۰

آموزش آپلود فایل با کیفیت بالا در واتساپ

آموزش آپلود فایل با کیفیت بالا در واتساپ

واتساپ یکی از محبوب ترین برنامه های پیام رسان اینترنتی در اپ استور و پلی استور است. پلتفرم متعلق به متا طیف وسیعی از ویژگی‌های جالب را ارائه می‌دهد که به شما امکان می‌دهد. این برنامه قابلیت برقراری ارتباط از طریق متن، تماس صوتی و همچنین تماس ویدیویی را دارد. به غیر از این، به افراد امکان ارسال عکس و فیلم را نیز می دهد. واتساپ اکنون به کاربران امکان ارسال رسانه با کیفیت بالا را می دهد.

آموزش آپلود فایل با کیفیت بالا در واتساپ

قبلا واتساپ از نوعی الگوریتم فشرده‌سازی استفاده می‌کرد که کیفیت رسانه‌ای که ارسال می‌کنید شامل عکس‌ها و ویدیوها را کاهش می‌دهد. در حالی که توانایی به اشتراک گذاری رسانه عالی است، کاهش کیفیت رسانه برای کاربرانی که می خواهند عکس یا ویدیو را در یک پلتفرم رسانه اجتماعی مانند اینستاگرام منتشر کنند، دردسرساز است. اکنون این شرکت گزینه جدیدی را در اختیار کاربران قرار داده است که به آنها اجازه می دهد عکس ها و فیلم های با کیفیت بالا را در واتساپ ارسال کنند.

اگر با این مکانیسم آشنایی ندارید، می‌توانید دستورالعمل‌های گام به گام فهرست شده در زیر را برای ارسال رسانه یا عکس‌ها و ویدیوهای با کیفیت بالا در واتساپ دنبال کنید. این فرآیند نسبتاً ساده است و نیازی به استفاده از هیچ برنامه شخص ثالثی ندارد. علاوه بر این، اگر گزینه‌های با کیفیت بالا را در برنامه WhatsApp نمی‌بینید، بررسی کنید که آیا از آخرین نسخه نرم‌افزار استفاده می‌کنید یا خیر.

مرحله ۱: برنامه واتساپ را در آیفون یا گوشی اندرویدی خود راه اندازی کنید.

مرحله ۲: روی دکمه سه نقطه در گوشه سمت راست بالا در اندروید و روی Settings در گوشه سمت راست پایین ضربه بزنید.

مرحله ۳: Storage and Data را انتخاب کنید.

آموزش آپلود فایل با کیفیت بالا در واتساپ

مرحله ۴: روی Media Upload Quality ضربه بزنید.

آموزش آپلود فایل با کیفیت بالا در واتساپ

مرحله ۵: در نهایت، Best را از لیست گزینه های آپلود رسانه انتخاب کنید.

آموزش آپلود فایل با کیفیت بالا در واتساپ

اینها تمام مراحلی است که باید برای آپلود رسانه با کیفیت بالا در واتساپ دنبال کنید. به نظر من، این ویژگی به کاربران امکان می دهد واتس اپ را به عنوان منبع اصلی انتقال رسانه از یک کاربر به کاربر دیگر انتخاب کنند.

واتس اپ همچنین به کاربران اجازه می دهد تنظیمات ذخیره سازی خود را مدیریت کنند و اگر می خواهند رسانه ای که دریافت می کنند در حافظه داخلی ذخیره شود. اگر این گزینه را فعال کنید، عکس ها و ویدیوهای ارسال شده برای شما در اپلیکیشن Photos آیفون یا اندروید شما ظاهر می شود.

منبع: wccftech

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *