۰

۳۰ تا از بهترین بازی های زامبی تا سال ۲۰۲۳

بهترین بازی های زامبی تا سال ۲۰۲۳

بهترین بازی های زامبی تا سال 2023

آن‌ها را هر چه می‌خواهید صدا کنید، Infected، Walkers، The Undead، زامبی‌ها هیولایی نمادینی هستند که راه خود را به قلب ما باز کرده‌اند و در طول سال‌ها چقدر به بازی‌های ویدیویی، فیلم‌ها و به طور کلی فرهنگ پاپ بازگشته‌اند. .
مجموعه‌ای از بازی‌های عالی از استودیوها وجود دارد که AAA، مستقل، و هر چیز دیگری هستند، که هر کدام برداشت خود را از جزر و مد فاسد کلاسیک تولید می‌کنند. برخی از برداشت‌ها بهتر از سایرین هستند، حتی تعداد انگشت شماری ژانر “بقای زامبی” را به طور کامل بازتعریف می‌کنند و اگرچه کمی اشباع بیش از حد از تعداد زیادی از این بازی‌ها در طول سال‌ها به وجود آمده است، هنوز تعداد کمی از این بازی‌ها وجود دارد. که ارزش بررسی را دارد در این مقاله بهترین بازی های زامبی تا سال ۲۰۲۳ را معرفی می کنیم.

۳۰-Mutant Meltdown

بهترین بازی های زامبی تا سال 2023

بهترین بازی های زامبی تا سال ۲۰۲۳

اگر انبوهی از زامبی‌ها را با سرعت کم‌تری دوست دارید، Mutant Meltdown توسط GoldenGod Games ممکن است کوچه شما را به هم بزند. این بازی RPG بقا در یک سرزمین بایر پسا آخرالزمانی قرار دارد و ماموریت شما مدیریت گروهی از بازماندگان در این دنیای ویران شده است.

جهش یافته ها و ارواح در هر شکل و اندازه به همراه راهزنان و سایر تهدیدات تابیده شده در سطح زمین درگیر هستند. گیم پلی مبتنی بر نوبت است و حرکت به یک سیستم شبکه ۴X محدود می شود، بنابراین برای طرفداران Civ این دکمه را فشار می دهد. کاشی‌ها تهدیدات مختلفی مانند محفظه‌های تشعشع و موانع در خود دارند، بنابراین به مقدار کافی برنامه‌ریزی تاکتیکی مورد نیاز است، اما بازماندگان شما مهارت‌های قابل باز کردنی برای قوی‌تر کردن آن‌ها و انواع وسایلی برای در دست گرفتن برای ایمن نگه داشتن آن‌ها دارند.

۲۹-Undead Horde 2: Necropolis

بهترین بازی های زامبی تا سال 2023

یکی دیگر از بازی های مستل با تم Necromancer که مطمئناً جنبه شوم شما را نشان می‌دهد، Undead Horde 2: Necropolis یک RPG اکشن زیبا است که توسط ۱۰tons Ltd ارزش دارد از دخمه‌ی شما بلند شوید. در نقش یک لرد قدرتمند نکرومانتیک، وظیفه شما این است که پادشاهی را ویران کنید، ارتش های مرده قدرتمندی را تشکیل دهید و طیف وسیعی از ماموریت ها را تکمیل کنید تا خود و گروه های نکروتیک خود را قوی تر کنید.

ارتشی از ارواح مرده در اختیار شماست و در هر زمان می توانید به بیش از ۱۰۰ نفر از آنها فرمان دهید تا در سراسر شهرها و روستاهای سر راه شما ازدحام کنند. تعدادی مینیون منحصر به فرد برای احضار وجود دارد و فرستادن آنها بر روی یک پایگاه هدف در یک توپ بزرگ از خشم زامبی ها می تواند بسیار رضایت بخش باشد. همانطور که در طول بازی پیشرفت می کنید، می توانید سطح Necropolis خود را در خانه ارتقا دهید و خود و ارتش خود را تقویت کنید و آیتم های قدرتمندی برای یافتن و زمین هایی برای سوزاندن وجود دارد. بسیاری از کارها برای یک خط کش نکرومانسر جدید برای انجام دادن.

۲۸-Biters & Bullets

بهترین بازی های زامبی تا سال 2023

بهترین بازی های زامبی تا سال ۲۰۲۳

بازی‌های دفاع از موج زامبی در روی سکه هستند، اما گاهی اوقات شما یک جواهر ساده در داخل انبوه پیدا خواهید کرد. Biters & Bullets by Night Owls سرکش کوچک و شیک یک تیرانداز زامبی فوق‌العاده معمولی است که به طور شگفت‌آوری عمق بسیار سرگرم‌کننده‌ای دارد.

برخی از مکانیزم‌های سبک Vampire Survivor-Esque وجود دارد که از انرژی‌های ریخته‌شده از ارواح برای تسطیح خود و سلاح‌هایتان استفاده می‌کند. انبوهی از زامبی ها در هر شکل و اندازه در امواج کاملاً عظیم به سمت شما می آیند، و بسیاری از قدرت های عجیب و غریب و خلاقانه برای فرستادن آن اجساد پوسیده به جایی که تعلق دارند وجود دارد. چند باس فایت منحصربفرد را انجام دهید و یک بازی زامبی مستقل کوچک و محکم خواهید داشت که شروع خوبی دارد. پیش درآمد در حال حاضر در دسترس است و دانلود آن رایگان است. بنابراین، اگر به دنبال یک بازی ساده و کوچک با انبوهی از ارواح و تعداد زیادی قدرت‌آپ‌های عجیب و غریب و قدرتمند هستید، Biters & Bullets یک زمان سرگرم‌کننده است.

۲۷-Necro Smith

بهترین بازی های زامبی تا سال 2023

عنوان Necro Smith یک بازی استراتژیک ساده و جذاب است که انبوهی از هیولاها را برای کشتن فراهم می کند.هدف شما، پاکسازی سرزمین از «برگزیدگان» است، نهادهای قدرتمندی که بر سرزمینی که پر از هیولا است، حکومت می کنند. در اختیار شما توانایی‌های نکرومانتیک شماست که به شما امکان می‌دهد مینیون‌های مرده را جمع‌آوری کنید و هیولاهای زامبی‌شده بزرگ را با نقاط قوت، ضعف و قدرت‌های منحصربه‌فرد به هم بزنید. سپس این واحدها از برج شما فرستاده می‌شوند تا به شما کمک کنند تا نفوذ خود را گسترش دهید، اعضای قوی‌تر بدن را جمع‌آوری کنید و به شما امکان می‌دهند پایگاه خود را ارتقا دهید تا به حاکم نکرومانتیک زمین تبدیل شوید.

۲۶-SurrounDead

بهترین بازی های زامبی تا سال 2023

بهترین بازی های زامبی تا سال ۲۰۲۳

یک بازی ساده و ساده برای بقای زامبی جهان باز که جذابیت زیادی دارد. داستان SurroundDead پنج سال پس از ویران شدن جهان توسط یک ویروس خالق مرده که جمعیت سیاره را از بین برد، اتفاق می افتد. با توجه به اینکه بقایای بشریت به سختی به زندگی در کمپ‌های بازمانده‌ای می‌چسبند، هدف شما این است که تا زمانی که می‌توانید در این منظره آلوده زنده بمانید.
اگرچه SurroundDead در دسترسی اولیه است، اما شروع بسیار خوبی دارد. گیم پلی بازی یادآور Day Z است، نقشه نسبتاً گسترده است و مناظر شهری متروک و مزارع پیشگویانه زامبی های سرگردان در این بیابان متروک فرصت های فراوانی را برای جابجایی فراهم می کند. به‌طور معمول به‌روزرسانی می‌شود، و اگرچه تنها تک‌نفره است، اما سرزمین‌های بایر به اندازه‌ای پر جنب و جوش هستند که برای مدت طولانی احساس تنهایی نمی‌کنید.

۲۵-Barricadez

بهترین بازی های زامبی تا سال 2023

عنوان Barricadez توسط Fly Penguin inc را می توان به بهترین شکل به عنوان Terraria با Tower Defense توصیف کرد. این بازی دوبعدی جهان باز بسیار شما را به عنوان یک ربات کوچک می‌سازد که از پایگاه خود در برابر انبوهی از ارواح که هنگام غروب خورشید آن را محاصره می‌کنند، دفاع می‌کند.

اما همه چیز از دست نرفته است، زیرا در زیر دوست رباتیک ما، منابع کل سیاره وجود دارد که می‌توان آن‌ها را استخراج کرد و از طریق زنجیره‌های تامین پیچیده به دفاع‌ها و سنگرهای مستحکم تبدیل کرد. برجک‌ها، تله‌ها و انواع موانع را می‌توان برپا کرد و با ایجاد تصادفی زمین، هیچ ماجراجویی در اعماق تاریک زیر یکسان نیست. این یک بازی مستقل چالش‌برانگیز و به‌طور شگفت‌انگیز متراکم است که اگر به برخی از بازی‌های بقای زامبی‌های مکانیکی سنگین علاقه دارید، قطعا ارزش وقت گذاشتن را دارد.

۲۴-House Of The Dead: Remake

بهترین بازی های زامبی تا سال 2023

بهترین بازی های زامبی تا سال ۲۰۲۳

همه اولین بازی اسلحه نورانی خود را به یاد دارند. برای بسیاری، این House of The Dead بود، یک کابینه کلاسیک فرقه ای که جایگاه محبوبی را در یک بازی آرکید به خود اختصاص داد و هرکسی را که از کنارش عبور می کرد با موسیقی متن خاص خود و فریادهای مداوم «RELOAD!» را به باد انتقاد گرفت. اکنون می‌توانید با بازی House Of The Dead: Remake آن نوستالژی را دوباره به تصویر بکشید.

این بازی که در پایان ماه آوریل توسط استودیو MegaPixel منتشر شد، یک بازسازی پیشرفته از بازی اصلی است که رنگ تازه ای به آن داده شده است. بنابراین می‌توانید باس های آشنا را با جزئیات جدید و وحشتناک از هم جدا کنید. حالت چند نفره آفلاین برروی کنسول‌ها، از جمله سوییچ و همچنین یک پورت رایانه شخصی موجود است، اگرچه دومی دارای برخی مشکلات پایداری شناخته شده است. همچنین تعدادی سلاح جدید مانند کمان پولادی، تفنگ تهاجمی و نارنجک انداز برای استفاده وجود دارد. به علاوه، برنامه‌هایی برای انتشار نسخه بازسازی‌شده House Of The Dead 2 توسط همین تیم در دست ساخت است.

۲۳-Chromosome Evil

بهترین بازی های زامبی تا سال 2023

قسمت بازی استراتژی ایزومتریک، قسمت مدیر تیم با لایه بندی ضخیم از هیولاهای الهام گرفته از Lovecraft، Chromosome Evil توسط ۱۶ Bit Nights یک بازی مستقل کوچک و جالب است. شما گروهی از سربازان را کنترل می‌کنید که همه آن‌ها را می‌توان با استفاده از تجهیزات، تسلیحات و ملحقات آن‌ها به لباس‌های شما سفارشی کرد. هر عضوی که می آورید نقش متفاوتی را ایفا می کند و از دست دادن یک مرد این پتانسیل را دارد که کل تیم را از بین ببرد، بنابراین آنها را ایمن نگه دارید.

برای مثال، سربازانی که در چیدن مردگان عالی هستند، مهندسان می‌توانند برجک‌ها و موانع بسازند، در حالی که پزشکان همه را در کنار هم نگه می‌دارند. با مکان های مختلف برای کاوش که اغلب در تاریکی و خزیدن با خزش ها پوشیده شده اند، هر ماموریت می تواند آخرین ماموریت تیم شما باشد. بعلاوه، همانطور که داستان در حال پخش شدن است، تیم شما باید در طول مسیر به جستجوی مواد بپردازد، زیرا راز این هیولاها از کجا می آیند و چه اتفاقی برای برادر گم شده شما افتاده است.

۲۲-Survive The Hill

بهترین بازی های زامبی تا سال 2023

بهترین بازی های زامبی تا سال ۲۰۲۳

این یک برداشت منحصر به فرد و از نظر بصری چشمگیر در بازاری است که در حال حاضر کمی با این نوع بازی اشباع شده است. اما دیدن چیزی که فقط یک Dead By Daylight Clone دیگر نیست که وارد ترکیب شده است، بسیار خوب است. شایان ذکر است که به دلایلی عجیب نمی توانید آن را به صورت تک نفره در برابر هوش مصنوعی بازی کنید، شما به بازیکن دیگری در آنجا نیاز دارید. با این حال، طرفداران این موضوع را به عنوان یک نکته مهم ذکر کرده‌اند و با به‌روزرسانی‌هایی برای بازی در فصل‌ها، امیدواریم این چیزی باشد که در آینده تغییر کند زیرا Survive The Hill پتانسیل خاصی دارد.

۲۱-Warhammer 40,000: Darktide

بهترین بازی های زامبی تا سال 2023

در حالی که این یک بازی کاملاً متمرکز بر زامبی نیست، تعداد زیادی از Nurgle در حال پوسیدگی برای شمارش آن وجود دارد. یکی دیگر از جذابیت‌های کامل FatShark، Darktide چیزهایی را که در بازی‌های Vermintide پالایش کرده بود، برداشت، پوششی از رنگ‌های آینده‌نگر و تاریک ۴۰K به آن‌ها داد و آن را به بیرون فرستاد.
این شوتر چندنفره به شما و گروهی از سه زندانی دیگر که در Astra Militarum (ارتش زمین‌ها) به سربازی تبدیل شده‌اند، وظیفه پاکسازی فرقه‌های پرستش آشوب را قرار می‌دهد که شامل انبوهی از زامبی‌های Nurgle، غول‌های زرهی بزرگ، جهش‌یافته‌ها و وحشت‌های بیشتر ناشی از تار می‌شود. . کلاس های مختلفی برای انتخاب وجود دارد، از جمله گزینه ای برای بازی به عنوان یک Ogryn عظیم، و تمام سلاح ها دقیقاً از کتابچه راهنمای ۴۰K تهیه شده است، بنابراین افراد ناب علاقه مند به توجه به جزئیات دنده خواهند بود. طرحی بی‌خبر وجود دارد، اما گیم‌پلی آن چیزی است که واقعاً آن را می‌فروشد، زیرا یک شوتر قوی Warhammer است که مدت‌ها از کار گذشته است.

۲۰-Heaven Dust 2

بهترین بازی های زامبی تا سال 2023

بهترین بازی های زامبی تا سال ۲۰۲۳

یکی از استودیوهای گرول این سوال را مطرح کرد که اگر رزیدنت اویل را به یک کارتون جذاب تبدیل کنیم چه می‌شود؟ بنابراین، در یک نامه عاشقانه واضح به فیلم کلاسیک Survival Horror، Heaven Dust 2 شما را در نقش استیو قرار می دهد، ارتشی تک نفره که از یک Cryogenic Pod بیدار می شود و متوجه می شود که در یک مرکز تحقیقاتی مرموز حبس شده است.

این مکان مملو از ارواح و انواع جهش‌یافته‌ها شده است، اما شما مجموعه‌ای از سلاح‌ها را در اختیار دارید که به شما کمک می‌کنند تا راه خود را بیرون بیاورید. از مسلسل گرفته تا نارنجک، انواع اسباب‌بازی‌های سرگرم‌کننده برای فرستادن شکل‌های درهم ریخته به قبری که به آن تعلق دارند، وجود دارد. Heaven Dust 2 که دنباله‌ای مستقل برای نسخه اصلی است، شما را سرپا نگه می‌دارد و دائماً از انبوهی از Ghouls که راه شما را پرت می‌کند، پشتیبان می‌گیرید.

۱۹-Arizona Sunshine

بهترین بازی های زامبی تا سال 2023

علیرغم اینکه دنباله معنوی آن پس از پاییز آثار زیادی را به خود جلب کرد، Arizona Sunshine هنوز هم یک بازی VR Zombie جامد و شایسته است. با وجود چند لبه ناهموار اینجا و آنجا، می تواند یک ماجراجویی بسیار غوطه ور و چالش برانگیز باشد. این امر به ویژه در تنظیمات سختی بالاتر صدق می کند زیرا سعی می کنید از هواپیماهای آلوده بیابانی آلوده و شهرهای فراموش شده آریزونا فرار کنید.

آریزونا سانشاین با داشتن حالت Co-op برای حداکثر سه بازیکن، حالت دفاع موجی دسته‌جمعی جامد و ماسک‌های کلکسیونی برای استفاده از شخصیت‌های خود، امکانات زیادی برای آن دارد. به علاوه هزاران اسلحه و تجهیزات وجود دارد که می توانید در هنگام کاوش در ویرانه های دنیای قدیم با دوستان خود، ارواح را از هم جدا کنید یا مانند یک آدم بدکار، آن را از هم جدا کنید.

۱۸-Dying Light 2

بهترین بازی های زامبی تا سال 2023

بهترین بازی های زامبی تا سال ۲۰۲۳

پس از شش سال توسعه، Techland با بخش دیگری از Dying Light بسیار محبوب خود به صفحه‌های ما بازگشت. مشابه نمونه قبلی خود، پارکور فراوانی در شهر پر زامبی هاران وجود دارد. اکنون ۲۰ سال بعد، شما وظیفه دارید که شهر را دوباره روی پای خود نگه دارید و جنگ قدرت بین جناح های متخاصم را که در این زمین بایر پر از خرابه زنده مانده اند، حل کنید.

با آوردن نقشه ای که به طور قابل توجهی بزرگتر از نسخه اصلی است، Dying Light 2 مناطق کاملاً عظیمی برای کاوش دارد. آسمان‌خراش‌های بلندی برای صعود، پازل‌های پارکور برای حل، زامبی‌ها برای بریدن، و ارتفاعات سرگیجه‌آور جدید برای رسیدن به لطف معرفی برخی فناوری‌های جدید پیمایشی مانند گلایدر وجود دارد. مبارزات هنوز کمی سخت است و برخی از مشکلات سرعت در داستان وجود دارد، اما انواع پارکور و زامبی، به خصوص در شب، پیشرفت بزرگی نسبت به نسخه اصلی دارد. اگر از Dying Light لذت می‌بردید و می‌خواهید فضای بیشتری برای دویدن روی ارواح داشته باشید، دنباله آن ارزش دیدن دارد.

۱۷-The Last Stand: Aftermath

بهترین بازی های زامبی تا سال 2023

عنوان The Last Stand: Aftermath که توسط Con Artist Games ساخته شده است یک ارتقاء قابل توجه برای کسانی است که قسمت قبلی Last Stand: Union City را بازی کرده اند. در حالی که بازی قبلی دفاع موجی زامبی بود، این بار به جای دفع انبوهی از انبوه مردگان در یک پناهگاه، در حال کاوش در دنیای ویران شده پسا آخرالزمانی هستید.

این بازی سرکش تک‌نفره عمیق و شگفت‌انگیز به شما وظیفه می‌دهد در یک زمین بازی پر از جسد عظیم و دائماً در حال تغییر، منابع پیدا کنید و به دیگران کمک کنید. گیم پلی بازی سخت اما منصفانه است و شما می توانید با باز کردن مهارت های خاص، ساخت تجهیزات قدرتمند و اطمینان از داشتن بهترین تجهیزات در زمان شروع، شانس خود را به دست آورید. این یک بازی زامبی ایزومتریک با طراحی فوق‌العاده است که تنش‌آمیز و چالش‌برانگیز است.

۱۶-Look Alive

بهترین بازی های زامبی تا سال 2023

بهترین بازی های زامبی تا سال ۲۰۲۳

اگرچه از نظر فنی هنوز منتشر نشده است، اما Look Alive قرار است امسال منتشر شود و ارزش آن را دارد که در زمان انتشار آن را یادداشت کنیم. شبیه به The Last Stand: Aftermath اما با رویکردی زیبا و کارتونی، Look Alive از توسعه دهندگان Wabby’s Land می آید و به نظر می رسد این بازی بقای جهان باز پر از انواع قتل عام مردگان است.

با نقشه‌های عظیم مملو از غارت و وسایل نقلیه برای کشتن ارواح، Look Alive به شما وظیفه می‌دهد تا از آخرالزمان زامبی به هر نحوی که می‌توانید زنده بمانید. این کار با جمع‌آوری مواد و منابع از خانه‌های متروکه، ساختمان‌های سوخته و هر آنچه که باقی مانده مدیریت می‌شود. در تمام این مدت با زامبی ها در یک نقشه جهانی پایدار که دارای یک چرخه روز و شب، اردوگاه های دیگر برای کمک به بازماندگان و رئیس ها برای مبارزه است، مقابله می کنید.

۱۵-Swarm The City: Zombie Evolved

بهترین بازی های زامبی تا سال 2023

بسیاری از بازی‌ها به شما امکان می‌دهند با انبوهی از مردگان بی‌شمار مبارزه کنید، اما تعداد زیادی از بازی‌ها به شما اجازه نمی‌دهند که به عنوان آنها بازی کنید. اینجاست که Swarm The City: Zombie Evolved وارد می‌شود زیرا این بازی استراتژی بی‌درنگ شما را به عنوان پادشاه زامبی قدرتمند بر جهان تسلط می‌دهد و امواج عظیم هیولاهای ناله‌ای را کنترل می‌کند که قوی‌ترین دفاع‌های انسانی را از هم می پاشند. مانند آنها میلیاردها هستند، اما برعکس فکر کنید.
همانطور که در سراسر جهان از شهری به شهر دیگر در یک سیستم ماموریتی در حال حرکت در جهان هستید، ارتقاها و قدرت‌هایی را برای مینیون‌ها و خودتان باز می‌کنید که به شما امکان می‌دهد از انواع توانایی‌های قدرتمند برای شخم زدن هر چیزی که سر راهتان است استفاده کنید. اگرچه بازی هنوز در دسترسی اولیه است، اما ایده های خوبی دارد و با گذشت زمان و کمی جلا دادن، به نظر می رسد یک زامبی RTS بسیار قوی باشد.

۱۴-Undying

بهترین بازی های زامبی تا سال 2023

بهترین بازی های زامبی تا سال ۲۰۲۳

عنوان Undying قابل ذکر است زیرا در حالی که در Early Access قرار دارد، بسیار بیشتر از یک بازی دیگر با زامبی ها در جریان است. تمرکز اصلی Undying بر روی رابطه بین یک مادر و پسر است که احتمالاً جهنمی‌ترین موقعیتی است که هر کسی می‌تواند در آن قرار بگیرد. Undying که توسط Vanimals توسعه داده شده است، شما را در نقش Angling قرار می‌دهد، مادری مجرد که سعی می‌کند پسرش کودی را در طول زندگی زنده نگه دارد. آخرالزمان زامبی. اما یک شکار وجود دارد، او توسط مردگان گاز گرفته شده است و این فقط یک مسئله زمان است که او برگردد.

این سرکش الهام‌بخش بخشی است که بقا در جهان باز با تلاش اسکورت روبرو می‌شود، زیرا بقای پسر شما بستگی به این دارد که چقدر پدر و مادر خوبی هستید. کودی می‌تواند از اعمال شما درس بگیرد، بنابراین شما تشویق می‌شوید که در مقابل او کار درست کنید، آشپزی کنید و بجنگید تا به او یاد بدهید چگونه زنده بماند. آنچه در ادامه می آید یک بازی سخت و احساسی بقا است، که در آن هر چه بیشتر به بخش جوان خود وابسته شوید، پذیرش امر اجتناب ناپذیر سخت تر می شود. این یک بازی دلخراش و چالش برانگیز است که مطمئناً پس از انتشار کامل سر و صدای زیادی به پا خواهد کرد. اگر به بازی های زامبی با داستان خوب علاقه دارید، Undying به شدت توصیه می شود.

۱۳-Propagation VR

بهترین بازی های زامبی تا سال 2023

وقتی نوبت به یافتن بازی‌های زامبی واقعیت مجازی برای بازی می‌شود، هرگز کوتاه نمی‌آیید، زیرا فهرست بی‌پایانی از آن‌ها وجود دارد و از وحشتناک تا فوق‌العاده عالی متغیر است. یکی از عنوان‌های مستقل خاص که اخیراً مورد تحسین قرار گرفته است Propagation VR است. این شوتر امواج ساکن مملو از سوخت کابوس‌ها و جزر و مد بی‌پایان زامبی‌ها، جهش‌یافته‌ها و عنکبوت‌های غول‌پیکر است که در اطراف ایستگاه مترو متروکه‌ای می‌چرخند که به شما دستور داده شده است که از آن محافظت کنید.

این یک چرخ گوشت کاتارتیک است که از بین بردن زمان با آن سرگرم کننده است و بارگیری مجدد اسلحه ها با تغذیه دستی فشار را ثابت نگه می دارد. بعلاوه اگر قصد دارید با دوستان خود به نوبت باشید، یک تابلوی امتیاز برای نشان دادن مهارت های خود به عنوان بازمانده نهایی وجود دارد. بازی به صورت تک نفره نیز رایگان است، اما برای بازی Co-op، باید هزینه کمی بپردازید. این یک انتخاب عجیب است، اما با توجه به f2p بودن آن، آنها باید به نوعی از بازی پشتیبانی کنند.

۱۲-Surv1v3

بهترین بازی های زامبی تا سال 2023

بهترین بازی های زامبی تا سال ۲۰۲۳

عنوان Surv1v3 یکی دیگر از بازی‌های شگفت‌انگیز و شگفت‌انگیز بقا در سبک تیراندازی زامبی‌های واقعیت مجازی، یک جشنواره ترسناک چهار نفره از Candymakers است که برای آزمایش مهارت‌های کاری تیم شما یا صرفاً درگیر کردن با همدستان عالی است.

سه حالت بازی اصلی برای انتخاب وجود دارد. داستان وجود دارد، Trials که یک حالت کلاسیک گروه ترکان و مغولان است که در یک دسته از نقشه‌های مختلف تقسیم می‌شود، و یک حالت بقا که شامل کاوش، تراز کردن، و کاردستی است. با چند زمین بازی کاملاً عظیم برای کاوش و داستانی جالب که شما را تا انتها درگیر نگه می‌دارد، Surv1v3 چیزهای زیادی در بیرون از دروازه دارد.

۱۱-Left 4 Dead 2

بهترین بازی های زامبی تا سال 2023

نسخه قبلی آن نشان داد که بقای co-op در برابر انبوهی بی پایان چقدر می تواند سرگرم کننده باشد و فقط در ادامه بهبود یافت. بازی Left 4 Dead 2 که توسط Valve توسعه و منتشر شده است، یکی از بهترین ها در نظر گرفته می شود، اگر نگوییم یک کلاسیک نمادین، در مورد بازی هایی که شما را در مقابل امواج زامبی های آب دهان و ناله قرار می دهند.

اگر به نوعی توانسته اید این یکی را از دست بدهید، Left 4 Dead 2 شامل شما و سه دوست (یا ربات) می شود که یک سری ماموریت های مبارزاتی را در مناطق آلوده در ایالات متحده انجام می دهید. Left4Dead 2 با داشتن اسلحه خانه بزرگی از قدرت شلیک از جمله سلاح‌های غوغا در اختیار شما و کابوس‌وار کابوس‌وار «Special Infected» برای رویارویی با آن‌ها، بازی Left4Dead 2 است که همه باید حداقل یک بار بازی کنند.

۱۰-Back 4 Blood

بهترین بازی های زامبی تا سال 2023

تا زمانی که بازی Left 4 Dead 3 منتشر شود، طرفداران سری نمادین تیراندازی زامبی‌ها می‌توانند با همکاری چهار نفره فوق‌العاده، Back 4 Blood، توسط استودیو Turtle Rock، اصلاحیه‌ی کشتار ارواح را دریافت کنند. این تیم به دلیل کار بر روی سری Left 4 Dead مشهور است و قطعاً الهامات آنها از آن مشخص است.

طرفداران فرنچایز موفق Valve در اینجا احساس خوبی در خانه خواهند داشت، زیرا این تیرانداز هولناک دارای امواج عظیمی از جهش یافته‌های آلوده و مرگبار برای مبارزه، داستان و بازیکنان سرگرم‌کننده و بی‌نظیر، و همچنین سیستم کارتی اصلاح‌کننده بازی است. این یک تجربه چندنفره قوی است که شما را ساعت ها به بازی نگه می دارد. Back 4 Blood به شدت به نوستالژی L4D ضربه می زند، و بازی متقاطع آن بین رایانه های شخصی و بازیکنان کنسول، پایگاه بازیکنی پررونق را با تعداد زیادی مسابقات تضمین می کند که انبوهی از زامبی ها را از هم جدا می کند.

۹-Dying Light

بهترین بازی های زامبی تا سال 2023

اگر تا به حال یک بازی وجود داشته باشد که مفهوم بقای زامبی ها را بپذیرد و آن را تغییر دهد، آن بازی Dying Light است. نه تنها از طریق مکانیک‌های آزاد Mirrors Edge-Esque طیف جدیدی از عمودی بودن را به گیم‌پلی ارائه کرد، بلکه با دادن تعدادی از پسران ورزشکار خود که به راحتی می‌توانستند شما را تعقیب کنند، شما را از تحرک‌تان منع کرد. .
این بازی نقش‌آفرینی اول شخص که توسط Techland ساخته شده است، شما را به شهر آلوده Harran، شهری تحت قفل دائمی که رازی تاریک درباره طاعون مرموز را پنهان می‌کند، می‌اندازد. Dying Light با دو نقشه عظیم، هزاران ماموریت، تعقیب و گریز شدید در حالت شب از هیولاهای غول پیکر و حالت چندنفره چند نفره، یک بازی جهان باز پر اکشن است که حاوی ساعت ها محتوای مردگان فوق العاده برای جویدن است.

۸-State Of Decay 2

بهترین بازی های زامبی تا سال 2023

علیرغم اینکه چگونه به نظر می رسید که تحت رادار همه پرواز می کند، State of Decay 2 مسلماً یک ضربه خواب است. با وجود شروع دشوار و استقبال اولیه ترکیبی تا ضعیف، Undead Labs از زمان انتشار آن در سال ۲۰۱۸ کار زیادی را روی بازی انجام داده است. پس از به‌روزرسانی اخیر در گرافیک و برخی مکانیک‌های آن، بازی State of Decay که اکنون منتشر شده است بهترین بازی است.
این بازی ویدیویی بقای زامبی‌های جهان باز کمتر به این موضوع می‌پردازد که شما در آخرالزمان داستان ساخته‌شده خاص خود را دنبال می‌کنید، بلکه بیشتر به این موضوع می‌پردازد که چگونه می‌توانید یک اجتماع پر از گلوله‌ها را کنار هم نگه دارید. با یک حلقه گیم پلی شدید اما پرارزش که شامل ایجاد و ارتقاء یک پایگاه، مدیریت خرد نیازها و تجهیزات جوامع شما، نجات سایر بازماندگان، و پاکسازی تعدادی از زامبی ها و افراد آلوده در یک نقشه عظیم است، چیزهای زیادی برای مشغول نگه داشتن شما وجود دارد. در State of Decay 2. حداقل تا زمانی که بازی سوم منتشر شود.

۷-Days Gone

بهترین بازی های زامبی تا سال 2023

بهترین بازی های زامبی تا سال ۲۰۲۳

عنوان Days Gone که توسط Bend Studio توسعه داده شد، تصمیم گرفت دو مفهوم را که قبلاً هرگز در نظر گرفته نشده بود ترکیب کند: زامبی ها و دوچرخه سواران. در کاج های متراکم اورگان دو سال پس از شروع یک بیماری همه گیر که تعداد قابل توجهی از جمعیت را به زامبی های آدمخوار خشن معروف به فریکرها تبدیل کرد، شما نقش دیکن سنت جان یک قانون شکن با قلب طلایی را بازی کردید که به دنبال همسرش می گردد.

چیزی که آن را از سایرین متمایز می کند وابستگی زیاد به نگه داشتن موتورسیکلت شما در بهترین شرایط است زیرا هم موجودی و هم حالت حمل و نقل است. به علاوه، انبوهی از مردگان کاملاً غول پیکر وجود دارد که می توانید با آنها روبرو شوید. فریکرها به جای اینکه به آرامی به سمت شما هجوم بیاورند، روی همه چیز و هرکسی که جلوی آنهاست می دوند تا فرصتی برای بلعیدن شما داشته باشند. این منجر به جزر و مد بی پایانی می شود که به نظر می رسد با هدفی منحصر به فرد به سراغ شما می آید، دیدن آن کاملاً وحشتناک است و مبارزه با تنها گزینه شما در بیشتر موارد فرار کردن است. بنابراین اگر می خواهید یک بازی زامبی چالش برانگیز داشته باشید، بازی Days Gone ارزش دیدن دارد.

۶-They Are Billions

بهترین بازی های زامبی تا سال 2023

سه کلمه وجود دارد که هرگز فکر نمی کنید با هم کار کنند: استیمپانک، زامبی و RTS. اما به نوعی They Are Billions توسط Numantian Games جایگاه بسیار موفق و محبوب خود را در این ژانر درست با همین کار ایجاد کرده است.

در آینده ای پسا آخرالزمانی که در آن بشر در مستعمرات مستحکم از انبوهی از مردگان سرگردان زنده می ماند، ما میلیاردها جایگاه خود را در این لیست به دست آورده است زیرا به شما امکان می دهد همزمان با میلیاردها زامبی روی صفحه روبرو شوید. زمان. در حقیقت به قدری زیاد است که ویدیوهای زیادی در جامعه وجود دارد که در آن افراد استرس رایانه خود را آزمایش می کنند و تعداد آنها را می توانند همزمان بر روی صفحه نمایش قبل از خراب شدن آزمایش کنند. با منحنی سختی تند و ماموریت‌های ایزومتریک قهرمان، آنها میلیاردها تضمین می‌کنند که خارش Zombie RTS را خراش دهند.

۵-Day Z

بهترین بازی های زامبی تا سال 2023

عنوان Day Z بسیار شبیه Marmite در ژانر زامبی است: برخی آن را دوست دارند و برخی دیگر از آن متنفرند. با این حال، با وجود این، روز Z برای بسیاری اولین تجربه آنها با یک بازی بقا بود که در یک زمین بایر پر از مرگ و میر پس از آخرالزمانی اتفاق می افتاد.
Day Z که در اصل بر اساس یک مود ایجاد شده از طریق موتور Arma 2 ساخته شده بود، در جهنم توسعه قرار گرفت و سال‌ها در آلفا متوقف شد تا اینکه سرانجام در سال ۲۰۱۳ به عنوان یک محصول خاص خود روی رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها عرضه شد. با وجود لبه‌های خشن، سرورهای انجمن Day Z هنوز هم هستند تا به امروز پر از انواع و اقسام افرادی است که به دنبال نقش آفرینی یا زنده ماندن در منظره خشن است که در سراسر نقشه های عظیم آن گسترده شده است. با فضای زیادی برای رشد، Day Z یک بازی زامبی سخت اما لذت بخش است که می تواند ساعت ها شما را جذب کند.

۴-Dead Frontier 2

بهترین بازی های زامبی تا سال 2023

عاقبت مورد انتظار بازی رایگان محبوب مرورگر زنده بقای زامبی MMO، Dead Frontier 2، گیم پلی وحشیانه و غیرقابل بخشش نسخه قبلی خود را به نمایش گذاشت و آن را به ۱۱ رساند. اکنون در منظر سوم شخص تنظیم شده است، و حالت ترسناک را به خوبی حفظ می کند. و کلاستروفوبیک در حالی که سعی می کنید تا زمانی که می توانید در یک دنیای کابوس پر از مرده زنده بمانید.

مبارزه، غارت، تجارت، زنده ماندن از بازی به شما می گوید، و به درستی، توانایی شما برای زنده ماندن به میزان خوبی که با دیگران در هنگام کشف ویرانه های فاسد خصمانه ای که بشریت از خود به جا گذاشته است، بستگی دارد. بازی کاملاً رایگان است، با مقدار شگفت‌انگیزی سفارشی‌سازی همراه است، و حتی یک اقتصاد مبتنی بر بازیکن در پشت صحنه اجرا می‌شود.

۳-World War Z

بهترین بازی های زامبی تا سال 2023

مشابه با اقتباس سینمایی، World War Z فقط از نظر نام به کتاب گره خورده است و مجموعه‌ای از داستان‌ها را به تصویر می‌کشد که شخصیت‌های مختلف در سراسر جهان را دنبال می‌کنند و چگونه آنها در آخرالزمان زامبی‌ها زنده می‌مانند.

یکی دیگر از موفقیت‌های غافلگیرکننده در خواب، World War Z تعداد زیادی از مبتلایان را که در صفحه‌نمایش بزرگ دیده می‌شود، دریافت کرد، اما آن را در یک کمپین به سبک Left 4 Dead قرار داد که فوق‌العاده رضایت‌بخش و کاملاً چالش‌برانگیز است. با مقدار زیادی سفارشی‌سازی موجود برای شخصیت‌ها، سلاح‌ها و آمار برای بهینه‌سازی برای زنده نگه داشتن بازمانده انتخابی شما در پنج مکان مختلف، World War Z هنوز مرتباً به‌روزرسانی می‌شود و ارزش آن را دارد که بیش از یک نگاه گذرا به آن بپردازید.

۲-Project Zomboid

بهترین بازی های زامبی تا سال 2023

اگرچه هنوز درحالت آلفا است، Project Zomboid پتانسیل زیادی دارد. این بازی بقای ایزومتریک زامبی که توسط The Indie Stone توسعه یافته است، کمتر در مورد انبوهی از آدم‌خواری است، بلکه بیشتر بر توانایی شما در کار با دیگران، تامین امنیت تجهیزات و به طور کلی نقش‌آفرینی برای خروج از هر سناریویی تمرکز دارد.

علیرغم ظاهری که دارد، اجازه می دهد تا خلاقیت و لحظات سرگرم کننده زیادی توسط بازیکنان به صورت ارگانیک ساخته شود زیرا آنها به یکدیگر کمک می کنند یا مانع می شوند. پروژه Zomboid بدون هیچ هدف نهایی غیر از دیدن مدت زمانی که می‌توانید زنده بمانید، برای همراهی با دوستانی که از آشفتگی در RP لذت می‌برند یا کسانی که می‌خواهند واقعاً مهارت‌های کار گروهی خود را آزمایش کنند، عالی است.

۱-Dead Rising

بهترین بازی های زامبی تا سال 2023

بهترین بازی های زامبی تا سال ۲۰۲۳

ادای احترام به Dawn of The Dead، این RPG ترسناک بقا از کپکام در سال ۲۰۰۶ مورد بحث قرار گرفت، زیرا گیم‌پلی زامبی‌کشی را به نسل کاملی از بازیکنان کنسول ارائه کرد که از آن زمان آن را روی پایه‌ای قرار داده‌اند که به درستی شایسته آن است.

Dead Rising با بازی نماد وست فرانک “He’s Covered Wars You Know” وست، این جک از همه حرفه‌های روزنامه‌نگار تحقیقی را دنبال می‌کند، زیرا او یک شیوع مرموز طاعون زامبی‌ها را در یک شهر کوچک در اواسط غربی کشف می‌کند. در داخل یک مرکز خرید غول‌پیکر قرار دارد، مجموعه‌ای عجیب از مدیریت اجتماعی، افراد شرور به سبک کارتونی صبح شنبه، و مقدار زیادی سفارشی‌سازی و تسلیحات برای بازی کردن. دنباله های بعدی آن فقط در مورد این مکانیک ها بیشتر گسترش یافته است، اما نسخه اصلی همیشه کلاسیک خواهد بود.

برچسب‌ها:, , ,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *