۰

۱۰ تا از بهترین بازی های جهان باز که در Xbox Game Pass وجود دارد

10 تا از بهترین بازی های جهان باز در Xbox Game Pass وجود دارد

۱۰ تا از بهترین بازی های جهان باز در Xbox Game Pass وجود دارد

بهترین بازی‌های جهان باز شما را در منطقه‌ای قرار می‌دهند که مملو از زندگی است و شامل مجموعه‌ای از کارهایی است که باید انجام دهید. علاوه بر این، آن‌ها در زمینه‌های دیگری که بازی‌ها در آن مورد قضاوت قرار می‌گیرند، مانند مکانیک‌های گیم‌پلی و ارائه، عالی هستند. در این مقاله ما قصد داریم ۱۰ تا از بهترین بازی های open-world در ایکس باکس گیم پس را معرفی کنیم.اگر اشتراک گیم پس دارید حتما به سراغ این بازی ها بروید.

بهترین بازی های جهان باز

۱۰-Middle-Earth: Shadow Of War

همانطور که از ابتدای عنوان پیداست، این بازی در سرزمین میانه اتفاق می‌افتد که دنیای باز پر از فانتزی را برای کاوش در اختیار شما قرار می‌دهد. آن را به چند منطقه که از نظر بصری متمایز از یکدیگر جدا شده است. در هر یک از آنها کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد، از جمله درگیر شدن با سیستم نمادین Nemesis بازی.
این ویژگی شخصیت و سلسله مراتبی را به برخی از افراد بدجنس می دهد که با آنها مبارزه می کنید. اینکه در نبرد شکست بخورید یا از آنها ببازید، بر جایگاه آنها در ارتششان تأثیر می گذارد. شما همچنین خدمه خود را دارید که می‌خواهید با پیش‌بینی مقابله با نیروهای قدرتمند سائورون، آن‌ها را ایجاد کنید. این به عنوان انگیزه اصلی برای داستان اصلی عمل می کند.

بهترین بازی های جهان باز

۹-Immortals Fenyx Rising

بازی Immortals Fenyx Rising به شدت از اساطیر یونان الهام گرفته شده است. بنابراین، در سرزمین خدایان به نام جزیره طلایی اتفاق می افتد. نقشه به چندین منطقه تقسیم شده است و هر یک به خدای متفاوتی اختصاص داده شده است. این دنیای فوق العاده زیبا به دلیل سبک هنری چشم نواز بازی است. و قهرمان قابل تنظیم شما هم توانایی های بالا رفتن و هم پرواز را دارد، به این معنی که پیمودن مکان بسیار سرگرم کننده است. هدف قهرمان شما بازگرداندن خدایان است که توسط موجود شیطانی معروف به Typhon از موقعیت و قدرت آنها ربوده شده است. شما همچنین باید به نقشه شرور برای تسلط بر جهان پایان دهید.

بهترین بازی های جهان باز

بهترین بازی های جهان باز

۸-Watch Dogs 2

منطقه خلیج سانفرانسیسکو محیطی برای Watch Dogs 2 است – البته یک نسخه تخیلی از آن. و شما سلطنت رایگان برای پرسه زدن در مکان بین ماموریت ها دریافت می کنید. شهر پر است از انواع مغازه ها برای بازدید و مسابقه برای پیوستن. در واقع، این یکی از بهترین بازی‌های غیرمسابقه‌ای است که شامل مسابقه می‌شود، زیرا این عناوین انواع مختلفی را ارائه می‌کنند، از رویدادهای قایق بادبانی گرفته تا مدارهای هواپیماهای بدون سرنشین. این نقشه همچنین شامل فناوری‌های زیادی می‌شود که می‌توانید هنگام بازی به عنوان هکری که تلاش می‌کند یک شرکت فناوری بزرگ به نام Blume را سرنگون کند، دست به کار شوید.

بهترین بازی های جهان باز

۷-Far Cry 5

بازی‌های Far Cry معمولا در مکان‌های بسیار عجیب و غریب اتفاق می‌افتند. بازی پنجم کاملاً از این روند پیروی نمی کند زیرا داستان در منطقه ای خیالی از مونتانا رخ می دهد. با این حال، محیط زیست بدون توجه به زیبایی است. و نقشه شامل یک سری چیزهایی است که وقت شما را اشغال می کند. کلکسیون‌ها، ماموریت‌های جانبی و پاسگاه‌هایی برای کشف وجود دارد.
با این حال، آن نیز سرزمین خائنانه است. برای شروع، حیوانات خطرناک در طبیعت به وفور یافت می شوند و در صورت مشاهده به شما حمله می کنند. به علاوه، در ابتدای بازی، کل منطقه توسط خانواده شرور Seed به رهبری رهبر فرقه جوزف سید کنترل می شود. هدف بازی متوقف کردن آنهاست.

بهترین بازی های جهان باز

بهترین بازی های جهان باز

۶-The Elder Scrolls 5: Skyrim

تلاش اصلی Skyrim در مورد Dragonborn قابل تنظیم است که جلوی اژدهایی را می گیرد که پیشگویی شده بود جهان را نابود می کند. با این حال، رسیدن به آنجا ممکن است زمان زیادی طول بکشد، زیرا دنیا مملو از کارهایی است که باید انجام دهید. می توانید ساعت های زیادی را صرف سفر در اطراف نقشه غول پیکر، کشف مکان های جدید کنید. علاوه بر آن، مجموعه ای از آیتم ها برای مکان یابی و ماموریت های جانبی برای تکمیل وجود دارد. شما همچنین می توانید در نقشه به دنبال منابع پرسه بزنید. تعداد کمی از جهان‌های باز به اندازه اسکایریم بزرگ هستند یا شامل محتوا هستند.

بهترین بازی های جهان باز

۵-Assassin’s Creed Origins

عنوان Origins دارای یکی از بزرگترین نقشه های تاریخ Assassin’s Creed است. این یک بازسازی زیبا از مصر باستان است. بنابراین، تمام نقاط دیدنی معروف مانند اهرام جیزه و ابوالهول را در خود دارد. به علاوه، از آنجایی که این Assassin’s Creed است، می‌توانید کارهایی بیش از بازدید از آنها انجام دهید – می‌توانید از تمام سازه‌ها بالا بروید.

آن‌ها تنها مکان‌هایی نیستند که ارزش بازدید را دارند، زیرا مکان‌های جذاب دیگر روی نقشه وجود دارد. با این حال، شما نباید تمام وقت خود را صرف کاوش کنید زیرا خط جستجوی اصلی نیز ارزش انجام دادن دارد. داستان جالبی در مورد فردی به نام بایک می گوید که سعی می کند انتقام مرگ پسرش را بگیرد.

بهترین بازی های جهان باز

۴-assassin’s creed odyssey

عنوان بعدی نسخه دیگر فراچایز محبوب اساسین ها را شامل میشود. بازی assassin’s creed odyssey را شاید بتوان به عنوان یک از باشکوه ترین جهان های بازی ها از نظر بصری معرفی کرد. بازی در یونان باستان جریان دارد. زیبایی یونان باستان در تاریخ مثال زدنی می باشد. و یوبیسافت به خوبی توانسته از عهده طراحی آن بر آید. بازی نسبت به نسخه قبلی خود که در مصر جریان داشته پیشرفت کرده و در مپ شامل مراحل متنوع تر حیوانات درنده برای شکار مانند کوسه و خرس جنگ های بزرگ و باشکوه انجام بازی را به یک تجربه لذت بخش تبدیل کرده است.

بهترین بازی های جهان باز

۳-Minecraft

منصفانه است که بگوییم Minecraft یکی از معروف ترین بازی های ویدیویی تمام دوران است. هر بازی جدید در این عناوین بقا با تخم ریزی شما در دنیایی که به طور تصادفی تولید می شود آغاز می شود. به این ترتیب، هر کس مکان متفاوتی برای کشف پیدا می کند، اما هر کدام شباهت هایی دارند. به عنوان مثال، هر جهان حاوی همان اوباش و انواع منابع مشابه است.
با منابع گفته شده می توانید آنچه را که می خواهید با آنها بسازید. از این گذشته، این بازی تماماً به شما آزادی کامل می دهد تا آن را همانطور که می خواهید تجربه کنید. از نظر فنی یک نتیجه گیری وجود دارد که شما با شکست دادن Ender Dragon آن را فعال می کنید. با این حال، می توانید از همه اینها اجتناب کنید و اگر دوست دارید فقط به کشاورزی بپردازید.

بهترین بازی های جهان باز

۲-Batman: Arkham Knight

در Arkham Knight، شخصیت شرور نمادین Scarecrow تهدید به حمله به شهر گاتهام می کند. بنابراین شهروندان وحشت کرده و فرار می کنند. با این حال، همه نمی روند، زیرا هنوز گروهی از سرکش ها و همچنین برخی قربانیان بی گناه در شهر هستند.

به عنوان بتمن، راه‌های مختلفی برای دور زدن شهر بزرگ وجود دارد، مانند استفاده از قلاب دستی یا رانندگی با بت‌موبیل. در حین سفر می توانید تعدادی از شروران را ردیابی کرده و آنها را دستگیر کنید. شما همچنین باید برای ماموریت های اصلی به اطراف گاتهام سفر کنید و سعی کنید Scarecrow و یک دشمن جدید به نام شوالیه Arkham را متوقف کنید.

بهترین بازی های جهان باز

بهترین بازی های جهان باز

۱-Yakuza 0

عنوان Yakuza 0 یک بازی است که دارای چندین قهرمان است، زیرا شما هم Kiryu و هم Majima را کنترل می کنید. این دو شخصیت هر کدام شهرهای ژاپنی خود را برای کاوش دارند. Kiryu بیشتر اوقات خود را در Kamurocho می گذراند، در حالی که Majima یک مرد سوتنبوری است. در حالی که هیچ کدام از آنها بزرگترین دنیای باز نیستند، اما متراکم هستند.

هر مکان دارای مجموعه‌ای از فعالیت‌ها است، از استخر گرفته تا کارائوکه. علاوه بر این، شهرها مملو از افرادی است که به شما مأموریت های جانبی را پیشنهاد می کنند. مهم ترین مکان در بازی، هر چند، شامل هیچ فرد یا فعالیتی نیست. در عوض، یک منطقه خالی در کاموروچو است. این به این دلیل است که کل داستان اصلی حول مالکیت آن می چرخد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *