۱

معرفی ۲۸ تا از بهترین فیلم های کره ای ۲۰۲۳

بهترین فیلم های کره ای 2023

بهترین فیلم های کره ای ۲۰۲۳ چه عناوینی هستند؟ در این مقاله قصد داریم تا به معرفی ۲۸ مورد از بهترین فیلم های کره ای ۲۰۲۳ بپردازیم و هر کدام را کوتاه و خلاصه بررسی کنیم با کنترل امجی همراه باشید.

فیلم کره ای گانگنام زامبی Gangnam Zombie 2023

Gangnam Zombie گانگنام زامبی بهترین فیلم های کره ای 2023

شهروندان از گانگنام مجلل در سئول شروع به تجربه علائم غیرمعمول و وحشتناکی می کنند که به موجودات غیرانسانی تبدیل می شوند و تنها چند نفر از بازماندگان این امکان را دارند که زنده بمانند.

کارگردان: سو سونگ لی

تاریخ انتشار: ۵ ژانویه ۲۰۲۳

فیلم کره ای بوکسون را بکش Kill Boksoon 2023

فیلم کره ای بوکسون را بکش Kill Boksoon 2023 بهترین فیلم های کره ای 2023

بوک سون این اکشن مهیج زندگی دوگانه ای دارد. این زن با بازی جئون دو یون، ستاره Crash Course in Romance، هم مادر یک دختر نوجوان است و هم یک قاتل حرفه ای افسانه ای با درصد موفقیت ۱۰۰ درصد. بوکسون که بین ماموریت کشتن یک نفر و ماموریت بزرگ و بالا بردن یک نفر گیر کرده است، پس از اینکه از انجام یک وظیفه امتناع می ورزد، وارد یک رویارویی “یا بکش یا کشته شو” می شود. سول کیونگ‌گو ، اسوم و کو کیو هوان نیز در این فیلم بازی می‌کنند.

تاریخ انتشار: ۳۱ مارس ۲۰۲۳
کارگردان: بیون سونگ هیون

فیلم کره ای قانون شکنان ۳ The Roundup : No Way Out 2023

بهترین فیلم های کره ای 2023

این سومین قسمت از مجموعه Crime City – بعد از The Outlaws در سال ۲۰۱۷ و The Roundup سال گذشته ، پلیس Ma Seok-do را در برابر جو سونگ چول قرار می دهد. وارثی که با رئیس اوباش ژاپنی ریکی متحد می شود تا جنایات فجیعی را در سراسر کره مرتکب شوند.

انتشار : ۳۱ مه ۲۰۲۳
کارگردان: لی سانگ یونگ

فیلم کرده ای همزاد روح Soulmate 2023

بهترین فیلم های کره ای 2023

Soulmate (کره ای: 소울메이트) یک فیلم کره جنوبی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی یانگ-کئون مین با بازی کیم دا-می، جئون سو نی و بیون وو سوک است. این فیلم که برگرفته از فیلم چینی با همین نام است، به جوهر روابط انسانی از طریق ۱۴ سال ملاقات و جدایی، دوستی و عشق، حسرت بین دو دوست می پردازد که اولین بار در سن ۱۳ سالگی با هم آشنا شدند.

تاریخ انتشار: ۱۵ مارس ۲۰۲۳
کارگردان: یانگ-کئون مین

فیلم کره ای مردان پیشگام The Point Men 2023

بهترین فیلم های کره ای 2023

زمانی که گروهی از گردشگران کره جنوبی توسط طالبان گروگان گرفته می شوند، یک دیپلمات کره ای به افغانستان اعزام می شود. هنگامی که همه اقدامات شکست می خورند و یک گروگان کشته می شود، او مجبور می شود با یک مامور ویژه برای نجات بازماندگان همکاری کند.

تاریخ انتشار: ۱۸ ژانویه ۲۰۲۳
کارگردان: Yim Soon-ry

فیلم کره ای رمزگشایی Unlocked 2023

بهترین فیلم های کره ای 2023

زندگی یک زن زیر و رو می شود وقتی مردی خطرناک گوشی موبایل گمشده او را در دست می گیرد و از آن برای ردیابی هر حرکت او استفاده می کند.

انتشار اولیه: ۱۷ فوریه ۲۰۲۳
کارگردان: کیم ته جون

فیلم کره ای فانتوم Phantom 2023

بهترین فیلم های کره ای 2023

فانتوم یک فیلم اکشن جاسوسی کره جنوبی است که بر اساس رمان مای جیا در سال ۲۰۰۷ به نام فنگ شنگ ساخته شده است. کارگردانی آن را لی هه یونگ با بازی سول کیونگ گو، لی هانی، پارک سودام، پارک هه سو و سئو هیون وو بر عهده داشت. در ۱۸ ژانویه ۲۰۲۳ در سینما اکران شد.

انتشار اولیه: ۱۸ ژانویه ۲۰۲۳
کارگردان: لی هه یونگ

فیلم کره ای جونگ ای Jung_E 2023

بهترین فیلم های کره ای 2023

در یک آینده نزدیک پسا آخرالزمانی، یک محقق در آزمایشگاه هوش مصنوعی تلاش برای پایان دادن به یک جنگ داخلی را با شبیه سازی مغز یک سرباز قهرمان که مادر خودش است، رهبری می کند.
انتشار اولیه: ۲۰ ژانویه ۲۰۲۳
کارگردان: یون سانگ هو

فیلم کره ای معتقد ۲ Believer 2023

بهترین فیلم های کره ای 2023

یک کارآگاه مصمم به جستجوی حقیقت پشت بزرگترین سازمان مواد مخدر آسیا و رئیس گریزان آن که او کار ناتمام با او دارد، ادامه می دهد.
انتشار اولیه: ۲۰۲۳
کارگردان: بایک

فیلم کره ای سوئیچ Switch 2023

بهترین فیلم های کره ای 2023

سوییچ (به انگلیسی: Switch) یک فیلم کمدی درام محصول سال ۲۰۲۳ کره جنوبی به نویسندگی و کارگردانی ما دائیون است. این فیلم با بازی Kwon Sang-woo، Oh Jung-se و Lee Min-Jung داستان پارک کانگ، یک ستاره را به تصویر می کشد که از آن لذت می برد.

انتشار اولیه: ۴ ژانویه ۲۰۲۳
کارگردان: Ma Dae-yun

فیلم کره ای نجیب زاده The Childe 2023

بهترین فیلم های کره ای 2023

این فیلم به مردی می‌پردازد که از پدری کره‌ای و مادری فیلیپینی متولد شده و آرزوی بوکسر شدن را دارد. او به امید ردیابی پدرش به فیلیپین سفر می کند و در این راه با افراد بدی قاطی می شود.

انتشار اولیه: ۲۱ ژوئن ۲۰۲۳
کارگردان: پارک هون جونگ

فیلم کره ای رویا Dream 2023

بهترین فیلم های کره ای 2023

رویا یک فیلم کمدی-درام ورزشی محصول سال ۲۰۲۳ کره جنوبی به نویسندگی و کارگردانی لی بیونگ هئون با بازی پارک سئو جون و لی جی یون است. پارک سئو جون در نقش یون هونگ دایی، یک فوتبالیست حرفه‌ای که پس از گیر افتادن در یک حادثه غیرمنتظره، تحت تعلیق انضباطی است، بازی می‌کند. او مربی یک تیم فوتبال می شود، اما با گذشت زمان، صمیمانه از اعضای تیم مراقبت می کند و به آنها اعتماد می کند و تبدیل به یک رهبر واقعی می شود.
تاریخ انتشار: ۲۶ آوریل ۲۰۲۳
کارگردان: لی بیونگ هیون

فیلم کره ای ریباند Rebound 2023

بهترین فیلم های کره ای 2023

مربی بسکتبال، کانگ یانگ هیون، تیمی از افراد نامتناسب را برای مسابقه نهایی گرد هم می آورد. شش بازیکن به خاطر علاقه زیاد به مسابقه برگشته و به مدت هشت روز در مسابقات ملی KBA بدون وقفه بازی می کنند.
تاریخ انتشار: ۵ آوریل ۲۰۲۳
کارگردان: جانگ هانگ جون

فیلم کره ای تار عنکبوت Cobweb 2023

بهترین فیلم های کره ای 2023

در دهه ۱۹۷۰، کارگردان کیم، شیفته میل به فیلمبرداری مجدد پایان فیلم کاملش تار عنکبوت است، اما هرج و مرج و آشفتگی با دخالت مقامات سانسور و شکایات بازیگران و تهیه کنندگان که نمی توانند این فیلم را درک کنند، صحنه را فرا گرفته است. پایان دوباره نوشته شده آیا کیم می تواند راهی برای گذر از این هرج و مرج بیابد تا جاه طلبی های هنری خود را برآورده کند و شاهکار خود را تکمیل کند؟

انتشار اولیه: ۲۵ می ۲۰۲۳
کارگردان: کیم جی وون

فیلم کره ای بالرین Ballerina 2023

بهترین فیلم های کره ای 2023

با غم از دست دادن بهترین دوستی که نتوانست از آن محافظت کند، یک محافظ سابق تصمیم می گیرد تا آخرین آرزوی دوست عزیزش را برآورده کند: یک انتقام شیرین.

انتشار اولیه: ۲۰۲۳
کارگردان: لی چونگ هیون

فیلم کره ای کشتن عاشقانه Killing Romance 2023

بهترین فیلم های کره ای 2023

هوانگ یو ره یک هنرپیشه است که پس از مهاجرت به یک جزیره و ازدواج با فردی پولدار به نام جاناتان، اعلام بازنشستگی می کند؛ اما خیلی زود دلش برای دنیای بازیگری تنگ می شود و خود را یک زندانی در خانه ای پر زرق و برق می‌بیند. هوانگ یو ره می خواهد زندگی قبلی خود را بازگرداند و برای کمک به کیم بوم وو روی می آورد. آنها نقشه ای می کشند تا جاناتان را بکشند…!

انتشار اولیه: ۱۴ آوریل ۲۰۲۳
کارگردان: لی وون سوک

فیلم کره ای نا امید Hopeless 2023

بهترین فیلم های کره ای 2023

بهترین فیلم های کره ای ۲۰۲۳

یک فیلم نوآرانه در مورد افراد خطرناکی که برای فرار از واقعیت های جهنمی خود دست به انتخاب های مخاطره آمیزی می زنند.

اگرچه او هرگز در زندگی ۱۸ ساله‌اش چیزی را که می‌خواست نداشت، اما هنوز در تلاش است تا یک امید را درک کند. او فقط امیدوار است که با مادرش زندگی آرامی داشته باشد. با این حال، دنیا هرگز به او اجازه نمی دهد که رویایی داشته باشد و امیدی به زندگی داشته باشد. وقتی یون گیو به کمک بزرگترها نیاز دارد، چی گئون، اراذل و اوباش شهر، لطف می کند. لطف ساده یئون گیو را به کاوش در دنیای چی گئون سوق می دهد. از قضا باعث می شود که یئون گیو به تدریج وارد زندگی چی گئون شود. او به امید فرار از جایی که هست، بین مرز دست و پنجه نرم می کند. آیا او می تواند در پایان از شهر فرار کند؟
انتشار اولیه: می ۲۰۲۳
کارگردان: کیم چانگ هون

فیلم کره ای مسابقه The Match 2023

بهترین فیلم های کره ای 2023

داستان این فیلم درباره دو بازیکن افسانه ای گو، چو هون هیون و رقیب آینده اش لی چانگ هو است.

The Match یک فیلم زندگینامه ای کره جنوبی به کارگردانی و نویسندگی کیم هیونگ جو است که بر اساس دو بازیکن برجسته واقعی Go چو هون هیون و لی چانگ هو ساخته شده است. در این فیلم لی بیونگ هون و یو آه این بازی می کنند.

کارگردان: کیم هیونگ جو
انتشار اولیه: ۲۰۲۳

فیلم کره ای در آب In water 2023

بهترین فیلم های کره ای 2023

یک بازیگر جوان محیط اطراف را کاوش می کند، منتظر است تا نور مناسب ظاهر شود و افق را از ساحل تماشا می کند.

انتشار اولیه: ۲۰۲۳
کارگردان: هونگ سانگ سو

فیلم کره ای ما The Moon 2023

بهترین فیلم های کره ای 2023

ماه یک فیلم درام بقای فضایی کره جنوبی به نویسندگی و کارگردانی کیم یونگ هوا با بازی سول کیونگ گو، دو کیونگ سو و کیم هی آئه است. این فیلم داستان دراماتیک اولین ماموریت اکتشاف ماه سرنشین دار کره و انزوا در فضا را دنبال می کند.
انتشار اولیه: ۲ آگوست ۲۰۲۳
کارگردان: Yong-hwa Kim

فیلم کره ای در روزگار ما In Our Day 2023

بهترین فیلم های کره ای 2023

بهترین فیلم های کره ای ۲۰۲۳

زنی ۴۰ ساله که در خانه دوستی زندگی می کند به سختی با مردی ۷۰ ساله که تنها زندگی می کند ارتباط بر قرار می کند، در نهایت پاسخ های طولانی تری بین این دو ارائه می شود که باعث می شود افرادی برای ناهار مهمانان او باشد و اتفاقا هر دو به رامیون خود خمیر فلفل تند اضافه کردند.

انتشار اولیه: ۲۰۲۳
کارگردان: هونگ سانگ سو

فیلم کره ای پروژه سکوت Project Silence 2023

بهترین فیلم های کره ای 2023

داستان فیلم زمانی اتفاق می افتد که تصادفی روی یک پل مه آلود رخ می دهد و در نتیجه یک جانور ناشناخته رها می شود.
انتشار اولیه: ۲۱ مه ۲۰۲۳
کارگردانان: Taegon Kim، Kim Tae-gon

فیلم کره ای عاشق ۱۰ روزه ۱۰-Day Lover 2023

بهترین فیلم های کره ای 2023

اولین عشق محقق نشده ۱۰ سال پیش. رابطه مخفیانه ۱۰ روزه با او دوباره اتفاق افتاده است و حال می خواهد تا آخر عمر با او باشد.
انتشار اولیه: ۱۲ ژانویه ۲۰۲۳
کارگردان: لی یانگ یونگ

فیلم کره ای جاده به بوستون Road to Boston 2023

بهترین فیلم های کره ای 2023

بهترین فیلم های کره ای ۲۰۲۳

جاده بوستون (به انگلیسی: Road to Boston) یک فیلم کره جنوبی به نویسندگی و کارگردانی Kang Je-gyu با بازی Ha Jung-woo، Im Si-wan، Bae Seong-woo و Kim Sang-ho است. داستان ورزشکاران کره ای را روایت می کند که در ماراتن بین المللی بوستون در سال ۱۹۴۷ شرکت کردند، اولین ماراتن بین المللی که پس از جنگ جهانی دوم برگزار شد.
انتشار اولیه: سپتامبر ۲۰۲۳
کارگردان: Kang Je-gyu

فیلم کره ای عاشق بوی من Love My Scent 2023

بهترین فیلم های کره ای 2023

چانگسو اتفاقا عطر خاصی به دست می آورد. عطر خاصیت خاصی دارد که برای خانم ها جذابیت دارد. آرا نیز جذب عطر می شود و چانگسو را ملاقات می کند.

انتشار اولیه: ۸ فوریه ۲۰۲۳
کارگردان: Lim Seongyong

فیلم کره ای قاچاق Smuggling 2023

بهترین فیلم های کره ای 2023

قاچاق یک فیلم کره جنوبی به کارگردانی ریو سونگ وان با بازی کیم هی سو، یام جونگ آه، زو این سونگ، پارک جونگ مین، کیم جونگ سو و گو مین سی است. داستان در دهه ۱۹۷۰ اتفاق می افتد، داستان حول جنایت اکشن هاینیو می چرخد که در پس زمینه یک دهکده کوچک دریایی آرام گرفتار قاچاق می شود.
انتشار اولیه: ۲۶ جولای ۲۰۲۳
کارگردان: ریو سونگ وان

فیلم کره ای قاتل The Assassin 2023

بهترین فیلم های کره ای 2023

قاتل (به انگلیسی: The Assassin) یک فیلم اکشن و درام تاریخی محصول سال ۲۰۲۳ کره جنوبی به نویسندگی و کارگردانی کواک جونگ دئوک است. این فیلم با بازی شین هیون جون، لی مون سیک و کیم مین کیونگ، داستان لی نان، بهترین شمشیرزن چوسون را در مقابل سرنوشتی غیرقابل برگشت در دنیایی پر از هرج و مرج به تصویر می کشد.
انتشار اولیه: ۲۲ فوریه ۲۰۲۳
کارگردان: Kwak Jeong-deok

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. Hanana.gta گفت:

    بالرین و همزاد 🙂
    اگه مثل اینت سراغ دارید بگید