۰

۶ تا از بهترین بازی های کو آپ Co-Op در PS Plus Extra

بهترین بازی های کو آپ Co-Op

بهترین بازی های کو آپ Co-Op

هر جا که در حال بازی هستید، به سختی می‌توانید تجربه بازی لذت‌بخش‌تر از حضور یک دوست در کنارتان را در بازی‌های مشارکتی پیدا کنید. هیچ چیز بهتر از هیجان کشف مشارکتی نیست، زیرا شما دشمنان را شکست می دهید و پازل ها را با هم به صورت هماهنگ حل می کنید. . در اینجا ۶ تا از بهترین بازی‌های PS Plus Co-op در Extra که تا کنون وجود دارد را معرفی میکنیم.

۶-Rayman Legends

بهترین بازی های کو آپ Co-Op

بهترین بازی های کو آپ Co-Op

اکنون بیش از یک دهه از عمر Rayman Legends بر پایه کمال پلتفرم فوق العاده نرم Rayman Origins ساخته شده است. همانند نسخه قبل می‌بیند که شما کنترل ریمن و گروه قهرمان دوست‌داشتنی‌اش را به دست می‌گیرید، زیرا آنها از سرعت و لحظه برای حرکت در سطوح پیچیده بازی استفاده می‌کنند. Co-op این بازی یک انفجار فوق العاده است، با پشتیبانی محلی از حداکثر چهار شخصیت قابل بازی از Rayman. بسیار سرگرم کننده هست و بازی می تواند به طرز فریبنده ای دشوار باشد و ویژگی احیای آن را بیش از پیش مورد استقبال قرار دهد. به این ترتیب، می‌توانید بدون نیاز به فدا کردن تمام آن شتاب خوشمزه، دوباره وارد عمل شوید. سطوح موسیقی درخشان نیز لذت مطلق برای تجربه آن را بیشتر میکند.

۵-The Division 2

بهترین بازی های کو آپ Co-Op

بازی The Division 2 از نیویورک تحت ستم زمستانی اولین بازی دور می شود و شما را در حال کاوش در یک واشنگتن دی سی با جزئیات چشمگیر می برد. اگر اولین بار قایق را از دست دادید، انتشار آن در Extra باعث می شود زمان خوبی برای بازی با حداکثر سه نفر باشد. دوستان در حالی که در خیابان‌های متروک و غم‌انگیز آن حرکت می‌کنید.

یک بازی غارتگر قانع‌کننده در وسط همه چیز وجود دارد که به تنوع بیلدها کمک می‌کند تا در هنگام کشتن اراذل و اوباش بی‌شماری که در خیابان‌ها پرسه می‌زنند، آن‌ها را امتحان کنید. در مجموع، این یک تجربه همکاری عالی است، به خصوص زمانی که با هم کار می‌کنید و برای مقابله با حملات سخت بازی هماهنگ می‌شوید، یا توانایی جمعی خود را در مناطق PvP Dark Zone آزمایش می‌کنید.

۴-Back 4 Blood

بهترین بازی های کو آپ Co-Op

یک جانشین معنوی نمادین Left 4 Dea 4 یک شوتر بقای زامبی مبتنی بر تیم است که در آن شما و سه بازیکن دیگر باید یک شخصیت را انتخاب کنید و با هم کار می کنید تا یک گروه زامبی درنده را از بین ببرید.

یازی Back 4 Blood که با در نظر گرفتن Co-op ساخته شده است، برای تجربه با دیگران طراحی شده است، زیرا شما در سطوح بسیار متنوع هماهنگ می کنید و ارتقاهای خود را به نیازهای بیشتر تیم اختصاص می دهید. در دنیایی مملو ازشوتر های آنلاین شبیه به Destiny این بازی با تیراندازی محکم و اکشن تشنه به خون همه چیز را به حالت اولیه برمی گرداند. شما می‌خواهید نه به خاطر وعده غارت بهتر، بلکه برای گیم‌پلی لحظه به لحظه پر از اکشن، کنار هم بمانید.

۳-Overcooked! 2

بهترین بازی های کو آپ Co-Op

بهترین بازی های کو آپ Co-Op

هدف Overcooked! 2 این است که به عنوان یک تیم کار کنید و غذاهای پیچیده و سخت را با بیشترین سرعت و کارآمد بپزید. به عنوان یک بازی مهمانی با دوستان عالی است، گیم پلی بازی آشفته است زیرا شما سعی می کنید به عنوان یک تیم کار کنید تا مطمئن شوید که همه سفارشات انجام می شوند. صادقانه و به موقع عاقبت با دستور العمل‌های تخیلی و طراحی‌های بی‌نظیر آشپزخانه به این ترکیب حیرت‌انگیز اضافه می‌کند تا اطمینان حاصل شود که همه سرآشپزهای تازه‌کار می‌توانند هم بزنند، مخلوط کنند، سرخ کنند و راه خود را برای رسیدن به کمال آشپزی آماده کنند.

۲-Ghost Recon: Wildlands

بهترین بازی های کو آپ Co-Op

دنیای Ghost Recon: Wildlands به طرز خیره‌کننده‌ای بزرگ است، که وقتی با سه دوست دیگر همراه می‌شوید، کاوش در نقشه را لذت‌بخش‌تر می‌کند.

به عنوان یک تیرانداز نظامی Tom Clancy، تعداد زیادی سلاح و ابزارهای با تکنولوژی بالا در دسترس شما قرار گرفته است. شما همچنین به انواع وسایل نقلیه زمینی، دریایی و هوایی برای بازی دسترسی دارید – بالا رفتن از پایگاه دشمن در چهار کالسکه فردی به عنوان یک جوخه از نکات برجسته است. زمانی که شما و دوستانتان بولیوی را به عنوان یک تیم آزاد می کنید، می توانید در آن گم شوید. این یک تجربه ضروری در PS Extra برای طرفداران شوتر Co-op است.

۱-Little Big Planet 3

بهترین بازی های کو آپ Co-Op

طلسم پلتفرم پرچمدار سونی مطمئناً در سرویس اشتراک پلی استیشن در خانه است. Sackboy یک بار دیگر در Little Big Planet 3 بازمی گردد.به عنوان یک تجربه Co-op، بازی سوم این سری به سه بازیکن دیگر اجازه می دهد تا به عنوان شخصیت های جدید به شما ملحق شوند که همه به یک اندازه شایان ستایش هستند. هر کدام دارای توانایی های جدیدی برای تکمیل Sackboy هستند، با تغییرات قابل توجهی در گیم پلی برای کمک به تازه نگه داشتن چیزها. پس از بررسی محتوای داستان با هم، هنوز تعداد به ظاهر بی پایانی از سطوح ایجاد شده توسط کاربر وجود دارد که باید در این ماجراجویی مجلل فوق العاده جذاب گیر کرد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *