۰

۱۰ تا از بهترین بازی های ترسناک بقا co-op

بهترین بازی های ترسناک بقا co-op

۱۰ تا از بهترین بازی های ترسناک بقا co-op

بهترین بازی های ترسناک بقا co-op : زنده ماندن از یک تجربه ترسناک را می‌توان با دوستان بهتر کرد.هیچ چیز مانند ترساندن خوب نیست، به خصوص وقتی با دوستان هستید. به همین دلیل است که بازی های ترسناک co-op به یک ژانر بزرگ در صنعت تبدیل شده است. از آنجایی که ترس مشارکتی در مسیرهای جدید و وحشتناک گسترش می‌یابد، بازی‌های زیادی از نوع بقا منتشر شده‌اند که باید به دوستان خود اعتماد کنید.بهترین بازی های ترسناک بقا کوآپ

بهترین بازی های ترسناک بقا co-op

۱۰-Friday The 13th The Game

اگر از طرفداران ترسناک کلاسیک هستید، چرا ترس و هیجان کمپ کریستال لیک را در Friday the 13th: The Game برای خود تجربه نکنید. در اینجا، شما و دوستانتان باید نقش مشاوران نوجوان تند و تیز فیلم را به عهده بگیرید، و متوجه شوید که توسط قاتل سریالی بدنام جیسون وورهیس تعقیب شده اید.

شما باید با هم در یک بازی ۷v1 از پرکارترین قاتل سینما پنهان شوید، طفره بروید و جان سالم به در ببرید. تنها شکار؟ یکی از شما باید نقش شرور slasher بدنام را در مقابل آنها بازی کند. این مطمئناً دوستان را به سرعت به دشمن تبدیل می کند.

بهترین بازی های ترسناک بقا co-op

۹-No More Room In Hell

اگر به دنبال یک زامبی کلاسیک kill-a-thon هستید، خوش شانس هستید، با این ترسناک بقا اول شخص واقع گرایانه که مطمئناً گروه شما را به آتش می کشد و برای زنده ماندن از یورش ارواح با هم همکاری می کند. عالی است. برای گروه‌های دوستان بزرگ، در صورت دور شدن بیش از حد از گله، می‌توانید همزمان با یک سیستم واکی تاکی برای برقراری ارتباط صوتی و متنی از ۸ بازیکن پشتیبانی کنید. ماموریت‌ها یا امواج دائمی زامبی‌ها را در «حالت بقا» انتخاب کنید، و مهم‌تر از همه، فقط سعی کنیداز هم جدا نشوید.

بهترین بازی های ترسناک بقا co-op

بهترین بازی های ترسناک بقا co-op

۸-The Blackout Club

اگر به دنبال حالات عجیب و غریب، داستان‌های شگفت‌انگیز و یک خط کاملاً جدید و مرموز از ترس هستید. باشگاه Blackout شما را تحت پوشش قرار داده است. در اینجا، شما باید به عنوان گروهی از نوجوانان سرکش شهر کوچک با هم کار کنید تا در مورد ناپدید شدن مرموز دوستتان تحقیق کنند، در حالی که همه بزرگسالان اطراف شما از باور اشتباه چیزی امتناع می ورزند.

با مجموعه گسترده ای از ابزارهای مدرن امروزی مانند هواپیماهای بدون سرنشین، قلاب های دست و پاگیر و صداسازها، باید از بزرگسالان سبقت بگیرید و شواهدی را برای اثبات نظریه های خود جمع آوری کنید. فقط مراقب باشید که علاقه The Shape، هیولای مرموز و نامرئی که گروه شما را در طول تحقیقات شما تعقیب می کند، جلب نکنید.

بهترین بازی های ترسناک بقا co-op

۷-Resident Evil Revelations 2

بازی Resident Evil Revelations 2 یکی از بهترین عناوین همکاری در این فرنچایز است. ادامه تجربه بسیار دوست داشتنی ترسناک بقا با کلر ردفیلد و مویرا برتون مورد علاقه طرفداران که به دنبال فرار از یک جزیره دورافتاده بدون هیچ راه فراری هستند.

اما این همه ماجرا نیست. همانطور که شما همچنین سفر بری برتون را دنبال می‌کنید، پدری که در حال جستجوی جزیره برای دختر گمشده‌اش است، همراه با ناتالیا کوردا، دختر جوانی که در طول راه با حسی وهم‌آور برای ماوراء طبیعی روبرو می‌شود. بنابراین، در حالی که به دنبال کشف اسرار جزیره هستید، یک دوست را بگیرید و برای سواری آماده شوید و سعی کنید خود را در این روند گم نکنید.

بهترین بازی های ترسناک بقا co-op

۶-Dying Light

از نظر بسیاری بهترین بازی اول شخص بقا در برابر زامبی است که تا کنون منتشر شده است. Dying Light شباهت‌هایی با فرنچایز کلاسیک Resident Evil دارد، اما موفق می‌شود همه چیز را کاملاً به یک تجربه Co-op 4 نفره تقسیم کند که شبیه هیچ‌کدام از آن‌ها نبود. چه در حالت روم آزاد باشد و چه درگیر اسرار ویروس در کمپین. پارکور روی ساختمان‌ها، مبارزه‌های جدید و خلاقانه را انجام دهید، اسلحه‌های جدید را جمع‌آوری کنید و بسازید، برای تدارکات به شهر حمله کنید، و سعی کنید مغزتان خورده نشود. آسان درست است؟

بهترین بازی های ترسناک بقا co-op

۵-GTFO

این بازی ترسناک معمولی شما نیست. GTFO یکی از سخت‌ترین تجربه‌های ترسناک موجود را به بازیکنان می‌دهد، با تمرکز بر بازی مبتنی بر تیم و حل معما که فضای اطراف آن را به یکی از الکتریکی‌ترین و فراموش‌نشدنی‌ترین فضاهای ترسناک بقا تبدیل می‌کند.

شما و بازیکنان دیگرتان زندانی هستید و در حال بررسی یک شبکه زیرزمینی وسیع برای یافتن مصنوعات با ارزش و همچنین موادی برای ساختن سلاح‌ها و لوازم خود هستید، به‌طور شگفت‌انگیزی که خود را اینجا به تنهایی نمی‌یابید. پر از وحشتناک ترین موجودات در بازی، تجربه ای است که با شما همراه است، و اگر برایتان سخت است؟ تو تنها نیستی. این بازی برای افراد سخت افزاری ساخته شده است.

بهترین بازی های ترسناک بقا co-op

بهترین بازی های ترسناک بقا co-op

۴-Phasmophobia

از شبح و ارواح می ترسید؟ Phasmophobia برای افراد ضعیف نیست، زیرا یک تجربه ترسناک روانشناختی اول شخص همه جانبه است. در آن، شما و دوستانتان ارواح فعال را در برخی از وحشتناک ترین خانه های خالی از سکنه اطراف شکار خواهید کرد. به سرعت به شخصیت‌های اصلی در فعالیت‌های ماوراء الطبیعه خود تبدیل شوید. بنابراین خوانندگان EMF، تابلوهای Ouija و جعبه‌های روح را بگیرید و برای ردیابی برخی ارواح آماده شوید. اطمینان حاصل کنید که شواهد وحشتناک را روی دوربین دید در شب خود ثبت کنید تا کیس را به یک تیم متخصص حذف ارواح بفروشید. انتخاب کنید که در کامیون بمانید و دوربین مداربسته را از دور نظارت کنید (مثل یک حشره کش)، یا واقعاً دستان خود را در خانه کثیف کنید. فقط به یاد داشته باشید: صدای شما ماوراء الطبیعه را جذب می کند، و آن Revenants شوخی نیست.

بهترین بازی های ترسناک بقا co-op

۳-Left 4 Dead 2

گاهی اوقات شکست دادن یک بازی کلاسیک سخت است و Left 4 Dead 2 برای کسانی که به دنبال اکشن های اول شخص، ۴ نفره و زامبی کشی هستند، بسیار بی نظیر است. عنوان Left 4 Dead 2 در عدم تکیه بر ترس های بزرگ برای بهبود بازی احساس متفاوتی دارد. در عوض، بازیکنان شگفت‌انگیزی با طراحی سطح فوق‌العاده، انواع زامبی‌های خلاقانه، و دیالوگ‌های خنده‌دار که بازی را از زمان انتشار اولیه آن در سال ۲۰۰۹ تازه نگه داشته است. ماموریت های کمپین جدید و همچنین طرح های خنده دار زامبی را برای گروه خود فراهم کنید.

بهترین بازی های ترسناک بقا co-op

۲-Dead By Daylight

وقتی به بازی‌های چندنفره ۴v1 نگاه می‌کنید، Dead By Daylight از میان جمعیت متمایز می‌شود. با ۴ بازیکن که نقش بازماندگان را بر عهده می گیرند یا با هم کار می کنند یا برای اهداف خود، و دیگری، قاتل، برای پیدا کردن و نابود کردن آنها.

بازی Dead By Daylight از زمان انتشار بازی‌های ترسناک را دوباره تعریف کرده است. با به‌روزرسانی‌های مداوم برای بهبود گیم‌پلی همراه با قاتلان جدید و قابل تشخیص که هر کدام دارای توانایی‌ها و سبک منحصر به‌فرد خود هستند. جهان‌هایی که بر اساس رویه ایجاد می‌شوند به این معنی است که شما هرگز نمی‌توانید نقشه را حدس بزنید، و نقاط تخم‌ریزی تصادفی می‌توانند شما را دور از دوستان و نزدیک‌تر به درک قاتل بیابند. اگر به دنبال بدترین مخفیگاه زندگی خود هستید، جستجوی شما به پایان رسیده است.

بهترین بازی های ترسناک بقا co-op

بهترین بازی های ترسناک بقا co-op

۱-The Forest

اگر به دنبال یک ماجراجویی وحشتناک در جهان باز هستید، آن را در جنگل پیدا کرده اید. اثبات وحشت نباید به اتاق های کوچک غیرقابل گریز محدود شود، بلکه می تواند یک جزیره کامل را در بر گیرد.

این جفت واقعی ژانرهای بقا و ترسناک است، زیرا پس از سقوط هواپیما، شما و دوستانتان می بینید که باید در خانه جدید جزیره خود زنده بمانید و از موجودات وحشتناکی که ابتدا آن را پیدا کرده اند فرار کنید. پناهگاه‌ها و آتش بسازید تا گرم بمانید، سلاح‌هایی برای مبارزه با دشمنان هولناک و جهش یافته ژنتیکی بسازید، و شاید حتی کشف کنید که پسرتان کجای دنیا سرگردان بوده است. البته اگر آدمخوارها اول شما را پیدا نکنند.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *