‌ها برای این کار، وب‌سایت والاها سیاره گیمرها است که خرید از آن، چند مزیت ویژه برای شما خواهد داشت؛ از جمله مزیت‌های خرید گیم پس آلتیمیت اورجینال از این سایت، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برخورداری از پشتیبانی ۲۴ ساعته آنلاین
  • خرید سرویس‌های کاملاً اورجینال
  • فعالسازی رایگان کلیه اشتراک‌ها روی اکانت کاربر
  • دریافت کد اورجینال به‌صورت قانونی
  • قیمت ارزان و مقرون‌به‌صرفه

برای دانلود بازی های رایگان Xbox از کجا شروع کنیم؟

10 Best FREE Multiplayer Xbox Games in 2022 - YouTube

اگر شما هم مشتاق دانلود بازی های رایگان ایکس باکس هستید، بهتر است خیلی زود برای دریافت اشتراک گیم پس آلتیمیت دست به کار شوید. با این روش و داشتن اکانت قانونی، به صدها بازی رایگان دسترسی خواهید داشت. برای این کار، می‌توانید در کمترین زمان ممکن از والاها سیاره گیمرها، اشتراک ماهانه یا سالانه خود را دریافت کنید.

برای شروع، ابتدا به صفحه اصلی رفته و از نوار جستجو، گیم پس آلتیمیت را سرچ کنید؛ سپس وارد صفحه خرید گیم پس آلتیمیت شوید. در این صفحه می‌توانید متناسب با بودجه و نیاز خود، اشتراک‌های ۱ ماهه، ۳ ماهه یا سالانه را خریداری کنید. پس از خرید اشتراک، می‌توانید مراحل زیر را برای نصب بازی های رایگان ایکس باکس در کنسول خود، دنبال کنید:

  1. ساخت اکانت شخصی در مایکروسافت
  2. لاگین کردن با اکانت در کنسول
  3. برای تجربه بهتر و سرعت بالاتر می‌توانید از DNS استفاده کنید
  4. ورود به بخش store
  5. انتخاب و نصب بازی موردنظر

آیا می توان بازی های رایگان Xbox One را با USB دریافت کرد؟

امکان دانلود بازی های رایگان ایکس باکس وان با استفاده از USB وجود دارد؛ با این حال، حتی اگر بازی های رایگان XBOX One را از طریق USB دانلود کنید، بازی ها فقط از طریق اینترنت قابل بازی هستند. یعنی اگر آنها را به USB متصل کنید، برای تأیید مالکیت خود همچنان باید به اینترنت متصل شوید. یک راه آسان برای دانلود بازی ‌های رایگان Xbox بدون دانلود فایل‌های حجیم از طریق اینترنت، کپی کردن بازی‌های رایگان از Xbox One دوستتان در درایو USB است. سپس می‌توانید آن را روی کنسول ایکس باکس وان خود بازی کنید.

جمع‌بندی؛ مراقب روش‌های فیک باشید!

در پایان خوب است به این نکته اشاره کنیم که همه‌چیز در دنیای مایکروسافت، از راه قانونی بهتر و جذاب‌تر است؛ در حقیقت، سیاست‌های مایکروسافت این شرایط را ایجاد کرده است؛ برای مثال، شما با خرید گیم پس آلتیمیت اورجینال به صورت قانونی، از امکانات بیشتری نسبت به اکانت‌های هکی و فیک برخوردار خواهید شد.

با این حال اگر نگران این هستید که با مشکلات ناشی از اکانت‌های اشتراکی و فیک مواجه شوید یا می‌خواهید برای دانلود بازی های رایگان ایکس باکس اقدام کنید، سایت والاها سیاره گیمرها، یک راه امن و کم هزینه را دراختیارتان قرار خواهد داد. اگر برای دانلود و نصب بازی های رایگان ایکس باکس، هرگونه ابهام و سؤالی داشتید، می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی و آسان موجود در سایت، با کارشناسان والاها سیاره گیمرها در تماس باشید.

رپورتاژ

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

تحریریه کنترل امجی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *