۰

اتوبوس فورتنایت اکنون یک تبدیل شونده است!

اتوبوس فورتنایت اکنون یک تبدیل شونده است!

ترانسفورمرز، ربات های بیگانه که به عنوان وسایل نقلیه استفاده می شوند، در حال اضافه کردن یک عضو جدید به ناوگان خود هستند: بتل باس ( اتوبوس فورتنایت ). اتوبوسی که معمولاً آبی رنگ است، به‌طور اجتناب‌ناپذیری دربازی دیده می‌شود، اما در یک کراس اوور رسمی با Hasbro دوباره طراحی شده است.

این رونمایی تنها چند هفته پس از پیوستن Optimus Prime به فورتنایت به عنوان اسکین صدمین Tier در بتل پس سیزن ۳ چپتر ۴ انجام شد و از یک الگوی معمولی پیروی می‌کند که در آن Epic یک اسکین دارای مجوز را به خط بتل پس خود اضافه می‌کند، سپس یک اسکین مرتبط را در فروشگاه به فروش می‌رساند. . Battle Bus در یک بسته همراه با دو ترانسفورماتور دیگر – Megatron و Bumblebee – عرضه می شود و به عنوان یک بسته سه تایی که رسماً Transformer Pack نامیده می شود، فروخته می شود.

اتوبوس فورتنایت اکنون یک تبدیل شونده است!

هر یک از اسکین ها به همراه لوازم جانبی اضافی به شکل کوله پشتی مرتبط و بیک اکس ارائه می‌شوند و بسته شامل ۱۰۰۰ V-Bucks (8 دلار) نیز می‌شود. یک نسخه معمولی مانند این که در فروشگاه فروخته می‌شود مطمئناً برای کسی که همه آن را می‌خرد بیش از ۲۵ دلار خواهد بود، و احتمالاً در ازای آن V-Bucks ارائه نمی‌شود.

Fortnite هر سال یک بسته اسکین اصلی مانند این را در زمان تعطیلات منتشر می کند. این یکی از راه‌هایی است که یک بازی با سرویس زنده که هیچ دنباله‌ای ندارد، همچنان می‌تواند فروش را در طول فصل خرید تعطیلات تقویت کند. بسته‌های قبلی شامل شخصیت‌هایی مانند Joker و Poison Ivy، شروران DC Comics، و طراحی مجدد برخی از محبوب‌ترین شخصیت‌های بازی مانند پنی و میداس با تم انیمه بودند.

اتوبوس فورتنایت اکنون یک تبدیل شونده است!

در حالی که محتوای کراس اوور Transformers تا زمانی که این بسته منتشر شود به پایان می رسد – سیزن ۴ در ماه سپتامبر آغاز می شود – این بسته اسکین به طرفداران فرصت دیگری می دهد تا ربات های مورد علاقه خود را در بازی ببینند.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *