۰

معرفی ۳۳ تا از بهترین انیمه های برگرفته شده از بازی ها

معرفی ۳۳ تا از بهترین انیمه های برگرفته شده از بازی ها

بهترین انیمه های برگرفته شده از بازی ها

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی ۳۳ تا از بهترین انیمه های برگرفته شده از بازی ها بپردازیم و هر کدام را کوتاه و خلاصه بررسی کنیم؛ با کنترل امجی همراه باشید.

Cyberpunk: Edgerunners

بهترین انیمه های برگرفته شده از بازی ها

بهترین انیمه های برگرفته شده از بازی ها

داستان Cyberpunk: Edgerunners در نایت سیتی، یک کلان شهر متکی به خود واقع در ایالت آزاد کالیفرنیا است که از فساد گسترده، اعتیاد سایبرنتیک و خشونت گروهی رنج می برد. این شهر به شش منطقه تقسیم شده است که هر یک از آنها نیازهای دقیق زندگی خود را دارند و توسط چندین شرکت بزرگ از جمله Arasaka و رقیب آن Militech کنترل می شود. داستان انیمه اساساً در سانتو دومینگو، قدیمی‌ترین، فقیرترین و صنعتی‌ترین منطقه نایت سیتی می‌گذرد.

در یک دیستوپیا که توسط فساد، جنایت و ایمپلنت‌های سایبرنتیک غلبه شده است، یک بچه خیابانی اما با استعداد به نام دیوید، پس از از دست دادن همه چیزش در یک اتفاق از دست می دهد، تصمیم می‌گیرد تا در سمت اشتباه قانون به عنوان یک «edgerunner» زنده بماند. “: یک مزدور با تکنولوژی بالا و بازار سیاه که به عنوان “سایبرپانک” نیز شناخته می شود.

Dota: Dragon's Blood

بهترین انیمه های برگرفته شده از بازی ها

دوتا: خون اژدها (به انگلیسی: Dota: Dragon’s Blood) یک سریال انیمه ای حماسی و فانتزی برای بزرگسالان است. این انیمه بر اساس بازی Dota 2، یک بازی ویدئویی معروف که در سال ۲۰۱۳ توسط Valve ساخته شده است. این سریال توسط استودیو Mir با همکاری شرکت اشلی ادوارد میلر Kaiju Boulevard تولید می شود. این سریال در ۲۵ مارس ۲۰۲۱ در نتفلیکس به نمایش درآمد.

داستان در یک دنیای فانتزی از جادو و عرفان اتفاق می افتد، داستان یک شوالیه به نام داویون را دنبال می کند که اژدهاها را شکار می کند و می کشد تا جهان را به مکانی امن تر تبدیل کند. در نبرد بین شیاطین و نژاد اژدها Eldwurm، اژدها Slyrak روح خود را با Davion ادغام می کند. دیویون همراه با پرنسس خورشید میرانا، سفری را دنبال می کند تا شیطان Terrorblade را که می خواهد همه اژدهاها را بکشد و روح آنها را جمع آوری کند، متوقف کند.

Castlevania

بهترین انیمه های برگرفته شده از بازی ها

وقتی زنی پس از متهم شدن دروغین به جادوگری در آتش سوزانده می شود، خون آشام Vlad Dracula Țepeș اعلام می کند که همه مردم والاچیا با جان خود هزینه این کار را پرداخت خواهند کرد. او ارتشی از شیاطین را احضار می کند که بر کشور غلبه کرده و باعث می شود مردم زندگی ترسناکی داشته باشند. برای مبارزه با این، ترور بلمونت، شکارچی هیولاهای رانده شده، با کمک سایفا بلنادس جادوگر و آلوکارد، پسر دامپیر دراکولا، علیه نیروهای دراکولا حرکت می کند.

Tekken: Bloodline

بهترین انیمه های برگرفته شده از بازی ها

Tekken: Bloodline یک سریال انیمه ای فانتزی اکشن است که بر اساس سری بازی های ویدیویی Tekken توسط Bandai Namco Entertainment ساخته شده است. این مجموعه به طور آزادانه وقایع بازی ویدیویی Tekken 3 در سال ۱۹۹۷ را اقتباس می‌کند و جنگجوی جوان جین کازاما را در تلاش برای شکست دادن اوگر، موجودی که مادرش جون را کشته است، دنبال می‌کند. تلاش جین منجر می‌شود که توسط پدربزرگ خشن‌اش هیهاچی برای ردیابی اوگر آموزش ببیند. میشیما که میزبان یک تورنمنت مبارزه ای به نام پادشاه مشت آهنین است. این سریال در نتفلیکس در ۱۸ آگوست ۲۰۲۲ در مجموع شش قسمت پخش شد.

این مجموعه به عنوان یک داستان در حال بلوغ جین تولید شد، چیزی که کارگردان سری بازی کاتسوهیرو هارادا می خواست بر آن تاکید کند، زیرا Tekken 3 گذشته جین را برجسته نمی کرد. کارگردانی آن را یوشیکازو میائو برعهده داشت که می خواست داستان غم انگیز جین را به درستی نشان دهد.

این سریال به دلیل طول کوتاهش پاسخ‌های متفاوتی دریافت کرد، به‌جز جین زمان کمی برای اکثر شخصیت‌ها فراهم کرد و در عوض بر صحنه‌های مبارزه تأکید داشت. سبک و کیفیت انیمیشن های آن نیز زیر سوال رفت.

Street Fighter

بهترین انیمه های برگرفته شده از بازی ها

تقریباً مانند هر ورودی در فرنچایز بازی های ویدیویی، در طول سال ها تعداد زیادی نسخه از Street Fighter منتشر شده است. با این حال، انتخاب این از این سری Street Fighter II V بوده است. در حال حاضر امتیاز ۷.۰۶ را در MyAnimeList بر اساس امتیازات بیش از ۱۲ هزار کاربر دارد و با اختلاف کمی از رقبا پیشی می‌گیرد.

علیرغم اینکه برای اولین بار بیش از ربع قرن پیش پخش شد، هنوز هم ظاهر بسیار خوبی دارد و بسیاری از نمادین ترین شخصیت های سری را در خود دارد. روایت اصلی حول محور رقبای دیرینه ریو و کن و تلاش آنها برای تبدیل شدن به جنگجویان بهتر است. سفری که در نهایت آنها را به M. Bison شرور و سازمان مرموز Shadowlaw می رساند.

Virtua Fighter

بهترین انیمه های برگرفته شده از بازی ها

بهترین انیمه های برگرفته شده از بازی ها

به عقیده بسیاری که یکی از تاثیرگذارترین سری بازی های مبارزه ای در تمام دوران است، شاید تعجب آور نباشد که Virtua Fighter انیمه مخصوص به خود را دارد. این سریال شامل ۳۵ قسمت است و بین سال های ۱۹۹۵ و ۱۹۹۶ پخش شد. با این حال، متأسفانه، آنقدر خوب عمل نکرد که بتواند فصل دوم خود را به دست آورد.

داستان حول محور شخصیت اصلی سریال آکیرا یوکی است که الهام‌بخش ریو هازوکی از بازی‌های Shenmue بود. آکیرا مانند ریو خانه را ترک می‌کند تا سرنوشت خود را پیدا کند، اما به زودی با دانشمندی شرور به نام اوا روبرو می‌شود که تنها هدفش ساختن سرباز روباتیک کامل است.

Mega Man

بهترین انیمه های برگرفته شده از بازی ها

تعداد زیادی سری انیمه بر اساس Mega Man Capcom وجود دارد، اما موفق ترین آنها Rockman.EXE Axess است. این سریال که بین اکتبر ۲۰۰۳ و سپتامبر ۲۰۰۴ پخش می شود، شامل ۵۱ قسمت است و بر اساس رتبه بندی بیش از ۶۵۰۰ کاربر، امتیاز ۷.۱۶ را دارد.

این سریال دارای یک موسیقی متن فوق العاده با الهام از تکنولوژی و صحنه های نبرد فوق العاده است. مانند بیشتر سری ها، داستان فراز و نشیب‌هایی دارد، اما قطعاً اوج‌ها بیشتر از پایین‌هاست.

Professor Layton

بهترین انیمه های برگرفته شده از بازی ها

یک بازی مبتنی بر پازل ممکن است بهترین نامزد برای اقتباس انیمه به نظر نرسد، اما انیمه Professor Layton به طرز شگفت انگیزی خوب کار می کند. Layton Mystery Tanteisha 2018: Katri no Nazotoki File بهترین چیزی است که ارائه می دهد و دارای امتیاز چشمگیر ۷.۲۵ در MyAnimeList است.

طرفداران به خوبی به داستان و همچنین سبک هنری واکنش نشان دادند که به بازی های اصلی وفادار ماند. این سریال ممکن است کاملاً مطابق با استانداردهای بالای کارآگاه کانن نباشد، اما جذابیت آن باعث می شود که سریال ارزش بررسی داشته باشد.

God Eater

بهترین انیمه های برگرفته شده از بازی ها

بر اساس سری بازی های ویدیویی محبوب با همین نام، God Eater اولین بار بین سال های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۶ پخش شد. با وجود رتبه بندی ها و بررسی های خوب، فصل دوم هنوز از راه نرسیده است. این موضوع باعث نشده که طرفداران دست از درخواست بردارند و بسیاری امیدوارند که Bandai Visual روزی این درخواست را انجام دهد.

فصل اول در آینده ای دیستوپیایی می گذرد که در آن بشریت در آستانه انقراض است. حاکمان جدید این سیاره، آراگامی ها، تنها با تیغه های طراحی شده خاص به نام God Arc شکست می خورند و مانند بازی ها، کسانی که از آنها استفاده می کنند به عنوان God Eater شناخته می شوند. این انیمه داستان پسر نوجوانی به نام لنکا را روایت می کند که پس از خورده شدن خانواده اش توسط آراگامی تصمیم می گیرد God Eater شود.

Tales

بهترین انیمه های برگرفته شده از بازی ها

سری Tales تقریباً به اندازه بازی‌ها اقتباس‌های انیمه دارد، که بهترین آن‌ها Tales of Symphonia The Animation: Sekai Tougou-hen است. استودیوی انیمیشن Ufotable که به عنوان سومین و آخرین OVA در این مجموعه خدمت می کند، قطعا بهترین ها را برای آخرین بار حفظ کرده است.

انیمه در کل فوق‌العاده است، و پس از یک ضربه جزئی در OVA دوم، موسیقی بار دیگر درجه یک است. مهمتر از همه، داستان را به خوبی جمع بندی می کند و به هر یک از شخصیت های سری نتیجه رضایت بخشی می دهد.

Danganronpa

بهترین انیمه های برگرفته شده از بازی ها

Danganronpa هرگز مانند ژاپن در غرب حرکت نکرد، که واقعاً مایه شرمساری است. این مجموعه چندین ژانر را با هم ترکیب می کند تا یک تجربه کاملا منحصر به فرد ایجاد کند. شاید همین ترکیب ژانرها باشد که منجر به تصمیم گیری برای تطبیق آن برای تلویزیون شود. Danganronpa 3: The End of Kibougamine Gakuen – Zetsubou-hen بدون شک بهترین انیمه Danganronpa است.

این به عنوان یک پیش درآمد عمل می کند، بسیاری از شکاف ها را پر می کند و به برخی از سوالات مطرح شده توسط بازی های قبل از آن پاسخ می دهد. دیدن یک انیمه به جای تجربه گذشته قدیمی ها، همیشه عالی است، اما این بدان معناست که فقط کسانی که این بازی‌ها را بازی کرده‌اند، می‌توانند به طور کامل از آن قدردانی کنند.

Persona

بهترین انیمه های برگرفته شده از بازی ها

مدت زیادی طول کشید تا سری Persona واقعاً در غرب مورد توجه قرار گیرد، اما، پس از نزدیک به ربع قرن، این سری بالاخره به رسمیت شناخته شد که شایسته آن است. علاوه بر انبوهی از بازی‌های فوق‌العاده برای طرفداران جدید برای بازگشت و لذت بردن، تعداد زیادی انیمه اقتباسی وجود دارد که ارزش دیدن را دارد.

بالاترین امتیاز در میان انیمه Persona، Persona 4 the Animation است که در حال حاضر پس از نزدیک به ۱۰۰۰۰۰ امتیاز از کاربران، امتیاز ۷.۵۴ را دارد. این سری به طور باورنکردنی به بازی ای که بر اساس آن ساخته شده است وفادار است، اگرچه این در برخی مواقع می تواند به ضرر آن باشد. با این حال، مشکلات را کنار بگذاریم، همه شخصیت های اصلی به خوبی نوشته شده اند و چند قسمت آخر از بالاترین کیفیت برخوردار هستند.

Inazuma Eleven

بهترین انیمه های برگرفته شده از بازی ها

بهترین انیمه های برگرفته شده از بازی ها

انیمه های ورزشی به طرز شگفت انگیزی در ژاپن محبوب هستند و Inazuma Eleven یکی از بهترین نمونه های آن است. بر اساس مجموعه بازی های ویدیویی به همین نام، داستان برای سریال هایی که عمدتاً در مورد فوتبال است به طرز شگفت انگیزی عمیق است. Mamoru، Shuuya و Yuuto همگی شخصیت‌های فوق‌العاده‌ای هستند و تعامل آن‌ها با برخی از بازیگران نقش‌آفرینی بهترین لحظات سریال را فراهم می‌کند.

سبک هنری دوست‌داشتنی است و استفاده از رنگ‌های زنده واقعاً به این سری کمک می‌کند که سبک متمایز خود را نشان دهد. با این حال، جایی که واقعاً برتر است، در به تصویر کشیدن خود بازی‌های فوتبال است. جلوه‌های بصری و استفاده از برش‌ها به صحنه‌ها کمک می‌کند که حسی دیوانه‌کننده داشته باشند که بینندگان را تا سوت پایان روی لبه‌های صندلی‌هایشان نگه می‌دارد.

Valkyria Chronicles

بهترین انیمه های برگرفته شده از بازی ها

Senjou no Valkyria از دو رشته تشکیل شده بود و کار خارق‌العاده‌ای را در به تصویر کشیدن ماهیت بازی کلاسیک سگا انجام داد. این انیمه کمی کند جلو می رود، اما، وقتی چند قسمت اول تمام می شوند، یک ساعت لذت‌بخش با داستانی است که تمام تلاش خود را می‌کند تا به آنچه در متن اصلی آمده است، پایبند باشد.

سبک هنری به طرز شگفت انگیزی به خوبی با آنچه در بازی یافت می شود مطابقت دارد و کاراکتر ها هر کدام شخصیت متمایز خود را دارند.

Dragon Quest

بهترین انیمه های برگرفته شده از بازی ها

Dragon Quest یکی از طولانی‌ترین سری بازی‌های ویدیویی در تمام دوران است که اولین بازی آن در سال ۱۹۸۶ منتشر شد. از آن زمان، این مجموعه تقریباً در هر قالبی که قابل تصور است، با مانگا، انیمه و چند فیلم اقتباس شده است. بهترین انیمه در قالب Dragon Quest: Dai no Daibouken در سال ۱۹۹۱ ساخته شد.

تولید شده توسط Toei Animation، استودیو مسئول انیمه Dragon Ball، بسیاری این سریال را بهترین اثر این استودیو می دانند. سبک هنری آن برای طرفداران Dragon Ball خوشایند است، در حالی که داستان و توسعه شخصیت خارق العاده ای که ایجاد می کند بینندگان را تا پایان درگیر نگه می دارد.

Pokemon

بهترین انیمه های برگرفته شده از بازی ها

پوکمون زمانی که برای اولین بار در سال ۱۹۹۶ منتشر شد ژاپن را به شدت در بر گرفت و طولی نکشید که نفوذ آن در سراسر جهان گسترش یافت. تیم Game Freak وقت خود را برای تهیه یک انیمه اقتباسی تلف نکرد. در واقع، اولین سریال مدت ها قبل از اینکه بازی ها حتی به سواحل آمریکای شمالی راه پیدا کنند در ژاپن پخش شد.

با توجه به اینکه این انیمه ۲۳ سال است که در حال اجراست، مجموعه های زیادی برای انتخاب وجود دارد. همه آنها نسبتاً رتبه بندی خوبی دارند، اما Pokemon XY&Z است که تاج را به عنوان بهترین سری پوکمون در اختیار دارد. بسیاری از مشکلات موجود در سری X&Y که قبل از آن وجود داشت را برطرف کرد و تعداد زیادی شخصیت جدید و دوست‌داشتنی و پوکمون را معرفی کرد.

Final Fantasy VII: Advent Children

بهترین انیمه های برگرفته شده از بازی ها

بسیاری سری Final Fantasy را یکی از بهترین فرنچایزهای بازی می دانند. با تعداد زیادب بازی سری اصلی و اسپین آف های بی شمار، جای تعجب نیست که تلاش های زیادی برای اقتباس از سری به شکل انیمه صورت گرفته است. آنها همیشه به هدف نرسیده‌اند، اما انطباق‌های عالی زیادی وجود دارد.

Final Fantasy VII: Advent Children Complete منتخب این سری است و پس از اکران در تئاتر در تعدادی از مناطق گسترش می یابد. این یک نگاه گسترده تر به منشأ برخی از شخصیت ها و یک نسخه توسعه یافته از صحنه مبارزه بین Cloud و Sephiroth را ارائه می دهد. برای هر کسی که حتی گذرا به مجموعه Final Fantasy VII علاقه دارد، تماشای این OVA ضروری است.

Fate/Stay Night

بهترین انیمه های برگرفته شده از بازی ها

بهترین انیمه های برگرفته شده از بازی ها

مجموعه Fate در طول سال‌ها به رسانه‌های مختلف گسترش یافته است، اما بخش عمده موفقیت آن از طریق مجموعه‌های انیمیشن، فیلم‌های ویژه و فیلم‌های متعدد آن حاصل شده است. برخی از فیلم‌ها در MyAnimeList رتبه ۹ را دارند، اما موفق‌ترین سریال چند قسمتی Fate/stay night: Unlimited Blade Works است.

این انیمه دارای امتیاز ۸.۲۱ بر اساس امتیازات تقریباً نیم میلیون کاربر است و اولین بار در اواخر سال ۲۰۱۴ پخش شد. متشکل از یک فصل ۱۲ قسمتی، داستان جنگ جام مقدس و یک شعبده باز به نام رین را روایت می کند که در آن شرکت می کند. او به همراه خدمتکارش آرچر و همکلاسی اش آمیا، باید یک سری دشمنان قدرتمند را شکست دهد تا جایزه نهایی را به دست آورد.

Steins;Gate

بهترین انیمه های برگرفته شده از بازی ها

احتمالاً سری Steins;Gate از طریق انیمه موفقیت بسیار بیشتری نسبت به بازی‌ها کسب کرده است، اگرچه با توجه به سبک بازی‌ها، شاید تعجب‌آور نباشد که توانسته این انتقال را به‌طور یکپارچه انجام دهد. چندین اقتباس از انیمه ها در طول سال‌ها وجود داشته است و همه آنها بسیار موفق بوده‌اند، اما هیچ کدام بیشتر از سری اصلی Steins;Gate نیست.

این سری که از دو دوره ۱۲ قسمتی تشکیل شده بود، برای اولین بار در سال ۲۰۱۱ در ژاپن پخش شد و مانند بازی ها، بر روی شیطنت های دانشمند خودخوانده دیوانه رینتارو اوکابه تمرکز دارد. از نظر بصری، این انیمه فوق‌العاده شبیه به بازی‌ها است. در نتیجه بیش از یک میلیون کاربر به آن امتیاز بالایی داده است و آن را به یکی از محبوب ترین انیمیشن های MyAnimeList تبدیل کرده است.

Dead Space: Downfall

بهترین انیمه های برگرفته شده از بازی ها

این انیمه علمی تخیلی ترسناک برای افراد ضعیف نیست. «Downfall» به عنوان یک پیش درآمد وحشیانه و ترسناک برای اولین بازی ویدیویی «Dead Space» در تلاش برای گسترش داستان آن عمل می کند. داستان انیمه در سفینه USG Ishimura اتفاق می‌افتد که یک شیئ بیگانه را با تأثیری مرگبار منتقل می‌کند. آنچه در پی می‌آید موجی از خشونت ناشی از پارانویا، جنازه‌های احیا شده، و مقدار زیادی خون است! این انیمه بسیار ناراحت کننده است. طراحی های سه بعدی و ارجاعات هنری اولین بازی برای به تصویر کشیدن ماهیت تاریک و گرافیکی فرنچایز مورد استفاده قرار گرفت.

Sonic the Hedgehog: The Movie (1996)

بهترین انیمه های برگرفته شده از بازی ها

بهترین انیمه های برگرفته شده از بازی ها

این انیمه روح و نوستالژی بازی های ویدیویی اولیه «سونیک» را به تصویر می کشد. سونیک و دوستانش که در Planet Freedom اتفاق می‌افتد، باید بار دیگر نقشه‌های دکتر روباتنیک را خنثی کنند و با جدیدترین ساخته‌اش، متال سونیک، روبرو شوند. اگرچه دوبله انگلیسی مورد استقبال قرار نگرفت، اما دارای طرحی سریع، سکانس‌های اکشن و موسیقی متن عالی است. به هنرمندان بودجه هنگفتی داده شد و فیلم همچنین به دلیل سبک هنری رنگارنگ با صحنه‌های اکشنی که واقعاً حس سرعت سونیک را نشان می دهد، مورد ستایش قرار گرفت.

Dante's Inferno: An Animated Epic

بهترین انیمه های برگرفته شده از بازی ها

وحشت فراتر از تصور در این انیمه دارک فانتزی نهفته است. این انیمه ۹۰ دقیقه ای بر اساس بازی ویدیویی به همین نام، یک جنگجو را دنبال می کند که در ۹ دایره جهنم سفر می کند تا با نامزد محبوبش متحد شود. در حالی که طرح داستان نسبتاً ساده است، انیمه با استفاده از فلاش بک ها، ترکیب ژانرهای اکشن و ترسناک و سبک های متقابل آن ارتقا یافته است. «Dante’s Inferno» با دید چند کارگردان ساخته شد و توسط استودیوهای تولیدی متعددی ساخته شد که در چند کشور مختلف قرار دارند. در حالی که انیمه جاه طلبانه است، به دلیل سبک های هنری ناسازگارش مورد انتقاد قرار گرفته است. با وجود این، نمی توان انکار کرد که این همکاری منجر به روایتی سورئال، تخیلی و پر از غم از این داستان شد که طرفداران می توانند از آن استقبال کنند.

Bayonetta: Bloody Fate

بهترین انیمه های برگرفته شده از بازی ها

این انیمه به طور گسترده به عنوان سریالی وفادار از منبع آن در نظر گرفته می شود. در این انیمه، بایونتا، یک جادوگر تغییر شکل که قادر به احضار شیاطین است، در حالی که سعی می کند هویت خود را دوباره کشف کند، با هیولاهای فرشته ای روبرو می شود. طرفداران ممکن است متوجه شوند که وقایع، طراحی شخصیت‌ها و داستان‌ها تقریباً مستقیماً از اولین بازی «Bayonetta» گرفته شده‌اند. بسیاری از بازیگران حتی نقش اصلی خود را در دوبله انگلیسی تکرار کردند. این انیمه به حق به دلیل انیمیشن زیبا، با کیفیت بالا و اکشن قوی مورد تحسین قرار گرفت.

Resident Evil: Damnation

بهترین انیمه های برگرفته شده از بازی ها

بهترین انیمه های برگرفته شده از بازی ها

طرفداران سری «رزیدنت اویل» که احساس می‌کنند فیلم‌های لایو اکشن آن چیزی کم داشته است، دیگر به دنبال چیز دیگری نباشند. این انیمه CGI برداشتی تازه از فرنچایز است یک “رزیدنت اویل” که در واقع شبیه یک بازی “رزیدنت اویل” است. داستان لئون کندی را دنبال می کند که او در حال تحقیق و تلاش برای جلوگیری از استفاده از سلاح های بیولوژیک در جمهوری اسلاو شرقی است. فیلم موفق می‌شود به شخصیت‌های آشنا وفادار بماند و هیولاهای خطرناک خود را با سکانس‌های اکشن جذاب برجسته کند. جلوه‌های بصری و تغییر چشم‌انداز دوربین می‌تواند طبیعت تاریک و جوی را که بازی‌ها به آن معروف هستند، به تصویر بکشد.

Animal Crossing: The Movie

بهترین انیمه های برگرفته شده از بازی ها

در حالی که فرنچایز Animal Crossing محبوبیت زیادی پیدا کرده است و موفقیت زیادی در بازی جذاب و آرامش بخش خود پیدا کرده است، این انیمه زیبا به عنوان یک جواهر پنهان باقی مانده است. با حفظ موضوع بازی ها، داستان دختر جوانی را دنبال می کند که به دهکده حیوانات نقل مکان می کند و در آنجا دوستی های جدیدی تشکیل می دهد و رویاهای خود را کشف می کند. برشی از داستان سبک زندگی، در ترکیب با شخصیت های دوست داشتنی بازی ها، انیمه ای سالم را می سازد. علاوه بر این، موسیقی نمادین و سبک انیمیشن زیبا و رنگارنگ به دقت زیبایی‌شناسی بازی‌ها را نشان می‌دهد. اگرچه این انیمه تنها در ژاپن منتشر شد، اما طرفداران به ترجمه فیلم به انگلیسی پرداختند که نشان دهنده عشق و محبوبیت این فرنچایز است.

Devil May Cry

بهترین انیمه های برگرفته شده از بازی ها

بهترین انیمه های برگرفته شده از بازی ها

این یکی از انیمه های تفرقه انگیزتر است. برخی از مردم دوست دارند بیشتر ماجراهای دانته شکارچی شیطان انتقام جو را دنبال کنند. برخی از مردم اصرار دارند که تمرکز سریال بر روابط بین فردی یک انحراف بی مورد از آنچه می تواند و باید سریالی در مورد قتل مستقیم شیطان باشد است. در هر صورت، اگر بازی‌ها را دوست داشتید، ارزش دیدن دارد.

Dragon Age: Dawn of the Seeker

بهترین انیمه های برگرفته شده از بازی ها

اگر عاشق قهرمان های بدجنس هستید، در اینجا راهی برای دنبال کردن ماجراهای اولیه یک شرور واقعی وجود دارد. کاساندرا (نیم جنگجو، نیم بازپرس) و جویندگان همکارش با توطئه ای به رهبری جادوگران برای سرنگونی یک نظم مذهبی و رهبر آن، Divine مبارزه می کنند.

Viewtiful Joe

بهترین انیمه های برگرفته شده از بازی ها

اگر عاشق این بازی کاملاً دیوانه‌وار هستید، این انیمه همان انرژی باشکوه را به تصویر می‌کشد. این سری حتی برای دیدن فقط قسمت پارودی مردان سیاه پوش هم که شده است ارزش دیدن دارد.

Dimensional Adventure Nu-Mamonja

بهترین انیمه های برگرفته شده از بازی ها

بهترین انیمه های برگرفته شده از بازی ها

داستان این انیمه به اشکل است که شب قبل از شروع وقایع Chrono Trigger در این انیمه تبلیغاتی، دو هیولا با موجودات و شخصیت های بازی در یک جشنواره جادویی ملاقات می کنند.

Kirby: Right Back at Ya!

بهترین انیمه های برگرفته شده از بازی ها

در این انیمه که برگرفته از بازی Kirby است ، کربی جنگجو از دهکده ای در برابر پادشاه Dedede که هیولاهای شیطانی و مینیون هایش را احضار می کند محافظت می کند.

Ef: A Tale of Memories

بهترین انیمه های برگرفته شده از بازی ها

یکی از دو انیمه ای که بر اساس سری رمان های بصری محبوب ژاپنی ساخته شده است، A Tale of Memories، هیرو هیرونو را با علایق عاشقانه احتمالی ملاقات می کند که در بازی با آنها روبرو خواهد شد. این یکی از سنت های بزرگ انیمه است که در ابتدا شما را کاملاً گیج می کند، سپس احساساتی می کند و سپس به گریه می اندازد.

Gungrave

بهترین انیمه های برگرفته شده از بازی ها

بسیاری از مردم در واقع بیشتر با این انیمه آشنا هستند تا بازی آن. بازی شوتر سوم شخص در پلی استیشن ۲ به هیچ وجه یک شاهکار نبود، اما این انیمه ماهرانه براندون هیت و هری مک داول را دنبال می‌کردند که در رتبه‌های یک سندیکای جنایی مافیایی بالا و پایین می‌رفتند.

Tales of the Abyss

بهترین انیمه های برگرفته شده از بازی ها

برخلاف اکثر انیمه ها، برای درک این سری نیازی نیست ابتدا بازی را انجام دهید. در ۲۶ قسمت، Tales of the Abyss سفر لوک فون فابر از پسر نازپرورده خانواده سلطنتی به “برگزیده” پیشگویی شده را شرح می دهد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *