۰

آموزش اضافه کردن هوش مصنوعی Google Bard به آیفون

Bard پاسخ گوگل به ChatGPT OpenAI است. در حالی که کاربران ChatGPT به سادگی استدلال می کنند که Bard به اندازه کافی خوب نیست، نمی توان این واقعیت را نادیده گرفت که Bard به طور کامل برای تقریباً همه در جهان در دسترس است. اگر می‌خواهید به آخرین ویژگی‌ها دسترسی داشته باشید، باید هزینه ChatGPT را بپردازید. این ممکن است برای بارد تغییر کند، اما گوگل در این زمینه برنده است.

اضافه کردن هوش مصنوعی Google Bard به آیفون

یکی از زمینه های کلیدی که ChatGPT به سادگی برنده می شود، یک برنامه اختصاصی آیفون است. تا کنون، Bard آن را ندارد، و ما امیدواریم که دیر یا زود به عنوان یک برنامه اختصاصی به گوشی ها برسد. با این حال، در صورت تمایل، همچنان می‌توانید Bard را به صفحه اصلی آیفون خود اضافه کنید. مطمئناً، ممکن است یک برنامه کامل نباشد، اما به شما امکان می دهد با یک ضربه زدن روی یک نماد به Bard دسترسی داشته باشید.

قبل از شروع، Safari را راه اندازی کنید و اگر قبلاً Google Bard را راه اندازی نکرده اید. شما می توانید این کار را با رفتن به: bard.google.com انجام دهید.

از شما خواسته می شود که با حساب Google خود وارد شوید. هنگامی که همه چیز انجام شد، رابط کاربری Bard را با یک نوار متن در زیر آن برای وارد کردن متن خواهید دید.

اضافه کردن هوش مصنوعی Google Bard به آیفون

بیایید با افزودن Bard به صفحه اصلی آن را جمع بندی کنیم.

اضافه کردن هوش مصنوعی Google Bard به آیفون

آن دکمه اشتراک گذاری را درست در مرکز در نوار پایین داخل سافاری می بینید؟ روی آن ضربه بزنید تا گزینه های بیشتری نشان داده شود. اکنون به پایین اسکرول کنید و روی Add to Home Screen ضربه بزنید، به نشانک یک نام بدهید یا فقط آن را Bard بنامید و سپس روی Add در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید.

اضافه کردن هوش مصنوعی Google Bard به آیفون

هر زمان که می‌خواهید بدون تایپ کردن URL کامل در Safari به Bard دسترسی پیدا کنید، روی نماد تازه اضافه شده از صفحه اصلی آیفون خود ضربه بزنید.

اضافه کردن هوش مصنوعی Google Bard به آیفون

موافقم که این راه حل خیلی خوبی نیست. اما تا زمانی که هیچ برنامه رسمی برای آن در آیفون وجود نداشته باشد. این روش تضمین می کند که به جای چند ضربه، تنها با یک ضربه به چت ربات گوگل دسترسی خواهید داشت. هنگامی که به طور مستقیم با ChatGPT مقایسه می شود، به وضوح در مکان های خاصی احساس حقارت می کند. هر دو چت بات مزایا و معایب خاص خود را دارند، و اگر به خوبی روی اکوسیستم گوگل سرمایه گذاری کرده اید، بهتر است آنچه را که شرکت Mountain View ساخته است، حفظ کنید.

بارد ممکن است برای همه چیز پاسخی نداشته باشد. بنابراین، اگر می خواهید پاسخی متناسب با شما داشته باشید، باید از کلمات کلیدی با دقت استفاده کنید.

منبع: wccftech

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *