۱

۵۰ تا از بهترین بازی های ترسناک که می توانید با دوستانتان تجربه کنید | جدیدترین لیست ۲۰۲۳

بهترین بازی های ترسناک

50 تا از بهترین بازی های ترسناک که میتوانید با دوستانتان تجربه کنید | جدیدترین لیست 2023

برخی از بازی‌های ترسناک به تنهایی می‌توانند کاملاً ترسناک باشند، اما وقتی با یک دوست همراه هستید، گاهی اوقات این نیاز به تکیه کردن به کسی در یک موقعیت استرس‌زا و ترسناک می‌تواند همه چیز را ترسناک‌تر کند.پارانویای تکیه کردن به شخص دیگری برای کمک به هنگام ضربه زدن به طرفدار می تواند لحظات هیجان انگیز و ترسناکی را رقم بزند و بسیاری از بازی های ترسناک چند نفره فوق العاده به این موضوع دامن زده اند. تعداد زیادی از آنها وجود دارد و هر یک می تواند لرزه بر ستون فقرات شما بیاورد و در خانه شما فریاد بکشد. اگرچه یافتن طلا در میان انبوه کلون‌های کپی-پیست اغلب دشوار است، برخی از موارد درخشان وجود دارند که ارزش بررسی را دارند. بنابراین با در نظر گرفتن این موضوع در اینجا برخی از بهترین بازی های ترسناک موجود برای بازی با دوستان وجود دارد؛ با کنترل امجی همراه باشید.

۵۰-Dead Island 2

بهترین بازی های ترسناک

پس از چند سال درگیر شدن در رکود برزخ توسعه، سرانجام Dead Island 2 راه خود را تغییر داد و به انتشار کامل روی پلتفرم‌های مختلف رسید. نزدیک به آنچه که سلف خود را محبوب کرده است، گزینه های زیادی برای قتل زامبی ها و ماموریت های جانبی شبح آور و داستان پر اکشن ارائه می دهد.

این بار به جای جزیره در لس آنجلس اتفاق می‌افتد، گروه جدیدی از شخصیت‌های کارتونی صبح شنبه برای دویدن یا صحبت کردن با آنها وجود دارد. با نمایش گاه به گاه از موارد مورد علاقه طرفداران برای نزدیک نگه داشتن چیزها به نسخه اصلی و در عین حال شکستن زمینه های جدید خود. اگرچه بازی تک‌نفره جامد است، اما وقتیزوج های خود را وارد می‌کنید تا در سواحل آفتابی مملو از زامبی‌ها و برادوی لس‌آنجلس قدم بزنند، ضرب و جرح بالا می‌رود. تپه‌های هالیوود تبدیل به جهنم شده‌اند، بنابراین اگر می‌خواهید زنده بمانید، وارد عمارت‌های بل ایر شوید و لوازم تهیه کنید.

۴۹-Demonologist

بهترین بازی های ترسناک

با یادداشت برداری از چیزی که باعث شد Phasmophobia به خوبی روی بازیکنان کلیک کند، Demonologist روش آزمایش شده و قابل اعتماد بررسی ارواح را در نظر می گیرد و خطرات اضافی را برای نگه داشتن شما در نظر می گیرد. هدف نهایی مانند سایر بازی‌های شکار روح است، ترسی که باعث هرج و مرج می‌شود را شناسایی کنید و قبل از اینکه بتوانند شما را در خفه‌گیری پایانی قرار دهند، پشت آن‌ها را به سطح دیگر وجود برگردانید.

اگرچه هنوز در وارن های عمیق Early Access قرار دارد، اما به طور مرتب به روز می شود، با استقبال مثبت زیادی مواجه شده است، و به نظر می رسد با قرار دادن فعالیت های آشنا و پرطرفدار ضد poltergeist در مسیر درستی حرکت می کند. ابزارهای زیادی وجود دارد که به شما برتری نسبت به غول‌های محلی می‌دهد، و گروه شبح‌های ساکن آن‌ها به اندازه‌ای متفاوت و متفاوت از بازی‌های دیگر است که باعث می‌شود آن را از بقیه متمایز کند. اگر به دنبال راه جدیدی برای ترسیدن در همسایگی هستید، در خانه شیطان شناس را بکوبید.

۴۸-Barotrauma

بهترین بازی های ترسناک

اگر به دنبال از بین بردن دوستی ها هستید، مهارت های کار گروهی خود را آزمایش می کنید یا فقط با دوستان خود در زیر دریا گشت و گذار می کنید و وحشت زیر آب را تجربه می کنید، باروتراوما کشتی ای است که باید با آن سفر کنید. این بازی ترسناک زیرآبی به شما و خدمه‌ای از همرزمانتان این وظیفه را می‌دهد که در حین کاوش در غارها و تونل‌های زیرزمینی پر از سیل، دویدن، نگهداری و دفاع از یک غوطه‌ور غول‌پیکر را انجام دهید.

با این حال، شما در آنجا تنها نیستید. دزدان دریایی، موجودات عجیب و غریب و لویاتان های افسانه ای همگی در این آب ها گشت و گذار می کنند. برای پشت سر گذاشتن همه اینها به یک تیم کرک از زیردریایی ها نیاز است، بنابراین مطمئن شوید که تیم شما به وظیفه خود عمل می کند. نقش‌های متعددی برای پر کردن و مکانیک‌ها و سیستم‌های عمیق برای مدیریت در زیرمجموعه انتخابی شما وجود دارد، بنابراین برای مشغول نگه‌داشتن خدمه پرحرف‌تر، چیزهای زیادی وجود دارد. همچنین موارد زیادی وجود دارد که ممکن است اشتباه پیش برود و اغلب نیازی به فرو بردن زیربنای شما به پایین نیست، جایی که در اثر فشارهای شدید به فلز ضایعات له می شود. با تعداد زیادی ماموریت و شناورهای زیردریایی برای امتحان کردن، چیزهای زیادی وجود دارد که خدمه فعال می توانند آن را بجوند.

۴۷-The Past Within

بهترین بازی های ترسناک

قسمتی از بازی ترسناک، قسمتی گیج کننده تعاونی، The Past Within یک بازی کوچک مستقل است که می‌توانید با شریک زندگی خود به آن بپردازید. The Past Within که یادآور آثاری مانند Keep Talking And Nobody Explodes و We Were Here است، به شدت به ارتباطات و کار گروهی در بین فضای ناآرام و ترس‌های پوستی متکی است.به عنوان مثال، یک صفحه یک عمارت ویران را که حاوی اسرار تاریک است بررسی می کند، در حالی که صفحه دیگر به جعبه عجیبی پر از نمادها، دکمه ها و ویجت هایی می شکند که باید رمزگشایی شوند. به تنهایی همه چیز مزخرف است، اما همه اینها با هم شروع به جمع آوری یک داستان کابوس وار و ماورایی می کند. برای کسانی که به دنبال غوطه ور شدن کامل در تنظیمات هستند، گزینه ای برای VR نیز وجود دارد. The Past Within یک راه خوب برای اینکه ساعت‌ها را با یک دوست دور کنید یا بفهمید کدام یک از شما تحت فشار غول‌ها و ارواحی که تلاش‌های شما برای حل معما را تحت فشار قرار می‌دهند، متلاشی می‌شود، زمان متحجرانه با دوستانتان را تضمین می‌کند.

۴۶-A Day Out

بهترین بازی های ترسناک

جنگل‌های تاریک عمیق مملو از وحشت هستند، بنابراین تیمی از دوستان خود را بگیرید و در A Day Out با این ظلم‌های ماورایی مقابله کنید. با مجموعه ای از کریپتیدهای عجیب و وحشتناک که درست از تاریخچه اساطیر بیرون آمده اند، موجودات زیادی وجود دارد که خدمه قاتلان دندان هایشان را بریده اند.

همچنین ابزارها، ابزارها، و اسلحه‌های فراوانی وجود دارد که ردیابی هر جانور کابوس وحشتناک را کمی آسان‌تر می‌کند. مرکز خانه بسیار بزرگ است، گزینه‌های سفارشی‌سازی زیادی برای اضافه کردن شعله‌های خود به مامور میدانی شما وجود دارد و یک فضای ذخیره‌سازی مفید وجود دارد که همه جانوران کابوس‌هایی را که موفق به شکست دادن آنها در اتاقی با جایزه‌های زنده در باغ وحش می‌شود، در خود جای می‌دهد. در انفرادی خوب، در دوتایی بهتر و به عنوان یک گروه بزرگ درخشان، A Day Out سفری است که از انجام آن پشیمان نخواهید شد.

۴۵-Sons Of The Forest

بهترین بازی های ترسناک

دنباله ای بر وقایع بازی قبلی Forest، Sons of The Forest توسط Endnight Games از الگوی مشابهی با نسخه قبلی خود پیروی می کند. شما در جزیره ای منزوی و عجیب با تعداد زیادی آدم خوار جهش یافته گرفتار شده اید، چیزهای زیادی برای ساخت و ساز و پاکسازی وجود دارد، رازی برای کشف وجود دارد، حالا بروید و زنده بمانید.

گیم پلی بازی شبیه به بازی اول است، اما انواع ابزارهای بقا و ساختمان هایی که می توانید برپا کنید به طور قابل توجهی گسترش یافته است. به شما یک کمک ویژه به نام کلوین داده می شود و با همکاری، می توانید انبوهی از دوستان را برای شورش در جزیره بیاورید. بزرگترین خانه درختی را بسازید، با بومیان خوب بازی کنید یا به یک مرد کوهستانی وحشی تبدیل شوید، در این جزیره وهم انگیز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد.

۴۴-The Escape: Together

بهترین بازی های ترسناک

برای کسانی که به دنبال چند ساعت کم هزینه برای کشتن هستند، ممکن است توجه شما را به سمت The Escape: Together توسط Nightstuff Games معطوف کنیم. تا سه بازیکن را در یک زمان باز کنید، شما و تیم یک هدف دارید. زنده از خانه بیرون برو

گفتن این کار آسان تر از انجام آن است، زیرا باید ابزارهایی را از اطراف خانه نجات دهید که می توانند به فرار شما کمک کنند. برای اطمینان از اینکه به موقع آن را ترک می کنید، این بازی گستاخ Early Access دارای یک موجود ماوراء الطبیعه است که دائماً در خانه گشت می زند که اندام شما را از بدن جدا می کند و اندام شما را روی تخت خواب می گذارد. اگر می خواهید از این کابوس حومه شهر جان سالم به در ببرید، کار تیمی ضروری است.

۴۳-SCP: Labrat

بهترین بازی های ترسناک

کارکنان کلاس D برای دور دیگری از آزمایش های اجباری قدم برمی دارند و جلو می روند. SCP: Labrat فرمول آزمایش شده و قابل اعتماد بازی اصلی SCP را انتخاب کرد و سپس آن را در یک تجربه VR به طرز شگفت انگیزی پاسخگو و واضح قرار داد. به دوستان خود سیلی بزنید و به طور چشمگیری در SCPهای شل در زمان واقعی اشاره کنید زیرا Labrat ماوس واقعی را در یک تجربه پیچ و خم به شما می دهد.

این همان فرض SCP: Containment Breach است، اما فقط در VR. بهترین از همه، با بهترین قیمت، رایگان در دسترس است. تا زمانی که یک هدست VR دارید، می توانید آن را اجرا کنید. همچنین دارای SCP های جدید، آیتم ها، رویدادهای درون بازی و فیزیک تمام بدن است. با در دسترس بودن چند نفره و تک نفره، می‌توانید وحشت آزمایشگاه‌ها را به تنهایی تجربه کنید یا یک گروه نقش‌آفرینی بزرگ برای برخی از شیطنت‌های علمی داشته باشید.

۴۲-Project: Playtime

بهترین بازی های ترسناک

عنوان Poppy’s Playtime یک پدیده ویروسی بود که طوفان اینترنت را گرفت. این یک بازی ترسناک تک نفره بود که در یک کارخانه اسباب‌بازی کودکان متروکه که توسط طلسم‌های حساس و کابوس‌وار اداره می‌شد. اکنون یک اسپین آف چند نفره وجود دارد که دوستان شما را همراه با شما به فروشگاه اسباب‌بازی پیچ خورده می‌کشاند.
این بازی ترسناک نامتقارن شبیه Dead By Daylight است، با این تفاوت که فهرست هیولا منحصر به موجودات بازی است. در یک طرف، غول مهمان هفته، در حالی که در طرف دیگر، چهار بازمانده که باید یک اسباب بازی غول پیکر بسازند تا به فرارشان کمک کند. با ابزارها و صحنه‌های وحشتناک الهام‌گرفته از نسخه اصلی، راه‌های زیادی برای متحجر کردن دوستانتان در طول زمان بازی وجود دارد.

۴۱-Paranoia Place

بهترین بازی های ترسناک

ترسناک بقای دو نفره از Bloody Pixel، Paranoia Place، آزمونی شگفت‌انگیز از مهارت‌های تیمی شما و توانایی‌های حل پازل است. هر بار در این جواهر دسترسی زودهنگام تغییر می کند زیرا آیتم ها جای خود را عوض می کنند و پیش بینی قاتل دائمی در تعقیب سخت تر و سخت تر می شود.

پارانویا پلیس با پیچ و تاب راهروها و دکور مستقیماً از رویای تب رنگ‌آلود، P بزرگ را در پارانوئید قرار می‌دهد. اگرچه مکان‌های زیادی برای پنهان شدن وجود دارد، اما وقتی در حال حل پازل‌های مختلف هستید، هرگز احساس امنیت نمی‌کنید. و بدون چک کردن منظم با دوستان خود، جفت شما می‌توانید سریعاً از محل خارج شوید. کمی ناهموار در اطراف لبه ها، Paranoid Place هنوز هم به طرز وحشتناکی در جهت درست می چرخد.

۴۰-Hell Is Others

بهترین بازی های ترسناک

یک بازی استخراج با پیچ و تاب، Hell Is Others یک چالش محکم برای مهارت‌های بقا و توانایی‌های کار گروهی شماست، اگر دوستی را همراه خود داشته باشید. در یک منظره شهری ویران و ویران شده، سفر به منظره شهری پایین از طریق آسانسور از آپارتمان شما در بالا سفری به مرگ و خطر در گوشه و کنار خیابان است.

نقشه دائمی است و پر از منابع برای جمع آوری است، اما تعداد زیادی از بازیکنان دیگر نیز همین کار را انجام می دهند و آنها اغلب آنچه شما دارید را می خواهند. همه برای همدیگر شبیه غول به نظر می رسند، بنابراین ممکن است با بازیکن دیگری مبارزه کنید، یا ممکن است نباشید. اما خوشبختانه، می‌توانید در حین بررسی داستان، پشتیبان‌های خود را به همراه داشته باشید و محل اقامت خود را به میزان قابل توجهی گسترش دهید. مرگ یعنی پاک کردن موجودی و راه اندازی مجدد با جیب های خالی، پس مراقب باشید.

۳۹-Dead Containment

بهترین بازی های ترسناک

اگر به دنبال چیز ساده ای هستید که به شما امکان می دهد مستقیماً با دوستان خود وارد عمل شوید، Dead Containment ارزش بررسی کردن را دارد. این تیرانداز ریلی آرکید با دسترسی زودهنگام که توسط Grump Dog Games ساخته شده است، ادای احترامی زیبا به بازی‌های کلاسیک با تفنگ سبک است که به شما امکان می‌دهد انگشت ماشه خارش‌دار را آزاد کنید.

در حالی که هنوز در دسترسی اولیه است، آنچه در آنجا وجود دارد به طرز چشمگیری صیقل داده شده است. اعتباراتی برای پوشش دادن زندگی‌ها وجود دارد، زامبی‌ها همه متنوع هستند و سطوح می‌توانند بسیار گسترده شوند، وقتی که با جسدهای متلاشی و پوسیده فراوان، با استفاده از سلاح‌های متعدد از هم جدا شوند. مسیرهای متعددی وجود دارد که می‌توانید در طول داستان از بین آنها انتخاب کنید، حالت‌های مختلف بازی برای به هم ریختن با همدستانتان باس فایت‌ها برای نگه‌داشتن شما به بازی، و محتوای بیشتری مانند سطوح اضافی و اسلحه‌خانه در آینده به بازی می‌آیند.

۳۸-Space Beast Terror Fright

بهترین بازی های ترسناک

بهترین بازی های ترسناک

هدف بازی کاوش در سفینه های فضایی متروکه است که به صورت رویه ای تولید می شوند، بنابراین هر سفر به ناشناخته می تواند به راحتی آخرین سفر شما باشد. روی این پوسته‌های شناور داده‌های ارزشمندی وجود دارد که باید بازیابی شوند، راکتوری برای منفجر کردن، و همچنین انبوهی از بیگانگان که دائماً شما را فرسوده می‌کنند. برای ایمن نگه داشتن خود، می توانید دوستان خود را از طریق Co-op همراه کنید، درها را قفل کنید تا جریان تهدیدات را مدیریت کنید، و چندین سلاح و همچنین برجک های نگهبانی برای کمک به حفظ نقاط خفه کردن. حداکثر چهار نفر می توانند یک تیم آتش نشانی تشکیل دهند، بنابراین می توانید یک گروه کاملاً مسلح را با خود به کشتی بیاورید.

۳۷-SCP: 5K

بهترین بازی های ترسناک

عنوان SCP: 5K توسط Affray Interactive که قبلاً با نام SCP: Pandemic شناخته می‌شد، چندین موج و به دلایل درست ایجاد کرده است. یک تیرانداز تیمی تاکتیکی که شما و تیمی از دوستانتان را در نقش سربازان Anti Foundation Alliance قرار می دهد. پس از اینکه بنیاد SCP سرکش شد و شروع به ساخت سلاح برای از بین بردن تمام زندگی روی زمین کرد، این وظیفه شماست که آنها را تعطیل کنید.

ماموریت ها شامل محاصره در سایت های مختلف بنیاد سیاه پوست در سراسر جهان است که به موجب آن شما وارد می شوید، به آزمایشگاه ها نفوذ می کنید و داده ها را بازیابی می کنید یا سایر وظایف حیاتی را انجام می دهید. برای کاهش سرعت شما، غول ها، سایر تهدیدات با مضمون SCP، و برخی از امکانات بسیار عظیم برای کاوش هستند. تعداد زیادی سفارشی سازی اسلحه ارائه می شود.

۳۶-Among US VR

بهترین بازی های ترسناک

بهترین بازی های ترسناک

بیایید صادق باشیم، این یک امر اجتناب ناپذیر بود. اما جای تعجب نیست که Among Us VR با گروه مناسب بسیار لذت بخش است. دقیقاً مانند نسخه اصلی، با این تفاوت که در VR است، اکنون می‌توانید تنش بیشتری به بحث‌هایی اضافه کنید که کدام یک در اتاق Imposter است.

بزرگترین نقطه فروش واقعیت مجازی است و قتل و رمز و راز را بسیار لذت بخش تر می کند. دیدگاه اول شخص، زیر نظر گرفتن همه یا تشخیص قتل احتمالی در گوشه و کنار آن را بسیار دشوارتر می کند. خدمه به طور مداوم پشت خود را در حین انجام فیزیکی وظایف خود تماشا می کنند، به علاوه Imposter فرصت های بسیار بیشتری برای ضرب و شتم دارد. همچنین چند بازی کوچک جدید، گزینه‌های حرکتی فراوان برای بازیکنان واقعیت مجازی، و کراس پلتفرم با سایر کاربران هدست وجود دارد، بنابراین می‌توانید بدون توجه به پلتفرم انتخابی خود از وحشت لذت ببرید. این یک افزوده غیرمعمول به فرنچایز Among Us است، اما با این وجود لذت‌بخش است.

۳۵-Monstrum 2

بهترین بازی های ترسناک

حداکثر پنج بازیکن را باز کنید تا بتوانید گروه بزرگی را برای ترس وارد کنید، Monstrum 2 توسط Team Junkfish برداشتی هیجان‌انگیز و منحصر به فرد از ترس در زیردریایی است. اگرچه اطراف لبه ها کمی خشن است، اما این بازی PvP نامتقارن چهار بازیکن را در مقابل یک هیولای رومینگ قرار می دهد.
قبل از شروع مقایسه Dead By Daylight، همه چیز در اینجا کمی متفاوت است. همه یک دوربین اول شخص دارند، بنابراین ترس ها زیبا و کلاستروفوبیک هستند، به علاوه هیولاها همگی مبتنی بر دریا هستند. همچنین، سطوح و همچنین اهداف هم برای انسان و هم برای موجود هفته، به صورت رویه ای تولید می شوند. بدون هیچ تجربه‌ای از یکسان بودن وحشت در عمق عمیق، قابلیت پخش مجدد زیادی دارد. با فضای زیادی برای رشد باقی مانده است، Monstrum 2 دنباله‌ای محکم برای نسخه قبلی خود و یک Indie کوچک جالب برای نگه داشتن آن است.

۳۴-Escape The Backrooms

بهترین بازی های ترسناک

بهترین بازی های ترسناک

عنوان The Backrooms یک موضوع داغ در انجمن وحشت است. این بر اساس Creepypasta محبوب فرقه‌ای با همین نام است که درباره کسی است که خود را در بعد راهروهای به ظاهر بی‌پایانی می‌یابد که در جهات بی‌نهایت پراکنده می‌شوند. برداشت‌های منحصربه‌فرد زیادی در مورد این موضوع وجود دارد، برخی بهتر از دیگران، اما Escape The Backrooms احتمالا بهترین نسخه است.

اگرچه می‌توانید آن را به‌صورت انفرادی پخش کنید، اما این جواهر دسترسی زودهنگام در حالت همکاری بهتر است، زیرا صدای مجاورت آن باعث می‌شود وقتی از دوستان خود جدا می‌شوید ترسناک‌تر شود. هشت سطح برای کاوش وجود دارد و موجودات مرگباری که در آنجا سرگردان هستند، باید از آنها اجتناب کنید تا بتوانید به خروجی برسید و زنده بمانید. این بازی به طور مرتب به روز می شود و بسیار ارزان است، بنابراین می توانید با گروه مناسب از ترس های کم هزینه لذت ببرید.

۳۳-Loch Ness

بهترین بازی های ترسناک

بازی Loch Ness از رویکرد آشنای Phasmophobia در گیم پلی استفاده می کند، اما به جای ترس، شما دنبال دخمه افسانه ای اسکاتلندی معروف به Nessie هستید. Loch Ness که توسط JFi Games ساخته شده است، شما و سه دوست خود را با وظیفه پیدا کردن این هیولای گریزان بر روی بدنه آبی معروف به همین نام در اسکاتلند قرار می دهد.

گزینه‌های ساده‌ای برای سفارشی‌سازی کاراکترها و همچنین یک کمپ پایه وجود دارد که ابزارهای منحصربه‌فرد و مفیدی برای نزدیک‌تر شدن به طعمه‌هایتان در حین پارو زدن در آب‌های عمیق و تاریک دارد. نقشه کاملاً عظیم است و نزدیک شدن به این جانور زیر آب وقتی تنها هستید، در حالی که دوستانتان در اتوبوس پایه بازگشته اند و پیشرفت شما را زیر نظر می گیرند می تواند واقعاً ترسناک باشد. دریاچه نس هنوز نیاز به تغییراتی دارد، اما آنچه وجود دارد نشان می دهد که آنها در مسیر درستی با توسعه بازی پیش می روند.

۳۲-Midnight Ghost Hunt

بهترین بازی های ترسناک

بهترین بازی های ترسناک

برای کسانی که به دنبال یک بازی ترسناک با دوستان هستند که کمی رنگارنگ تر و Ghostbusters-Esque باشد، پس نمی توانید با Midnight Ghost Hunt اشتباه کنید. این بازی که توسط Vaulted Sky Games ساخته شده است، یک بازی شکار با اکشن بالا و رنگین کمانی است که گروهی از شکارچیان را در برابر تیمی از Spooks طیفی قرار می دهد.

هدف Ghosts این است که تیم دیگر را متوقف کنند تا زمانی که ساعت به نیمه شب برسد، در آن نقطه Ghouls ساکن قدرت تقویت شده و نقش ها تغییر می کنند. شکارچیان شکار می‌شوند و با طیف وسیعی از توانایی‌های Ghost برای تیم ارواح و ابزارهای قدرتمند برای انسان‌ها، می‌توانند به نبرد فوق‌العاده بقا تبدیل شوند. Midnight Ghost Hunt که تا حد زیادی کارتونی است و به‌روزرسانی‌های فراوانی که به‌طور منظم توسط توسعه‌دهندگان ارائه می‌شود، یکی دیگر از جواهر ترسناک Indie با دسترسی زودهنگام است که جامعه را در طوفان می‌برد.

۳۱-The Hunt: Showdown

بهترین بازی های ترسناک

عنوان The Hunt: Showdown یکی از آموزش‌دیده‌ترین و وحشتناک‌ترین بازی‌های شکار co-op در حال حاضر است. The Hunt که توسط Crytek ساخته شده و در سال ۱۸۹۵ در منطقه لوئیزیانا بایو پر از طبیعت آلوده شده است، به شما کمک می کند تا هیولاها را برای پاداش های بزرگ از بین ببرید.

هر مسابقه با جوایز مخصوص حیوانات سرسخت شروع می شود، اما نکته مهم این است که وقتی آن را از بین ببرید، تمام تیم های شکارچی دیگر روی نقشه در مورد آن باخبر خواهند شد. از آنجا شما و دوستانتان باید از جایزه خود محافظت کنید تا زمانی که بتوان آن را از طریق مراسم تبعید استخراج کرد. موجودات بد زیادی برای کشتن وجود دارد و نقشه‌های دوره فراموش‌نشدنی برای کشف با مجموعه‌ای از سلاح‌های قدیمی منحصر به فرد وجود دارد. این بازی اخیراً دارای یک سری DLC نیز بود. بنابراین اکنون زمان خوبی است که به برخی از وادرها ببندید، یک تفنگ اهرمی بردارید و برای شهرت و ثروت به آن باتلاق ها بروید.

۳۰-Video Horror Society

بهترین بازی های ترسناک

بهترین بازی های ترسناک

بازی Video Horror Society یک عنوان چهار در مقابل یک هیولا از بازی Hellben است و قبل از اینکه فکر کنید یک کلون DBD دیگر است، کارها را کمی متفاوت انجام می دهد. برای شروع، به‌جای فرار، بازماندگان باید سلاح‌های کشنده هیولا را از اقلام موجود در محیط بسازند تا خزش ساکنان هفته را از بین ببرند.

همچنین کاملاً غرق در نوستالژی و جذابیت نئونی دهه ۸۰ است. اگرچه هنوز در Early Access قرار دارد، اما یک عنوان رایگان برای بازی است، بنابراین اگر هنوز در حصار هستید، مجبور نیستید پول نقد آن را کم کنید. DLC نیز وجود دارد.

۲۹-Escape From Mandrilla

بهترین بازی های ترسناک

بازی Escape From Mandrilla اثر German Bandera ممکن است کمی عجیب به نظر برسد، اما اجازه ندهید شما را گول بزند. این بازی ترسناک چندنفره VR در مقابل رایانه شخصی، در زیر کاپوت بسیار اتفاق می افتد. گیم‌پلی بازی شامل یک بازیکن در VR می‌شود که به‌عنوان یک ربات مجلل سعی می‌کند از آزمایشگاهی که در حالت قفل شده است فرار کند، در حالی که سایر کاربران رایانه شخصی کنترل دو ماندریل غول‌پیکر، عصبانی و بسیار شیفته را در دست می‌گیرند. هدف ربات فرار است در حالی که دو موجود ساکن آنجا می روند و سعی می کنند آنها را نابود کنند.
تجربه بازی با VR می‌تواند بسیار وحشتناک باشد، دیدن ماندریل‌های عظیم که از تاریکی به سمت شما می‌آیند. معماهایی برای حل کردن وجود دارد و تعداد زیادی اصلاح کننده برای ایجاد احساس جدید و متفاوت در هر قسمت. اگر دوستان بسیار پیچیده ای دارید، می تواند تجربه بسیار وحشتناکی باشد، بنابراین اگر می خواهید با دوستان خود هرج و مرج و هراس ایجاد کنید، آن را تجربه کنید.

۲۸-Aliens: Fireteam Elite

بهترین بازی های ترسناک

بهترین بازی های ترسناک

اگر دوست دارید بازی های ترسناک شما کمی بیشتر اکشن باشد، Aliens: Fireteam Elite توسط Cold Iron Studios ارزش دیدن دارد. یک بازی تیراندازی سوم شخص که در دنیای بیگانگان اتفاق می‌افتد، یکی از مجموعه‌های طولانی از ژانر قدیمی Colonial Marines در مقابل Xenomorph است. با این حال، مسلماً یکی از بهترین ها تا کنون نیز بوده است.

با مجموعه ای از به روز رسانی ها که سلاح ها، کلاس ها، نقشه ها و حالت های جدید را اضافه کرده است، Aliens: Fireteam Elite هنوز از زمان راه اندازی خود بسیار فعال و زنده است. همچنین یک DLC جدید با عنوان Pathogen در راه است که یک کمپین داستانی کاملاً جدید، نقشه‌ها، سلاح‌ها و دشمنان را اضافه می‌کند تا با تیم خود از بین ببرید. با محتوای سرگرم‌کننده‌تر Colonial Marine که در ماه‌های بعد عرضه می‌شود، زمان خوبی است که با تیم خود هماهنگ شوید و برخی از Xenos را زیر پا بگذارید.

۲۷-Depth

بهترین بازی های ترسناک

اگر آب های عمیق و کوسه های بزرگ باعث تالاسفوبیا شما شوند، Depth به شما اقیانوسی از وحشت می دهد تا با دوستان خود در اطراف شناور شوید. این بازی در مقابل Co-op که توسط Digital Confectioners توسعه یافته است، یک کابوس زیردریایی از اعماق تاریک و هیولاهای قاتل فراوان است.

در این دنیای تاریک زیر آب به عنوان یک غواص یا یک کوسه بازی کنید. غواصان باید گنج را پیدا کنند و آن را به کشتی خود برگردانند، در حالی که غواصان ساکن در اعماق دریا باید آنها را شکار کنند. یا، اگر می‌خواهید یک مسابقه کاملاً مبتنی بر تیم داشته باشید، به عنوان یک غواص بازی کنید و اجازه دهید هوش مصنوعی بازی کنترل غول تهاجمی فعلی را بر عهده بگیرد. با خشونت احشایی یک ترس دائمی و انواع زیادی از لویاتان ها برای شنا کردن، عمق تمرین زیر امواج در ترس است.

۲۶-Labyrinthine

بهترین بازی های ترسناک

بهترین بازی های ترسناک

کاوش یک پیچ و خم پرچین ظاهراً بی پایان و رویه ای از جهنم در Labyrinthine توسط Valko Game Studios. این بازی ترسناک همکاری به شما و حداکثر سه دوست دیگر را با هدف حل پازل های پیچیده، یافتن آیتم های خاص و فرار از زندان بی پایان خود در پیچ و تاب می دهد.

اما شما در آنجا تنها نیستید زیرا غول‌ها و دیگر هیولاهای کابوس‌آمیز در هر گوشه‌ای پرسه می‌زنند و منتظرند کسی را از وسط بکشند. Labyrinthine با یک حالت داستان و بقا و همچنین یک سیستم سطح بندی منحصر به فرد که تهدیدها و نقشه های بیشتر را باز می کند، یک بازی بارارزش که بسیار سر و صدا کرده است. فضای زیادی برای رشد باقی مانده است و به طور معمول به روز می شود، بنابراین آینده آن به عنوان یک بازی ترسناک برای بازی با دوستانتان، آینده ای مثبت است.

۲۵-V Rising

بهترین بازی های ترسناک

بازی V Rising که توسط استودیو Stunlock در دسترس اولیه قرار گرفت و بسیاری مشتاقانه انتظار این بازی را داشتند، یک بازی بقای جهان باز با آیتم های متغیر است. شما یک خون آشام هستید که به دنبال ساختن قلعه وحشتناک خود و زنده ماندن در دنیای پر از هیولاهای اسرارآمیز است. تصور کنید دیابلو با آرک ادغام شده اما با خون آشام و توانایی های مبتنی بر خون جالب.

مهارت‌های فراطبیعی زیادی برای باز کردن قفل، هیولاهایی با طراحی فوق‌العاده برای مبارزه، و مقدار شگفت‌انگیزی در گزینه‌های ساخت و ساز آن وجود دارد. V Rising چیزهای زیادی برای ارائه دارد و شما حتی می توانید از نور خورشید آسیب ببینید و باید به معنای واقعی کلمه در سایه یک دیوار، درخت یا تابوت قرار داده شده پنهان شوید. با داشتن بخش co-op همچنین PvP، کارهای زیادی برای انجام دادن در اینجا وجود دارد. به علاوه با بیش از ۲۳۰۰ نظر بسیار مثبت در Steam پس از تنها یک روزپس از انتشار ، حتما آنرا نجربه کنید.

۲۴-Salt And Sacrifice

بهترین بازی های ترسناک

بهترین بازی های ترسناک

یک بازی مترویدوانیا خزنده دوبعدی در سیاهچال با پوششی ضخیم از وحشت ماورایی در بالا. Salt and Sacrifice که در یک بازه زمانی و مکانی متفاوت از بازی گذشته قرار دارد، به شما کمک می‌کند با مصرف جادوگران شیطانی، زمین را از فساد بیشتر نجات دهید.

باس ها به همان اندازه بزرگ هستند، اگر بزرگتر نباشند، وحملات آنها می تواند تکه های بزرگ صفحه را با پرتوهای مرگ پر از ذرات به راحتی پاک کند. خوشبختانه Co-op از ابتدا باز است، بنابراین می توانید در صورت نیاز به پشتیبان، دوستی را برای ماجراجویی همراه خود بکشید.

۲۳-Evil Dead: The Game

بهترین بازی های ترسناک

اگرچه ناشر به دلایلی راه‌اندازی آن را به‌طور مرموزی بی‌صدا نگه داشت، اما Evil Dead: The Game برای خودش خیلی خوب عمل می‌کند. چهار در مقابل یک هیولا که می‌خواهد Dead By Daylight را از سلطنت خلع کند.

چهار بازیکن در نقش Ash و تیم شیطان کش او سه قسمت از نقشه، Necronomicon و Kandarian Dagger را جمع آوری می کنند تا Deadites را بیرون کنند و برنده بازی شوند. در حالی که شخص دیگری نقش نیروهای شیطانی را بازی می کند، در Raimi-vision کلاسیک زیپ می زند، تله می گذارد، بازیکنان را در صورت ترسیدن به اندازه کافی تصاحب می کند، یا کنترل هیولاهای رئیس قوی مانند Evil Ash یا Henrietta از Evil Dead 2 را به عهده می گیرد تا به تعداد زیادی خسارت وارد شود. . اگرچه از نظر لکه‌ها کمی خشن است، اما مدت زیادی نیست که بیرون نیامده است و هنوز فضای زیادی برای رشد دارد.

۲۲-After Dark VR

بهترین بازی های ترسناک

بهترین بازی های ترسناک

با وجود اینکه برای مدتی در دسترسی اولیه بوده است، After Dark VR ایده های خوبی در حال نمایش است. برای کسانی که چشمان خود را در یکی دیگر از بازی‌های ترسناک نامتقارن می‌چرخانند، این بازی با پیچ و تاب خاص خود همراه است، همه در واقعیت مجازی هستند. هنوز هم بازمانده‌های کلاسیکی وجود دارند که برای فرار از یک منطقه شبح وار، در حالی که یک شکارچی آنها را تعقیب می‌کند، اشیا را تقویت می‌کنند، اما افزودن واقعیت مجازی لایه‌ای از تنش و ترس را به بازی اضافه می‌کند که سایر بازی‌های نامتقارن با دوربین سوم شخص خود می‌توانند. کاملا درک کنید

به لطف رویکرد هدست واقعیت مجازی، رسیدن به اوج در گوشه و کنار به عنوان یک بازمانده یا استفاده از سیگنال های دستی برای برقراری ارتباط به جای فریاد زدن میکروفون یا استفاده از احساساتی که می تواند موقعیت شما را از بین ببرد، بسیار آسان تر است.

۲۱-Eronoctosis: Put Yourself Together

بهترین بازی های ترسناک

اگر به دنبال ترس‌های ساده و کوچک هستید، Eronoctosis: Put Yourself Together یکی از مواردی است که باید در رادار قرار دهید. این بازی ترسناک کوآپ شبح وار کوچک از Dream Toaster شما و یکی از دوستانتان را برای فرار از سیاه چال پیکسلی کابوس وار در حالی که جسد خود را بازسازی می کنید، با هم همکاری می کند.

یکی از بازیکنان دوربینی دارد که می‌تواند به شیاطین سبک Fatal Frame آسیب برساند، و دیگری از یک مشعل برای بیهوش کردن موقت موجودات استفاده می‌کند و آنها را برای فینیشر فلاش دوربین ثابت نگه می‌دارد .

۲۰-The Anacrusis

بهترین بازی های ترسناک

بهترین بازی های ترسناک

اگر بخواهید گیم پلی Left 4 Dead را با سبک علمی تخیلی Deathloop در یک مخلوط کن قرار دهید، اسموتی بعدی که از این استعاره شکنجه زده بیرون می آید، The Anacrusis خواهد بود. این کشتی که توسط Stray Bombay توسعه داده شده است، بر روی یک ستاره مریض قرار دارد که در لبه‌های فضای شناخته‌شده به گل نشسته است، شما و خدمه‌تان باید از هجوم بیگانگان جان سالم به در ببرید که بقیه خدمه کشتی و مسافران را به هیولاهای درنده تبدیل کرده است.

عنوان Anacrusis برای حداکثر چهار بازیکن باز است و وعده به‌روزرسانی‌های فصلی را می‌دهد و قسمت اول داستان بازماندگان Nessa، Guion، Liu و Lance را روایت می‌کند. با امتیازات قدرتمند برای زنده نگه داشتن شما، سلاح های علمی-تخیلی عجیب و غریب، مدیر هوش مصنوعی که تضمین می کند هیچ مسابقه ای دو بار یکسان نیست و اضافه شدن مودینگ های اجتماعی، Anacrusis به عنوان یک بازی ترسناک چندنفره شروع قدرتمندی دارد.

۱۹-Prop Night

بهترین بازی های ترسناک

بازی Prop Night که نسبتاً جدید در صحنه است، ترکیبی از Dead By Daylight و Gary’s Mod Prop Hunt در ترکیبی سورئال و مبتنی بر فیزیک از هرج و مرج است که زمان بسیار خوبی با دوستان است. مسابقات به چهار در مقابل یک تقسیم می‌شوند، با یک قاتل بازماندگانی را شکار می‌کند که برای فرار باید ژنراتورها را تعمیر کنند و برای عملکرد امتیازی به آنها تعلق می‌گیرد.

نکته‌ای که باعث می‌شود چیزی فراتر از یک کلون Dead By Daylight باشد، این است که بازماندگان می‌توانند خود را به وسایلی در محیط تبدیل کنند تا از قاتل پنهان شوند. هر مسابقه به یک بازی پر تنش و هیستریک از مخفی کاری تبدیل می شود، با اتاق هایی که ابتدا خالی به نظر می رسند، ناگهان در اشیاء فیزیک وحشت زده فوران می کنند، زیرا کسی فکر می کند آنها را گرفته اند. اگرچه این یک کالسکه کوچک است و پیشرفت آنلاین دارای مشکلاتی است، هنوز روزهای اولیه برای Prop Night است و اگر آنها این موارد را انجام دهند، هنوز فضای زیادی برای پیشرفت و رشد باقی می‌ماند، به‌علاوه مسابقات خصوصی با دوستان بسیار عالی است.

۱۸-Alien Swarm: Reactive Drop

بهترین بازی های ترسناک

بهترین بازی های ترسناک

در ادامه بازی محبوب Alien Swarm، Reactive Drop شبیه به نسخه های قبلی خود است که شما به عنوان یک تیم کرک از سربازان در حال دفع تهدید بیگانه بازی می کنید. این در طول یک کمپین طولانی اتفاق می افتد که می تواند هم در حالت تک نفره یا هم به صورت آنلاین بازی شود. انبوه بیگانگان به اندازه کافی عظیم و بزرگ هستند، به علاوه سلاح های زیادی در اختیار شماست تا انواع قتل عام های رنگارنگ را بتراشید.
بازی تا ۸ بازیکن را پشتیبانی می‌کند، بنابراین می‌توانید یک گروه بزرگ را وارد کنید تا آن انبوهی از بیگانگان وحشتناک را از هم بپاشید. به‌علاوه، اگر از انفجار باگ‌ها خسته شدید، حالت‌های PVP و چالش برای تازه نگه داشتن چیزها وجود دارد. Alien Swarm: Reactive Drop با بسیاری از گزینه های عالی برای کشتار شبح وار با دوستان خود به صورت رایگان، ارزش داشتن در کتابخانه Steam خود را دارد.

۱۷-Golden Light

بهترین بازی های ترسناک

بخشی از ترس، بخشی توهم، و تمام احشایی، نور طلایی ، سفری به انتزاعی و وحشت است. این الماس دسترسی اولیه که توسط یک مرد، آقای پینک ساخته شده است، قطعا یکی از مواردی است که باید تجربه کنید. Golden Light که یک کابوس سورئالیستی است، شما را به کاوش در ابعاد شگفت‌انگیز می‌اندازد، در حالی که از انبوهی از هیولاهای بی‌نظیر و وسایل تسخیر شده توسط شیطان جلوگیری می‌کنید.

بازی Golden Lights با یک حالت فیزیکی، همکاری و در مقابل، منظره جهنمی ایجاد شده رویه‌ای، کمدی تاریک است و به‌طور شگفت‌انگیزی چالش‌برانگیز خواهد بو.د و سطوح الهام‌گرفته از Silent Hill و هیولاهای سرگردان تضمین می‌شود که اگر حداقل شما را عصبی نکنند، وحشت‌زده می‌کنند. اسلحه ها و اشیاء را می توان بلعید، و با تولید رویه ای که تضمین می کند هیچ موقعیت ترسناکی دو بار یکسان نخواهد بود. مدت زیادی از انشتار نگذشته اما به روز رسانی ها منظم هستند و برای یک کار یک نفره واقعاً چشمگیر است. اگر تجربه ترسناک ساده با دوستانتان چیزی است که به دنبال آن هستید، Golden Light را امتحان کنید.

۱۶-In Silence

بهترین بازی های ترسناک

بهترین بازی های ترسناک

عنوان In Silence که مدت‌ها برای حضور در این فهرست به تعویق افتاده بود، برای مدتی در برزخ دسترسی اولیه قرار داشت، اما پس از راه‌اندازی کامل در پایان سال ۲۰۲۱، خوشحالیم که از آن زمان به‌روزرسانی‌های قابل توجهی ارائه شده است. برای کسانی که آشنایی ندارند، In Silence یک بازی به سبک شش در مقابل یک شکار است که در آن یک گروه به عنوان بازماندگان بازی می کنند که باید از بازیکن انفرادی که به عنوان هیولای ساکن دور نقشه می دود فرار کنند یا شکست دهند.

جایی که In Silence کارها را متفاوت انجام می دهد این است که خزش گشت زنی، معروف به Rake، دید بسیار ضعیفی دارد و برای شکار طعمه خود باید به صدا تکیه کند. بنابراین آنچه در هر دور دنبال می‌شود، یک بازی موش و گربه پرتنش است، زیرا بازماندگان باید در اطراف نقشه بچرخند، قطعاتی را جمع‌آوری کنند تا ماشین خود را تعمیر کنند و بدون ایجاد سر و صدا یک اسلحه‌خانه را ترک کنند یا باز کنند. همچنین به همین دلیل دارای چت صوتی مجاورتی است و ارتباط با متحدان شما را بسیار ضعیف تر می کند زیرا Rake می تواند در نزدیکی شما باشد و هر چه سر و صدای بیشتری ایجاد کنید، راحت تر شما را خارج می کند. با چندین حالت و نقشه جدید که اخیراً اضافه شده است، اکنون زمان مناسبی برای بررسی In Silence است.

۱۵-Phasmophobia

بهترین بازی های ترسناک

اگر تا به حال به برنامه‌های شکارچی ارواح در تلویزیون نگاه کرده‌اید و فکر کرده‌اید که می‌توانید کار بهتری انجام دهید، Phasmophobia by Kinetic Games باید در صدر فهرست شما باشد. این بازی چهار نفره اول شخص، مهارت‌های شکار ارواح را در مقابل طیفی از ارواح ترسناک و شیاطین خطرناک در چندین مکان خالی از سکنه قرار می‌دهد. اگرچه این یک بازی دسترسی اولیه است، اما همچنان به طور مداوم با ویژگی ها و مکانیک های جدید به روز می شود.

به عنوان مثال، زمانی که بازی برای اولین بار راه اندازی شد، بازیکنان می توانستند از ارواح در کمدها یا اتاق ها پنهان شوند، اما به روز رسانی چند ماه بعد باعث شد که ارواح بتوانند درها را باز کنند و جایی امن برای پنهان شدن نداشته باشند. Phasmophobia با بازخورد مداوم انجمن آنها در به روز رسانی های آنها، یک بازی ترسناک همکاری عالی است که فضای زیادی برای رشد دارد.

۱۴-Unfortunate Spacemen

بهترین بازی های ترسناک

بهترین بازی های ترسناک

اگر به دنبال چیزی هستید که پارانویای The Thing-Esque جان کارپنتر را به میز بیاورد، Spacemen باید در رادار شما باشد. این بازی ترسناک علمی-تخیلی که فقط توسط یک مرد (Geoff “Zagg” Keene) ساخته شده است، گروهی از فضانوردان را در برابر یک موجود بیگانه در حال تغییر شکل قرار می دهد.

فضانوردان باید از یک پاسگاه قدیمی دفاع کرده و آنرا تعمیر کنند، در حالی که نقش Shapeshifters این است که همه افراد اطراف خود را بدون شناسایی به قتل برسانند. متأسفانه، هیچ قفل هوایی برای منفجر کردن آنها در صورت دستگیری وجود ندارد، اما فضانوردان می توانند از انواع سلاح ها از تپانچه گرفته تا شعله افکن و حتی Railguns برای دفاع از خود استفاده کنند. این یک تمرین سرگرم‌کننده برای یافتن اینکه به چه کسی در دوستانتان می‌توانید اعتماد کنید، است، بنابراین اگر از Among Us لذت بردید اما می‌خواهید مکانیک‌های سرگرم‌کننده‌تر بازی کنید، Spacemen را امتحان کنید.

۱۳-Hide & Shriek

بهترین بازی های ترسناک

حتی اگر آنها فوق العاده ارزان هستند، گاهی اوقات هیچ چیز بهتر از یک ترس کلاسیک در یک بازی ویدیویی نیست. اکثر بازی‌ها از آن‌ها به عنوان راهی برای بالا نگه داشتن تنش استفاده می‌کنند، اما Hide & Shriek تصمیم گرفت، چه می‌شود اگر کنترل این موارد را به بازیکن بدهیم.

این بازی چند نفره رایگان که توسط Funcom توسعه داده شده است، دارای دو بازیکن است که برای انجام یک سری کارها با یک تایمر با یکدیگر رقابت می کنند و هدف اضافی آن ترساندن سه بار یکدیگر برای پیروزی است. چیزی که جالب است این است که شما هرگز یکدیگر را نمی بینید و با گذاشتن تله ها ترس هایی به دست می آید که باعث ایجاد ترس های پرش برای صفحه بازیکن دیگر می شود. بنابراین، این یک راه عالی برای یافتن این است که دوستان شما چقدر می توانند به طرز خلاقانه ای خزنده یا ترسناک باشند.

۱۲-Dead by Daylight

بهترین بازی های ترسناک

بهترین بازی های ترسناک

عنوان Dead by Daylight یکی از آن بازی‌هایی است میتوان از آن یک فیلم سینمایی ساخت این جشنواره ترسناک توسط Behavior Interactive Inc چهار بازمانده را در مقابل یک نفر قرار می‌دهد. قاتل که قرار است آنها را قبل از فرار همه شکار کند.

۱۱-GTFO

بهترین بازی های ترسناک

یک بازی ترسناک خوب، بازی ای است که می تواند ترس را به موقع ایجاد کند. یک بازی ترسناک عالی، بازی‌ای است که شما را در آن نقطه ثابت پارانویا نگه می‌دارد، جایی که نمی‌دانید چه زمانی می‌آید، و GTFO مطمئناً آن را در کل بیل مدیریت می‌کند.

این بازی هاردکور اول شخص همکاری اولیه توسط ۱۰ Chambers شما و سه نفر از دوستانتان را در مقابل انبوهی از جهش‌یافته‌ها در یک سری آزمایشگاه‌های زیرزمینی سیاه قرار می‌دهد. هدف این است که وارد شوید، داده های ارزشمند را بازیابی کنید و بدون تسلیم شدن در برابر هیولاهای حساس به صدا که در اطراف هر راهروی تاریک و پر از مه کمین کرده اند، بروید. هر مرحله در GTFO یک موقعیت پر از تعلیق و پر استرس است که توانایی های کار تیمی شما را تا حد ممکن افزایش می دهد.

۱۰-The Blackout Club

بهترین بازی های ترسناک

بهترین بازی های ترسناک

اگر تا به حال خود را یک کارآگاه آماتور تصور کرده اید، سه نفر از دوستان خود را بگیرید و به The Blackout Club مراجعه کنید. این بازی ترسناک بقای co-op شما را به کشف راز هیولایی در زیر یک شهر کوچک از طریق یک سری ماموریت رویه ای وادار می کند.

از شهرنشینان تسخیر شده در خواب پرهیز کنید، از توانایی ها و تله های منحصر به فرد استفاده کنید و از The Shape فرار کنید، نیروی شومی که دائماً شما را شکار می کند و فقط با بستن چشمان شما قابل مشاهده است. این یک تجربه با طراوت و متمرکز بر روایت است که قابلیت پخش مجدد زیادی را برای شما و تیم حل معمای شما فراهم می کند.

۹-Distrust

بهترین بازی های ترسناک

عنوان Distrust که توسط Cheerdealers ساخته شده است، یک بازی ترسناک بقا است که در یک پایگاه تحقیقاتی منزوی قطب شمال ساخته شده است. از منظر ایزومتریک، این یک رویکرد جالب برای ترس است که به شدت به انزوای تاریک شب‌های طولانی در قطب شمال متکی است تا واقعاً فضا را تنظیم کند و تنش را بالا نگه دارد.

هدف شما همکاری با دوستانتان برای فرار است، اما در طول مسیر، ناهنجاری‌های عجیب، شکل‌های زندگی بیگانه، و از دست دادن فزاینده تسلط شما بر واقعیت، پیشرفت شما را مختل می‌کند. با پایان های متعدد و هر اجرا که به صورت رویه ای ایجاد می شود، بی اعتمادی تمرینی برای کار تیمی و مهارت های اولیه بقا است که اگر ترجیح می دهید یک بازی ترسناک با سرعت کندتر بازی کنید، عالی است.

۸-Killing Floor 2

بهترین بازی های ترسناک

بهترین بازی های ترسناک

اگر کاتارسیس کشنده زامبی همان چیزی است که به دنبال آن هستید، این زامبی شش نفره در حال کشتار فریم در ثانیه از Tripwire Interactive همان چیزی است که به آن نیاز دارید. بازی شما را با موجی پس از موجی از جهش یافته ها، زامبی ها و دیگر هیولاهای عظیم الوار چوبی تنها با یک هدف روبرو می کند، زنده بمانید.

با کلاس‌های منحصربه‌فرد برای انتخاب، امتیازات و سلاح‌های فراوانی که در اختیار دارید، شما و دوستانتان باید بتوانید هر گونه جهش‌هایی را که برایتان پیش می‌آید از میا بردارید.

۷-Dread Hunger

بهترین بازی های ترسناک

چیزی در مورد دایره قطب شمال وجود دارد که باعث می‌شود منظره پوشیده از برف آن بیگانه و به‌طور باورنکردنی منزوی به نظر برسد. تیم Dread Hunger با Dread Hunger توانسته است آن احساس وحشتناک گیر افتادن بدون هیچ گونه نجاتی در قاره هفتم را با Dread Hunger به واقعیت تبدیل کند. این بازی ترسناک بقای هشت نفره شما را در یک کشتی که توسط یخ مسدود شده است به گل نشسته است. بازیکنان باید زغال سنگ را برای سوختن در موتور پیدا کنند تا قایق دوباره به حرکت درآید، اما در حزب شما دو خائن هستند که می توانند از قدرت های تاریک برای فراخوانی طوفان های برفی و موجودات عجیب و غریب استفاده کنند تا مانع پیشرفت شما شوند. با تغییر نقش‌ها بعد از هر دور، هرگز نمی‌دانید که در Dread Hunger به چه کسی می‌توانید اعتماد کنید.

۶-Sign Of Silence

بهترین بازی های ترسناک

بهترین بازی های ترسناک

اگر جنگل را در شب مکانی ترسناک می‌بینید، علامت سکوت ارزش بررسی دارد. این بازی چهارنفره بقا در حومه شهر کوچک دانویل اتفاق می‌افتد، شما و دوستانتان باید زنده بمانید و به هر طریقی از شهر فرار کنید.

در راه شما تعدادی از فرقه‌های متخاصم و هیولاهای کابوس‌وار در یک نقشه نسبتاً بزرگ پخش شده‌اند. با گزینه های متعدد برای فرار و رازهایی برای کشف آنچه در این شهر منزوی رخ داده است، Sign of Silence یک ماجراجویی وحشتناک است که می توانید با خود یا با دوستان خود انجام دهید.

۵-Forewarned

بهترین بازی های ترسناک

کلاه ایمنی خود را ببندید و چراغ‌های جلو را روشن کنید، زیرا زمان حمله به مقبره فرا رسیده است، نه اینطور نیست. Forewarned رویکرد باستان‌شناختی‌تری دارد، به Rachel Weisz در The Mummy فکر کنید و Dreambyte Games به شما هشدار داده است. اگرچه این فقط یک مومیایی نیست که شما در حال حذف آن هستید، بلکه یک خدمه کامل است.

مشابه Phasmophobia، Forewarned از همان مکانیک ها و ایده ها استفاده می کند، اما با چند ترفند جالب تر در فرمول آشنای تیم شکار ارواح. شما و دوستانتان هنوز در حال کاوش در مقبره ها و تونل هایی هستید که به صورت رویه ای ایجاد شده اند تا شواهدی از آنچه که با وسایلی که با گذشت زمان باز می شوند، پیدا کنید، اما توپ انحنای به شکل تله هایی است که می تواند شما را بکشد، گنج برای غارت، و یک «حالت مومیایی» سرگرم‌کننده برای بازیکنانی که توسط هر جنازه باندپیچی که در آن قرار می‌گیرید به قتل می‌رسند.

۴-Pacify

بهترین بازی های ترسناک

بهترین بازی های ترسناک

عنوان Pacify ابتدا در سال ۲۰۱۹ منتشر شد، اخیراً به روزرسانی های خوبی دریافت کرده است که آن را از یکی دیگر از آن بازی های چند نفره ترسناک که در یک خانه خالی از سکنه ساخته شده است، به یک بازی کار تیمی پرتنش و کابوس آور تبدیل کرده است. لذت مطلق برای بازی با یک گروه.

هدف Pacify در داخل یک سالن تشییع جنازه خالی از سکنه قرار دارد و هدف Pacify این است که یک هیولا را با سوزاندن عروسک ها در کوره به منظور فرار زنده تحت کنترل درآورد. به‌اندازه کافی ساده به نظر می‌رسد، اما با سه هیولا مجزا برای رویارویی در سه ماموریت مختلف که هر چقدر بیشتر زنده باشید، سختی‌شان افزایش می‌یابد، می‌تواند زمان بسیار پرتنش و ترسناکی باشد. مدل‌های هیولا فوق‌العاده ترسناک هستند و همیشه شما را وادار می‌کنند بدون توجه به اینکه چند بار آن‌ها را دیده‌اید بپرید.

۳-Bigfoot

بهترین بازی های ترسناک

بهترین بازی های ترسناک

با وجود شروع دشوار خود در سال ۲۰۱۷، Bigfoot توسط CyberLight Game Studio اخیراً با ظاهری تازه به صحنه وحشت Indie Horror بازگشته است. این بازی ترسناک چهارنفره Co-op با دسترسی زودهنگام که در آن شما Bigfoot را تعقیب می‌کنید، پر تنش بوده و پر از مکانیک‌های شکار Cryptid عالی می باشد و یک چالش بسیار محکم برای گروهی از دوستان ارائه می‌دهد.

گیم پلی با وحشت آموزش داده می شود، زیرا شما وظیفه دارید میمون بدنام را از بین ببرید. این نقشه در یک منطقه جنگلی انبوه و کاملاً عظیم قرار گرفته است که باعث می‌شود در هنگام نصب تله‌ها و دوربین‌ها برای گرفتن این جانور اسرارآمیز، هر سایه‌ای را زیر سوال ببرید و در هر شاخه‌ای بپرید. پسر بزرگ به طور فعال شما را شکار می کند، بازیکنان تنها را در چند ثانیه از پای در می آورد و زمانی که شما را پایین نمی آورد، در دوردست اسکلت می زند و با غرش شما را مسخره می کند.

۲-Devour

بهترین بازی های ترسناک

عنوان Devour یکی از آن بازی‌هایی است که به نوعی از ناکجاآباد ظاهر شد و یک شبه توجه همه را به خود جلب کرد. چیزی جز تمجید از جامعه بازی‌های ترسناک چندنفره مستقل دریافت نکردیم، به نظر می‌رسد که این بازی ترسناک چهارنفره co-op توسط Straight Back Games، «یکی برای تماشا» جدید باشد.

این بازی منحصر به فرد بقا شامل شما و دوستانتان می‌شود که گروهی از فرقه‌های تسخیر شده را که می‌خواهند شما را قربانی ارباب شیطانی خود Azazel کنند، نابود کنید. نقشه‌ها به‌طور مناسبی تاریک هستند، گیم‌پلی بازی برای کسانی که مهارت‌های کار گروهی خوبی دارند، چالش‌برانگیز است و در عین حال منصفانه است و هیچ دو دوری شبیه هم نیستند زیرا آیتم‌ها، اشیاء آیینی و درهای قفل شده تصادفی هستند. با دشواری افزایش هرچه بیشتر زنده ماندن، مسابقه ای دائمی در برابر ساعت برای بیرون آمدن می توانند شما را با خود به جهنم بکشانند.

۱-Lunch Lady

بهترین بازی های ترسناک

بهترین بازی های ترسناک

ورود مخفیانه به یک دبیرستان متروکه با دوستانتان برای دزدیدن پاسخ یک آزمون آتی کار آسانی به نظر می رسد، درست است؟ خوب، Lunch Lady مخالف است
در یک دبیرستان کاملا آمریکایی کارتونی، سالن‌های خالی و کلاس‌های درس ساکت Lunch Lady ممکن است ترسناک باشد، اما شمع‌ای برای ترسی که غذای ساکنان است نگه نمی‌دارند، او واقعاً وحشتناک است. این بانوی چوب‌بر دائماً شما را شکار می‌کند، راهرو به راهرو را جستجو می‌کند، مانند یک هیولای غیرانسانی جیغ می‌کشد. شما باید ۱۰ پاسخ آزمایشی برای فرار پیدا کنید و راهی جز دویدن ندارید تا از خود در برابر او دفاع کنید، بنابراین مراحل پرتنش و نسبتاً سریع هستند. با شخصیت‌های جدید و به‌روزرسانی‌هایی که مرتباً اضافه می‌شوند، Lunch Lady یک تجربه خواب است که نمی‌خواهید از دست بدهید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. امین گفت:

    میشه از راه دور هم بازی کرد؟