۰

ترکیب هنر و تکنولوژی در سری P60 هواوی

ترکیب هنر و تکنولوژی در سری P60 هواوی

هوآوی اخیراً در کنفرانس جهانی معرفی محصولات خود، از سری پرچم‌دار جدید خود به نام Huawei P60 رونمایی کرد. این گوشی با ترکیبی فوق العاده از عکاسی هوشمند و فناوری زیبایی‌شناسانه را با زبان طراحی کلاسیک هوآوی را در سری P درهم آمیخته و پیشرفت‌های نوآورانه در عکاسی موبایل را به ارمغان می‌آورد و تجربه‌ای عالی از احساسات و تجربه کاربری را فراهم می‌کند.

سری P60 هواوی، در بحث عکاسی و زیبایی‌شناسی، از ژنتیک برتر برخوردار است و پیشرفت‌های مهمی در سیستم‌های نوری و طراحی زیبایی‌شناسانه دارد. این پرچم‌دار جدید دارای یک سیستم نوری بهبود یافته است که اولین نمونه‌ی این سیستم در صنعت تولید دوربین گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود که با دوربین تله فوتو Ultra-Lighting و چندین گروه لنز مجهز شده است. دوربین تله‌فوتوی اولترا، قابلیت جذب نور را بهبود می‌بخشد بدون اینکه بر ساختار نازک و سبک دستگاه تأثیر منفی بگذارد.

سری گوشی های هوشمند هواوی P60 ادامه‌ دهنده آرایه دوربین کلاسیک سری P است و در عین حال بر معناشناسی عکاسی تمرکز دارد. گوشی هوشمند هواوی مدل P60 Pro از طبیعت الهام گرفته و با معرفی طراحی بافت مروارید در پنل پشتی، محصولی با طراحی فوق العاده را به بازار عرضه می‌کند.

حالا می‌توان به جرات گفت که هر نسل سری P از گوشی های هوشمند هوآوی، ویژگی‌های تصویربرداری هوشمند را با فناوری زیبایی‌شناسانه به طور کامل ترکیب می‌کند. این استراتژی باعث ایجاد محصولاتی کلاسیک یکی پس از دیگری شده است.

ماژول دوربین گوشی Huawei P60 با لقب “چشم نور” طراحی شده است. در این ماژول، لنز اصلی در مرکز قرار داده شده و لنزهای سوپر تله‌فوتو و زاویه دید فوق‌العاده در دو طرف بالا و پایین دوربین اصلی قرار گرفته‌اند. این طراحی باعث می‌شود که با چرخش گوشی و در دست گرفتن آن به صورت افقی، حس دوربین‌های کلاسیک را به کاربر منتقل کند.

سری Huawei P60 از صفحه نمایش منحنی جدید با پنل شیشه‌ای Kunlun یک پنل بادوام و انحصاری از شرکت هواوی استفاده بهره می‌برد. چهار طرف این صفحه نمایش کمی خمیده هستند، در حالی که چهار لبه صفحه نمایش گردتر است، که باعث می‌شود میدان دید بی‌حد و حصر باشد و صفحه نمایشی فراگیرتر را فراهم کند. با محافظ پانل شیشه‌ای Kunlun، مقاومت شیشه بهبود یافته و مقاومت در برابر سقوط شیشه تا ۱۰ برابر افزایش یافته است، به دلیل استفاده از تکنیک‌های پیشرفته برای رشد میلیاردها نانوکریستال که مواد فوق‌العاده بادوام را تشکیل می‌دهد.

وزن دو محصول Huawei P60 و P60 Pro از پرچمداران جدید گوشی هواوی به ترتیب ۱۹۷ گرم و ۲۰۰ گرم است که به کاربران اجازه می‌دهد از تجربه لمس و نگه‌داشتن راحت گوشی در دست لذت ببرند. همچنین، نرخ به‌روزرسانی بالا تطبیقی ۱۲۰ هرتز به بهبود عملکرد باتری و بهینه‌سازی تصاویر صاف کمک می‌کند. این محصول از استاندارد IP68 استفاده می‌کند، که باعث می‌شود گوشی در برابر گرد و غبار و آب مقاوم باشد و صفحه نمایش آن نیز از صدمات جلوگیری کند.

صفحه نمایش سری Huawei P60 با کالیبراسیون رنگ مدیریت شده، رنگ‌های دقیقی را ایجاد می‌کند. با استفاده از آرایه‌های قدرتمند صفحه نمایش، سری Huawei P60 اولین گوشی همراه در جهان است که گواهینامه دقت رنگ دوگانه TÜV Rheinland (دقت رنگ و نمایش رنگ دقیق) را کسب کرده است.

سری هواوی P60 با الهام از طبیعت، زیبایی مدرن را مجدداً تفسیر و بازآفرینی می‌کند. گوشی هواوی P60 Pro در رنگ Rococo Pearl از طراحی بافت مرواریدی برای اولین بار در صنعت موبایل استفاده می‌کند و پودر مروارید معدنی طبیعی را در گوشی ترکیب کرده تا جلوه‌ای روشن و درخشان ایجاد نماید.

ماژول دوربین

گوشی‌های هوشمند سری P شرکت هواوی با تکنولوژی نوآورانه در زمینه تصویربرداری توسعه به بازار عرضه می‌شوند. هر نسل از سری P با ارتقا و بازسازی کامل سیستم دوربین‌های اپتیکال همراه است. سری هواوی P60 دارای دوربین اصلی Ultra-Lighting با سیستم اپتیکال بازطراحی شده و دیافراگم فیزیکی قابل تنظیم خودکار است.

تکنولوژی XD Fusion Pro’s Texture Engine که به عنوان یک تکنولوژی روز و جدید شناخته می‌شود، جزئیات با دقت بیشتری ثبت شده و حتی تصاویر منعکس شده روی سطح شیشه نیز به خوبی نمایش داده می‌شود.

در عکاسی تله‌فوتو در شب نیز به لطف دوربین تله‌فوتوی Ultra-Lighting که در حال حاضر به عنوان بزرگترین دوربین دارای ویژگی تله فوتو در حوزه گوشی‌های هوشمند شناخته می‌شود توانسته به پیشرفتی انقلابی دست پیدا کند. این دوربین تله‌فوتو به طور خلاقانه یک گروه لنز Ultra-Lighting را برای جذب نور بیشتر اضافه کرده و با سنسور RYYB Super Sensing، مقدار نور وارد شده به دوربین گوشی هوشمند را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد.

وضعیت Super Moon نیز یکی از نقاط قوت این دستگاه است. این امکان به کاربران اجازه می‌دهد تا عکاسی نجومی را آزمایش کنند و تصاویر شب را با وضوح و با تأثیر بصری فوق‌العاده ثبت کنند. هواوی با عرضه‌ی سری P60 گروه لنزهای زوم Long Travel Slide را معرفی نموده است، که فاصله فوکوس را کنترل می‌کند و امکان عکاسی واضح از فاصله دور تا ماکرو را برای کاربر فراهم می‌کند. با توجه به اینکه تا پیش از این خرید گوشی شیائومی به دلیل داشتن دوربین‌های قوی اولویت کاربران بود، به نظر می‌رسد که هواوی این ضعف را شناسایی و برای آن راه حلی حرفه ای اندیشیده است.

باتری و رابط کاربری

در بخش باتری هم این سری فوق العاده عمل کرده است. گوشی‌های Huawei P60 و P60 Pro، از باتری‌ ۴۸۱۵ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برند که از سوپرشارژ ۶۶ واتی و ۸۸ واتی، شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی و شارژ بی‌سیم معکوس ۷.۵ واتی پشتیبانی می‌کنند. این قابلیت‌ها به کاربران این امکان را می‌دهد که به راحتی و در هر زمان و مکانی دستگاه خود را به طور کامل شارژ کنند. این گوشی هوشمند در حالت توربو، فقط در ۱۰ دقیقه تا ۵۰ درصد شارژ شده و در عین حال تعادل بین عمر باتری در حالت آماده به کار و شارژ سریع را حفظ می شود.

در بخش سیستم عامل و رابط کاربری نیز، سری P60 از برند هواوی، تکنولوژی عکاسی و زیبایی‌شناسی را با سیستم عامل EMUI 13.1 که به سادگی در استفاده شهرت دارد، ترکیب می‌کند.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

تحریریه کنترل امجی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *