۰

گوشی نوکیا G42 با اسنپدراگون ۴۸۰+ و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شد

گوشی نوکیا G42

جدیدترین محصول اضافه شده به سری HMD با گوشی نوکیا G42 ارائه شده است ؛ یک پیشنهاد میان رده با تمرکز بر قابلیت تعمیر. HMD با iFixit همکاری می کند تا راهنماهای تعمیر و قطعات OEM شامل نمایشگرها، باتری ها و پورت های شارژ را برای G42 به مدت پنج سال آینده ارائه دهد. این همچنین اولین گوشی ۵G قابل تعمیر توسط کاربر HMD است. پشت G42 از پلاستیک بازیافتی ساخته شده است و دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (f/1.8) در کنار دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و عمق سنج ۲ مگاپیکسلی است.

گوشی نوکیا G42

G42 یک صفحه نمایش ۶.۵۶ اینچی IPS LCD با وضوح HD+ و نرخ به روز رسانی ۹۰ هرتز را به همراه دارد. این نمایشگر دارای یک ناچ قطره ای برای دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی است و توسط گوریلا گلس ۳ محافظت می شود.

گوشی نوکیا G42
گوشی نوکیا G42

یک چیپست اسنپدراگون ۴۸۰+ در کنار ۴/۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی وجود دارد که از طریق اسلات کارت microSD قابل ارتقا است. G42 اندروید ۱۳ و HMD را برای دو سال به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل و سه سال پچ های امنیتی ماهانه ارائه می‌کند.

این گوشی یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۲۰ واتی دارد که HMD معتقد است با استفاده عادی سه روز دوام خواهد آورد. این باتری پس از ۸۰۰ دوره شارژ، ۸۰ درصد ظرفیت اولیه خود را حفظ می کند. از دیگر ویژگی های قابل توجه می توان به گواهی IP52، جک هدفون و اسکنر اثر انگشت در کناری اشاره کرد.

گوشی نوکیا G42
گوشی نوکیا G42

نوکیا G42 در رنگ های بنفش و خاکستری با قیمت پایه ۲۴۹ یورو برای تریم ۶/۱۲۸ گیگابایتی موجود است.

منبع: gsmarena

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *