۰

راهنما باز کردن Program X در بازی Outlast Trials

راهنما باز کردن Program X در بازی Outlast Trials

راهنما باز کردن Program X در بازی Outlast Trials

Program X دارای یک سری چالش های شدید است که توانایی ها، صبر و پشتکار شما را در The Outlast Trials آزمایش می کند. اگر می‌خواهید بازی را تمام کنید و به Reborn بپیوندید، تکمیل آنها اجباری است، اما انتظار آزمایش آسانی را نداشته باشید. آنها شامل اصلاح‌کننده‌های بی‌رحمانه‌ای هستند که شما را به سطح جدیدی از دشواری می‌رسانند و اگر قصد دارید به صورت انفرادی بازی کنید، کار آسانی نخواهید داشت. در واقع بهترین راه برای زنده ماندن و انجام آزمایشات، پیوستن به گروهی از بازیکنان است تا بتوانید در طول ماجراجویی خود روی یکدیگر حساب کنید.

با این حال، Program X از ابتدای سفر شما در بازی در دسترس نیست. اگر در اولین شروع The Outlast Trials سعی کنید آن را باز کنید، متوجه خواهید شد که نه می توانید به آن دسترسی داشته باشید و نه هیچ یک از آزمایش های موجود را مشاهده می کنید. این به این دلیل است که قبل از پیشرفت با آن باید قفل آن را باز کنید. اما چگونه؟ در ادامه با راهنما باز کردن Program X در بازی Outlast Trials با کنترل امجی همراه باشید.

راهنما باز کردن Program X در بازی Outlast Trials

برای باز کردن قفل Program X و اجرای آزمایشی آن، ابتدا باید تمام Program های قبلی را تکمیل کنید. آنها ایستگاه پلیس، پارک تفریحی و یتیم خانه هستند. هر کدام شامل پنج چالش، در مجموع پانزده چالش است. این‌ها به دو آزمایش کوتاه‌تر به نام چالش‌های MK و سه آزمایش طولانی‌تر با مجموعه کاملی از اقدامات برای انجام تقسیم می‌شوند. اولی هیچ اصلاح‌کننده‌ای ندارد، دومی دارای سه اصلاح‌کننده است، و سومی با برچسب امتحان، قفل می‌شود تا زمانی که به پایان تمام آزمایش‌های قبلی برای آن برنامه خاص برسید. دارای شش اصلاح کننده است که به طور قابل توجهی دشواری چالش را افزایش می دهد و انجام آن را به تنهایی دشوار می کند.

شما برای هر آزمایشی که تمام شده است، نمره دریافت می‌کنید، اما واقعاً مهم نیست که فقط Program X را باز کنید. صرف نظر از رتبه‌بندی‌تان، پس از تکمیل سه برنامه اول می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. اگر با یک گروه بازی می کنید، احتمالاً سریعتر به این نتیجه خواهید رسید، زیرا شروع به آزمایش به تنهایی می تواند در این بازی بسیار خسته کننده باشد.

پس از شروع بازی Program X آزمایشی و تکمیل آنها، Release Tokens کسب خواهید کرد. در جزئیات، هر ماموریت موفق Program X برابر با یک Release Token است. ده نسخه آزمایشی Program X وجود دارد و برای دسترسی به بخش پایانی بازی به ده نسخه Release Token نیاز دارید.
نکاتی برای برخورد با آزمایشات Program X

هر آزمایشی می تواند بسیار چالش برانگیز و خسته کننده باشد. این بازی آزمایش ها و چالش هایی را که قبلاً در برنامه های قبلی با آنها برخورد کرده اید، با اصلاح کننده های اضافی به سطح جدیدی از دشواری می برد. برای مثال، آزمایش Naked and Afraid، شما را مجبور نمی‌کند در طول ماموریت از Rigs استفاده کنید و فقط یک دارو، یک پادزهر و یک باتری در موجودی خود خواهید داشت. به علاوه، هیچ مورد دیگری در آزمایشی وجود نخواهد داشت. اصلاح‌کننده‌های دیگر به میزان قابل توجهی تعداد تله‌ها و دشمنان بی‌رحم را افزایش و در دسترس بودن نقاط مخفی و غیره را کاهش می‌دهند.

اگر با افرادی بازی کنید که به وضوح در طول آزمایش ارتباط برقرار می کنند و به یکدیگر کمک می کنند، شانس بیشتری برای موفقیت خواهید داشت. اگر دوستان شما The Outlast Trials را بازی نمی کنند، می توانید از گزینه Group Finder استفاده کنید و به طور خودکار با سایر Reagents وصل خواهید داشت. همچنین مطمئن شوید که تمام نسخه های مورد نیاز خود را باز کرده اید و آمپرهای مورد نظر خود را مجهز کرده اید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *