۰

روش رفع انسداد اکانت در اینستاگرام

اکشن بلاک شدن یا مسدود شدن در اینستاگرام یکی از مهم‌ترین مشکلاتی است که بسیاری از افراد با آن روبه‌رو می‌شوند. به همین دلیل است که بحث رفع انسداد اکانت در اینستاگرام یک موضوع واقعاً مهم به شمار می‌آيد. در این زمینه می‌توان به راهکارهای گوناگونی اشاره کرد، اما باید توجه داشته باشید که راهکارهای مذبور همیشه مفید واقع نمی‌شوند و امکان دارد که اکانت شما برای مدت بسیار زیادی دچار انسداد شده باشد. در هر صورت توصیه می‌کنیم که در ادامه متن با ما همراه شوید و کلیه راهکارهای مدنظر را به شکل مناسب و گام به گام دنبال نمایید. در این صورت شانس شما برای موفقیت جهت رفع اکشن بلاک افزایش می‌یابد.

رفع انسداد اکانت در اینستاگرام

روش نخست

اولین و مهم‌ترین روشی که در زمینه رفع کردن انسداد اکانت در اینستاگرام باید به آن اشاره کنیم استفاده از گزینه ارائه گزارش یا فیدبک است. این گزینه به شما کمک می‌کند که مشکلات به وجود آمده برای اکانت خود و یا به طور کلی مشکلات شبکه اجتماعی اینستاگرام را با شرکت متا در میان بگذارید. در برخی از موارد، این امر موجب می‌شود تا اکانت شما به طور کامل مورد بررسی قرار بگیرد و مشکلی همچون اکشن بلاک شدن حل گردد.

به طور معمول به این نوع راهکار موجود جهت رفع اکشن بلاک، روش دستی یا manual نیز گفته می‌شود، زیرا این خود شما هستید که باید مشکلتان را با شرکت متا در میان بگذارید. حال شاید بپرسید که برای انجام این کار دقیقاً باید به کجا برویم و چه طور باید مشکل خود را برای این شرکت ارسال کنیم؟

پاسخ به این پرسش بسیار ساده است. به قسمت تنظیمات بروید و سپس بر روی گزینه help یا کمک در بخش پایینی ضربه بزنید. پس از این کار گزینه‌ای با نام گزارش مشکل یا report a problem را مشاهده خواهید کرد. همان‌طور که از نام این گزینه می‌توان فهمید،‌ از آن به منظور ارسال مشکلات مختلف در مورد شبکه اجتماعی اینستاگرام استفاده می‌شود.

حالا نوبت به ارسال پیغامتان در مورد رفع انسداد اکانت در اینستاگرام می‌رسد. قطعاً می‌دانید که شرکت اینستاگرام پیام‌های فارسی را نمی‌پذیرد و در واقع این پیام‌ها مورد بررسی قرار نمی‌گیرند. به همین دلیل باید پیام خود را در رابطه با اکشن بلاک شدن به زبان انگلیسی بفرسید. اگر با این زبان آشنایی ندارید، بهتر است از این متن کمک بگیرید:

Hello, recently I’ve had some problems and I got action blocked. Please help me because I didn’t do anything that causes this problem.

رفع انسداد اکانت در اینستاگرام

دومین روش برای رفع انسداد اکانت در اینستاگرام

اگر روش پیشین برایتان جوابگو نبود و نتوانستید اکشن بلاک شدن خود را برطرف کنید، باید به سراغ راهکارهای جانبی بروید. این راهکارها نیز در برخی از موارد نتیجه مناسبی دارند. از جمله راهکارهای ثانویه باید به فعال کردن احزار هویت دو مرحله‌ای یا two factur authentication اشاره کنیم.

وقتی که احزار هویت دو مرحله‌ای حساب شما فعال باشد،‌ اینستاگرام تصور می‌کند که شما یک ربات نیستید و اکانت شما توسط یک انسان مدیریت می‌شود. چنین موضوعی اهمیت کلی و اعتبار حساب شما را به شکل مناسبی افزایش خواهد داد که خود یک خبر عالی به شمار می‌آید. طبیعتاً وقتی که اعتبار حساب شما افزایش یابد، احتمال رفع اکشن بلاک نیز بیشتر خواهد شد.

برای اجرای روند احراز هویت دو مرحله‌ای باید به بخش تنظیمات بروید و گزینه امنیت یا security را انتخاب کنید. در این بخش شاهد گزینه two – factor authentication خواهید بود. با کلیک بر روی این گزینه و دنبال کردن گزینه‌های ارائه شده توسط اینستاگرام می‌توانید احراز هویت دو مرحله‌ای را برای خود فعال کنید. شایان ذکر است که در پایان این مرحله معمولاً‌ کدهای خاصی در اختیار شما قرار می‌گیرد که تنها به کمک آن‌ها امکان ورود به برنامه اینستاگرام را خواهید داشت. پس از طی مراحل فوق احتمال رفع انسداد اکانت در اینستاگرام برای شما عزیزان وجود دارد. البته، همان‌طور که گفتیم این روش قطعی نیست و در غیر این صورت باید به سراغ روش دیگری بروید که در ادامه به بررسی آن می‌‌پردازیم.

رفع انسداد اکانت در اینستاگرام

روش سوم برای حل مشکل اکشن بلاک

وقتی صحبت از رفع اکشن بلاک می‌شود گزینه‌های مختلف و عجیبی به نظر کاربران می‌رسد که برخی از آن‌ها به شکل شگفت‌انگیزی ممکن است جواب بدهند! یکی از این روش‌ها،‌ حذف کردن کامل اینستاگرام از تلفن همراه و نصب مجدد آن محسوب می‌شود. اگرچه شانس رفع اکشن بلاک با این روش نسبت به سایر گزینه‌هایی که به آن‌ها اشاره کردیم، کمتر است، اما امتحان کردن آن که ضرری ندارد!

برای این کار می‌توانید به بخش تنظیمات تلفن همراه خود بروید و با کلیک بر روی گزینه apps یا برنامه‌ها، اینستاگرام را به طور کامل حذف کنید. توجه داشته باشید که حتماً پیش از حذف اینستاگرام باید پسوورد خود را در جایی ذخیره نمایید تا مشکلی برای ورود مجدد به اینستاگرام نداشته باشید. این موردی است که بسیاری از کاربران به آن توجه نمی‌کنند و به همین دلیل دچار مشکل می‌شوند.

پس از وارد شدن به اینستاگرام، نباید سریعاً پست خاصی را لایک کنید و یا کامنت بگذارید، زیرا ممکن است نتیجه مثبتی در این زمینه دریافت نکنید. حداقل یک روز صبر نمایید و سپس پست مدنظر خود را لایک نمایید. ببینید که آیا دوباره با پیام اکشن بلاک روبه‌رو می‌شوید یا خیر.

روش چهارم

یکی دیگر از راهکارهای عجیب برای رفع انسداد اکانت در اینستاگرام،‌ تغییر دادن بخش بایوگرافی در اینستاگرام است. برای انجام این کار نیز تنها کافی است در صفحه پروفایل خود گزینه edit را بزنید و بایوگرافی پروفایلتان را تغییر دهید. اگر لینک خاصی در بایوگرافی شما وجود دارد آن را به طور کامل حذف کنید.

پس از انجام این کار احتمال دارد که پس از چند روز اکشن بلاک شدن شما به طور کامل برطرف شود. طبیعتاً نحوه رفع انسداد حساب در اینستاگرام با این روش نیز در همه موارد کار نمی‌کند و ممکن است برای برخی موثر نباشد.

رفع انسداد اکانت در اینستاگرام

سخن پایانی

یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که ممکن است در زمان کار با اینستاگرام با آن روبه‌رو شوید، مسدود شدن اکانت است که اصطلاحاً به آن اکشن بلاک نیز گفته می‌شود. دلایل مختلفی برای ایجاد این موضوع وجود دارد. در هر صورت باید به این نکته اشاره کنیم که لازم نیست پس از اکشن بلاک شدن کاملاً ناامید شوید و تصور کنید که اکانت شما به طور کامل از دست رفته است. راهکارهای خاصی در این زمینه وجود دارد که به آن‌ها اشاره کردیم.

اگر پس از انجام دادن کلیه راهکارهای ارائه شده باز هم مشکلتان حل نشد، بهتر است برای یک بازه زمانی کوتاه دست از تلاش برای آزاد کردن حساب کاربریتان بردارید و سپس دوباره به سراغ راهکارهای گفته شده بروید. در این صورت شانس رفع مسدود شدن اکانت شما به شکل مناسبی افزایش می‌يابد. در صورت وجود پرسش‌های بیشتر در این زمینه و موضوعات مربوط به اینستاگرام می‌توانید به سایت تکّام مراجعه بفرمایید و با مطالعه مقالات منتشر شده در این سایت مشکل خودتان را برطرف کنید. امیدواریم اطلاعات مناسبی در زمینه رفع انسداد اکانت در اینستاگرام به دست آورده باشید.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

تحریریه کنترل امجی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *