۰

چگونه تراست ولت خود را شارژ کنیم؟

کاربران برای شارژ کردن تراست ولت خود به دو روش می‌توانند اقدام کنند. در روش اول باید رمز ارز مد نظر را از صرافی به این کیف پول منتقل کنند و در روش دوم نیز می‌توانند رمز ارز مد نظر خود را به صورت مستقیم با استفاده کارت‌های بانکی جهانی خریداری کنند. با این حال، خرید مستقیم رمز ارز برای کاربرانی است که کارت‌های اعتباری بین المللی دارند و برای کاربران ایرانی چندان مناسب نیست. در ادامه بیشتر در مورد نحوه شارژ کردن تراست ولت خواهیم پرداخت.

شارژ تراست ولت با انتقال رمز از صرافی

یکی از روش‌های رایج شارژ کیف پول تراست والت، انتقال رمز ارز است. برای این کار، در ابتدا لازم است که تعدادی ارز دیجیتال خریداری کرده و به Trust Wallet منتقل کنیم. کاربران نمی‌توانند مانند صرافی‌ها به طور مستقیم، تراست والت را با کارت بانکی و ارز‌های فیات شارژ کنند؛ به همین دلیل لازم است که از این طریق اقدام کنند.

تراست والت تنها به عنوان یک کیف پول برای ذخیره ارز‌های دیجیتال عمل می‌کند؛ پس برای این که بتوانیم ارز دیجیتال را به این کیف پول منتقل کنیم، باید ابتدا از صرافی آنلاین ارز دیجیتال، رمز ارز‌های خود را خریداری کنیم.

پس از آن که ارزهای مد نظر خود را خریداری کردید، می‌توانید آن‌ها را در همان صرافی نگه دارید، با این حال، اگر بخواهید رمز ارز‌ها را در پلتفرم امن‌تری نگه دارید باید به یکی از کیف پول‌ها منتقل کنید.

در ادامه، نحوه انتقال رمز ارزهای اتریوم و دوج کوین را آموزش خواهیم داد تا با شارژ کردن کیف پول تراست ولت به طور کامل آشنا شوید. چگونگی خرید usdt و انتقال به Trust Wallet هم به طور کلی یکسان است و تفاوتی بین ارزهای مختلف وجود ندارد.

شارژ تراست ولت با دوج کوین

دوج کوین یکی از محبوب‌ترین میم کوین‌های بازار است که در سال ۲۰۲۱ طی موفقیت و افزایش قیمت ارز‌های دیجیتال بازار، توانست جایگاه خوبی در این بازار کسب کند. برای شارژ کردن تراست ولت خود با ارز دیجیتال دوج کوین، ابتدا باید مقداری دوج کوین را از صرافی آنلاین ارز دیجیتال خریداری کنید. پس از خرید دوج کوین ابتدا باید وارد کیف پول تراست ولت خود شده و روی گزینه «Receive» بزنید. سپس در صفحه‌ای که برای شما باز می‌شود، «Dodgecoin» را جستجو کنید.

در این صفحه مشاهده می‌کنید که با جستجو دوج کوین، انواع مختلفی از آن با استاندارد‌های مختلف و روی شبکه‌های متنوعی به شما نمایش داده می‌شود. در این میان شما باید به آدرس شبکه صرافی دقت کنید و همان آدرس را برای انتقال دوج کوین به تراست ولت انتخاب کنید.

همچنین توجه داشته باشید که توکن دوج کوین تحت عنوان «DOGE» منتشر شده و دارای هیچ‌گونه پسوند و پیشوندی نیست. در ادامه، به عنوان نمونه روی توکن دوج تحت استاندارد BEP20 می‌زنیم و وارد صفحه زیر می‌شویم.

پس از انتخاب دوج کوین با استاندارد صحیح، یک صفحه برای شما باز می‌شود که حاوی یک آدرس کیف پول و یک QR code است. این در واقع آدرس کیف پول شما است. با انتخاب گزینه Copy آدرس خود را برداشته و در قسمت مربوط به انتقال در صرافی جایگذاری کنید یا QR code را اسکن کنید.

پس از بررسی دقیق اطلاعات و تأیید تراکنش انتقال دوج کوین، توکن‌های شما از صرافی به کیف پول تراست ولت انتقال یافته و تراست ولت شما به اصطلاح شارژ می‌شود.

شارژ کیف پول تراست ولت با اتریوم

برای شارژ کیف پول تراست ولت با اتریوم مطابق آموزش قبلی ابتدا باید از یک صرافی مطمئن مقداری اتریوم خریداری کنید. سپس وارد کیف پول خود شده و گزینه «Receive» را انتخاب کنید.

پس از جستجو «Ethereum»، گزینه مد نظر را انتخاب کنید تا وارد صفحه دریافت آدرس ولت شوید. همچنین دوباره دقت کنید که شبکه بلاکچین انتقال اتریوم از صرافی به تراست والت با هم همخوانی داشته باشند.

در نهایت پس از انتخاب گزینه درست، وارد صفحه زیر خواهید شد. آدرس ولت خود را کپی کرده و در قسمت مربوطه در صرافی جایگذاری کنید. سپس در مدت زمان کوتاهی ارزهای شما به تراست ولت انتقال داده شده و کیف پول شما شارژ می‌شود.

شارژ کردن کیف پول تراست ولت با خرید مستقیم رمز ارز

پیش‌تر اشاره کردیم که یکی دیگر از راه‌های شارژ تراست ولت، خرید مستقیم رمز ارز است. در خرید مستقیم رمز ارز‌ها کاربران باید به خاطر داشته باشند که این کار تنها در صورتی امکان‌پذیر است که یکی از کارت‌های اعتباری خارجی را داشته باشند. در این صورت، ابتدا وارد تراست ولت خود شده و روی گزینه «Buy» بزنید.

در این صفحه یکی از رمز ارز‌ها را به دلخواه انتخاب کنید. به عنوان نمونه تتر را انتخاب کرده و وارد صفحه زیر می‌شویم. در این قسمت، با کلیک روی گزینه «Metcuryo» می‌توانید شبکه پرداخت را تغییر دهید. همچنین به کمک کیبورد زیر می‌توانید مبلغ دلخواه خود را تعیین کنید.

در ادامه نیز با کلیک روی گزینه «Next» وارد صفحه زیر شده و با وارد کردن اطلاعات بانکی، این فرایند تأیید و تکمیل خواهد شد.

آیا شارژ تراست والت همان انتقال رمز ارز است؟

شارژ کردن کیف پول تراست ولت، به انتقال رمز ارز به این کیف پول اشاره دارد. با این حال، روش دیگری هم برای شارژ این کیف پول، با خرید مستقیم رمز ارز وجود دارد. تراست والت یک کیف پول است و از آنجایی که نمی‌توان مانند صرافی به طور مستقیم به آن پول واریز کرد، باید با استفاده از روش‌های دیگری آن را شارژ کرد.

یکی از این روش‌ها انتقال رمز ارز به این کیف پول از صرافی‌های آنلاین ارز دیجیتال است و روش دوم هم خرید مستقیم رمز ارز با استفاده از کارت‌های اعتباری جهانی است. با این وجود، کاربران ایرانی به دلیل عدم مالکیت کارت‌های اعتباری جهانی نمی‌توانند از این گزینه استفاده کنند و تنها می‌توانند رمز ارز‌ها را پس از خرید از پلتفرم‌های دیگر به این کیف پول منتقل کنند.

سخن آخر

تراست ولت یکی از بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال است که برای شارژ کردن آن باید ابتدا ارز دیجیتال خریداری کنید و آن‌ها را به این کیف پول انتقال دهید.

انتقال رمز ارز‌ها از کیف پول به صرافی فرایند ساده‌ای است که در عرض چند دقیقه تکمیل می‌شود. برای این کار، کاربران به آدرس ولت نیاز دارند تا بتوانند رمز ارز را از صرافی آنلاین ارز دیجیتال منتقل کنند. جدای از انتقال رمز ارز، کاربران می‌توانند به طور مستقیم و با استفاده از کارت‌های اعتباری جهانی رمز ارز‌های مد نظر خود را خریداری کنند.

رپورتاژ آگهی

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

تحریریه کنترل امجی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *