۰

۱۰ تا از سخت ترین بازی های PvP که میتوانید تجربه کنید

سخت ترین بازی های PvP

۱۰ تا از سخت ترین بازی های PvP که میتوانید تجربه کنید.

محبوبیت بازی های PvP در چند سال گذشته افزایش یافته است. ژانرهای مختلف و سبک های گیم پلی که اکنون تجربه های PvP را ارائه می دهند نیز رشد کرده اند. از میان بی‌شمار بازی‌های مختلف PvP که می‌توان انتخاب کرد، برخی از آنها بسیار سخت‌تر از بقیه هستند. چه تعداد بازیکنان زیاد باشد، چه اضافه شدن شانس یا مکانیک بازی دشوار. در اینجا برخی از سخت ترین بازی های PvP را به شما معرفی میکنیم .

سخت ترین بازی های PvP

۱۰-FIFA

بازی فوتبالی که مترادف با بازی های ورزشی در سراسر جهان شده است. فیفا ژانر را آسان می کند، اما پیروزی در برابر دوستان شما در این بازی ممکن است کمی سخت تر باشد.بازیکنان زیادی هستند که ساعت به ساعت در این بازی غرق شده‌اند، و شما قطعاً می‌توانید زمانی که با آنها مسابقه دهید متوجه شوید. ممکن است به نظر یک بازی ساده فوتبال باشد، اما مهارت بسیار بیشتری در آن وجود دارد که ممکن است در ابتدا تصور کنید. اما، مانند هر بازی دیگری، برای شروع برنده شدن در مسابقات، کمی تمرین کافی است.

سخت ترین بازی های PvP

۹-Elden Ring

بازی Elden Ring سری soulsborne را به تمام سطوح جدید می برد، نه فقط با کمپین خود، بلکه در مورد PvP نیز.افراد همچنین می تواند به بازی شما حمله کند و شما را به میل خود به چالش بکشد. این امکان دائمی وقفه واقعاً شما را سرپا نگه می دارد و باعث می شود سطح دشواری این بازی بسیار بالاتر رود.

سخت ترین بازی های PvP

۸-Rocket League

فوتبال اتومبیل زمان هیجان انگیزی به نظر می رسد و قطعاً مربوط به Rocket League است. اما انتظار نداشته باشید که راحت وارد شوید و در صدر جدول باشید. جهش، دریبل زدن، رانندگی، گلزنی و ضربه زدن به ماشین های دیگر همه در هر مسابقه ای از این بازی قابل انتظار هستند. اگر در Rocket League مقابل یک حرفه ای قرار بگیرید، حتی به سختی توپ را لمس می کنید، چه برسد به اینکه در مسابقه پیروز شوید.

سخت ترین بازی های PvP

۷-Smite

یک بازی MOBA که اکثر گیمرها اگر مستقیماً بازی نکنند قطعاً در مقطعی از زندگی خود نام آن را شنیده اند. اسمیت از زمان توسعه خود بازیکنان زیادی را مجذوب خود کرده است و به راحتی می توان دلیل آن را فهمید.بازی به عنوان یکی از مجموعه ای از خدایان مختلف، که هرکدام توانایی ها و حملات خود را دارند، بسیار سرگرم کننده است، اما قطعاً هنگام رویارویی با تیمی متشکل از بازیکنان با تجربه تر، می تواند ترسناک باشد. تفاوت های ظریف زیادی در خوب شدن در این بازی وجود دارد، اما با زمان کافی باید بازیکن ارزشمندی برای تیم خود باشید.

سخت ترین بازی های PvP

سخت ترین بازی های PvP

۶-Tekken

هر کسی که با ژانر بازی های مبارزه ای آشنا است باید سری Tekken را فوراً به یاد بیاورد. اکنون سال‌هاست که بازیکنان قدیمی و جدید را با سبک بازی‌های PvP سر به سر خود به طور یکسان وارد کرده است. دلیلی وجود دارد که از زمان استفاده از دستگاه آرکید وجود داشته است و هنوز هم در حال پیشرفت است. رویکرد گیمپلی بازی طوری هست که افراد را به مانند یک بازی شطرنج اما سریع تر و خشن تر درگیر میکند تا ضربه ای به موقع و درست به حریف خود وارد کنند ، در پایان مسابقه فقط یک برنده وجود خواهد داشت.

سخت ترین بازی های PvP

۵-Dota 2

نام بزرگ دیگری در صحنه طرفدار بازی و ژانر MOBA. Dota 2 یکی از محبوب ترین بازی های توسعه یافته توسط Valve است که دنیای بازی را تکان داده است. با بازی به عنوان یکی از ده ها قهرمان مختلف، با یک تیم رقیب در یکی از تنظیمات عرصه های مختلف مبارزه می کنید. مهارت‌ها، علاقه‌مندان، حملات، چیزهای زیادی وجود دارد که باید به آن‌ها عادت کنید و حتی اگر می‌خواهید در این بازی بازی خوبی انجام دهید، باید به آنها مسلط شوید. این بدان معنا نیست که سرگرم کننده نیست، با استراتژی های مناسب یا تیم مناسب بازی دوتا می تواند یک انفجار مطلق باشد.

سخت ترین بازی های PvP

۴-Hunt: Showdown

بازی ای که به خوبی PvP و PvE را با هم ترکیب می کند. Hunt: Showdown شما را تحت کنترل یک شکارچی قرار می دهد که قرار است وارد خلیج لوئیزیانا شود که توسط قدرت های تاریک فاسد شده است. مطمئناً، باتلاق مملو از هیولاهایی در هر شکل و اندازه است، اما اغلب این شکارچیان همکار شما هستند که چالش واقعی را به وجود میارند. سلاح‌ها و امتیازات زیادی برای تجهیز شکارچیان برای دفع تاریکی وجود دارد، اما مراقب باشید، دشمنان شما همان امکانات را در اختیار دارند.

سخت ترین بازی های PvP

۳-Rainbow Six: Siege

یکی از جدیدترین بازی های مجموعه طولانی مدت Tom Clancy. Siege یک بازی است که شما و تیمتان در برابر عوامل تروریستی را در حالت های مختلف بازی در مقابل یک تیم رقیب قرار می دهد. شناخت هر یک از دشمنان شما که بازیکن دیگری در سراسر جهان است که انبوهی از سلاح ها و توانایی ها را در اختیار دارد، زمان بسیار هیجان انگیز و همچنین دشواری است. برنده شدن شما و تیمتان بستگی به انتخاب مناسب اپراتور و نوع جای گیری و استراتژی شما بستگی دارد.

سخت ترین بازی های PvP

سخت ترین بازی های PvP

۲-Escape From Tarkov

بازی Escape From Tarkov ترکیبی از مبارزات PvE و PvP است که از همان ابتدا بازیکنان را جذب کرده است. با این حال، تارکوف بازی‌ای نیست که بتوان آن را ساده‌تر از آن در نظر گرفت. سیستم مبتنی بر غارت و فشار به سمت واقع گرایی واقعاً منحنی یادگیری را ایجاد می کند. ناگفته نماند که ممکن است یک بازیکن دشمن در اطراف هر گوشه ای وجود داشته باشد، و اگر آنها شما را غافلگیر کنند، منهای هر لوتی که با خود آورده اید، به صفحه شروع باز می گردید. و با در نظر گرفتن اینکه اگر در بازی کشته شوید تمام چیزهایتان را از دست میدهید استرس و هیجان بازی را دو چندان میکند.

سخت ترین بازی های PvP

۱-Counter-Strike: Global Offensive

دلیلی وجود دارد که CS:GO سالهاست که مورد علاقه طرفداران بوده است. شاید از نظر گرافیکی نسبت به بازی های امروزی در رتبه های پایین قرار بگیرد اما دنیای بازی های چند نفره رقابتی را کاملاً تغییر داده است. چیزی در مورد استراتژی و سادگی آن وجود دارد که به بازگرداندن بازیکنان ادامه می دهد. ورود به آن آسان است اما تسلط بر آن سخت است، با بازیکنان رقابتی که با مهارت های تمرین شده و مبتکرانه خود جوایز بزرگی را به دست می آورند.کانتر تبدیل به یکی از بهترین بازی های چند نفره شوتر در تاریخ شناخته میشود.

منبع:گرند کنترل

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *