۰

گرفتن اقامت کشور ترکیه چه مزایایی دارد؟

اقامت کشور ترکیه می‌تواند مزایای جالبی برای علاقه‌مندانش داشته باشد. بالا رفتن کیفیت زندگی در این کشور سبب شده است که عده زیادی از ایرانیان به فکر مهاجرت به این کشور باشند. وضعیت اقتصادی بهتر از ایران و نزدیک‌بودن مسافتی و فرهنگی دو کشور هم مزید بر علت شده و اکنون ترکیه مهم‌ترین مقصد برای مهاجرت ایرانیان شده است. این‌ها نکات ابتدایی هستند و در ادامه قصد داریم که بیشتر در مورد مزایای اقامت در این کشور صحبت کنیم. کشور ترکیه در طول سال‌های گذشته، در حد ۳۴ درصد در زمینه اقتصادی و سایر موارد پیشرفت کرده و یکی از کشورهای جذاب اروپایی و آسیایی است که می‌توانید به‌عنوان مقصد زندگی به آن توجه کنید.

کار و سرمایه گذاری در کشور ترکیه

ترکیه کشوری عالی برای کار بوده و می‌توانید از حمایت دولت این کشور هم برخوردار شوید. کار حتی برای اتباع خارجی مانند ایرانی‌ها نیز تسهیل شده و می‌توانید ایده‌های سود آور خود را در این کشور پیاده سازی کنید. نرخ بیکاری در این کشور کاهش پیدا کرده و جذب نیرو در مشاغل تخصصی و دولتی صورت می‌گیرد. کارگران در این کشور شرایط بهتری نسبت به ایران دارند و همین سبب شده است که عده زیادی از مردمان این کشور، در رفاه به زندگی خود ادامه دهند. سرمایه گذاری در این کشور هم ممکن بوده و با ۲۵۰ هزار دلار (که نسبت به خیلی از کشورهای اروپایی مبلغ پایین‌تری است) اقدام به خرید خانه در ترکیه کرده و اقامت کشور ترکیه را دریافت کنید.

می‌توانید افتتاح حساب بانکی در ترکیه را تجربه کنید. فراموش نکنید که داشتن حساب بانکی به معنای داشتن کارت بانکی بوده و از خدمات و سرویس‌های فیزیکی و آنلاین این کشور می‌توانید استفاده کنید. امکان حضور فرزندان شما در مدارس این کشور هم با اقامت کشور ترکیه فراهم می‌شود و می‌توانید زندگی خوبی را برای خانواده خود فراهم کنید. سرمایه گذاری در این کشور با توجه به توریست‌های زیاد، جوابگو بوده و توافق نامه ایران و ترکیه هم سبب شده است که امنیت و اعتماد بالایی را بتوانید در این هنگام داشته باشید.

اقامت ترکیه اویار

آب و هوا و موقعیت جغرافیایی عالی

با اقامت کشور ترکیه می‌توانید فرصت زندگی در کشوری را داشته باشید که موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی از نظر آب و هوایی دارد. این کشور در همه مواقع سال هوای خوبی داشته و شهرها و استان‌هایی را خواهید داشت که برای گذراندن اوقات فراغت مناسب هستند. صنعت توریستی جذاب این کشور هم به همین واسطه پیشرفت زیادی را تجربه کرده است. این کشور اکنون برای ترانزیت کالا و انرژی عالی بوده و سرمایه گذاری به واسطه این موقعیت جغرافیایی هم به بهترین شکل ممکن برقرار می‌شود. توصیه می‌کنیم که یادگیری زبان ترکی را هم در این کشور شروع کرده و امکان تحصیل رایگان در مدارس و دانشگاه‌های این کشور را تجربه کنید.

در کشور ترکیه، هزینه‌های زندگی مانند ایران بالا نبوده و می‌توانید هم با کار به درآمد بالایی رسیده و هم هزینه‌های خرید خود را بیشتر کنترل کنید. با اقامت کشور ترکیه می‌توانید به برندهای برتر جهان دسترسی پیدا کرده و تنوع خوبی از نظر خرید پوشاک، غذا و سایر اقلام داشته باشید. در ارتباط بودن ترکیه با ممالکت پیشرفته جهان و عدم بسته بودن فضای سیاسی آن، سبب شده است که همه برندهای جهان مانند مک دونالد هم بتوانند در این کشور حضور داشته باشند. بنابراین، یقینا با اقامت کشور ترکیه می‌توانید زندگی رویایی مدنظر خود را برقرار کرده و لذت ببرید.

اقامت ترکیه اویار

اویار گروپ؛ همراه شما برای کسب اقامت کشور ترکیه

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اقامت کشور ترکیه با مشاورین اویار گروپ همراه بوده و از راحت‌ترین روش‌ها مانند خرید خانه در ترکیه و سرمایه گذاری در این کشور بهره ببرند. بیاد داشته باشید که اویار گروپ تجربه‌ای عالی در زمینه کارهای اقامتی و اخذ شهروندی ترکیه دارد و تا انتهای مراحل در کنار شما خواهد بود. کافی است که به این تیم اعتماد کرده و از مشاور‌ه‌های کارشناسان هم بهره ببرید.  با همراهی اویار گروپ می‌توانید تابعیت و شهروندی کشور ترکیه را کسب کنید. قوانین متعددی در این زمینه وجود دارد و بهتر است که با یک مجموعه متخصص جلو رفته و از وجود مشکلات دیگر جلوگیری کنید. از مزایای خدمات اویار گروپ می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • پروژه‌های متنوع برای خرید خانه در ترکیه
  • همراهی تیم اویار گروپ در تمامی مراحل عقد قرارداد
  • تسهیل روند کسب اقامت کشور ترکیه
  • انجام کارهای سفر به ترکیه و بازدید از پروژه‌ها

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت evyargroup.com اطلاعات بیشتری در زمینه نحوه اقامت کشور ترکیه و شهروندی این کشور دریافت کنند. پروژه‌های مختلف سایت لیست شده است و با انتخاب خودتان می‌توانید سرمایه گذاری در این کشور را شروع کنید. می‌توانید با تماس از طریق شماره تلفن ۰۰۹۰۵۵۴۵۷۰۹۰۹۰ هم اطلاعات بیشتری را در زمینه‌های مختلف دریافت کنید. مشاوره‌های بیشتری هم از طریق کارشناسان در اختیار شما قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

تحریریه کنترل امجی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *