۰

۵ تا از بهترین بازی های ARPG کو اپ | تجربه لذت بخش co-op

بهترین بازی های ARPG کو اپ

۵ تا از بهترین بازی های ARPG کو اپ | تجربه لذت بخش co-op

همانطور که میدانید ARPG ها جزء اصلی ژانر نقش آفرینی هستند و هیچ چیز ARPG را بهتر از بازی با دوستان نمی کند. اینکه بتوانید با یک یا دو دوست راه خود را از میان هیولاها، شیاطین و دیگر دشمنان متفاوت هک کنید و از بین ببرید، یک تجربه چند نفره عالی است. در این مقاله ما قصد داریم ۵ تا از بهترین بازی های چند نفره ARPG برای شما معرفی کنیم.ضمنا ARPG مخفف کلمه Action role-playing game می باشد.

بهترین بازی های ARPG کو اپ

Dragon’s Crown

عنوان Dragon’s Crown یک ARPG دوبعدی اسکرول جانبی است که مانند یک بازی کلاسیک beat-em-up بازی می کند. یکی از شش کلاس را انتخاب کنید و با حداکثر چهار بازیکن گروه شوید تا راه خود را در دنیای Dragon’s Crown هک کرده و کوتاه کنید. علی‌رغم الهام‌های قدیمی، Dragon’s Crown با اکشن سریع و ترکیب‌های واکنش‌پذیر خود احساس مدرنی می‌کند. Dragon’s Crown دارای مبارزات رضایت بخشی است که به شما برای یادگیری شخصیت و آزمایش سلاح های جدید پاداش می دهد و خود را به یک بازی مبارزه سنتی تشبیه می کند.

بهترین بازی های ARPG کو اپ

Warhammer: Vermintide 2

عنوان Warhammer: Vermintide 2 یک ARPG اول شخص است که در دنیای گسترده Warhammer اتفاق می افتد. بین پنج شخصیت مختلف برای بازی انتخاب کنید که هر کدام دارای چهار کلاس منحصر به فرد هستند و با حداکثر سه بازیکن دیگر از طریق انبوهی از زامبی ها و مردان دیگر مبارزه کنید. عنوان Vermintide 2 دارای انبوهی از نقشه های پیچیده با اسرار برای کشف است. با مبارزات عمیق، پیچیده و جذاب آن، بازیکنانی که به دنبال تسلط بر کلاس انتخابی خود هستند، می توانند دندان های خود را در آن فرو ببرند.

بهترین بازی های ARPG کو اپ

Monster Hunter Rise

حالا Monster Hunter Rise را داریم. به‌عنوان جدیدترین بازی در بازی مشهور Monster Hunter Franchise، بازی بهتری برای کشتن هیولاهای عظیم با سلاح‌های به همان اندازه عظیم، استفاده از اعضای بدن آنها برای ارتقاء و ساخت وسایل جدید پیدا نخواهید کرد. عنوان Monster Hunter Rise یک بازی بسیار روشمند با مبارزات اکشن است که به شما برای زمان بندی حملات و شناخت دشمنتان پاداش می دهد. حداکثر چهار بازیکن می توانند در یک شکار به یکدیگر بپیوندند، فقط مطمئن شوید که همه در یک پلتفرم هستید، زیرا Monster Hunter Rise در حال حاضر دارای کراس پلی نیست.

بهترین بازی های ARPG کو اپ | تجربه لذت بخش co-op

بهترین بازی های ARPG کو اپ

Borderlands 2

بازی Borderlands 2 یک FPS ARPG است که غارت و تیراندازی را با عناصر RPG اکشن ترکیب می‌کند تا تجربه‌ای کاملاً منحصربه‌فرد ایجاد کند. از طریق مکانیک غارت تصادفی آن، هر قطعه از تجهیزاتی که پیدا می‌کنید احساس جدید و ارزشمندی می‌کند و باعث می‌شود که انواع سلاح‌ها و سبک‌های بازی را امتحان کنید. عنوان Borderlands 2 یکی از بهترین بازی‌های این سری است، اما نمی‌توانید با هیچ یک از ورودی‌های اصلی اشتباه کنید. با سه بازیکن دیگر هم گروه شوید و در کمپین پر از دشمنان حواس پرت و تعداد حیرت آور اسلحه به راه بیفتید. اگر به دنبال بازی مشابه Warframe اما با حالت کمپین تعریف شده تر هستید، از Borderlands لذت خواهید برد.

بهترین بازی های ARPG کو اپ

Diablo IV

در Diablo IV، شما فقط کلاسی را که می خواهید بازی کنید انتخاب نمی کنید. شما به آرامی آنها را با سلاح ها، زره ها و توانایی هایی تجهیز خواهید کرد که به شما کمک می کند نیروهای نور و تاریکی را فتح کنید. درست زمانی که فکر می کنید همه چیز مورد نیاز خود را دارید، ممکن است چیز دیگری ظاهر شود و نگاه شما به بازی و دشمنانتان را تغییر دهد. ه علاوه، شما مجبور نخواهید بود که به تنهایی دشمنان را نابود کنید! می‌توانید با دوستانتان گروهی بسازید و از سازه های منحصربه‌فردتان به‌صورت متحد استفاده کنید تا هر چیزی را که در مسیرتان قرار دارد از بین ببرید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *