۰

لینک پخش زنده رویداد WWDC 2023 اپل

رویداد WWDC 2023 اپل نزدیک است و طبق رسم سالانه جدیدترین دستاورد های شرکت اپل نمایش داده خواهد شد. این رویداد دوشنبه ۱۵ خرداد ساعت ۲۰ برگرار خواهد شد و در ادامه می توانید لینک پخش زنده رویداد WWDC 2023 اپل را به روش های گوناگون مشاهده و بررسی کنید ؛ با کنترل امجی همراه باشید.

کنفرانس جهانی توسعه دهندگان ۲۰۲۳ در ۵ ژوئن تا ۹ ژوئن برگزار می شود و مانند سه سال گذشته، یک رویداد آنلاین خواهد بود، اگرچه توسعه دهندگان و دانش آموزان منتخبی به Apple Park دعوت خواهند شد. برای شروع کار، اپل روز دوشنبه یک رویداد کلیدی برای معرفی سخت افزار و نرم افزار جدید برگزار می کند، که این چیزی است که آن را مورد توجه عموم قرار می دهد.

در جریان رویداد اصلی روز دوشنبه، ۵ ژوئن، انتظار می‌رود اپل از نسخه‌های جدید iOS، iPadOS، macOS، watchOS و tvOS رونمایی کند. این شرکت همچنین احتمالاً هدست واقعیت ترکیبی AR/VR و همچنین مک بوک ایر ۱۵ اینچی جدید و احتمالاً موارد دیگر را نیز معرفی خواهد کرد.

لینک پخش زنده رویداد WWDC 2023 اپل

پخش زنده از سایت Apple

نسخه‌های اخیر کروم ، فایرفاکس، اوپرا و هر مرورگر بروز دیگری که (کدک‌ها/افزونه‌های MSE، H.264، و AAC) را داشته باشد ، می تواند به راحتی این مراسم را مستقیم از سایت اپل بدون هیچ گونه پرداختی و رایگان تماشا کند.

پخش زنده از YouTube

پخش زنده YouTube در تاریخ ۵ ژوئن زمانی که رویداد شروع می شود در دسترس خواهد بود.

پخش زنده در Apple Developer

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *