۰

بهترین بازی های بتل رویال استیم Steam

بهترین بازی های بتل رویال استیم Steam

بهترین بازی های بتل رویال استیم Steam

عصر مدرن بازی، همه را با ژانر بتل رویال آشنا کرد، یک حالت بازی رقابتی که در آن بازیکنان معمولاً در نقشه می‌افتند و تا زمانی که یک بازیکن یا تیم باقی بماند، با آن مبارزه می‌کنند. از زمانی که این سبک بازی رایج شد، تعداد زیادی از بازی‌های مختلف منتشر شده‌اند که هر کدام برداشت خاص خود را از حلقه گیم‌پلی فریبنده مبارزه برای تبدیل شدن به یک برنده دارند.در حالی که برخی از بازی‌ها به طور کلی ریزش در نقشه را حذف کرده‌اند، سایر مدخل‌ها اهداف و توانایی‌های جدیدی را اختراع کرده‌اند تا ساختار گیم‌پلی معمولی بتل رویال را تقویت کنند. مهم نیست که کدام بازی مورد علاقه شماست، در اینجا تعدادی از بهترین بازی های بتل رویال استیم را معرفی می کنیم.

Vampire: The Masquerade - Bloodhunt

بهترین بازی های بتل رویال استیم Steam

در خیابان‌های پراگ، Vampire: The Masquerade – Bloodhunt به شما و دوستانتان اجازه می‌دهد تا به‌عنوان گروه‌های مختلف خون‌آشام بازی کنید و از توانایی‌ها و مهارت‌های تیراندازی خود برای رسیدن به پیروزی و پنهان ماندن از بشریت استفاده کنید. در حالی که Bloodhunt همچنان استانداردهای معمولی نبرد رویال را حفظ می کند، اجرای قدرت های ماوراء طبیعی به شما امکان می دهد در نبردهای دور و دراز و غوغا شرکت کنید.

به طور خاص، این بازی دارای چندین دسته از بازیکنان است که با هم روبرو می شوند، همه در حالی که آنها برای زنده ماندن در برابر مفتشانی که تلاش می کنند خون آشام ها را به طور کامل نابود کنند مبارزه می کنند. خوشبختانه، شما می توانید برای تقویت شخصیت خود از انسان های بی خبر تغذیه کنید، توانایی هایی مانند داش و حملات غوغایی ویرانگر را باز کنید.

The Cycle: Frontier

بهترین بازی های بتل رویال استیم Steam

بر خلاف دیگر نوشته‌های این فهرست، The Cycle: Frontier در سیاره‌ای بیگانه به نام Fortuna III اتفاق می‌افتد و هر دو عنصر PVP و PVE را ترکیب می‌کند تا یک تجربه منحصربه‌فرد بتل رویال خلق کند. شما و دوستانتان به جای سقوط به این سیاره و مبارزه برای ماندن به عنوان تیم نهایی، با تهدیدات و بازیکنان مختلف روی نقشه مبارزه خواهید کرد تا غارت با ارزش بالا را بدست آورید.

پس از جمع آوری اهداف و اقلام لازم، تیم شما باید با خیال راحت به نقطه استخراج برود و سیاره را تخلیه کند تا هر آنچه را که جمع آوری کرده اید نگه دارد. در حالی که این برداشت جدیدتر از ژانر بتل رویال مطمئناً سرگرم کننده است، بازی فاقد دلیل قانع کننده ای برای جمع آوری فعال این غارت است و باعث می شود احساس کنید تلاش های شما عمدتاً بی ربط است.

Naraka: Bladepoint

بهترین بازی های بتل رویال استیم Steam

بهترین بازی های بتل رویال استیم Steam

عنوان Naraka: Bladepoint یک نبرد رویال سوم شخص با تمرکز بر نبردهای الهام گرفته از هنرهای رزمی است و قهرمانان متعددی را برای بازی ارائه می دهد که هر کدام دارای توانایی های متمایزی هستند. علاوه بر دیدگاه سوم شخص، بازی همچنین دارای قلاب‌های گراپلینگ است که می‌توانید آن‌ها را بردارید تا نقشه را طی کنید و به سرعت وارد نبرد شوید. به‌جای معرفی ساده شخصیت‌هایی با توانایی‌های مختلف، هر قهرمان در بازی دارای سه قدرت نهایی متفاوت و سه توانایی متفاوت است. می توانید قبل از ورود به نبرد انتخاب کنید. این به شما امکان می دهد شخصیت های مورد علاقه خود را بیشتر سفارش سازی کنید تا نقش های مختلف را در تیم خود پر کنید.

Hunt: Showdown

بهترین بازی های بتل رویال استیم Steam

در Hunt: Showdown، شما به عنوان یک شکارچی جایزه بازی می کنید که هیولاهای خاصی را ردیابی می کند، در حالی که تیم های دیگر به طور همزمان برای شکار اهداف خود به رقابت می پردازند. مشابه جنبه‌های PVE در The Cycle: Frontier، شما و دوستانتان باید با موجودات در طبیعت و بازیکنان دشمن بجنگید تا پاداش خاص خود را تضمین کنید.

سیستم جایزه در Hunt: Showdown به شما و تیمتان اجازه می‌دهد تا موقعیت یک رئیس جهانی را که باید قبل از بردن بقایای آن به نقطه استخراج، بکشید، ردیابی کنید. با این حال، از آنجایی که فقط تعداد زیادی باس های روی نقشه وجود دارد، تیم های متعددی برای جمع آوری جوایز یکسان با هم رقابت می کنند و حتی می توانند هنگام سفر به سمت استخراج، جایزه شما را بدزدند. Hunt: Showdown با معرفی این سیستم پاداش، دلیل قانع‌کننده‌ای را برای درگیری بازیکنان بر سر منابع محدود معرفی می‌کند.

Fall Guys

بهترین بازی های بتل رویال استیم Steam

بهترین بازی های بتل رویال استیم Steam

برخلاف سایر شوترهای این لیست، Fall Guys با ساختن یک بتل رویال مملو از مینی‌گیم‌های سرگرم‌کننده و شخصیت‌های فوق‌العاده زیبا، این سبک را دوباره اختراع کرد. در Fall Guys به جای قرار گرفتن در نقشه و جنگیدن در یک نبرد خونین برای تاج، شما و دوستانتان وارد یک نمایش بازی پر از پازل های مختلف و مسیرهای موانع خواهید شد.

برای علاقه مند نگه داشتن بازیکنان، Fall Guys به طور مداوم گیم پلی خود را با ایجاد نقشه ها و دوره های جدید برای رقابت شما و دوستانتان به روز می کند. علاوه بر این، Fall Guys به طور مداوم اسکین های ممتازی را منتشر می کند که به شما امکان می دهد Fall Guy خود را در لباس های زیبا و حتی محتوای حمایت شده تزئین و سفارشی کنید.

Call Of Duty: Warzone

بهترین بازی های بتل رویال استیم Steam

عنوان Call of Duty: Warzone یک گزینه کلاسیک برای هر کسی که عاشق یک بازی بتل رویال است، به شما و دوستانتان اجازه می‌دهد تا با ماموریت‌ها، اسلحه‌ها و وسایل نقلیه منحصربه‌فرد وارد یک میدان نبرد عظیم شوید. اگرچه حالت‌های بازی بسیار متفاوتی وجود دارد، اما در یک بازی معمولی Warzone شما و یک تیم متشکل از حداکثر سه بازیکن دیگر در حال رقابت برای حضور در تیم نهایی هستید. برای متمایز شدن در میان دیگر بازی‌های رویال، Warzone گولاگ را معرفی کرد، مکانی که پس از کشته شدن در میدان نبرد به آنجا برده می‌شوید. در گولاگ، شما و یک بازیکن تصادفی دیگر باید با تیمی متشکل از دو بازیکن دیگر مبارزه کنید و برنده‌ها امتیاز کسب کنند. فرصتی برای زنده شدن مجدد در میدان جنگ علاوه بر این، Warzone ماموریت‌های کوچکی را نیز معرفی کرده است که می‌توان آنها را در طول مسابقه برای به دست آوردن مزایا و پول تکمیل کرد. اگرچه این ممکن است مبتکرانه‌ترین بازی بتل رویال موجود در بازار نباشد، اما مقیاس عظیم فرنچایز Call Of Duty باعث می‌شود که هر کسی از آن به عنوان یک بتل رویال ارزشمند لذت ببرد.

PUBG: Battlegrounds

بهترین بازی های بتل رویال استیم Steam

 یکی دیگر از محصولات آزمایش شده و واقعی، PUBG: Battlegrounds، استانداردهای فعلی موجود در هر بازی بتل رویال را مدرن کرد و در عین حال ژانر را به طور کلی محبوب کرد. PUBG: Battlegrounds که در بهترین لحظه منتشر شد، گیمرها را با یک بتل رویال کاملاً واقعی همراه با جنگ‌های بزرگ، چندین دراپ پوینت و وسایل نقلیه آشنا کرد.

در حالی که همه این ویژگی‌های گیم‌پلی ممکن است در حال حاضر عادی به نظر برسند، این افزوده‌ها انقلابی در سبک ایجاد کردند و تضمین کردند که هر بازی بتل رویال باید ویژگی‌های مشابهی را معرفی کند تا حتی در ژانر شناخته شود. PUBG: تاثیر Battleground را می‌توان در تمام بازی‌های بتل رویال که بازی می‌کنید احساس کرد.

Apex Legends

بهترین بازی های بتل رویال استیم Steam

بهترین بازی های بتل رویال استیم Steam

بازی Apex Legends همواره خود را به عنوان یکی از بهترین بازی های بتل رویال در بازار ثابت کرده است. یک مسابقه معمولی در Apex Legends شامل شما و دو هم تیمی دیگر می‌شود که در نقشه می‌روید تا بجنگید تا آخرین تیم باقی مانده باشید.

بازی Apex Legends ابتدا با ترکیب ژانر تیراندازی قهرمان با جنبش بتل رویال به شهرت رسید و به بازیکنان این امکان را می داد تا شخصیت های مختلف با توانایی های منحصر به فرد را انتخاب کنند. در حالی که Apex Legends تنها تغییرات جزئی را در قالب معمولی Battle Royale ایجاد کرد، بازی، حرکت و مهارت‌های فوق‌العاده ارزشمند باعث شده است که هنوز جز بهترین ها باشد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *