۰

بازگشت رسول صدر عاملی به کارگردانی پس از گذشت ۶ سال با فیلم زیبا رهایم کن

بازگشت رسول صدر عاملی به کارگردانی

رسول صدر عاملی که از ساخت آخرین اثر سینمایی‌اش ۶ سال می‌گذرد ، قصد دارد با سرمایه گذاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فیلم جدید خود که اقتباسی است از کتاب «زیبا صدایم کن» را جلوی دوربین ببرد.

به گزارش فیلم‌نیوز، رسول صدر عاملی بعد از کارگردانی فیلم سینمایی « سال دوم دانشکده من» در سال ۱۳۹۶، فعالیت خود را در عرصه تهیه‌کندگی ادامه داد که ماحصل آن تهیه سه فیلم «سونامی»، «شنای پروانه» و«حنگل پرتقال» بود. او حالا بعد از گذشت ۶ سال قصد دارد با سرمایه‌گذاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فیلم جدید خود را جلوی دوربین ببرد.

این فیلم یک اثر اقتباسی است که قرار است بر اساس کتاب «زیبا صدایم کن» به قلم «فرهاد حسن‌زاده» تولید شود. صدر عاملی پیش از این ، ساخت فیلم اقتباسی را با کارگردانی پروژه سینمایی «دیشب باباتو دیدم آیدا» تجربه کرده بود. او این فیلم با نگاهی به قصه «بابای نورا» نوشته مرجان شیرمحمدی ساخت.

فیلم جدید صدر عاملی یک فیلم خیابانی است که داستان طی آن در خیابان ولی عصر اتفاق می‌افتد. طبق گفته این کارگردان داستان فیلم از میدان راه‌آهن آغاز می‌شود و در یک صبح تا شب به تجریش می‌رسد.

قهرمان داستان فیلم جدید صدر عاملی یک دختر نوجوان است ، او پیش از این با محوریت دختران نوجوان سه گانه «دختری با کفش‌های کتانی»، «من ترانه پانزده سال دارم» و«دیشب باباتو دیدم آیدا» را ساخته است.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *