۰

آموزش پیدا کردن Cloak Gauntlets در فورتنایت چپتر ۴ سیزن ۳

می‌توانید روی هر فصل Fortnite حساب کنید تا آیتم‌های کاربردی جدیدی برای بازی به همراه داشته باشید، و چپتر ۴ سیزن ۳ تفاوتی ندارد. علاوه بر بومرنگ جدید و هیجان‌انگیز Kinetic، اکنون می‌توانید Cloak Gauntlets را نیز در اختیار داشته باشید، که یک آیتم مفید فوق‌العاده برای هرکسی که دوست دارد مخفیانه باشد، خواهد بود. در ادامه با آموزش پیدا کردن Cloak Gauntlets در فورتنایت چپتر ۴ سیزن ۳ همراه باشید.

آموزش پیدا کردن Cloak Gauntlets در فورتنایت چپتر 4 سیزن 3

Cloak Gauntlets را می توان روی زمین یا در صندوقچه ها در نقشه یافت. علاوه بر این، می‌توانید با شکست دادن باس جدید Wildguard Relik در Rumble Ruins، نسخه پیشرفته‌تری از Wildguard Relik دریافت کنید.

آموزش پیدا کردن Cloak Gauntlets در فورتنایت چپتر 4 سیزن 3

Cloak Gauntlets را می توان با فشار دادن دکمه تیر زدن در حین مجهز بودن آنها استفاده کرد و انجام این کار شما را برای مدت کوتاهی تقریباً به طور کامل نامرئی می کند. در این مدت، می‌توانید کمی مخفیانه‌تر حرکت کنید – اما این بدان معنا نیست که نقاط ضعفی وجود ندارد. مهم‌تر از همه، شما نمی‌توانید هیچ سلاحی را تجهیز یا استفاده کنید، زیرا انجام این کار اثر نامرئی را از بین می‌برد.

با وجود اینکه نمی‌توانید از سلاح‌ها در حالت نامرئی استفاده کنید، دستکش‌ها همچنان می‌توانند به شما کمک کنند تا موقعیت خود را تغییر دهید یا از دست دشمنانی که در آن زمان نمی‌خواهید با آن‌ها مبارزه کنید، دزدکی فرار کنید. حتی شما می توانید راه خود را پشت سر آنها پیدا کنید و سپس با یک سلاح از مخفی کاری خارج شوید تا به سرعت یک حمله غافلگیرکننده انجام دهید.

دستکش های Cloak استاندارد ۳۰ ثانیه خنک شدن دارند، به این معنی که باید کاملا مطمئن شوید که در زمان مناسب از آنها استفاده می کنید. با این حال، اگر بتوانید دستکش‌های Wildguard Relik را به دست آورید، متوجه خواهید شد که آنها نه تنها ۲۰ ثانیه زمان کمتری دارند، بلکه شما را برای مدت طولانی‌تری نامرئی نگه می‌دارند.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *