۰

راهنمای ساخت نظرسنجی در واتساپ WhatsApp

نظرسنجی ها راهی عالی برای تصمیم گیری افراد یا تصمیم گیری گروهی است. در این مقاله ما قصد داریم تا به آموزش و راهنمای ساخت نظرسنجی در واتساپ WhatsApp بپردازیم؛ با کنترل امجی همراه باشید.

این ویژگی مدتی پیش عرضه شد و متوجه شدهم که افراد زیادی از آن استفاده نمی کنند. با توجه به اینکه این ویژگی چقدر می تواند مفید باشد، ما این راهنما را می نویسم به این امید که افراد بیشتری شروع به استفاده از این ویژگی کنند هر بار که تصمیمی گرفته می شود که نیاز به ورودی از چندین نفر داردند ، به سادگی این کار را انجام بدهند.

ساخت نظرسنجی در واتساپ WhatsApp

اکنون، نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که نظرسنجی ها را می توان هم در چت های فردی و هم در چت های گروهی ایجاد کرد. با این حال، ما معتقدیم که در چت های گروهی که چندین نفر وجود دارند، هدف بهتری را دنبال می کند، بنابراین همه می توانند در این گفتگو شرکت کنند و نظر خود را بیان کنند. با این اوصاف، بیایید به نحوه ایجاد نظرسنجی در WhatsApp نگاه کنیم.

مرحله ۱: WhatsApp را در تلفن خود باز کنید.

مرحله ۲: اکنون، چت فردی یا گروهی را که می‌خواهید نظرسنجی را ایجاد کنید، باز کنید.

مرحله ۳: پس از آن، روی نماد گیره کاغذ کلیک کنید.

مرحله ۴: گزینه Polls را انتخاب کنید.

ساخت نظرسنجی در واتساپ WhatsApp

مرحله ۵: حالا سوال، گزینه ها را وارد کنید و به سادگی روی دکمه Send در پایین ضربه بزنید. شما می توانید از دو تا دوازده گزینه داشته باشید، بنابراین انتخاب های زیادی برای همه وجود دارد.

ساخت نظرسنجی در واتساپ WhatsApp

شما با موفقیت توانستید پیش بروید و نظرسنجی در WhatsApp ایجاد کنید. حتی هر بار که کسی پاسخی را از نظرسنجی انتخاب کند به شما اطلاع داده می شود. این ویژگی می تواند برای همه افراد با گروهی از دوستان که تصمیم گیری واقعاً سختی دارند، راحت باشد.

منبع: wccftech

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *