۰

مشخصات سری ۱۴ شیائومی مشخص شد

با توجه به اینکه سری Xiaomi 13 در حال حاضر در سطح جهانی در دسترس است، زمان آن رسیده است که توجه خود را به نسل بعدی پرچمداران شیائومی جلب کنیم. اولین مجموعه از مشخصات سری ۱۴ شیائومی به لطف Digital Chat Station که اطلاعات اولیه‌ای در مورد چیپ‌ست‌ها، باتری‌ها و سرعت شارژ پرچمداران آینده به اشتراک می‌گذارد، ارائه شده است.

مشخصات سری 14 شیائومی مشخص شد

انتظار می رود شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو در ماه نوامبر با چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳ رونمایی شوند. نسل بعدی سوکت پرچمدار کوالکام در اواخر اکتبر در یک رویداد اختصاصی که در مائوئی، هاوایی برگزار می شود معرفی می شود و شیائومی یکی از اولین برندهای گوشی های هوشمند خواهد بود که دستگاه های مجهز به چیپست جدید را راه اندازی می کند.

انتظار می رود اسنپدراگون ۸ نسل ۳ دارای معماری جدید ۱+۵+۲ با هسته اصلی Cortex-X4 در کنار ۵ هسته Cortex-A720 و ۲ هسته Cortex-A520 باشد. انتظار می رود که GPU مدل Adreno 750 باشد که می تواند عملکرد قابل توجهی را ارائه دهد.

گفته می شود شیائومی ۱۴ دارای باتری ۴۸۶۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع سیمی ۹۰ واتی و شارژ بی سیم ۵۰ واتی است. شیائومی ۱۴ پرو دارای یک سلول ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی کمی بزرگتر با شارژ سیمی ۱۲۰ وات و شارژ بی سیم ۵۰ واتی خواهد بود.

منبع: gsmarena

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *