۰

اطلاعات جدیدی از بازی Assassin’s Creed Mirage منتشر شد|از نحوه پارکور تا مخفی کاری

بازی Assassin’s Creed Mirage

اطلاعات جدیدی از بازی Assassin’s Creed Mirage منتشر شد

فرقه هیدن وانز دفاتری را همانند AC1، در سرتاسر بغداد ایجاد کرده اند تا قتل ها را را زیر نظر داشته باشند. دفترها به عنوان منابع ماموریت ها عمل خواهند کرد و شما همانند نسخه اول میبایست اجازه قتل را از استادان دریافت کنید.قراردادهای جانبی مانند ماموریت های نجات و ترورها در دفاتر قابل دسترسی هستند!کماندار ها – می توانند به عقاب شما؛ انکیدو شلیک کنند.نیزه داران – مانند نسخه‌های قدیمی‌تر، در انبار کاه می‌چرخند تا شما را پیدا کنند.جارچی – می تواند نیروهای بیشتری را هنگام شناسایی شما صدا کند.
پارکور بازی به سه‌گانه اتزیو و یونیتی نزدیک‌تر است.مدیر هنری میراژ در مورد پارکور در میراژ میگوید که با انتخاب مسیر مناسب در شهر، می توانید به راحتی و در یک چشم به هم زدن از سطح خیابان به پشت بام بروید.اساسینز کرید میراژ یک ویژگی بصری نوستالژیک را اجرا خواهد کرد که ادای احترام به AC1 است.این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که بازی را با پالت رنگ آبی دناتوره‌شده بازی کنید و آن را به سبک AC 1 برگردانید.
• شناسایی معقول تر شده است و مخفی شدن را آسان تر می کند.

• جمعیت های زیادی در مکان های شلوغ حضور خواهند داشت و شناسایی شما را سخت تر میکند.

• رشوه بدهید تا گروه های هوش مصنوعی را کنترل کنید و از مناطق محافظت شده عبور کنید. (همانند اتزیو کالکشن)
توسعه‌دهندگان می‌خواهند شما را تشویق کنند که کاملا مخفی باشید. باسیم برای جنگیدن توسط فرقه آموزش دیده است، اما برای او، مبارزه آخرین راه‌حل است. بررسی هویت، ردیابی حرکات، و به اشتراک گذاری اطلاعات اهداف با متحدان یک کلید برای روند بازی است. به نظر می رسد که میراژ از سبک AC 1 پیروی می کند و ماموریت های جعبه سیاه در آن وجود دارد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *